Ата - анамен жұмыс.
Тақырыбы: «Балабақша мен
отбасы»
Мақсаты: Ата - аналардың өзара
қарым - қатынасын жақсарту. Балабақша өмірімен таныстыру,
тәрбиешімен дұрыс қарым - қатынаста болу. Психологиялық кеңес,
ағарту жұмыстарын жүргізу.
Көрнекілігі: Музыка жазылған үнтаспа,
қағаз - қаламдар, ағаш, алмалар, шарлар,
себет
Шаттық
шеңбері:
Ата - аналарды қолымыздан
ұстап, шаттық шеңберіне тұрғызу. Мен сіздермен кездескеніме өте
қуаныштымын. Қане, бәріміз бір - біріміздің қолымыздан ұстап шеңбер
құрайық. Осы дөңгелек шеңберді неге шаттық, жылулық шеңбері деп
атаймыз? Қалай ойлайсыздар. Шеңберге тұрудың үлкен бір қасиеті бар.
Шеңберіміз көктегі жылу беретін күн сияқты дөңгелек. Шеңберге
тұрып, бір - бірімізді жақсы көре аламыз, жақсылық пен
жылулығымызды сыйлай білуге үйренеміз. Міне, сондықтан бұл шеңберді
жылулық, шаттық шеңбері деп атаймыз. Енді бәріміз жақсылық тілеп,
шаттана қуанып, күлкімізді
сыйлайық.
Тренинг:
Енді ата - аналар, «Табиғатсыз адамдардың күні
жоқ, оны айтуға табиғаттың тілі
жоқ» демекші адам табиғатпен
тығыз байланысты табиғаттағы ең маңызды нәрсе ағаш, енді сол
ағаштың несі болар едіңіз тамыры ма, әлде діңі ме, әлде жапырағы
ма? Әркім өз қалауы бойынша тамыр, жапырақ, діңі болып
бөлінеді.
Ал енді ата - аналар тамырлар бір бөлек, жапырақтар бір бөлек,
діндер бір бөлек отыруымыз керек.Сіздер не үшін тамыр тобын
таңдадыңыздар, сіздер не үшін жапырақ таңдадыңыздар, сіздер не үшін
діңін таңдадыңыздар соны тобыңызбен келісе отырып бір келісімге
келіп, топтан бір адам шығып қорғайсыздар. (әр топтың сөзі
тыңдалып, қошеметпен шапалақ ұрылып отырады).
Сіздердің бұл таңдауларыңыз кездейсоқтық емес, психологиялық
сәйкестік. Тамыр
таңдағандар істің нәтижесіне мән
беретін адамдар. Діңгекті
таңдағандар берік, мықты біреуге
тірек бола алатын адамдар.Жапырақ
таңдағандар сұлулықты, әсемдікті,
ұқыптылықты қалайтындар. Енді ата - аналар мына үлкен қағазға
«тамыр тобы»- тамырды, «діңгек тобы»- діңгекті,»жапырақ тобы»-
жапырақты саламыз.
(Музыкалық сүйемел, қалам - қағаздар)
Ұстаздарыңызға деген талап - тілектеріңізді «тамыр тобы»- тамырға,
«діңгек тобы» - діңгекке, «жапырақ тобы» - жапыраққа
жазыңыздар.
Осы ағаштың тамыры – ата - ана, діңгегі - тәрбиеші, жапырағы –
балаларымыз. Егер тамырдан нәр алып, діңгегі мықты болып, бұтағы
жапырағын жайса ағашымыз жемісін береді.
Енді мына себеттен алмаларды алып, өз балаларыңызға тілек жазып,
ағаштың жемісін іліп, балаларыңыздың қызығын көрейік.
(музыкалық сүйемелдеу, тілек жазу)
Ойын: «Қай жұп
күшті?»
Қазір әркім өзіне серік таңдайды, шарды алып, көңілді музыкаға
билеп, шарды жарады. Шардың ішінен жақсы тілектер алып шығып,
қалған ойыншыларға дауыстап оқып беру. Әр жұп кезектесіп
белгіленген уақыттан белгіленген жерге дейін шарды бір - бірін
құшақтап шарды жарады.
Ойын: «Кім екенін
тап»
Әрбір адам өзінің аты - жөнін
көрсетпей, өз - өзіне психологиялық мінездеме жазады. Өзінің
ұнамсыз қасиеттерін жазуы керек. Бұл мінездеме жазылған беттерді
жетекші жинап, араластырады да, арасынан біреуін алып, дауыстап
оқиды. Топ мүшелері мінездеменің иесін табу
керек.
«Тілек гүлі»
(қорытындылау)
Сонымен ата-аналар бала тәрбиесі ең маңызды- мәселе. Ең басты –
ата- ананың бала тәрбиесіндегі маңызы зор. Бүгін міне бала
тәрбиесіне байланысты ойларыңызды ортаға салдыңыздар. Осы іс-
шарамыздың соңында сіздерге мандарин ұсынғым келіп отыр. Мандаринді
берген мақсатым: Мандарин жемістің бір түрі. Өзі жұмсақ, нәрлі
шырынында дәрумені көп жемістердің ішіндегі, тез көп жеміс беретін
өсімдік. Мандарин қандай қасиеттерге ие болса бізде балалармызға
жұмсақ мінез танытып, жан-жақты тәрбие берейік.
Әке, Ана үш - ақ әріп тіршілік,
Үш – ақ әріптен үлбірейді гүл шығып.
Үш – ақ әріп дүниені танытқан,
Үш – ақ әріп қойған жыршы ғып – дей келе тренингімізді
аяқтаймыз.
Қорытынды.
«Үй, жол, жылан, бокал,
шалбар және орамал»
диагностикасы
Ата-аналарға мынандай
ережелерді қадағалап отырып сурет салатындығы
ескертіледі:
Бұл жұмыста Сіздер өз
бейсаналарыңыздың хатшысы іспеттес боласыздар, сол себепті де еш
ойланбай, қорықпай, берілген тапсырманы тездетіп орындауға
тырысыңыздар.
Сурет салу тапсырылғанда,
«Қалай саламын? Суреттер қандай болу керек?» деп сұрауға болмайды:
өз қалауларыңыз бен шешімдеріңіз бойынша салу
керек.
Суреттерді тез салу керек,
өйткені оларды салуға уақыт өте аз
беріледі.
Суреттерді салғанда,
басқалардың суреттеріне қарауға
болмайды.
Осыдан кейін ата-аналарға үй,
жол, жылан, шарап ішетін бокал, шалбар мен әйелдердің басына
тағатын орамалды кезекпен салуға тапсыру керек: әр затты салуға
мейлінше аз уақыт беріп (5-10 сек), ата-аналарды асықтырып,
жұмыстарын жеделдетіп отырған жөн.
Ата-аналар салынып біткен
суреттерін бір-біріне көрсеткеннен кейін, оқытушы олардың мынандай
мағына білдіретіндігін айтады:
Үй – адамның өзін-өзі
бағалау деңгейін көрсетеді.
Үйдің суреті кең әрі биік
болса, онда бұл ата-ана өзін-өзі бағалау деңгейі жоғары деп
есептеуге тұрарлық.
Үйдің есік-терезелері бар
болса онда бұл студент – қарым-қатынасқа ашық
адам.
Үйдің есігі ашық болып немесе
оның тұтқасы бар болатын юолса, бұл жәйт ата-ананың қонақжай
екендігін білдіреді.
Жол – адамның
қарым-қатынасқа қандай деңгейде араласатындығының
айғағы.
Жол кең, әрі үйдің есігінен
басталатын болса, бұл адамның қарым-қатынасқа бейім және қонақжай
екендігін көрсетеді.
Жол тар немесе үйдің қасынан
(үйге бұрылмай) өтіп жатса, онда бұл жәйт адамның қарым-қатынасқа
оңай кірісіп кетпейтіндігін
білдіреді.
Жылан – «Басқа адамдардың мен
туралы пікірі қандай?» деген сұраққа өзіңіздің қалайша жауап
беретініңіздің айғағы.
Жылан үй жаққа қарап тұрса әрі
оның айрық тілі аузынынан көрініп тұрса, онда Сіз «Басқалардың мен
туралы пікірі жақсы емес: олар күні бойы мені жамандаудан басқа
іспен айналыспайды екен» деген
ойдасыз.
Жылан үй жаққа қарап тұрмаса,
онда, онда Сіз «Басқалардың мен туралы ойы жаман емес» деген
ұстанымдасыз.
Бокал – адамның ішімдікке
деген көзқарасын білдіреді. Бокалдың суреті кішкене болып,
оның іші бос болса, онда мұны салған адамның ішімдікке немқұрайды
болғаны.
Шалбар мен
орамал – ата-аналардың
түсінігіндегі ер адамдар мен әйелдердің дәрежесін
көрсетеді.
Шалбардың суреті орамалдан
биік тұрса, онда ата-ана өмірде ер адамды әйелдерден жоғары санайды
деген сөз.
Кері
байланыс
Сізге тренинг ұнады ма?
___________________________________________
Не ұнамады?
_____________________________________________
Жүргізушіге ұсыныстарыңыз
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Кері
байланыс
Сізге тренинг ұнады ма?
___________________________________________
Не ұнамады?
_____________________________________________
Жүргізушіге ұсыныстарыңыз
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Кері
байланыс
Сізге тренинг ұнады ма?
___________________________________________
Не ұнамады?
_____________________________________________
Жүргізушіге ұсыныстарыңыз
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Кері
байланыс
Сізге тренинг ұнады ма?
___________________________________________
Не ұнамады?
_____________________________________________
Жүргізушіге ұсыныстарыңыз
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________