Балабақша менің өз үйім!

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Балабақша менің өз үйім!

Материал туралы қысқаша түсінік
балабақша туралы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру саласы: Таным.

Ұйымдастырылған оқу қызметі:Жаратылыстану.

Тақырыбы: . «Балабақша менің өз үйім»

Мақсаты: 1.Балалардың өз балабақшаларыа деген ыстық сезімдерін дамыту.

2. Балабақшада қызымет істейтін апайларға құрмет көрсетіп,топта тазалық сақтай білуге дағдыландыру.

3. Балабақша ауласындағы гүлдер мен ағаштарға күтіп-баптауға баулу.

Қолданылатын көрнекі құралдар: Балабақшаның сыртқы келбетімен топтардың суретін көрсету.

Сөздік жұмыс:Балабақша.

Билингвальды компонент: балабақша-садик,топ-группа.

Оқу іс-әрекетінің кезеңдері

Педагогтің іс-әрекеті

Балалардың

іс-әрекеті


Мотивациялық-қозғаушылық

Шаттық шеңберін құрғызып тұрып.

Бала,бала,баламыз

Бақшамызға барамыз,

Күні бойы қызыққа,

Батамызда қаламыз.

Оқу іс-әрекетіне кіріседі.

Балалар қызығушылығын көрсетеді.

Ұйымдастыру-шылық-ізденістік

1. Әңгіме жүргізу.Сұрақ-жауап әдісі арқылы балабақша,балабақша қызыметкерлері және балабақшада не үйреніп,неге дағдыландыратыны туралы әңгіме жүргізу.

2.Сергіту сәті Бір,екі,үш . Бойға жинап күш,Бір,екі,үш Отырамыз тып-тыныш.

3. Үлестірмелі материалмен жұмыс.
Шарты;балабақшаға баратын жолды табуға көмектесу.












Балалар тапсырманы педагогпен бірге орындайды.

Балалар қайталап айтады.

-Асхана,дәрігер бөлмесі,ән-күй бөлмесі.

-Мынау-біздің топ.Мұнда біз ойнаймыз,ертегі тыңдаймыз.Педагогпен бірге қайталап айту.


-Балабақшада асхана,музыка бөлмесі,бірнеше топтар,дәрігер бөлмесі және т.б бар.Асханада балаларға тамақ дайындалады,ән-күй бөлмесінде көңілді ән айтып,би билейміз,ал дәрігер апай өзінің бөлмесінде балалардың денсаулықтарын тексереді.Балалар, сендер балабақшада әдепті,ұқыпты,мейрімді тату болуға үйренесіңдер,сол себепті балабақшаны Тату достың мекені»деп те атайды.Балабақшаларың әдемі болу үшін ауласын таза ұстап,гүлдер мен өсіп тұрған ағаштарды күтулерің қажет.



Рефлексиялық-түзетушілік

Серуенге шыққанда балабақша ауласын бақылайтынымызды айту.

Оқу-іс әрекетінде балабақша туралы алған білімдерін пысықтайды,яғни сұрақтарға жауап береді.



Күтілетін нәтиже: балалар балабақшаны өздерінің үйлеріндей жақсы көріп,ондағы қызыметкерлермен келгенде амандасып,кетерде қоштасып,яғни әдептілікті сақтай білуді.

.

түсінеді: балабақшадағы өз тобының және басқа бөлмелердің аталуы мен атқаратын қызметі туралы түсінеді.

Меңгереді;балабақшада бір-бірімен дос болуды,қарым-қатынас жасауды меңгереді.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.00.2018
635
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі