Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
Жаңа білім
Бекіту
Кері
байланыс
|
Дайындық бөлімі: Оқушыларды
қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық
киімдеріне назар аудару.
Өткен сабақта қандай тақырып
өттік? Еске түсірейік.
Жаңа сабақтың тақырыбымен және
мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника
қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс
жолдарын қалпына келтіру.
Волейбол ойынының ережелерін
үйрену барысында болуы мүмкін қауіп-қатерлерді
анықтаңыз
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді
|
Мұғаліммен
амандасады.
Оқушылар жауап береді, еске
түсіреді.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен
танысады.
-жаттығуды талапқа сай
орындайды;
-
жаттығу барысында туындауы
мүмкін қателіктерді атайды;
- волейбол ойыны ережелінің
дұрыс және нақты түсіндірілуін анықтайды.
Жеке
жұмыс: - бүгінгі сабақта
мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді
жеткіздім.
- маған ерекше ұнағаны..... -
қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің
түсінгенім..... - енді мен......аламын
|
Жаттығу кезінде денсаулық пен
қауіпсіздікті сақтау нұсқаулықтарын ұстанады.
Мұқият тыңдау, жаңа
сабақтың ерекшеліктеріне назар аудару
Түрлі жаттығу жұмыстарын
орындау барысындағы болуы мүмкін қауіп-қатерлерді
анықтайды
Мұғалім
оқушыларды «Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың! Жақсы! Талпын!
|
https://www.youtube.com/watch?v=h99dce0dKe0
|