- Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын
тексеру,оқушылардың сабаққа дайындығына назар
аудару
- Сабақ
мақсатымен,тапсырмалармен және жетістік критерийлерімен
танысу
-Психологиялық
ахуал
“Ыстық
лебіз” оқушыларға жағымды көңіл-күй
туғызу. Еске сақтау қабілетін дамыту. Барлығын ортаға шығып шеңбер
құрда және әр оқушы көршіңізге есімдерінің алғашқы әріптерінен
басталатын жылы лебіздерін білдіреді. Мысалы, Ардақ - ақылды,
Бақыткүл – білімді т.б.
Әр түрлі стикерлерді
пайдаланып топқа бөлу
Үй тапсырмасын тексеру: Доп
лақтыру арқылы бір- біріне сұраққа жауап
алу.
№ 1
тапсырма. БББ
Жеке
жұмыс Бактериялардың формаларының
әртүрлілігі.
Тақырып бойынша сызбаны
толтыру,білетінін айту, қарама-қайшы пікір айту, өзі үшін жаңалық
екенін айту, түсінбейтінін ортаға салып түсінуге
үйрену.
Білемін
|
Білгім
келеді
|
Білдім
|
|
|
|
№ 2
тапсырма. «Ойлан-жұптас- бөліс»
стратегиясы (суретпен
жұмыс)
Топпен жұмыс. Қалам түрлері
арқылы топқа бөлу
Суретке қарап бактерия
формаларын
ажырат.

3
тапсырма
«Сөйлесетін
серіктес» әдісі
(жұптық)
Әр жұпқа сұрақтар
беріледі.
-Қоректену тәсіліне қарай
бактериялар қалай
топтасады.
-Ауру тудыратын бактериялардың
күресу шараларымен
танысады.
4 тапсырма
«Салыстыру әдісі»
Эукариот және прокариот жасушаларының ұқсастықтары мен
айырмашылықтарын салыстырыңыз
|