Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Күні:
Білім беру саласы: Қатынас. Әлеуметтік орта
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Күз» (өлең)
Мақсаты: күз туралы білімдерін тиянақтау. Адамдар еңбегіне құрмет сезімін тәрбиелеу. Ырыс, құт-береке, молшылық сөздерінің мағынасын түсіндіру, сөздік қорын молайту. , , Байланыстырып сөйлеу тілін, көркемдік талғамын, қимыл-қозғалысын дамыту.
Қолданылатын көрнекі құралдар: күз мезгілінің суреттері, хрестоматия, себет.
Сөздік жұмыс: күз, ырыс, құт-береке, молшылық.
|
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық – қозғаушылық |
Ұйымдастыру кезеңі Балалар шеңбер бойына тұрып, педагогпен бірге Ж.Қалжанованың «Күз келгенде» әнін орындайды. Күз келгенде Күз келіпті, көңілсіз Десек те, десек те, Күздің берер жемісі Есепте, есепте. Қайырмасы: Түрлі түсті бояуын Жер бетіне кестелеп. Күз келгенде, егінші Егін жинар дестелеп. Күз келіпті, көңілсіз Десек те, десек те, Бау-бақшаның пісері Есепте, есепте. Қайырмасы. Күз келіпті, көңілсіз Десек те, десек те, Мақта теру маусымы Есепте, есепте. |
Музыка жетекшісімен бірге орындайды. |
|
Ұйымдастырушылық – ізденістік |
Кіріспе әңгіме. Жұмбақ жасыру: Ұзын мұртты сарылар, Қойынында наны бар. Қызыл, сары немелер Су бетінде қалқиды. Соқса егер салқын жел Ырғалады, толқиды. Жиын-терін болатын, Қамбаға астық толатын. «Қызыл қырман» ойнайтын Қай мезгіл деп ойлайсың? Аспай піскен, Қайнамай түскен. Бақшада өседі, Көп өнімін береді. Сурет бойынша әңгімелеу: «Күз мезгілі» - Суретте жылдың қай мезгілі бейнеленген? - Күз туралы қандай өлең, тақпақ білесіңдер? «Күз» өлеңін оқып беру. |
Бидай Жапырақ Күз Жеміс Көкөніс Күз |
|
Рефлексиялық - түзетушілік |
Қорытындылау: «Жеміс жинау» ойыны. «Күз - жомарт» әні орындалады. |
|
Күтілетін нәтиже:
Біледі: жыл мезгілдерін.
Игереді: жаңа сөздерді.
Меңгереді: өлең арқылы күз мезгіліндегі табиғат құбылыстарын.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Күні:
Білім беру саласы: Қатынас. Әлеуметтік орта
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: Шалқан (орыс халың ертегісі)
Мақсаты: балаларды әдеби кейіпкерлердің әрекеттерін, жүріс-тұрысын талдауға, оларға қабылданған ережелерге сәйкес баға беруге үйрету.
Қолданылатын көрнекі құралдар: атрибуттар, хрестоматия.
Сөздік жұмыс: шалқан.
|
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық – қозғаушылық |
Ұйымдастыру кезеңі. Шаттық шеңбері: Достар, достар, жүрсің қайда, Бірге еді ғой жанымыз. Көмек сұрап бір-бірінен Жеңіп шықтық бөріміз. |
Балалар шеңбер бойына тұрып орындайды. |
|
Ұйымдастырушылық – ізденістік |
Кіріспе әңгіме. - Балалар, бүгін біз оқу іс-әрекетінде «Шалқан» ертегісін алдымен оқып, одан кейін мазмұнын талдап, әрбір бала осы ертегіні, өз ойларын, қаншалықты түсінгенін жеткізеді. Ертегіні оқып беру. Сұрақ-жауап арқылы әңгімелеу. - Балалар қандай кейіпкерлерді естеріңде сақтай алдыңдар? - Шалқан қайда өседі? - Атай көмекке кімді шақырды? - Әжей кімді шақырды? - Немере қыз кімді шақырды? - Күшік кімді шақырды? - Мысық кімді шақырды? - Сонымен, бәрі бірігіп не істеді? - Ендеше, балалар, осы ертегідегі кейіпкерлердің атрибуттарын алып, ойынды сахналаймыз. |
Зейін қойып тыңдайды. Балалардың жауабы. Әжейді Немере қызды Күшікті Мысықты Тышқанды
|
|
Рефлексиялық - түзетушілік |
Ертегіні сахналау. Қорытындылау. Қазақтың мақал-мәтелдерін айтқыза отырып, оқу іс-әрекетін аяқтау. «Жұмыла көтерген жүк жеңіл» демекші, бірліктің арқасында шалқанды жұлып алды. Жақсы бала еңбекшіл Ер азамат болады, Қиындықты жеңсе кім, Құшағы гүлге толады. Еңбекшіл осындай Болайықшы, досым-ай. |
Рөлге бөлініп сахналайды. Мұқият тыңдайды. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: ертегінің мазмұнын.
Игереді: кейіпкерлердің іс-әрекеттеріне талдау жасауды.
Меңгереді: сахналау арқылы ертегіні көрсете білуді.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Күні:
Білім беру саласы: Қатынас. Әлеуметтік орта
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Алтын дән» (өлең)
Мақсаты: еңбекке қызығушылықты қалыптастыру және оның нәтижелерін қадірлеуге үйрету, адамгершілікке тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: хрестоматия, суреттер.
Сөздік жұмыс: алтын дән.
|
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мотивациялық – қозғаушылық |
Жылулық шеңбері. Тәрбиешімен бірге шеңбер бойына тұрып, төмендегі өлең жолдарын орындайды. Алақанды ашайық, Күннің нұрын салайық, Таза ауадан салайық, Достың мейірін салайық, Жүрек жылуын салайық, Осы жақсы лебіздерді Бір-бірімізге сыйлайық. |
Балалар шеңбер бойына тұрып, қимылдар жасап, өлең жолдарын қайталайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастырушылық – ізденістік |
Кіріспе әңгіме. - Ал енді, балалар, бәріміз орнымызға жайғасып отырайық. Бүгін біз ақын Күләш Ахметованың «Алтын дән» өлеңін мәнерлеп оңып, оның мазмұнын ашатын бірнеше сұрақтарға жауап беруге тырысайық. Өлеңді мәнерлеп оқу. Алтын дән Жатыр дала жалтылдап, Жаз шуағын мол құйды. Күн астында алтын дән Тербеледі, толқиды. Толықсыған тасқындай Көкжиекпен ұштасып, Күн астында аң бидай Билейді қол ұстасып. Сұрақ-жауап арқылы әңгімелеу. - Осы оқыған өлең шумағында не жайлы айтылған? - Өлеңнің авторы кім? - Сендерге өлең ұнады ма? - «Алтын дән» дегенді қалай түсінесіңдер? Сергіту сәті Кел, балақан, балақан, Шапалақта алақан: жай - жай - жай. Қозғап барлық денені, Қаттырақ соқ қолды енді: сарт - сарт -сарт. Айтқан кезде өлеңді, <
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Айшат КожабайоваШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Бал бөбек кіші тобына арналған технологиялық карта
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Бал бөбек кіші тобына арналған технологиялық картаМатериал туралы қысқаша түсінік
Бала бақша тәрбиешілеріне арналған технологиялық карта жинақтары. Балаға білім беру, дамыту және тәрбиелеу жаңа заман талабына сәйкес іске асырып, жүйелі ұйымдастыру әрбір педагогтың міндеті. Баланы жан – жақты дамытуға жол салатын төмендегі оқу іс - әрекетін ұйымдастырудың картасы, осының бірден – бір айғағы.
Материалдың қысқаша нұсқасы Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы Күні: Білім беру саласы: Қатынас. Әлеуметтік орта Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: Көркем әдебиет Тақырыбы: «Күз» (өлең) Мақсаты: күз туралы білімдерін тиянақтау. Адамдар еңбегіне құрмет сезімін тәрбиелеу. Ырыс, құт-береке, молшылық сөздерінің мағынасын түсіндіру, сөздік қорын молайту. , , Байланыстырып сөйлеу тілін, көркемдік талғамын, қимыл-қозғалысын дамыту. Қолданылатын көрнекі құралдар: күз мезгілінің суреттері, хрестоматия, себет. Сөздік жұмыс: күз, ырыс, құт-береке, молшылық.
Күтілетін нәтиже: Біледі: жыл мезгілдерін. Игереді: жаңа сөздерді. Меңгереді: өлең арқылы күз мезгіліндегі табиғат құбылыстарын.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы Күні: Білім беру саласы: Қатынас. Әлеуметтік орта Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: Көркем әдебиет Тақырыбы: Шалқан (орыс халың ертегісі) Мақсаты: балаларды әдеби кейіпкерлердің әрекеттерін, жүріс-тұрысын талдауға, оларға қабылданған ережелерге сәйкес баға беруге үйрету. Қолданылатын көрнекі құралдар: атрибуттар, хрестоматия. Сөздік жұмыс: шалқан.
Күтілетін нәтиже: Біледі: ертегінің мазмұнын. Игереді: кейіпкерлердің іс-әрекеттеріне талдау жасауды. Меңгереді: сахналау арқылы ертегіні көрсете білуді.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Күні: Білім беру саласы: Қатынас. Әлеуметтік орта Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: Көркем әдебиет Тақырыбы: «Алтын дән» (өлең) Мақсаты: еңбекке қызығушылықты қалыптастыру және оның нәтижелерін қадірлеуге үйрету, адамгершілікке тәрбиелеу. Қолданылатын көрнекі құралдар: хрестоматия, суреттер. Сөздік жұмыс: алтын дән.
|













