Балабақша арасында "Жаз қызығы " атты сурет байқауы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Балабақша арасында "Жаз қызығы " атты сурет байқауы

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақша тәрбиешілеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы

Жазғы сауықтыру-шынықтыру жұмыстарымен таныстыра  отырып, балалардың денсаулығын нығайту, денесін шынықтырып, дамытуды жетілдіру су және ауа көмегімен шынықтыру рәсімдерін пайдаланып жүзеге асырылады. Танымдық қабілеттері мен шығармашылық қасиеттерін дамыту мақсатында тақырыптар бойынша мәліметтер, жұмбақтар, қимыл-қозғалыстық тапсырмалар беріледі.

Мектепке дейінгі ұйымның алдында тұрған жауапты міндет- күрделі, өмірден өз орынын таба білетін дені сау, мәдениетті, шығармашылық жеке тұлғаны тәрбиелеу.

Сауықтыру жұмыстарын жүйелі өткізу:

-әрбір бүлдіршіннің қабілеттерін ашуға қажетті жағдай жасау;

-бала өмірін қызықты құрдастармен және ересектермен қарым –қатынаста жұмыс жасауға үйрету;

-дене және психикалық денсаулығығын нығайту;

- қажетті іс - әрекетті белсене және өз бетінше орындауға;

-валеологиялық білімін іс-тәжірибеде өздігінен іске асыра және спорттың әртүрлі түрлерімен айналыса білуге мүмкіндік береді.

Жаз кезінде балалардың ағзасын сауықтыруға, эмоциалық, жеке тұлғалық, танымдық тұрғыда дамытуға септігін тигізетін жағдай жасау үшін ересектердің (балабақша қызметкерлер мен ата-аналарды) күшін жұмылдыру, біріктіру.            

Жазғы кезде балалардың таза ауада болу уақыты ұзарады, оқу сабақтарының саны қысқарады,сабақтар ашық ауда өткізіледі.Содықтан да балалардың жыл бойғы алған білімін, біліктілік дағдыларын, қабілеттерін көрсетуге еркіндік беріледі.

Сауықтыру-шынықтыру уақытында сабақтастық сақталады. Жоспарлы жұмыс құру үлкен жетістікке, нәтижеге ие болады.

Мақсаты:

-жаз мезгіліндегі балалардың денсаулығын нығайтуда эмоциональдық, тұлғалық, танымдық дағдысын қалыптастыруда үлкендердің /ата-ана, қызметкерлер /өзара әріптестігін, сабақтастығын біріктіру;                            

-бала денсаулығын сақтау мен нығайту;                                                                    

-табиғи факторды пайдалана отырып шынықтыру;                                                   

-жеке тұлғаны қалыптастыру,эстетикалық тәрбиені жетілдіру

Міндеттері:

-балалар өмірі мен тұлға қауіпсіздігінің сақталуына жағдай жасау, түрлі аурулардың алдын –алу,жарақаттануды болдырмау;

-сауықтыру,шынықтыру шараларын ұйымдастыруды жүйелі жүзеге асыру;

-әлеуметтік –мәдени сәйкестену мен төзімділігін тәрбиелейтін орта қалыптастыру;

-педагогикалық және әлеуметтік тұрғыда ата-аналарды сауықтыру, шынықтыру шараларымен сауаттандыру;

-балалардың қызығушылығын аттыру,балабақшадағы бала өміріне ұмытылмас қуаныш сыйлау.


1.Табиғат аясындағы сауықтыру, шынығу:

-ойын түріндегі дене шынықтыру сабақтары;

-су,гигиеналық,шынығу процедуралары /жуыну,аяққа су құю, бассейнге шомылу; 

 -сәуле және ауа ванналары;                       

 -таңертеңгі қабылдау;                                                                                   

 -таза ауада ертеңгілік жаттығу /дозаланған жүгіріспен аяқталады/;                        

 -бөлме ішін желдету;                                     

 -таза ауадағы серуен;                                                        


2.Профилактикалық сауықтыру:

-витамин терапиясы/витаминді шырын/;

-ертеңгілік екінші ас;                               

-жаңа піскен жеміс-жидектер мен көкөніс тағамдарымен тамақтану.    

Құм терапиясы:

-жалаң аяқ құмда жүру;           

-құмға шомылу;                        

-құм мүсіндерін жасау;             

-“сезіну” тренингі бойынша жаттығулар жасау.

Арома және фитотерапия:            

-бөлмелерді хош иістендіру;                                           

-дозаланған шөп тұнбасымен ауыз қуысын шаю /педиатр нұсқаулығымен/

Арнайы массаждар:                   

 -майтабандарға арналған жаттығулар;                                                 

-қол буындарына, саусақ нүктелер жаттығулары/педиатр нұс. бой-а/

Музыка терапиясы:                     

 -релаксация жаттығулары /тыныс алу жолдарына арналған жаттығулар/

 -би,гимнастикалық жаттығулар /тірек-қозғалыс аппаратын дамытады,/

Арттерапиясы:                              

 -сурет салу;                                                                                          

 -мүсіндеу /есте сақтау,ми нүктелерінің қызметін арттырады/                                        


3.Экологиялық сауықтыру:

-саяхаттар;

-көкорайға саяхат;

-көлге саяхат /табиғат аясындағы мерекелік шарала/;

-қол еңбегі /гүлдерді баптау,табиғи материалдармен жұмыс/.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.06.2021
1260
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі