Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Бала тәрбиесі - баршаға ортақ
Материал туралы қысқаша түсінік
бала тәрбиесінің ата-ана, сынып жетекші, мектеп алдындағы жауапкершілігі жайлы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
462
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ж о с п а р
І. Кіріспе Бала – ата-ананың адамгершілік өмірінің айнасыІІ. Негізгі бөлім:а) Ата-аналар жиналысын жүргізудегі жұмыс түрлеріә) Бала тәрбиесі үшін жауапты кім?б) Ұлт тәрбиесі –ұлт болашағыІІІ. Қорытынды Бала тәрбиесі – баршаға ортақ
Қатты тәртіп көрсе бала күнінде, Өнерімен қуантады түбінде. Бала нені білсе жастан, ұядан, Өле-өлгенше соны таныр қиядан. Өнер-білім берем десең басынан, Бер оқуға балаларды жасынан. Ата-анадан өсіп ұрапақ тараған, Жақсы-жаман болса бала солардан. Жүсіп Баласағұн Жас адамды саналы, есті, мәдениетті, сергек етіп тәрбиелеу – отбасы мен қоғамдық тәрбие орындарының бірден-бір парызы. «Ес түзелмей ел түзелмейді». Олай болса егемен еліміздің болашағы отбасында тал бесіктен басталып, оқу-тәрбие орындарында есті ұрпақты тәрбиелеу ісімен шешілмек. Баланы жастан бақпасаң, Жамандықтан қақпасаң, Қадірден жұрдай қасқа боп, Кешкенің өмір босқа тек, - дегендей , баланың ыстық-суығына күймейтін, жақсылығына сүйінбейтін ата-ана жоқ шығар. «Адамға ең бірінші білім емес, тәрбие керек. Тәрбиесіз берілген білім – адамзаттың қас жауы» демекші, ата-аналар мен ұстаздар қауымы үшін жас ұрпақ тәрбиелеп, оны қоғам мүддесіне жарату – кезек күттірмейтін мәселе. Осы мәселеге ата-аналар мен ұстаздар қауымы бірге атсалысса, алар асуымыз биік болары сөзсіз. Халқымыздың сан ғасырдан бергі даналығына құлақ салсақ, «Адамның бақыты балада» деген екен. Кез келген адам өмір бойы қуып жете алмайтын бақыт деген құдіретті сөздің өлшемі өмірінің жалғасы ұрпағымен келетініне мән бермеуі де мүмкін. Біреу бақытын байлықтан тапқысы келсе, екінші біреуі даңк пен атақтан, мансап пен қызметтен іздестіреді. Мұның бәрі – түсінген адамға қолдың кірі сияқты нәрсе. Адамға нағыз бақытты тәрбиелі ұрпағы ғана сыйлай алады. «Адам ұрпағымен мың жасайды» деген сөз тегін айтылмаса керек. Олай болса адам өмірінің мәні- өз ұрпағы. «Әрбір баланың мінез –құлқы ата-анасының жағымды іс-әрекетінен үлгі алуы барысында қалыптасады» деп Павлов айтпақшы, баланың мінез-құлқы өскен ортасына, көрген тәрбиесіне байланысты қалыптасады. Ата-ана - бала үшін ең бірінші үлгі тұтар адамы, өзін көретін айнасы. Қазақстан Республикасы Ата Заңының 27-бап, 2-тармағында «Балаларына қамқорлық жасау және оларды тәрбиелеу –ата –ананың табиғи құқығы әрі парызы» делінген. Мектеп партасында отырған баланың жан-жақты тәрбие алуына ең бірінші ықпал ететін ұстаз болса, оның сүйеушісі –ата-ана. Ғалымдардың дәлелдеуінше, бала өміріне қажетті мектепке дейінгі тәрбиені ата-анадан алады, ал мектеп соны дамытады, санаға сіңіреді, өмірге дайындайды. Бала – ата-ананың адамгершілік өмірінің айнасы. Мектеп пен ата-ананың міндеті әр балаға бақыт сыйлау. Бақыт сан қырлы. Бұл адамның қабілеттерін ашып, еңбекті сүйіп, оның жасампаз болуында, бұл өзін қоршаған дүниенің әсемділігінен ләззат алып, басқалар үшін әсемдік жасауында.Тек ата-аналармен бірлікте, ортақ күш – жігер жұмсау арқылы ғана мұғалімдер балаларға адамдық үлкен бақыт бере алады» деп ұлы педагог В.А.Сухомлинский атап көрсеткендей, жеке тұлғаның қалыптасуы үшін үш субъекті - мұғалім, оқушы, ата-ана тығыз байланыста жұмыс атқаруы керек деп ойлаймын. Қазіргі заманда мектеп алдында жылына 4 рет ата-ананың жиналысқа 100 пайыз қатысуы үлкен мәселе болып тұр. Кейбір сыныпта бұл жүзеге аспайды. Себебі қандай? Неге кейбір мұғалімдерге келеді, ал кейбіреуіне келмейді. Мүмкін, мәселе мұғалімге байланысты шығар ? Ал не себепті жиналысқа көпшілігі келмейді ? Бірнеше уақыттан бері осыны бақылай келе түйгенім: ата-анаға қызықты болса ғана, олар жиналысқа келеді. Қазіргі жаңа заман мектебінде ескі дәстүрмен мұғалімге жұмыс істеу мүмкін емес. Неге? Жауабы айқын : әлем өзгеруіне байланысты балалар мен ата-аналардың көзқарасы да өзгеріп кетті. Мәселен, бұрынғыдай мұғалімнің монологіне құрылған жаттанды, жауыр болған жиналыстан көрі топтық жұмыс арқылы ата-аналардың бірлесе әрекет етіп, проблеманы талқылағаны тиімді екеніне сынып жетекшілерінің де басқаларының да көзін жеткізуге болады. Шағын топтық жұмыстар үйренушілерде бірлік, бірегейлік сезімдер қалыптастырып, сол арқылы өздерінің ұжымға тікелей қатысы бар екендігін аңғартады. Ал «Көп түкірсе –көл», «Бірлесе көтерген жүк жеңіл» екендігі баршаға аян. Ұжым болып қандай да бір тапсырманы орындау қызық әрі тартымды іске айналады. Бірлескен жұмыс барысында топ мүшелерінің барлығы да өзара қарым-қатынасқа негізделген (интербелсенді) әрекеттерді атқарады. Мәселен, тыңдай білу, өз пікірін ұтымды және дәлелді түрде жеткізе білу, ортақ пікір қалыптастырып, бір мәмлеге келу, туындаған егес пен дау-дамайларды шеше білу, бірлесе шешім қабылдау. Мұнда жиналысқа қатысушы ата-ананың жұмыстан тыс не қалыс қалуы екіталай: барлығы да қызу әрекетте болады, барлығы да жұмыстың қорытынды нәтижесіне өз үлесін қосады. Бұрынғыдай сынып жетекшісі ғана сөйлеп, ал ата-аналардың лажсыздан бас шұлғып отыра беруі мүлдем болмайды. Нәтижесінде топтық жұмысты ұйымдастыру арқылы сынып жетекшісі мынадай мақсаттарға жетеді:
- жиналысқа қатысушылардың әрқайсысы бір-бірімен жеке қарым-қатынас орнатады;
- ата-аналар туындаған сенімсіздік пен қобалжудан арылады;
- әр ата-анаға өзінің қабілеттері мен ерекшеліктерін ашуға жағдай жасалады;
- олардың арасында еркіндік және сенім атмосферасы қалыптасады.
- Талқыланатын мәселе топтың барлық ата-аналарына қызықты болуы керек, яғни барлық ата-аналардың мүдделеріне сәйкес келіп, оларда бірлескен жұмысқа деген ынта тудыруы шарт.
- Топқа бөлудің қызықты тәсілдерін қолданған абзал.
- Топтың ережесін айқындап, нақты уақыт белгілеу керек.
- Ата-аналар арасында бәсекені негізгі мақсатқа айналдырып жібермеген жөн.
- Соңында әр топ жұмыстың нәтижесін жариялап қорғауы тиіс.
Бірінші пікір(мәселен, «Ия) | Мүмкін | Екінші пікір(мәселен, «Жоқ» |
Бір дәлелден кем емес | Бір дәлелден кем емес | Бір дәлелден кем емес |
- Мен ақкөңілмен
- Мен ақылдымын
- Мен мейірімдімін
АННОТАЦИЯ
Баяндама кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды және пайдаланылған әдебиеттерден тұрады. Бала –ата-ананың адамгершілік өмірінің айнасы екеніне тоқталып, сынып жиналысын өткізудің жолдары мен бала тәрбиесі үшін жауапкершіліктің маңыздылығы талданып, сараптау жүргізілген. «Бала тәрбиесі- баршаға ортақ» тақырыбында жазылған баяндаманың негізгі бөлімінде көрсетілгендей педагогикалық ұжым мен ата-ананың тығыз байланыста болып, әртүрлі пікірталастар жүргізілгендігі талқыланған. Сонымен қатар баяндамада ата-ана мен бала арасындағы сенімді сыйластықты, бір-біріне деген сезімді нығайту, баланың дамуына теріс ықпал ететін жолдардың алдын алу, бала тәрбиелеу сапасының жоғарлауына ықпал ету және балалардың жанұяның мақтаны болуға, ел азаматы болып өсуге тәрбиелеу жолдары көрсетілген.
РЕЦЕНЗИЯ
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі, 6 «Ә» сынып жетекшісі Алиева Гүлдана Қалапбергенқызының «Бала тәрбиесі- баршаға ортақ » тақырыбында жазылған баяндамасында зерттеу мәселесі етіп, бала –ата-ананың адамгершілік өмірінің айнасы екеніне тоқталып, сынып жиналысын өткізудің жолдары мен бала тәрбиесі үшін жауапкершіліктің маңыздылығының нәтижелерін арқау етіп алған. Оқушыларға тәрбие берудің басты ерекшеліктерін аша отырып, тәрбиенің ең тамаша мектебі жөнінде теориялық және практикалық мүмкіндіктерін өз тәжірибесінде қолдана келе оның нәтижесін де көрсете білген. Алиева Гүлдананың «Бала тәрбиесі – баршаға ортақ» тақырыбындағы баяндамасы аудандық педагогикалық оқуға ұсынылсын.
Рецензент : Қ.Есбергенов
Пайдаланылған әдебиеттер
- Сыдықова З. «Бала тәрбиесі –баршаға ортақ» //Қазақстан
- Жақсылықова К.З. «Тренингтік ойындар мен жаттығулар»
- Иманбекова Б.И «Тұлғаны тәрбиелеуде субъектілерінің
- Есімбекова Б.О. Тәрбие туралы ойлар.Алматы,2013ж
- Служаева С. «Ата-аналар жиналысы және RWST стратегиясы
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігіОңтүстік Қазақстан облысы Созақ ауданы «Ы.Алтынсарын атындағы жалпы орта мектебі» КММ
Бала тәрбиесі – баршаға ортақ
Алиева Гүлдана Қалапбергенқызы 6 «Ә» сынып жетекшісі
Шолаққорған ауылы2014-2015 оқу жылы
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)