Материалдар / Балабақшаға арналған бейімделу жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Балабақшаға арналған бейімделу жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақша тәрбиешілеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қараша 2018
963
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

МДҰ-да балаларды бейімдеу.Баланың мектепке дейінігі ұйымға келіп түсуі-олардың өміріндегі маңызды кезең, ол үйреншікіті жағдайдың, күн режимінің өзгеруімен сипатталады. Сондықтан ол жаңа іс-әрекетер жағдайларына икемделуге және бейімделуге тиіс.Бейімделу-ағзаның түрлі:физиологиялық, әлеуметтік, психологиялық деңгейлерде орын алатын жаңа жағдайға икемделу үдерісі.Ағзаның әлеуметтік өмір сүрудің жаңа жағдайларына көндігуі, бала мінез-құлқының өзгеруімен, ұйқысының, тәбетінің бұзылуымен қоса жүреді. Неғұрлым күрделі қайта құрылу бейімделудің бастапқы кезеңінде орын алады. Бейімделу созылып кетуі және бейімделуге ауысуы, сондай-ақ бұл бала денсаулығының, мінез-құлқы мен психикасының бұзылуына әкелуі мүмкін. Баланың МДҰ-да бейімделу үдерісі жүреді және ағзаның физиологиялық бұзылуын қоздыруы мүмкін.Дәрігерлер мен психологтар бейімделу кезеңінің 3 сатысын бөліп қарайды: -- -Жеңіл бейімделу кезеңінде баланың мінез-құлқы шамамен бір айдың ішінде қалыпқа түседі. Тәбеті бірінші аптаның соңына қарай қалпына келеді. Ұйқысы-1-2 аптада. Күрделі сырқатқа ұшырамайды. Баланың көңіл-күйі қуанышты, ол басқа балалармен, жанындағылармен және ересектермен белсенді араласады, жаңа орынға тез көндігеді.-Орташа бейімделу кезінде ұйқысы мен тәбеті-20-40 күннен кейін қалпына келеді, баланың мінез-құлқы бір ай ішінде өзгереді. Көңіл-күйі тұрақты емес, жаңа тітіркендіргіштер кері әсер етеді. Алайда ересектердің қолдауымен бала танымдық және мінез-құлықтық белсенділік танытады, жаңа жағдайға тез үйренеді.-Ауыр бейімделу ұзаққа созылады. Жағдайы нашарлап кетуі және ауруға ұшырауы мүмкін (бала ширақ, қарсылық көрсетеді, агрессия, эмоциялық ахуалы белсенді (жылайды, айқайлайды) немесе іс-әрекетке жоқ (тыныш қыңқылдау, жабырқау, қобалжу, шаршау) байқалады.Бейімделу кезеңі байланысты болатын факторлар:-жасы;-денсаулық жағдайы;-даму деңгеці;-қарым-қатынасқа түсу икемі;-пәндік және ойындық қызметтің қалыптасуы;-үй режимінің МДҰ режиміне жақын болуы;Ауыр бейімделудің себептері:-отбасында режимнің болмауы;-бала бойында ерекше әдеттердің болуы;-өз бетінше ойнай алмау;-қарапайым мәдени-гигиеналық машықтардың қалыптаспауы;-бөтен адамдармен қарым-қатынаста тәжербиесінің жоқтығы;Балаларды ерте бастан әлеуметтендіру және бейімдеу мақсатында қысқа уақыт болу тобын құруға болады. Онда балалар ата-аналармен бірге балабақшаға аптасына 1-2 рет, 1,5-2 сағатқа келеді.Сабақтар бірге өткізіледі:-балалар+ата-аналар+тәрбиешілер;-балалар+тәрбиешілер;-ата-аналар+тәрбиешілер.Бұндай топтарға бару кезінде балалар жеңіл бейімделеді. Ата-аналармен айналыса отырып, үйдегі және «ұйымдастырылған» тәрбиенің арасындағы айырмашылықты байқауға, түзетуді МДҰ-ға келгенге дейін жүргізуге болады.«Жаңа келгендерді» МДҰ-да күн ұзаққа қалдыруға болмайды. Алғашқы 7-10 күнде бала 3 сағатқа қалады, содан соң қалу уақыты біртіндеп ұзартыла бастайды. Ата-аналардың тәрбиешісімен байланысы үлкен мәнге ин. Ата-аналар тәрбиешіге бала дамуының ерекшеліктері, зиянды әдеттері, ұйқысы, тәбеті, сүйікті тағамы, ойыншығы т.б. туралы айтулары тиіс.Тәрбиеші балаға дос, ата-аналарға кеңесші болғаны жөн. Өйткені дәл сол бейімделу кезінде балалар жылылыққа және жанашырлыққа зәру болады.



Келісілді: Бекітемін: Балабақша әдіскері «Өрел ауылындағы «Балдырған» А.С.Чакиртова бөбекжай-бақшасы коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорнының меңгерушісі Г.М.Игибаева

Баланы мектепке дейінгі ұйымға бейімдеу жоспары

МазмұныМерзіміТобыЖауаптылар
1Жаңа келген балалар туралы ақпарат жинауТамызБарлық топМеңгеруші Г.М.ИгибаеваӘдіскер А.С.ЧакиртоваМедбике Н.К.БакижановаТәрбиешілер
2Балалардың мектепке дейінгі ұйымға келіп түскен кездегі дағдыларын айқындауТамызҚыркүйекБарлық топӘдіскер А.С.ЧакиртоваТәрбиешілер
3Балалардың бейімделу кезеңіне әсер ететін факторларҚыркүйекҚазанБөбекжай тобы, І-сәбилер тобыӘдіскер А.С.ЧакиртоваТәрбиешілер
4 Балалардың мектепке дейінгі ұйымға қойылатын талаптарға (ережелерге, күн режиміне ) бейімделуіҚыркүйекҚазанБөбекжай тобы, І-сәбилер тобыӘдіскер А.С.ЧакиртоваТәрбиешілерМедбике
5Бейімделу кезеңінде ата-аналармен сауалнама, әңгімелесуҚазанБөбекжай топӘдіскер А.С.ЧакиртоваТәрбиешілерМедбике

6Балалардың бейімделу үрдісіне психологиялық қолдау көрсетуҚазанБарлық топӘдіскер А.С.ЧакиртоваТәрбиешілер

7«Менің балам бөбекжайға барады», «Үш жас дағдарысы» тақырыптарына топтық ата-аналар жиналысын өткізуҚазанҚарашаБарлық топӘдіскер А.С.ЧакиртоваТәрбиешілер



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!