
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бала психологиясының дамуының негізгі факторлары
Мектепке дейінгі тест сұрақтарына дайындық Жаңа сұрақтар
Дайындық керек болса 87056855086 тек ватсапқа шығыңыздар
1)Мектепке дейінгі баланың ақыл ой дамуы
А) оқу-тәрбие процесі нәтижесінде сандық өзгеріс
В) ойлау процесіндегі сандық және сапалық өзгерістердің жиынтығы
С) мақсатқа бағытталған ересектің педагогикалық ықпалы
D) балалар білімінің жиынтығы
2)Бір жастан үш жасқа дейін психофизиологиялық процестердің жылдам қалыптасу кезеңі
А)нәрестелік кезең
В)туылғаннан 2.5-3айға дейінгі кезең
С)естияр кезең
D)ерте жас
3)Оқуға дайындығы
А)оқу ойын және еңбек әрекетін орындауы, спортқа бейімі
В)құрдастарына және ересектерге жағымды қарым қатынас, тіл табысып
С) дербестік, жауапкершілік, тәртіптілік, табандылық, қиындық жеңе алуы
D)оқи алуы, жаза алуы және есеп шғара алуы
4)Отбасындағы балаларды шаруашылық жұмыстарға баулитын еңбек түрі
А)шаруашылық-тұрмыстық еңбек
В) шығармашылық қол өнер еңбегі
С) табиғат бұрышындағы еңбек түрі
D) өзіне- өзі қызмет ету еңбегі
5)Мектепке дейінгі ұйымда дене тәрбиесіін ұйымдастыру формасы
A)жаттығу, практикалык ойын, табигаттагы сауықтыру
B) проблемалық сұрақтар, ойындар, викториналар
C)денешыныктыру іс-әрекеті, ойын, сауықтыру шаралары, еркін қозғалыс
D) көркем адебиет, ойын, жарыстар, спорттық жаттығулар
6)Соңғы жылдардағы педагог қызметіндегі жаңа бағыт
A)педагогикалық біліктілігін жетілдіру
B)ата-аналармен жұмыстар
C)топтагы оқу-тәрбие жұмысын басқару
D)эксперимент жургізуте жене зерттеушілік эрекетке катысу
7)Арнайы ұйымдастырылған баланын дамуы мен калыпасуына асер ететін қоршаған кеңістік ортасы
A)табитат аясы
B)заттык дамытушы орта
С)элеуметтік-заттык орта
D)отбасы ортасы
8)Құрылыс ойыны материалдарынын бірі
A)әдеби шығармалар (ертегілер)
B)мультфильм, бейнетаспалар
С) бейнелеу (карандаштар, бояулар)
D) табиғи материалдар (құм, қар, саз, тастар)
9)Баланын әрекет үстінде пайда болып, өзімен-өзі сөйлеуі, езіне айтылатын сөзі
A)монологтік сөйлеу
B)эгоцентрикалык сөйлеу
C)диалогтік сөйлеу
D) баскамен әнгімелесуі
10)Балалардын грамматикалык дұрыс сөйлеуін кальптастыруда колданылатын ойын түрі
A)дидактикалык
B)құрылыс
c)саусақ
D)қимыл қозгалыс
11)3 жастағы баланын сөздік қоры мөлшері
A)30-40 сөз
B)1900 сөз
C)10-12 сөз
D) 1000-1500 сөз
12)Балалар затардын пішіні мен көлемін сипап сезу аркылы анықтайды
A)3 жастан 4 жаска дейін
B)5 жастан 6 жаска дейін
с 2 жастан 3 жаска дейін
D) 4 жастан 5 жаска дейін
13)Сонгы жылдардаты педагог кызметіндегі жана бағыт
A)педагогикалық біліктілігін жетілдіру
B)ата-аналармен жұмыстар
C)топтагы оқу-тәрбие жұмысын басқару
D)эксперимент жүргізуге жене зерттеушілік әрекетке қатысу
14)Арнайы ұйымдастырылган баланың дамуы мен қалыптасуына асер ететін қоршаған кеністік ортасы
A)табиғат аясы
B)заттык дамытушы орта
C)әлеуметтік-заттык орта
D)отбасы ортасы
15)Құрылыс ойыны материалдарынын бірі
A)әдеби шығармалар (ертегілер)
B)мультфильм, бейнетаспалар
С) бейнелеу (карандаштар, бояулар)
D) табиғи материалдар (құм, кар, саз, тастар)
16)Баланың әрекет үстінде пайда болып, өзімен-өзі сөйлеуі, өзіне айтылатын сөзі
A)монологтік сөйлеу
B)эгоцентрикалык сөйлеу
C)диалогтік сейлеу
D) басқамен әнгімелесуі
17)Балалардың грамматикалык дұрыс сейлеуін қалыптастыруда қолданылатын ойын түрі
A)дидактикалык
B)құрылыс
c)саусақ
D)қимыл-қозғалыс
18)3 жастаты баланың сөздік қоры мөлшері
A)30-40 сөз
B)1900 сөз
C)10-12 сөз
D) 1000-1500 сөз
19)Балалар заттардың пішіні мен көлемін сипап сезу арқылы анықтайды
A)3 жастан 4 жаска дейін
B)5 жастан 6 жаска дейін
С) 2 жастан 3 жаска дейін
D) 4 жастан 5 жаска дейін
20)Сюжеттік және сипаттау әнгімелерін құрау кезінде менгерген көркем - тілдік дағдыларын қолдана біледі
A)кіші топ
B)органғы топ
C)Ерте жаста
D) мектеп алды тобы
21)Баланы әрекетке бағыттайтын, мақсат қоюга талаптандыратын себеп
A)реніш
B)куаныш
C)түрткі
D)фрустрация
22)Ғылыми-зерттеу іс-әрекетін дамыту өнер туындыларын қабылдау мен түсіну дағдыларын қалыптастыру, қоршаған әлемді эмоционалды тану, өнер түрлері туралы түсінігін, тәрбиеленушілердің өзіндік шығармашылық әрекеттерін дамыту
A)физикалық қасиеттерді дамыту
B)коммуникативтік дағдыларды дамыту
C)танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту
D) Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту
23)"Көп", "біреу", "бір-бірден", "бір де біреуі жоқ"
ұйымдары туралы түсініктері қалыптасады
A)мектеп алды тобы
B)кіші топ
С)ересек топ
D) ортанғы топ
24)Кіші топ (2 жастағы балалар) балаларымен әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыруда адамгершілік тәрбиесі
А) «жаттығу » немесе «денсаулық » түсініктері нің мағынасын түсіну
B)«әдемі» немесе «сұлулық » деген тусініктерінін болуын қадағалау
C)«болады» немесе «болмайды» деген түсініктерін қалыптастыру
D) «жақсы » немесе «жаман» екені туралы қарапайым түсініктерді қалыптастыру
25)Мектеп алды топ, мектептегі (лицейдегі, гимназнядагы) мектеп алды сынып (5 жастаты балалар) балаларының шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытуда сурет салу
А) ою-өрнектермен қазақтың ұлттық киімдерін (орамал, шапан, қамзол) салу
B)ою-өрнектермен түрік ұлтының кимдерін (орамал, шапан, камзол) салу
с) ою-өрнектермен орыс ұлтының киімдерін (орамал, шапан, камзол) салу
D) ою-өрнектің мағынасы мен мәнін тусіндіре отырып, әңгіме жүргізу
26)Мектепке дейінгі ұйымдағы мектеп алды топқа/мектептегі (лицейдегі, гимназиядагы) мектеп алды сыныпқа арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына сəйкес (5 жастағы
балалар) қоршаған ортамен таныстыруды ұйымдастыру
A)аптасына 1 рет
В)аптасына 4 рет
С)аптасына 3 рет
D)аптасына 2 рет
27)Білім алу үшін арнайы жағдайлар
А)тиісті деңгейде және қосымша білім алу үшін арнайы жағдайларға тұрақты немесе уақытша қажеттілігі бар балалар
В)арнайы жеке дамыту жене тузету-дамыту бағдарламалары мен психологиялық-
педагогикалық қолдауды, сондай-ақ мүмкіндіктері шектеулі балалардың білім беру бағдарламаларын меңгеруі үшін қажетті өзге де іс-әрекеттерді қамтитын жағдайлар
С)қимыл белсенділігіне жағдай жасау, пайдалы және құнарлы тамақтандыру, жағымды
Қарым-қатынас орнату арқылы қамтамасыз етілетін баланың физикалык,
психологиялык, әлеуметтік, эмоционалдық денсаулығы мен қауіпсіздігі
28)Ұйымдастырылған іс-әрекет
A)ойын түріндегі түрлі балалар әрекеті (ойын, қимыл, танымдық, шығармашылық, зерттеу, еңбек, дербес) арқылы ұйымдастыратын іс-әрекет
B)мерекелер мен сауықтарда балаларға эстетикалык тербие беру мақсатында
ұйымдастырған мерекелік ертеңгіліктер
c)серуен барысында балалардың ұжыммен бірлесіп атқаратын шығармашылық, зерттеу,
дербес іс-әрекеттерінің жиыны
29)Ортанғы топ (3 жастағы балалар) балаларының әлеуметтік-эмоционалды дағдыларын қалыптастыруда өсімдіктер әлемі
А) бөлме өсімдіктерінің 6-7 түрін тану және атау
B)бөлме өсімдіктерінін 2-3 түрін тану және атау
С) бөлме өсімдіктерінін 5-6 турін тану және атау
D) бөлме өсімдіктеріне күтім жасау
30)Бір жастағы және 1-сыныпқа қабылданғаннан дейінгі балаларға арналган бөбек жастағы және мектеп жасына дейінгі топтардын болуын қарастырады, балалардын толық немесе жарты кун болуымен білім беру ұйымдарының жанында жұмыс істейді
A)отбасылық бөбекжай
B)бөбекжай-бақша
C)балабақша
D)санаториялық бөбекжай-бақша
31)Педагогтың идеалды үлгісі, эталоны, моделі
A)профессиограмма
B)имидж
С)құзыреттілік
D)қабілет
32)Үш жастағы балалардың балабақшаға бейімделу турлері
A)жеңіл, орташа және ауыр
B)жас ерекшелігі, денсаулығы, дамуы
C)тез жене ауыр
D) бірінші, екінші, үшінші
33)Педагогтың идеалды улгісі, эталоны, моделі
A)профессиограмма
В)имидж
С)құзыреттілік
D)қабілет
34)Өмірдегі, көркем өнердегі әсемдікті қабылданған туатын эстетикалық нәр алу, толқу, рахаттану
A)эстетикалык тәрбиенің құралдары
B)эстетикалык тәрбиенін міндеттер
C)эстетикалык мақсат
D)эстетикалык сезім
35)Мектепке дейінгі ұйымдағы дене тәрбиесінің құралдары
A)тұрмыстық гигиеналық факторлар, табиғи күштер, режиссерлік ойын, дидактикалык
ойындар, драмалау ойындар
В)шаруашылық-тұрмыстық еңбек, серуен, ойын, керкем әдебиет, сурет салу, құрастыру,
кун, су, ауа
С)жиі тамақтану, ақыл-ой күшін талап ететін ойындар, кун тартібі, сурет салу,
36)Баланын ұжымға қосылу, оның ережелері мен зандарын қабылдау, өздерінін тілектерін және мүдделерін топтың басқа мүшелерінің қажеттіліктері мен мудделерімен байланыстыра алуы
А) физиологиялық дайындығы
B)әлеуметтік дайындығы
с) мотивациялык дайындык
D) еріктік дайын болуы
37)Мектеп жасына дейінгі балаларда саналы түрде толықтай қалыптасатын жас кезеңі
А)2
В)4
С)5
D)3
38)Балабақша мен ата-аналар арасындағы ынтымактастыктын табысты болуын басты шарты
A)құралдар
B)тәсілдер
С)сенімді Қарым-қатынас
D)әдістер
39)Балалардың танымдық қызметі және заттар мен қоршаған әлем құбылыстары туралы қарапайым ғылыми білім жуйесін калыптастыруга бағытталған тәрбие процесі
А)адамгершілік тәрбиесі
В)дене тәрбиесі
С)эстетикалык тәрбие
D)акыл-ой тәрбиесі
40)Үлгіні пайдалану арқылы құрастыру ойынын ойнай алатын жас кезені
А)0-1 жас
В)4-5 жас
С)2-3 жас
D)1-2 жас
41)Қарапайым еңбек біліктілігі мен дағдыларын баулу
A)акыл-ой тәрбиесінін міндеті
B)адамгершілік тәрбиенің міндеті
С)эстетикалык тәрбиенің міндеті
D) енбек тәрбиесінін міндеті
42)3-4 жастаты балаларды көркем әдебиетпен таныстыруда тәрбиешінің іс-әрекеті
A)тәрбиеші дыбыстарга назар аудартады
B)көркем шығарманы мәнерлеп жатқа айтып береді
C)шығарма кейіпкеріне өзінің Қарым-қатынасын білдіреді
D) балаларды жаңа сөздермен таныстырады
43)3 жастағы балаларда ерекше дамитын есте сақтаудың түрі
A)ерікті есте сактау
В)уйреншікті дагды
С)еріксіз есте сактау
D) дыбысты есте сактау
44)Баланы әртүрлі іс-әрекет түрлерімен қамтамасыз ететін әлеуметтік және заттық құралдардың бірлігі
A)заттық дамытушы орта
B) бакылау әдістер жиынтығы
C)эксперимент зерттеу едісі
D) оқыту әдістерінін тәсілдері
45)Құрастырудың бірнеше және қарапайым жинақтау тәсілдерін менгерген және түрлі нәтиже алу үшін бір және бірнеше тәсілдерді қолданады
A)мектепалды топ
B)кіші топ
C)ересек топ
Д)ортаңғы топ
46)Ерте жас тобы (1 жастағы балалар) балаларының коммуникативтік дағдыларды дамыту
A)Балалардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, күн сайын ойын турінде және сөйлеуді дамыту
B)қоршаған әлеммен өзара әрекет ету үшін қажетті танымдық іс-әрекеттің қарапайым
дағдыларын менгеруге жағдай жасау
c)Балалардың танымдық, шығармашылық, музыкалық қабілеттерін қалыптастыру
D)Балалардың денсаулығын нығайтатын, ағзаны шынықтыратын, негізгі қимыл түрлерін дамытатын жағдайлармен қамтамасыз ету
47)Барлығы тәрбиешінің өсімдіктерді қалай күтетінін бақылап, оның жекелеген тапсырмаларын орындайды
А)1 жастан бастап
В)2 жастан бастап
С)3 жастан бастап
D) 4 жастан бастап
48)Балабақшада сөздік жұмысын жүргізу
A)баланын мағынасын түсінетін және сөйлеу тілінде белсенді, түсінікті жеткізілетін, жиі қолданылатын сөздер жиынтығы
В)баланы ана тілінде сөйлеуге, айналасын бақылап, тани тусуге уйретуде жургізілетін жұмыстардың негізгі түрі
С)Балалардың үлкендермен карым-катынасы аясындағы кеңесі, техникалық құралдардың балалар өміріне етене енуі
[ 49)Дене шынықтыру нұскаушысымен мектепке дейінгі ұйымының кестесіне сəйкес «Дене шыныктыру» ұйымдастырылған іс-әрекеті апталық жүктемесі
A)2 рет
B)4 рет
С)1 рет
D)3 pет
50)Мектепке дейінгі балалардың психикалық күйінің дамуының ерекшеліктері
A)сезімінін сырткы белгілері өзгереді
B)достық қатынасы дамиды
С)эмоциялық талғамы өзгереді
Д)ата-анамен қатынасы жетіледі
51)Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен окытудын үлгілік оқу жоспарына сəйкес музыканы ұйымдастыру ересек топта (4 жас)
A)аптасына 3 рет
В)аптасына 1 рет
С)аптасына 2 рет
Д)аптасына 4 рет
52)Геометриялық пішіндерді (дөңгелек, төртбұрыш, үшбұрыш) және геометриялық денелерді (куб, шар, цилиндр) танып, атай білуге үйрететін топ
А) ересек топ
B)ерте жас тобы
C)мектепалды тобы
D) ортаңғы топ
53)Кіші топ (2 жастағы балалар) балаларымен жапсыруда шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытуда үйренеді
А) жапсыру жұмыстарын дайындауда сюжетті жапсыруды ұйымдастыру
B)жапсыру жұмыстарын дайындауда декоротивті жапсыру жұмыстарын ұйымдастыру
C)жапсыру жұмыстарын жасау тәсілдерін (желімсіз) үйрету
D) құрастыруға баулу, олармен ойнау, карапайым құрылыс дағдыларын бекіту
54)Тиісті деңгейде және қосымша білім алу үшін арнайы жағдайларға тұрақты немесе уақытша қажеттілігі бар балалар
А) ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар
В)білім алу үшін арнайы жағдайлар
С)Баланы толыққанды дамыту
D)дамытушы орта
55)Балалардың өзіне қатысты алганда (оң жақта, сол жақта, алдында, артында) және басқа объектілерге қатысты алғанда (ішінде, үстінде, астында, артында) бағдарлай білуі
A)мөлшер
B)кеңістік бағдарлау
C)сан
D) натурал корнекілік
56)Бейнелеу тәсілдерін үйрету
А)сурет салу
В)жапсыру
С)мүсіндеу
D)құрастыру
57)Ортанғы топ (3 жастаны балалар) балаларының коммуникативтік дағдыларын дамытудағы күтілетін нәтиже
А)көрген суреттері бойынша өз ойын айтады
В)көрген суреттері бойынша сурет салады
С)ертегілерді еркін айтады, кейіпкерлер туралы тусініктерге ие
D) көрген суреттер бойынша әрекеттерін қайталайды
58)Ересек топ (4 жастаты балалар) балаларының шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту
A) ұлттық мәдениетке баулу аркылы патриотизме тәрбиелеу
B)танымдық ерекшелігін ескере отырып, зияткерлікке тәрбиелеу
C)бастаган істі соңына дейін жеткізуге тәрбиелеу
D) денсаулықты шыныктыру арқылы денсаулыққа тәрбиелеу
59)Мектепке дейінгі ұйымды тікелей баскаруды жүзеге асыратын тұлға
A)басшы
B)дене шыныктыру маманы
С)әдіскер
D)тәрбиеші
60)Тәрбиеленушілерді, оның ішінде ерекше балаларды әлеуметтендіру, оларды әлеуметтік-мәдени нормаларға, қоғам және мемлекет, отбасы дәстүрлеріне тарту, рухани-адамгершілік құндылықтарды қалыптастыру
A)физикалық қасиеттерді дамыту
B)танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту
C)әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру
D) коммуникативтік дағдыларды дамыту үшін арнайы жадайларга тұрақты немесе уакытша қажеттілігі
бар балалар
61.Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты анықтайтын талаптарды белгілеңіз:тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнына қойылатын талаптар;
62.Мектепке дейінгі ұйымдардың негізгі міндеттерінің бірі:мектеп жасына дейінгі тәрбиеленушілердің өмірін және денсаулығын қорғау;
63.Мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытуды дамыту моделінде пайдаланылатын ұғымдардың бірі:дамытушы орта;
64.Мектепалды даярлық бағдарламасын өткен тәрбиеленушілерді мектепке дейінгі ұйымнан шығару жүзеге асырылатын кезеңді белгілеңіз:жыл сайын 1 тамызға дейін жүзеге асырылады;
65.Дамытушы немесе түзету шаралары енгізілетін құжат:баланың жеке дамыту картасы;
66.Жас топтарының жасақталуы:жас топтары балалардың күнтізбелік жылдағы толық жасын ескере отырып, оқу жылының басында жасақталады;
67.Балалардың дербес әрекеті, балалармен жеке жұмыс жоспарланатын құжатты белгілеңіз,-циклограмма.
68.Тәрбиеленушілерді бір жас тобынан басқасына ауыстыру көрсетілген нормативтік құжат:Мектепке дейiнгi ұйымдар қызметiнiң үлгілік қағидалары;
69.Сурет салу, жапсыру, құрастыру ұйымдастырылған іс-әрекеті қай топтан бастап өткізілетінін белгілеңіз: кіші топ;
70.Мектепке дейiнгі ұйымдар қызметінің тәртібi көрсетілген нормативтік құжат:Мектепке дейiнгi ұйымдар қызметiнiң үлгілік қағидалары;
71.Жүру, жүгіру, секіру, лақтыру, еңбектеу, өрмелеу, тепе-теңдік сақтау: негізгі қимылдар;
73.Дамытушы орта:заттар мен ойыншықтарға еркін қолжетімділікті және немен айналысатынын өз бетінше таңдауын, күні бойы өз идеяларын іске асыру мүмкіндігін қамтамасыз ететін, балалардың бастамасын қолдау үшін жоспарланған әртүрлі материалдары бар орта;
73.Баланы толыққанды дамыту:белсенділігіне жағдай жасау, пайдалы және құнарлы тамақтандыру, достық қарым-қатынас орнату және дамытушы ортаны ұйымдастыру арқылы қамтамасыз етілетін баланың физикалық, психологиялық, әлеуметтік, эмоционалдық денсаулығы мен қауіпсіздігі;
74.Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар (бұдан әрі – ерекше балалар):тиісті деңгейде және қосымша білім алу үшін арнайы жағдайларға тұрақты немесе уақытша қажеттілігі бар балалар;
75.Баланың қажеттіліктері:ойынға, қимыл-қозғалысқа, таңдауға, өз өмірін бақылауға, пайдалы іс-әрекетке, жақын жылы қарым-қатынас жасауға, араласуға, жаңа нәрсе жасауға, зерттеуге, эксперименттерге, танымдық белсенділікке қажеттілік;
76.Оқу бағдарламасы – меңгерілуі тиіс білім, біліктердің, дағдылар мен құзіреттіліктердің мазмұны мен көлемін айқындайтын бағдарлама;
77.Ерте жас тобы балаларына арналған апталық жүктеме саны:күн сайын;
78.Кіші топ балаларына арналған апталық жүктеме саны:күн сайын;
79.Бір жастағы және 1-сыныпқа қабылданғанға дейінгі балаларға арналған бөбек жастағы және мектеп жасына дейінгі топтардың болуын қарастыратын мектепке дейінгі ұйымдардың түрін көрсетіңіз:бөбекжай-бақша;
80.Үш жастағы және 1-сыныпқа қабылданғанға дейінгі ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеу, оқыту, дамыту, күтім жасау және сауықтыру үшін арнайы жағдайлар жасайтын мектепке дейінгі ұйымдардың түрін көрсетіңіз: арнайы балабақша
81.Бір жастағы және 1-сыныпқа қабылданғанға дейінгі ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеу, оқыту, дамыту, күтім жасау және сауықтыру үшін арнайы жағдайлар жасайтын мектепке дейінгі ұйымдардың түрін көрсетіңіз: арнайы бөбекжай-бақша
82.Отбасы мүшелерінің тікелей қатысуымен құрылады және әртүрлі жастағы топтардың (бір-үш жастағы балалар, бес жастағы балалар) болуын қарастыратын мектепке дейінгі ұйымдардың түрін көрсетіңіз: отбасылық бөбекжай
83.Бір жастағы және 1-сыныпқа қабылданғанға дейінгі бөбек жастағы және мектеп жасына дейінгі топтардың болуын қарастырады және балалар ауруларының диагнозына байланысты дәрілік және физиотерапиялық емдеуді, сауықтыру-профилактикалық шараларды (шынықтыруды, емдік дене шынықтыруды, массажды) жүргізетін мектепке дейінгі ұйымдардың түрін көрсетіңіз: санаториялық бөбекжай-бақша;
84.Ұйымдастырылған іс-әрекет: Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын іске асыру үшін күні бойы педагогтің ойын түріндегі түрлі балалар әрекеті (ойын, қимыл, танымдық, шығармашылық, зерттеу, еңбек, дербес) арқылы ұйымдастыратын кіріктірілген сабағы;
85.Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасының мақсаты:әр баланың қызығушылықтарын, ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, жалпы адами және ұлттық құндылықтар негізінде оларды толыққанды дамыту мен әлеуетін ашу;
86.Физикалық қасиеттерді дамыту: қолайлы жағдайлардың әсерінен дененің өсуі мен даму процесін;
87.Коммуникативтік дағдыларды дамыту: балалардың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, ауызекі сөйлеуді, сөздік қорды қалыптастыруды, өмірде әртүрлі жағдайлардағы қарым-қатынас дағдыларын меңгертуді, қолдың ұсақ моторикасын және командада жұмыс істеу дағдыларын дамытуды;
88.Танымдықжәнезияткерлікдағдылардыдамыту: баланың қоршаған әлем туралы білімін нақтылау үшін оның зияткерлік дамуын;
89.Шығармашылық дағдыларды дамыту бойынша ұйымдастырылған іс-әрекет түрлері:сурет салу, мүсіндеу, жапсыру, құрастыру, музыка;
90.Әлеуметтік-эмоционалды дағдылардықалыптастырудың мақсаты:тәрбиеленушілерді оң әлеуметтендіру, оларды әлеуметтік-мәдени нормаларға, қоғам және мемлекет, отбасы дәстүрлеріне тарту,рухани-адамгершілік құндылықтарды қалыптастыру;
91.Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды дамыту бағыттары:адамгершілік тәрбие, патриоттық тәрбие, еңбек тәрбиесі;
92.Кіші топ (2 жастағы балалар) балалармен әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыруда адамгершілік тәрбиесі:«жақсы» немесе «жаман» екені туралы қарапайым түсініктерді қалыпьастыру
93.Ерте жас тобы (1 жастағы балалар) балалардың шығармашылық дағдыларын зерттеу дағдыларын дамытуда мүсіндеу күтілетін нәтижелер:Жалпақ, дөңгелек пішіндерді мүсіндейді
94.Бөбек жасындағы балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына сәйкес музыка :Аптасына 1 рет
95.Білім беруді ұйымдастыру және өткізу кезінде тәрбиеленушілердің қызығушылығын, қажеттіліктерін, жас және жеке ерекшеліктерін ескеру процесі:ТӘРБИЕЛЕУ
96.Ұйымдастырылған іс әрекеттер бойынша тәрбиешілер, жас тобында жұмыс істейтін педагогтер(қазақ тілі мұғалімдер, дене шынықтыру, жүзу нұсқаушысы, музыка жетекшісі) оқу жылы басталғанға дейін жылына бір рет жасайды.Перспективалық жоспар
97.Мектепалды топ, мектепке дейінгі(лицейдегі, гимназиядағы) мектепалды сынып (5 жастағы балалар) балалардың физикалық қасиеттерді дамытуда велосипед тебу:Шеңбер бойымен және тура жол мен өз бетінше екі дөңгелекті велосипед тебу
98.Сазбалшақпен оның қасиеттерімен таныстыру:мүсіндеу
99.Табиғатты балларды тікелей қабылдауын және дағдарды белсенді меңгеруін қамтамасыз ететін әдістер мен тәсілдер:Бақылау экспиримет, еңбек, ойындар
100.Баланы әрекетке бағыттайтын мақсат қоюуға талаптандыратын себеп түрткі
101.Қазіргі уақытта ғаламтор арқылы балабақша мен ата аналарды ынтымақтастығының тиімді тетігі:интернет сайт
102.Мектепке дейінгі ұйымда заттық кеңестік дамытушы орташа ұйымдастырудың басты қағидалары: Еркін тандау әмбебап қағидасы жүйкелік қағидасы
103.Баланың ойын ережелерімен байланысты қозғалысын дамытуға бағытталған ойын түрі
Қимылдық ойындар
104. Жиын көрсеткіші:Сан
105.Үлкендер мен балалардың жақсы әдет мінез құлық қылықтарын үлгі ретінде пайдалану әдісі Адамгершілікке тәрбиелеу әдісі
106. Бақылауды ұйымдастыру, әңгімелеу түсіндіру, өнер туындыларын көру қызықтыру серуен үлгі көрсету іс әрекетті ұйымдастыру бинелеу өнердегі әрекеті үшін мадақтау және жетістіктерін бағалау:эстетикалық тәрбиенің әдістері
107. Мектеп алды тобында кеңістік ұйымдарын бекіту:Заттың кеңістікте орналасуы қозғалыс бағыттары: сол жақтан оң жаққа, жоғары дан төменге, алға артқа сол бағытта
108.Білім алу үшін арнайы жағдайлар
Арнайы, жеке дамыту және түзету-дамыту бағдарламалары мен психолоиялық-педагогикалық қолдауы, сондай-ақ мүмкіндіктері шектеулі балалардың білім беру бағдарламаларын меңгеруі үшін қажетті өзге де іс-әрекеттерді қамтитын жағдайлар.
109.Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты мен мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидалары, тәрбиелеу мен оқытудың үлгілік оқу жоспарлары мен үлгілік оқу бағдарламасы
Мектепке дейінгі ұйымдар мен мектепалды сыныптары тәрбиелеу – білім беру қызметін іске асыратын нормативті-құқықтық актілер бойынша өызмет атқартын негізгі құжаттар.
110.Дені сау баланы тәрбиелеуді, өз денсаулығына саналы түрде қарауды, салауатты өмір салты негіздерін, қауіпсіз өмір сүру қағидаларын қалыптастыруды қарастырады.
физикалық қасиеттерді дамыту.
111. Ерте жас тобы (1 жастағы балалар) жас ерекшелігі бір қағидасы бойынша жас топтарының толықтырылу10 баладан артық емес
112. Бөбек жасындағы балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына сәйкес дене шынықтыруды ұйымдастыру
аптасына 3 рет
113.Ерте жас тобы (1 жстағы балалар) балаларының әлеуметтік-эмоционалды
дағдыларды қалыптастыру брысында күтілетін нәтижелер
Өзіне жақын адамдармен арлсады,еркін қарым-қатынас жасайды
114. Кіші топ (2 жастағы балалар) балалармен жапсыруда шығрмашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытуда үйретеді
Жапсыру жұмыстарын жасау тәсілдерін (желімсіз) үйрету
115. Ортаңғы топ (3 жастағы балалар ) балаларының физикалық қасиеттерді дамытуда лақтыру әрекеті
Заттарды оң қолымен қашықыққа лақтыру (2,5-5 метр қашықтық)
116. Ересек топ (4 жастағы балалар) балаларының физикалық қасиеттерді дамытуда жүгіруді орындау40-50 метрге жүгіру
117. мектепалды топ,
мектептегі ( лицейдегі , гимназиядағы) мектепалды сынып (5 жастағы
балалар)мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына
сәйкес ұйымдастырылған әс-әрекетің саны20
сағат
118.Үш жастағы балады актив сөз
1500сөз
119.Ағзаның жан-жаөты морфологиялық және функционалдық жетілдіруіне
, қимылдық дағдыларды қалыптастыруға бақытталған ұйымдастырылған
іс-әрекет.
Дене тәрбиесі
120. Мектеп жасына дейінгі балаларда сенсорлық эталоның қалыптасуы
Сенсорлық білім,сенсорлық тәжірибе жиынтығын меңгеру
122. Ересектер тобынан басталатын балалар еңбегінің негізгі түрі.
Шаруашылық-тұрмыстық еңбек
123. Мектеп жасына дейінгі балаларға эстетикалық тәрбие беру құралы
Тұрмыс эстетикасы, табиғат, шығармашылық әрекеті.
124.Баланың тілінің грамматикасы мен лексикасын меңгеру,өз сөйлеген сөзін саналы түсінуі
Сөйлеу дайындығы
125. Оқуға дайындығы
Дербестік,жаупкершілік, тәртіптілік, табандылық ,қиындықты жеңе алуы.
126. Балабақшада ата-аналармен жүргізілетін практикалық іс-әрекеттік жұмыс формасы.
Симпозиум.
127. Баланы әртүрлі іс-әрекет түрлерімен қамтамасыз ететін әлеуметтік және заттық құралдардың бірлігі.Заттық дамытушы орта.
128..Драмалу ойынының шарттары
Ойынға ынтасын туғызу, ертегі мазмұнын білу, костюмы, ойыншық,атрибуттардың болуы.
129.Сыртқы дүние заттары мен құбылыстарының адам миында сақтлып, қайтадан жаңғыртылып,танылып, ұмытылуын бейнелейтін процес.Ес.
130. Мектеп жасына дейінгі балаларда ырықты зейіннің қалыптасу кезеңі .5-6 жаста
131. Баланың тілін дамытуда ең нәтижелі жиі қолданылатын әдіс болып саналады.
Көрнекілік әдіс.
132, Сауат ашу негіздерінің бір міндеті-Қолды жазуға дайындайды, жазу дәптерінің бетінде бғдарлай білуге, жазу жоларалық кеңістікті ажырата білугеүйретеді,штрихтарды,жиектерді салуға және әріптердің элементтерін үстінен басуға үйретеді.
133.Қарапайым арифметикалық есептерді шығара білу дағдылары.
Қарапайым есептеу.
.
134. Балалардың өзіне қатысты алғанда ( оң жақта, сол жақта, алдында, артында) және басқа объектілерге қатысты алғанда (ішінде,үстінде,астында,артында) бағдарлй білуі.Кеңістікті бағдарлау.
135. Балалар учаскеден,орманнан, шабындықтан, су қоймасынан тауып әкелген және өздері асырай алатын дән қоректі құстар мен ұсақ жнуарларды орналстыруға болатын орын.
Табиғат бұрышы.
136.Күрделі заттар мен жануарлардың пішіндерін жапсыру дағдылары қалыптасқан жас тобы.-Ересек топ.
137. Мүсіндеу дағдыларын игерген , қағаз бетіне тік және жатық, ирек сызықтар сыза алады.-Ересектер тобы.
138)Отбасында балаларды шаруашылық жұмыстарға баулитын еңбек түрі
А)шаруашылық-тұрмыстық еңбек
В)шығармашылық қол өнер еңбегі
С)табиғат бұрышындағы еңбек түрі
D) өзіне-өзі қызмет ету еңбегі
139)Тәрбиеленушілердің, оның ішінде ерекше балаларды оң әлеуметтендіру, оларды әлеуметтік-мәдени нормаларға, қоғам және мемлекет, отбасы дәстүрлеріне тарту, рухани-адамгершілік құндылықтарды
A)физикалық қасиеттерді дамыту
B)танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту
C)әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру
D) коммуникативтік дағдыларды дамыту
140)Отбасында балаларды шаруашылық жұмыстарға баулитын еңбек түрі
А)шаруашылық-тұрмыстық еңбек
В)шығармашылық қол өнер еңбегі
С)табиғат бұрышындағы еңбек түрі
D) өзіне-өзі қызмет ету еңбегі
141)Мектепке дейінгі балаланың ақыл-ой дамуы
A)оқу-тәрбие процесі нәтижесіндегі сандық өзгеріс
B)ойлау процесіндегі сандық және сапалық өзгерістердің жиынтығы
C)мақсатқа бағытталған ересектің педагогикалық ықпалы
D)балалар білімінің жиынтығы
142).коммуникативтік дағдыларды дамыту балалардың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, ауызекі сөйлеуді, сөздік қорды қалыптастыруды, өмірде әртүрлі жағдайлардағы қарым-қатынас дағдыларын меңгертуді қарастырады
коммуникативті дағдыларды қалыптастыру
143.тәрбиеленушілердің негізгі қимыл түрлерін меңгеруі арқылы мәдени-гигиеналық дағдылар, қимыл-қозғалыс тәжірибесін қалыптастыру, дене сапаларын және қимыл белсенділігіне қажеттілікті дамыту
физикалық қасиеттерді қалыптастыру
144. Пішіннің бір формасынан екіншісін қалай жасау керектігі туралы ұғымдарды
дамыту, қағаз парағын тең және тең емес бөліктерге бөлу, бүтін мен бөлікті
салыстыру
ЖАУАП: геометриялық пішіндер
145. Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын меңгеру мерзімі
ЖАУАП: 5 жыл
146. Ерте жас топ жастағы балалардың жас шамасы
ЖАУАП: 1 жастағы балалар
147. Танымдық қызығушылықтары мен шығармашылық қиялды қалыптастыру
ЖАУАП: Әлеуметтік-эмоцияналды дағдыларды қалыптастыру
148. Музыка жанрлары: ән мен маршты, биді таниды
ЖАУАП:ОРТАҢҒЫ ТОП
149. Қай жастан балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы балалардың физикалық белсенділігіне ** уақыт бөлінеді
ЖАУАП: бөбек жасынан
150. Құрылыс бөлшектерін ажыратады және атайды, оларды құрылымдық қасиеттерін ескере отырып пайдаланады
ЖАУАП: 4 жастағы балалардан күтілетін нәтижелер
151. Ауызекі сөйлеуді қарым-қатынас құралы ретінде дамыту
ЖАУАП: тілдік дамытушы орта
152. Көлемі, пішіні, түсі бойынша ұқсас біртекті заттарды топтастырады
ЖАУАП: кіші топ
153. Топ бөлмелерінде тұрақты ауа температурасы
ЖАУАП: +21-22* С
154. Шығармашылықпен сөйлеу қызметі (Кіші топ 2-3 жас)
ЖАУАП: саусақ ойындарына арналған тақпақтарды жаттайды
155. Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті (Ересек топ 4-5 жас)
ЖАУАП: ана тілінің барлық дыбыстарын дұрыс айтады
156.Музыкалық әрекет (Ересек топ 4-5 жас)
ЖАУАП: дауыс тембрін ажыратады,әнді созып айтады,сөздерді анық айтады,сөздерді анық айтады,би, музыкалық ырғақты қимылдарды орындайды.
157. Сөздік білім компоненттері бұл...
ЖАУАП: тілдің граматикалық жағы
158.коммуникативтік дағдыларды дамыту балалардың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, ауызекі сөйлеуді, сөздік қорды қалыптастыруды, өмірде әртүрлі жағдайлардағы қарым-қатынас дағдыларын меңгертуді қарастырады
ЖАУАП: коммуникативті дағдыларды қалыптастыру
159.тәрбиеленушілердің негізгі қимыл түрлерін меңгеруі арқылы мәдени-гигиеналық дағдылар, қимыл-қозғалыс тәжірибесін қалыптастыру, дене сапаларын және қимыл белсенділігіне қажеттілікті дамыту
ЖАУАП: физикалық қасиеттерді қалыптастыру
160. қимыл белсенділігіне жағдай жасау, пайдалы және құнарлы тамақтандыру, жағымды қарым-қатынас орнату және дамытушы ортаны ұйымдастыру арқылы қамтамасыз етілетін баланың физикалық, психологиялық, әлеуметтік, эмоционалдық денсаулығы мен қауіпсіздігі;
ЖАУАП: баланың толыққанды дамуы
161. Тәрбиелеу-білім беру процесінің міндеттерін іске асыру; ұйымдастырылған іс-әрекеттің мазмұны; білім беру іс-әрекетін тиімді кіріктіру;
ЖАУАП: үлгілік оқу бағдарламасының мазмұны
162. шығарманы бірге оқу мен айтып беру, талдау, сөйлеудің дыбыстық мәдениетін қалыптастыру, белсенді сөздік қорын байыту, тілдік нормаларды, қарым-қатынас мәдениетін меңгерту міндеттерін шешеді
ЖАУАП: коммуникативті дағдыларды қалыптастыру
163. Мектепке дейінгі ұйымның және мектепалды сыныбының түлегі:
ЖАУАП:өзі, отбасы,қоғам, мемелекет,әлем, табиға туралы алғашқы түсініктерге ие
164.медициналық, әлеуметтік және ерекше балалардың, сондай-ақ мүмкіндіктері шектеулі балалардың білім беру бағдарламаларын меңгеруі үшін қажетті өзге де іс-әрекеттерді қамтитын жағдайлар
ЖАУАП: білім алу үшін арнайы жағдайлар жасау
165. тиісті деңгейде және қосымша білім алу үшін арнайы жағдайларға тұрақты немесе уақытша қажеттілігі бар балалар
ЖАУАП: ерекше білім алуды қажет ететін балалар
166. білім процесін жоспарлау кезінде вариативтілік және балалар іс-әрекетін ұйымдастырудың әртүрлі формаларын, әдістері мен тәсілдерін қолдану ескеріледі
ЖАУАП: тәрбиелеу
167. меңгерілуі тиіс білім, біліктердің, дағдылар мен құзіреттіліктердің мазмұны мен көлемін айқындайтын бағдарлама
ЖАУАП:оқу бағдарламасы
168. дербестікке тәрбиелеу; өмірдегі жағдайларды шешу, айналадағы адамдарға құрметпен қарау, өз отбасының мүшесі екенін сезіну, эмоционалды елгезектікті, жанашырлықты қалыптастыру
ЖАУАП: Әлеуметтік-эмоцияналды дағдыларды қалыптастыру
169. Айналасындағы адамдардың сөзін тыңдау, олардың ауызша айтылған талаптарды орындау.
ЖАУАП: ерте жас топ, сөйлеуді дамыту,белсендік сөйлеуді дамыту
170. Мақсаты әртүрлі өмірлік және ойын жағдаяттарында әлеуметтік қатынастар жүйесіне ену негізінде баланың әлеуметтік тәжірибесін, жеке қасиеттерін қалыптастыру болып табылады
ЖАУАП: ерте жас топ, Әлеуметтік-эмоцияналды дағдыларды қалыптастыру
171. Түрлі балалар әрекеттерінде көз бен қол үйлесімділігін, қолдардың ұсақ моторикасын дамыту; заттарды түсі, көлемі, пішіні бойынша өз бетінше зерттеу.
ЖАУАП: кіші топ, танымдық-зияткерлік дағдыларды қалыптастыру
172. Балалардың жалпы қабылданған ережелер мен нормаларды меңгеруіне ықпал ету. Балабақшада, үйде, көшеде тәртіп сақтауға баулу
ЖАУАП: орта топ,қоршаған ортамен таныстыру
173. Денсаулықтың құндылығы туралы түсінікті дамыту; ауырмауға, денсаулықты сақтауға ынталандыру, «салауатты өмір салты» және оны ұстану туралы алғашқы түсініктер беру
ЖАУАП: орта топ, салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру
174. Дауысты (а, ә, е, о, ұ) және кейбір дауыссыз (п-б, к-қ, т-д, ж-ш, с-з) дыбыстарды анық айту
Жауап: орта топ, сөйлеудің дыбыстық мәдениеті
175. дидактикалық және дамытушы ойындарды, жаттығуларды қолдану арқылы сөздік қорды байыту; шешендікке, әдеби тілде сөйлеуге баулу;
ЖАУАП: орта топ, коммуникативті дағдыларды дамыту міндеттері
176. Ауыз екі сөйлеуді не қарастырады
ЖАУАП: коммуникативтік
177. Дөңгелек, сопақша, үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш қай топта үйретеді
ЖАУАП: мектепалды топқа
178. 2 жастағы баланың сөздік қоры
ЖАУАП: 200-300 сөз
179. 3 жастағы баланың сөзік қоры
ЖАУАП: 1200-1500 сөз
180. Ерте жас тобындағы балалар неше түс білу керек?
ЖАУАП: 4 ТҮС
181.. Ортаңғы топта оң және сол қолымен қанша қашықтыққа лақтырады?
Жауап: 2,5-5 м
182. Санның шартты белгісі, графикалық кескінделуі
ЖАУАП: ЦИФР
183. Мектепке дейінгі жоспар қай уақыт аралығында жасалады?
ЖАУАП: 1 қыркүйек 30 мамыр
184. Ерте жас тобындағы балалар саны
ЖАУАП: 10
185. Мектепалды даярлық тобының балалар саны қанша болуы керек?
ЖАУАП: 25
186. Топтағы бала саны 3 түрлі (3жастағы, 4жастағы, 5жастағы) болған жағдайда топта қанша бала болы қажет?
ЖАУАП: 20
187. Мектепалды даярлық тобында бала неше метр жүгіру керек
ЖАУАП: 100-120
188. 1 жастағы баланың сөздік қоры
ЖАУАП: 10-12
189. ересек топтың балалары неше мертге жүгіру керек?
ЖАУАП: 40-50
190. мектепалды даярлық тобының бір ұйымдастырылған іс әрекет ұзақтығы
ЖАУАП: 25 МИН
191.8-10 бөліктерден пішіндерді жинап құрастыру қай топқа тән?
ЖАУАП: мектепалды топ
192. Топта жас ерекшелігі екі түрлі (1жас пен 2жас) болған жағдайда бала саны қанша болуы керек?
ЖАУАП: 15
193. Мектепалды даярлық тобының балплары неше дөңгелекті велосипед тебеді
ЖАУАП: 2 дөңгелекті
194. Ескерткен кезде қол орамалды қалтасынан өзі алып, мұрнын сүрту және қайта салу.
ЖАУАП: ерте жас топ
195. Допты шағын төбешіктен домалату; допты тәрбиешіге, балаға домалату және лақтыру; допты алға, жоғары лақтыру, бала кеудесінің деңгейінде тартылған лентадан допты асыра лақтыру.
ЖАУАП: ерте жас топ
196. Сурет салу, жапсыру, құрастыру ұйымдастырылған іс-әрекеті қай топтан бастап өткізіледі?
ЖАУАП: КІШІ ТОП
197. Ортаңғы топ балаларына арналған апталық жүктеме саны
ЖАУАП: КҮН САЙЫН
198. Қолданыстағы мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидалары қай жылы бекітілген?
ЖАУАП: 2022 ЖЫЛ
66. педагогтың эталон имиджі
ЖАУАП: құзыреттілік
199. балабақша мен ата-ана арасындағы ынтымақтастық
ЖАУАП: сенімді қарым-қатынас
200. инклюзив білім беру тобын жинақтау
ЖАУАП: тәрбиеленушілер санынан үштен кем
201. Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған мектепке дйеінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына сәйкес қазақ тілін ұйымдастыру
Жауап: аптасына 1 рет
202. Отбасында балаларды шаруашылық жұмыстарға баулитын еңбек түрі
ЖАУАП: шаруашылық-тұрмыстық еңбек
203. Болашақта жасалатын құрылысты талдай білу, оларды орындау реттілігін белгілеру және оның негізінде нысан жасау, ұжымдық құрылыстар салу
ЖАУАП: мектепалды топ
204. Мектепалды жастағы балалардың құзыреттіліктерін қалыптастыру бойынша бір ұйымдастырылған іс- әрекеттің ұзақтығы
ЖАУАП: 25 минут
205. Кіші топ тәрбиеленушілерінің шығармашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамыту қандай ұйымдастырылған іс-әрекеттер арқылы жүзеге асырады?
ЖАУАП: сурет салу, мүсіндеу, құрастыру, жапсыру, музыка
206. Қоршаған ортадан геометриялық фигураларға ұқсас заттарды тауып, олардың пішіндерін анықтайды?
ЖАУАП: 5 жастағы балалар
207. Мүсінделген заттың, фигуралардың бетін тегістейді
ЖАУАП: ЕРЕСЕК ТОП
208. қазақ халқының әшекей бұйымдарын біледі
ЖАУАП: ОРТА ТОП
209. Стандарт______________негіз болып табылады
ЖАУАП: Балаларды тәрбиелеу және оқыту үшін тәрбиелеу-білім беру процесін ұйымдастыру
210. Балалардың денсаулығын сақтау және нығайту дене тәрбиесінің......:
ЖАУАП: міндеті
210. Болашақта жасалатын құрылысты талдай білу, оларды орындау реттілігін белгілеру және оның негізінде нысан жасау, ұжымдық құрылыстар салу
ЖАУАП: мектепалды топ
211. Қандай процесс барысында бала әлеуметтік шындық саласына қосылады?
ЖАУАП: әлеуметтену
212. Кітапқа қызығушылық танытады, өлеңдерді жатқа мәнерлеп оқи алады?
ЖАУАП: мектепалды топ
213. Ата-ана тәрбиесінде қолданылмайтын әдістерді атаңыз?
ЖАУАП: физикалық жаза
214. дыбыс,сөз
ЖАУАП: тілдің компоненттері
215. білімнің қандай функциясы баланы таным құндылықтары мен таныстыруды сипаттайды?
ЖАУАП: ақпараттық
216. Түрлі балалар әрекетінде қазақ халқының мәдениеті мен, салт-дәстүрлерімен таныстыру арқылы ауызекі сөйлеуді дамыту
ЖАУАП: коммуникативті дағдыларды дамыту міндеттері
217.Кіші топ (2 жастағы балалар) балалармен әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыруда адамгершілік тәрбиесі:«жақсы» немесе «жаман» екені туралы қарапайым түсініктерді қалыпьастыру
218.Ерте жас тобы (1 жастағы балалар) балалардың шығармашылық дағдыларын зерттеу дағдыларын дамытуда мүсіндеу күтілетін нәтижелер:Жалпақ, дөңгелек пішіндерді мүсіндейді
219.Бөбек жасындағы балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына сәйкес музыка :Аптасына 1 рет
220.Білім беруді ұйымдастыру және өткізу кезінде тәрбиеленушілердің қызығушылығын, қажеттіліктерін, жас және жеке ерекшеліктерін ескеру процесі:ТӘРБИЕЛЕУ
221.Ұйымдастырылған іс әрекеттер бойынша тәрбиешілер, жас тобында жұмыс істейтін педагогтер(қазақ тілі мұғалімдер, дене шынықтыру, жүзу нұсқаушысы, музыка жетекшісі) оқу жылы басталғанға дейін жылына бір рет жасайды.Перспективалық жоспар
222.Мектепалды топ, мектепке дейінгі(лицейдегі, гимназиядағы) мектепалды сынып (5 жастағы балалар) балалардың физикалық қасиеттерді дамытуда велосипед тебу:Шеңбер бойымен және тура жол мен өз бетінше екі дөңгелекті велосипед тебу
223.Сазбалшақпен оның қасиеттерімен таныстыру:мүсіндеу
224.Табиғатты балларды тікелей қабылдауын және дағдарды белсенді меңгеруін қамтамасыз ететін әдістер мен тәсілдер:Бақылау экспиримет, еңбек, ойындар
225.Баланы әрекетке бағыттайтын мақсат қоюуға талаптандыратын себеп түрткі
226.Қазіргі уақытта ғаламтор арқылы балабақша мен ата аналарды ынтымақтастығының тиімді тетігі:интернет сайт
227.Мектепке дейінгі ұйымда заттық кеңестік дамытушы орташа ұйымдастырудың басты қағидалары: Еркін тандау әмбебап қағидасы жүйкелік қағидасы
228.Баланың ойын ережелерімен байланысты қозғалысын дамытуға бағытталған ойын түрі
Қимылдық ойындар
229. Жиын көрсеткіші:Сан
230.Үлкендер мен балалардың жақсы әдет мінез құлық қылықтарын үлгі ретінде пайдалану әдісі Адамгершілікке тәрбиелеу әдісі
231. Бақылауды ұйымдастыру, әңгімелеу түсіндіру, өнер туындыларын көру қызықтыру серуен үлгі көрсету іс әрекетті ұйымдастыру бинелеу өнердегі әрекеті үшін мадақтау және жетістіктерін бағалау:эстетикалық тәрбиенің әдістері
232. Мектеп алды тобында кеңістік ұйымдарын бекіту:Заттың кеңістікте орналасуы қозғалыс бағыттары: сол жақтан оң жаққа, жоғары дан төменге, алға артқа сол бағытта
233.Білім алу үшін арнайы жағдайлар
Арнайы, жеке дамыту және түзету-дамыту бағдарламалары мен психолоиялық-педагогикалық қолдауы, сондай-ақ мүмкіндіктері шектеулі балалардың білім беру бағдарламаларын меңгеруі үшін қажетті өзге де іс-әрекеттерді қамтитын жағдайлар.
234.Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты мен мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидалары, тәрбиелеу мен оқытудың үлгілік оқу жоспарлары мен үлгілік оқу бағдарламасы
Мектепке дейінгі ұйымдар мен мектепалды сыныптары тәрбиелеу – білім беру қызметін іске асыратын нормативті-құқықтық актілер бойынша өызмет атқартын негізгі құжаттар.
235.Дені сау баланы тәрбиелеуді, өз денсаулығына саналы түрде қарауды, салауатты өмір салты негіздерін, қауіпсіз өмір сүру қағидаларын қалыптастыруды қарастырады.
физикалық қасиеттерді дамыту.
240. Ерте жас тобы (1 жастағы балалар) жас ерекшелігі бір қағидасы бойынша жас топтарының толықтырылу10 баладан артық емес
241. Бөбек жасындағы балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына сәйкес дене шынықтыруды ұйымдастыру
аптасына 3 рет
242.Ерте жас тобы (1 жстағы балалар) балаларының әлеуметтік-эмоционалды
дағдыларды қалыптастыру брысында күтілетін нәтижелер
Өзіне жақын адамдармен арлсады,еркін қарым-қатынас жасайды
243. Кіші топ (2 жастағы балалар) балалармен жапсыруда шығрмашылық дағдыларын, зерттеу іс-әрекетін дамытуда үйретеді
Жапсыру жұмыстарын жасау тәсілдерін (желімсіз) үйрету
244. Ортаңғы топ (3 жастағы балалар ) балаларының физикалық қасиеттерді дамытуда лақтыру әрекеті
Заттарды оң қолымен қашықыққа лақтыру (2,5-5 метр қашықтық)
245. Ересек топ (4 жастағы балалар) балаларының физикалық қасиеттерді дамытуда жүгіруді орындау40-50 метрге жүгіру
246. мектепалды топ,
мектептегі ( лицейдегі , гимназиядағы) мектепалды сынып (5 жастағы
балалар)мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына
сәйкес ұйымдастырылған әс-әрекетің
саны20
сағат
247.Үш жастағы балады актив сөз
1500сөз
248.Ағзаның жан-жаөты морфологиялық және функционалдық жетілдіруіне
, қимылдық дағдыларды қалыптастыруға бақытталған ұйымдастырылған
іс-әрекет.
Дене тәрбиесі
249. Мектеп жасына дейінгі балаларда сенсорлық эталоның қалыптасуы
Сенсорлық білім,сенсорлық тәжірибе жиынтығын меңгеру
250. Ересектер тобынан басталатын балалар еңбегінің негізгі түрі.
Шаруашылық-тұрмыстық еңбек
251. Мектеп жасына дейінгі балаларға эстетикалық тәрбие беру құралы
Тұрмыс эстетикасы, табиғат, шығармашылық әрекеті.
252.Баланың тілінің грамматикасы мен лексикасын меңгеру,өз сөйлеген сөзін саналы түсінуі
Сөйлеу дайындығы
253. Оқуға дайындығы
Дербестік,жаупкершілік, тәртіптілік, табандылық ,қиындықты жеңе алуы.
254. Балабақшада ата-аналармен жүргізілетін практикалық іс-әрекеттік жұмыс формасы.
Симпозиум.
255. Баланы әртүрлі іс-әрекет түрлерімен қамтамасыз ететін әлеуметтік және заттық құралдардың бірлігі.Заттық дамытушы орта.
Сәттілік баршаңызға
Дайындық керек болса 87056855086 тек ватсапқа шығыңыздар

