Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы


    Күні:

    Білім беру саласы: Қатынас. Әлеуметтік орта

    Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: Көркем әдебиет

    Тақырыбы: «Күз» (өлең)

    Мақсаты: күз туралы білімдерін тиянақтау. Адамдар еңбегіне құрмет сезімін тәрбиелеу. Ырыс, құт-береке, молшылық сөздерінің мағынасын түсіндіру, сөздік қорын мо­лайту. , , Байланыстырып сөйлеу тілін, көркемдік талғамын, қимыл-қозғалысын дамыту.

    Қолданылатын көрнекі құралдар: күз мезгілінің суреттері, хрестоматия, себет.

    Сөздік жұмыс: күз, ырыс, құт-береке, молшылық.


    Оқу іс-әрекетінің кезеңдері

    Тәрбиешінің іс-әрекеті

    Балалардың іс-әрекеті

    Мотивациялық – қозғаушылық

    Ұйымдастыру кезеңі Балалар шеңбер бойына тұрып, педагогпен бірге Ж.Қалжанованың

    «Күз келгенде» әнін орындайды.

    Күз келгенде

    Күз келіпті, көңілсіз

    Десек те, десек те,

    Күздің берер жемісі

    Есепте, есепте.

    Қайырмасы:

    Түрлі түсті бояуын

    Жер бетіне кестелеп.

    Күз келгенде, егінші

    Егін жинар дестелеп.

    Күз келіпті, көңілсіз

    Десек те, десек те,

    Бау-бақшаның пісері

    Есепте, есепте.

    Қайырмасы.

    Күз келіпті, көңілсіз

    Десек те, десек те,

    Мақта теру маусымы

    Есепте, есепте.












    Музыка

    жетекшісімен бірге орындайды.

    Ұйымдастырушылық – ізденістік

    Кіріспе әңгіме.

    Жұмбақ жасыру:

    Ұзын мұртты сарылар,

    Қойынында наны бар.


    Қызыл, сары немелер

    Су бетінде қалқиды.

    Соқса егер салқын жел

    Ырғалады, толқиды.


    Жиын-терін болатын,

    Қамбаға астық толатын.

    «Қызыл қырман» ойнайтын

    Қай мезгіл деп ойлайсың?


    Аспай піскен,

    Қайнамай түскен.



    Бақшада өседі,

    Көп өнімін береді.


    Сурет бойынша әңгімелеу: «Күз мезгілі»

    - Суретте жылдың қай мезгілі бейнеленген?

    - Күз туралы қандай өлең, тақпақ білесіңдер?

    «Күз» өлеңін оқып беру.




    Бидай





    Жапырақ




    Күз




    Жеміс



    Көкөніс




    Күз

    Рефлексиялық - түзетушілік

    Қорытындылау:

    «Жеміс жинау» ойыны.

    «Күз - жомарт» әні орындалады.


    Күтілетін нәтиже:

    Біледі: жыл мезгілдерін.

    Игереді: жаңа сөздерді.

    Меңгереді: өлең арқылы күз мезгіліндегі табиғат құбылыстарын.




    Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы

    Күні:

    Білім беру саласы: Қатынас. Әлеуметтік орта

    Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: Көркем әдебиет

    Тақырыбы: Шалқан (орыс халың ертегісі)

    Мақсаты: балаларды әдеби кейіпкерлердің әрекеттерін, жүріс-тұрысын талдауға, оларға қабылданған ережелерге сәйкес баға беруге үйрету.

    Қолданылатын көрнекі құралдар: атрибуттар, хресто­матия.

    Сөздік жұмыс: шалқан.

    Оқу іс-әрекетінің кезеңдері

    Тәрбиешінің іс-әрекеті

    Балалардың іс-әрекеті

    Мотивациялық – қозғаушылық

    Ұйымдастыру кезеңі.

    Шаттық шеңбері:

    Достар, достар, жүрсің қайда,

    Бірге еді ғой жанымыз.

    Көмек сұрап бір-бірінен

    Жеңіп шықтық бөріміз.





    Балалар шеңбер бойына тұрып орындайды.

    Ұйымдастырушылық – ізденістік

    Кіріспе әңгіме.

    - Балалар, бүгін біз оқу іс-әрекетінде «Шалқан» ертегісін алдымен оқып, одан кейін мазмұнын талдап, әрбір бала осы ертегіні, өз ойларын, қаншалықты түсінгенін жеткізеді. Ертегіні оқып беру.

    Сұрақ-жауап арқылы әңгімелеу.

    - Балалар қандай кейіпкерлерді естеріңде сақтай алдыңдар?

    - Шалқан қайда өседі?

    - Атай көмекке кімді шақырды?

    - Әжей кімді шақырды?

    - Немере қыз кімді шақырды?

    - Күшік кімді шақырды?

    - Мысық кімді шақырды?

    - Сонымен, бәрі бірігіп не істеді?

    - Ендеше, балалар, осы ертегідегі кейіпкерлердің атрибуттарын алып, ойынды сахналаймыз.

    Зейін қойып

    тыңдайды.




    Балалардың

    жауабы.


    Әжейді

    Немере қызды

    Күшікті

    Мысықты

    Тышқанды


    Рефлексиялық - түзетушілік

    Ертегіні сахналау. Қорытындылау.

    Қазақтың мақал-мәтелдерін айтқыза отырып, оқу іс-әрекетін аяқтау.

    «Жұмыла көтерген жүк жеңіл»

    демекші, бірліктің арқасында

    шалқанды жұлып алды.

    Жақсы бала еңбекшіл

    Ер азамат болады,

    Қиындықты жеңсе кім,

    Құшағы гүлге толады.

    Еңбекшіл осындай

    Болайықшы, досым-ай.

    Рөлге бөлініп сахналайды.







    Мұқият тыңдайды.

    Күтілетін нәтиже:

    Біледі: ертегінің мазмұнын.

    Игереді: кейіпкерлердің іс-әрекеттеріне талдау жасауды.

    Меңгереді: сахналау арқылы ертегіні көрсете білуді.




    Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы


    Күні:

    Білім беру саласы: Қатынас. Әлеуметтік орта

    Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: Көркем әдебиет

    Тақырыбы: «Алтын дән» (өлең)

    Мақсаты: еңбекке қызығушылықты қалыптастыру және оның нәтижелерін қадірлеуге үйрету, адамгершілікке тәрбиелеу.

    Қолданылатын көрнекі құралдар: хрестоматия, суреттер.

    Сөздік жұмыс: алтын дән.


    Оқу іс-әрекетінің кезеңдері

    Тәрбиешінің іс-әрекеті

    Балалардың іс-әрекеті

    Мотивациялық – қозғаушылық

    Жылулық шеңбері.

    Тәрбиешімен бірге шеңбер бойы­на тұрып, төмендегі өлең жолдарын орындайды.

    Алақанды ашайық,

    Күннің нұрын салайық,

    Таза ауадан салайық,

    Достың мейірін салайық,

    Жүрек жылуын салайық,

    Осы жақсы лебіздерді

    Бір-бірімізге сыйлайық.



    Балалар шеңбер бойына тұрып, қимылдар жасап, өлең жолдарын қайталайды.

    Ұйымдастырушылық – ізденістік

    Кіріспе әңгіме. - Ал енді, балалар, бәріміз орнымызға жайғасып отырайық. Бүгін біз ақын Күләш Ахметованың «Алтын дән» өлеңін мәнерлеп оңып, оның мазмұнын ашатын бірнеше сұрақтарға жауап беруге тырысайық.

    Өлеңді мәнерлеп оқу.

    Алтын дән

    Жатыр дала жалтылдап,

    Жаз шуағын мол құйды.

    Күн астында алтын дән

    Тербеледі, толқиды.

    Толықсыған тасқындай

    Көкжиекпен ұштасып,

    Күн астында аң бидай

    Билейді қол ұстасып.

    Сұрақ-жауап арқылы әңгімелеу.

    - Осы оқыған өлең шумағында не жайлы айтылған?

    - Өлеңнің авторы кім?

    - Сендерге өлең ұнады ма?

    - «Алтын дән» дегенді қалай түсінесіңдер?

    Сергіту сәті

    Кел, балақан, балақан,

    Шапалақта алақан:

    жай - жай - жай.

    Қозғап барлық денені,

    Қаттырақ соқ қолды енді:

    сарт - сарт -сарт.

    Айтқан кезде өлеңді,

    <

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Айшат Кожабайова
    19 Шілде 2022
    380
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Бал бөбек кіші тобына арналған технологиялық карта

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Бал бөбек кіші тобына арналған технологиялық карта

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бала бақша тәрбиешілеріне арналған технологиялық карта жинақтары. Балаға білім беру, дамыту және тәрбиелеу жаңа заман талабына сәйкес іске асырып, жүйелі ұйымдастыру әрбір педагогтың міндеті. Баланы жан – жақты дамытуға жол салатын төмендегі оқу іс - әрекетін ұйымдастырудың картасы, осының бірден – бір айғағы.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы


    Күні:

    Білім беру саласы: Қатынас. Әлеуметтік орта

    Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: Көркем әдебиет

    Тақырыбы: «Күз» (өлең)

    Мақсаты: күз туралы білімдерін тиянақтау. Адамдар еңбегіне құрмет сезімін тәрбиелеу. Ырыс, құт-береке, молшылық сөздерінің мағынасын түсіндіру, сөздік қорын мо­лайту. , , Байланыстырып сөйлеу тілін, көркемдік талғамын, қимыл-қозғалысын дамыту.

    Қолданылатын көрнекі құралдар: күз мезгілінің суреттері, хрестоматия, себет.

    Сөздік жұмыс: күз, ырыс, құт-береке, молшылық.


    Оқу іс-әрекетінің кезеңдері

    Тәрбиешінің іс-әрекеті

    Балалардың іс-әрекеті

    Мотивациялық – қозғаушылық

    Ұйымдастыру кезеңі Балалар шеңбер бойына тұрып, педагогпен бірге Ж.Қалжанованың

    «Күз келгенде» әнін орындайды.

    Күз келгенде

    Күз келіпті, көңілсіз

    Десек те, десек те,

    Күздің берер жемісі

    Есепте, есепте.

    Қайырмасы:

    Түрлі түсті бояуын

    Жер бетіне кестелеп.

    Күз келгенде, егінші

    Егін жинар дестелеп.

    Күз келіпті, көңілсіз

    Десек те, десек те,

    Бау-бақшаның пісері

    Есепте, есепте.

    Қайырмасы.

    Күз келіпті, көңілсіз

    Десек те, десек те,

    Мақта теру маусымы

    Есепте, есепте.












    Музыка

    жетекшісімен бірге орындайды.

    Ұйымдастырушылық – ізденістік

    Кіріспе әңгіме.

    Жұмбақ жасыру:

    Ұзын мұртты сарылар,

    Қойынында наны бар.


    Қызыл, сары немелер

    Су бетінде қалқиды.

    Соқса егер салқын жел

    Ырғалады, толқиды.


    Жиын-терін болатын,

    Қамбаға астық толатын.

    «Қызыл қырман» ойнайтын

    Қай мезгіл деп ойлайсың?


    Аспай піскен,

    Қайнамай түскен.



    Бақшада өседі,

    Көп өнімін береді.


    Сурет бойынша әңгімелеу: «Күз мезгілі»

    - Суретте жылдың қай мезгілі бейнеленген?

    - Күз туралы қандай өлең, тақпақ білесіңдер?

    «Күз» өлеңін оқып беру.




    Бидай





    Жапырақ




    Күз




    Жеміс



    Көкөніс




    Күз

    Рефлексиялық - түзетушілік

    Қорытындылау:

    «Жеміс жинау» ойыны.

    «Күз - жомарт» әні орындалады.


    Күтілетін нәтиже:

    Біледі: жыл мезгілдерін.

    Игереді: жаңа сөздерді.

    Меңгереді: өлең арқылы күз мезгіліндегі табиғат құбылыстарын.




    Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы

    Күні:

    Білім беру саласы: Қатынас. Әлеуметтік орта

    Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: Көркем әдебиет

    Тақырыбы: Шалқан (орыс халың ертегісі)

    Мақсаты: балаларды әдеби кейіпкерлердің әрекеттерін, жүріс-тұрысын талдауға, оларға қабылданған ережелерге сәйкес баға беруге үйрету.

    Қолданылатын көрнекі құралдар: атрибуттар, хресто­матия.

    Сөздік жұмыс: шалқан.

    Оқу іс-әрекетінің кезеңдері

    Тәрбиешінің іс-әрекеті

    Балалардың іс-әрекеті

    Мотивациялық – қозғаушылық

    Ұйымдастыру кезеңі.

    Шаттық шеңбері:

    Достар, достар, жүрсің қайда,

    Бірге еді ғой жанымыз.

    Көмек сұрап бір-бірінен

    Жеңіп шықтық бөріміз.





    Балалар шеңбер бойына тұрып орындайды.

    Ұйымдастырушылық – ізденістік

    Кіріспе әңгіме.

    - Балалар, бүгін біз оқу іс-әрекетінде «Шалқан» ертегісін алдымен оқып, одан кейін мазмұнын талдап, әрбір бала осы ертегіні, өз ойларын, қаншалықты түсінгенін жеткізеді. Ертегіні оқып беру.

    Сұрақ-жауап арқылы әңгімелеу.

    - Балалар қандай кейіпкерлерді естеріңде сақтай алдыңдар?

    - Шалқан қайда өседі?

    - Атай көмекке кімді шақырды?

    - Әжей кімді шақырды?

    - Немере қыз кімді шақырды?

    - Күшік кімді шақырды?

    - Мысық кімді шақырды?

    - Сонымен, бәрі бірігіп не істеді?

    - Ендеше, балалар, осы ертегідегі кейіпкерлердің атрибуттарын алып, ойынды сахналаймыз.

    Зейін қойып

    тыңдайды.




    Балалардың

    жауабы.


    Әжейді

    Немере қызды

    Күшікті

    Мысықты

    Тышқанды


    Рефлексиялық - түзетушілік

    Ертегіні сахналау. Қорытындылау.

    Қазақтың мақал-мәтелдерін айтқыза отырып, оқу іс-әрекетін аяқтау.

    «Жұмыла көтерген жүк жеңіл»

    демекші, бірліктің арқасында

    шалқанды жұлып алды.

    Жақсы бала еңбекшіл

    Ер азамат болады,

    Қиындықты жеңсе кім,

    Құшағы гүлге толады.

    Еңбекшіл осындай

    Болайықшы, досым-ай.

    Рөлге бөлініп сахналайды.







    Мұқият тыңдайды.

    Күтілетін нәтиже:

    Біледі: ертегінің мазмұнын.

    Игереді: кейіпкерлердің іс-әрекеттеріне талдау жасауды.

    Меңгереді: сахналау арқылы ертегіні көрсете білуді.




    Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы


    Күні:

    Білім беру саласы: Қатынас. Әлеуметтік орта

    Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: Көркем әдебиет

    Тақырыбы: «Алтын дән» (өлең)

    Мақсаты: еңбекке қызығушылықты қалыптастыру және оның нәтижелерін қадірлеуге үйрету, адамгершілікке тәрбиелеу.

    Қолданылатын көрнекі құралдар: хрестоматия, суреттер.

    Сөздік жұмыс: алтын дән.


    Оқу іс-әрекетінің кезеңдері

    Тәрбиешінің іс-әрекеті

    Балалардың іс-әрекеті

    Мотивациялық – қозғаушылық

    Жылулық шеңбері.

    Тәрбиешімен бірге шеңбер бойы­на тұрып, төмендегі өлең жолдарын орындайды.

    Алақанды ашайық,

    Күннің нұрын салайық,

    Таза ауадан салайық,

    Достың мейірін салайық,

    Жүрек жылуын салайық,

    Осы жақсы лебіздерді

    Бір-бірімізге сыйлайық.



    Балалар шеңбер бойына тұрып, қимылдар жасап, өлең жолдарын қайталайды.

    Ұйымдастырушылық – ізденістік

    Кіріспе әңгіме. - Ал енді, балалар, бәріміз орнымызға жайғасып отырайық. Бүгін біз ақын Күләш Ахметованың «Алтын дән» өлеңін мәнерлеп оңып, оның мазмұнын ашатын бірнеше сұрақтарға жауап беруге тырысайық.

    Өлеңді мәнерлеп оқу.

    Алтын дән

    Жатыр дала жалтылдап,

    Жаз шуағын мол құйды.

    Күн астында алтын дән

    Тербеледі, толқиды.

    Толықсыған тасқындай

    Көкжиекпен ұштасып,

    Күн астында аң бидай

    Билейді қол ұстасып.

    Сұрақ-жауап арқылы әңгімелеу.

    - Осы оқыған өлең шумағында не жайлы айтылған?

    - Өлеңнің авторы кім?

    - Сендерге өлең ұнады ма?

    - «Алтын дән» дегенді қалай түсінесіңдер?

    Сергіту сәті

    Кел, балақан, балақан,

    Шапалақта алақан:

    жай - жай - жай.

    Қозғап барлық денені,

    Қаттырақ соқ қолды енді:

    сарт - сарт -сарт.

    Айтқан кезде өлеңді,

    <

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Балабақша Сабақ жоспары Мектепке дейінгі балалар
    19.07.2022
    380
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Айшат Кожабайова
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации