Жазғы сауықтыру-шынықтыру
жұмыстарымен таныстыра отырып, балалардың денсаулығын
нығайту, денесін шынықтырып, дамытуды жетілдіру су және ауа
көмегімен шынықтыру рәсімдерін пайдаланып жүзеге асырылады.
Танымдық қабілеттері мен шығармашылық қасиеттерін дамыту мақсатында
тақырыптар бойынша мәліметтер, жұмбақтар, қимыл-қозғалыстық
тапсырмалар беріледі.
Мектепке дейінгі ұйымның
алдында тұрған жауапты міндет- күрделі, өмірден өз орынын таба
білетін дені сау, мәдениетті, шығармашылық жеке тұлғаны
тәрбиелеу.
Сауықтыру жұмыстарын жүйелі
өткізу:
-әрбір бүлдіршіннің
қабілеттерін ашуға қажетті жағдай
жасау;
-бала өмірін қызықты
құрдастармен және ересектермен қарым –қатынаста жұмыс жасауға
үйрету;
-дене және психикалық
денсаулығығын нығайту;
- қажетті іс - әрекетті
белсене және өз бетінше орындауға;
-валеологиялық білімін
іс-тәжірибеде өздігінен іске асыра және спорттың әртүрлі түрлерімен
айналыса білуге мүмкіндік береді.
Жаз кезінде балалардың ағзасын
сауықтыруға, эмоциалық, жеке тұлғалық, танымдық тұрғыда дамытуға
септігін тигізетін жағдай жасау үшін ересектердің (балабақша
қызметкерлер мен ата-аналарды) күшін жұмылдыру,
біріктіру.
Жазғы кезде балалардың таза
ауада болу уақыты ұзарады, оқу сабақтарының саны қысқарады,сабақтар
ашық ауда өткізіледі.Содықтан да балалардың жыл бойғы алған
білімін, біліктілік дағдыларын, қабілеттерін көрсетуге еркіндік
беріледі.
Сауықтыру-шынықтыру уақытында
сабақтастық сақталады. Жоспарлы жұмыс құру үлкен жетістікке,
нәтижеге ие болады.
Мақсаты:
-жаз мезгіліндегі балалардың
денсаулығын нығайтуда эмоциональдық, тұлғалық, танымдық
дағдысын қалыптастыруда үлкендердің /ата-ана, қызметкерлер /өзара
әріптестігін, сабақтастығын
біріктіру;
-бала
денсаулығын сақтау мен
нығайту;
-табиғи
факторды пайдалана отырып
шынықтыру;
-жеке
тұлғаны қалыптастыру,эстетикалық тәрбиені
жетілдіру
Міндеттері:
-балалар
өмірі мен тұлға қауіпсіздігінің сақталуына жағдай жасау, түрлі
аурулардың алдын
–алу,жарақаттануды болдырмау;
-сауықтыру,шынықтыру шараларын ұйымдастыруды
жүйелі жүзеге асыру;
-әлеуметтік –мәдени сәйкестену мен төзімділігін
тәрбиелейтін орта қалыптастыру;
-педагогикалық және әлеуметтік тұрғыда
ата-аналарды сауықтыру, шынықтыру шараларымен
сауаттандыру;
-балалардың қызығушылығын аттыру,балабақшадағы
бала өміріне ұмытылмас қуаныш сыйлау.
1.Табиғат аясындағы сауықтыру,
шынығу:
-ойын
түріндегі дене шынықтыру сабақтары;
-су,гигиеналық,шынығу процедуралары /жуыну,аяққа
су құю, бассейнге
шомылу;
-сәуле
және ауа
ванналары;
-таңертеңгі
қабылдау;
-таза
ауада ертеңгілік жаттығу /дозаланған жүгіріспен
аяқталады/;
-бөлме
ішін
желдету;
-таза
ауадағы серуен;
2.Профилактикалық
сауықтыру:
-витамин терапиясы/витаминді
шырын/;
-ертеңгілік екінші
ас;
-жаңа
піскен жеміс-жидектер мен көкөніс тағамдарымен
тамақтану.
Құм
терапиясы:
-жалаң аяқ
құмда
жүру;
-құмға
шомылу;
-құм
мүсіндерін
жасау;
-“сезіну”
тренингі бойынша жаттығулар жасау.
Арома
және
фитотерапия:
-бөлмелерді хош
иістендіру;
-дозаланған шөп тұнбасымен ауыз қуысын шаю
/педиатр нұсқаулығымен/
Арнайы
массаждар:
-майтабандарға арналған
жаттығулар;
-қол
буындарына, саусақ нүктелер жаттығулары/педиатр нұс.
бой-а/
Музыка
терапиясы:
-релаксация жаттығулары /тыныс алу жолдарына арналған
жаттығулар/
-би,гимнастикалық жаттығулар /тірек-қозғалыс аппаратын
дамытады,/
Арттерапиясы:
-сурет
салу;
-мүсіндеу /есте сақтау,ми нүктелерінің қызметін
арттырады/
3.Экологиялық
сауықтыру:
-саяхаттар;
-көкорайға
саяхат;
-көлге
саяхат /табиғат
аясындағы мерекелік шарала/;
-қол
еңбегі /гүлдерді
баптау,табиғи материалдармен жұмыс/.