Материалдар / Бала қиялы

Бала қиялы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар. 5-сыныпқа арналған, тақырыбы "Бала қиялы"
Авторы:
12 Наурыз 2025
98
0 рет жүктелген
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқамерзімді жоспар


Сабақтың тақырыбы: Бала қиялы


Бөлім:

1-бөлім:

Қазақстандағы көрікті жерлер

Педагогтің аты-жөні:

Оспанова Ляззат

Күні:

21.01.2025ж.

Сыныбы:6 “А”

Қатысушылар саны: 9 Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Бала қиялы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

  1. Өткенді қайталау:

  2. Деректі және дерексіз зат есімдерді түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Өткенді қайталау

Көпшілік оқушылар үшін:

Деректі және дерексіз зат есімдерге арналған тапсырмалар

Кейбір оқушылар үшін:

Сөйлемнен деректі және дерексіз зат есімдерді таба алады.

Құндылықтарға баулу:

Сальвадора Далидың картинасы арқылы кемелдену мен табандылық ұғымдарын түсіндіру. Бұл арқылы оқушылардың күнделікті әдеті, уақытты тиімді пайдалану жоспар құру дағдылары артады. Сонымен қатар оқу, оқу дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2.Бағалау парағын түсіндіру,

3.Викториналық сұрақтар арқылы өткенді қайталау

4. Жазылым, берілген тапсырманы орындайды




Мақсаты: Оқушылар бір-біріне жылы сөз айтады, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Дескриптор: Жалпы - 1 балл

1.Викториналық сұрақтарға жауап беру

2.Жазылым

- 2 балл

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне жылы сөз айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Оқулық, жұмыс дәптері

ДК экраны

5-сынып оқулығы

Жаңа сабаққа кіріспе


1. (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.

2.Айтылым, берілген суретшілерді тануы, олардың шығармашылығын атау


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

  1. Әлемге танымал қандай суретшілерді білесің?

  2. Қазақ суретшілерінен кімдерді білесің?

  3. Қай өнер адамына қиял ерекше әсер етеді деп ойлайсың? Неге?

Дескриптор: Жалпы - 1 балл

Айтылым – 2 балл

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Өз ойын дұрыс жеткізіп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.

Оқулықтағы жаңа сабаққа байланысты берілген суреттер бойынша өз ойларын айтқызу және олардың шығармашылығымен таныстыру.

Деректі және дерексіз зат есімдерді түсіндіру

Суреттегі танымал суретшілердің өмірбаянымен және шығармашылығымен танысу

Оқушыларды ынталандыру мақсатында мадақтау арқылы бағалау

Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып қосымша ақпаратпен таныстыру.


Тапсырмалар айдарындағы 1- тапсырманы орындайды, сәйкестендіреді.

1-тапсырма

Сөздерді деректі және дерексіз зат есімдер деп бөлу



Дескриптор: Жалпы - 1 балл

1. Сөздерді деректі және дерексіз зат есімдер деп бөлу.

ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


Тапсырмалар айдарындағы 2- тапсырманы орындайды, жұмбақтың жауабын тауып, деректі дерексіз деп бөледі

2-тапсырма

1.Берілген жұмбақтардың жауабын тауып, деректі немесе дерексіз екенін дәлелдеңіз.


Дескриптор: Жалпы - 1балл

1.Жұмбақтардың шешімін тауып, деректі немесе дерексіз екенін көрсету

Тәртіп – 2 балл

ДК экраны

Жұмбақтар Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

Сальвадора Далидың суретімен танысып, мұғалім сабақты құндылықтармен және бүгінгі тақырыппен байланыстырып, балалардың көзқарасын кері рефлексиясын тыңдайд «Бұрыш» әдісі арқылы балалардың қаншалықты тақырыпты түсінгенін беледі.


Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

image1.png

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөзі» әдісі

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:



Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі