Материалдар / Балалар мен жасөспірімдер арасындағы құқықбұзушылықтың алдын алу.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Балалар мен жасөспірімдер арасындағы құқықбұзушылықтың алдын алу.

Материал туралы қысқаша түсінік
Балалар мен жасөспірімдер арасындағы құқықбұзушылықтың алдын алу Қауіпті хобби мен серуендеу орындары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қараша 2024
64
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сынып жетекші:

Айлекова Эльмира Отешовна

Күні:

25.11.2024

Сынып: 9 «Ә»



Сабақтың тақырыбы:

«Балалар мен жасөспірімдер арасындағы құқықбұзушылықтың алдын алу »

«Қауіпті хобби және серуендеу орындары»


Мақсаты

Оқушыларға буллингтің зардабы мен алдын алу шараларының маңыздылығын түсіндіру.

Серуен орындарының немен қауіпті екенін түсіндіру


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Сәлемдесу:

Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын!

Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет!

«Бесті әкел» әдісі арқылы оқушылар бір біріне сынып сағатына сәттілік тілейді


Сұрақ жауап алаңы:  

Буллинг дегеніміз не?

Буллингке қалай қарсы тұруға болады?

Буллингтің қандай түрлері бар?

Буллингті тоқтату үшін сыныпта қандай шаралар қолдануға болады?

  • Топқа бөлу:

Назарларыңызға буллинг түрлері бейнеленген суреті бар карточкалар ұсынамын. Екі карточканың суретіне қарай екі топқа бірігейік .

Сабақ тақырыбын ашатын видео көрсету: «Буллинг деген не» видео



Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді.







Оқушылар «Ашық микрофон» әдісімен қойылған сұрақтарға жауап береді





Оқушылар карточкаларды таңдап орындарына отырады



Видеоны мұқият қарайды














Мотивациялық сөздер



Көңілді әуен



















Екі түрлі фото конверттегі





https://t.me/c/1617407810/3194


Сабақтың ортасы

Жеке жұмыс:

Оқушыларға буллингсіз балалық шақ тақырыбында қысқаша эссе жазу тапсырылады

  • Дефинициясы

    • Қорлау, жазалау, психологиялық немесе физикалық зорлық-зомбылық көрсету

    • Белгілі бір адамды немесе топты қорлап, олардың өзін-өзі бағалауын төмендету

  • Түрлері

    • Физикалық буллинг – соққы жасау, итеру, ұру

    • Психологиялық буллинг – қорқыту, қорлау, назардан тыс қалдыру

    • Вербальды буллинг – insults, мазақ ету, жаман сөздер айту

    • Кибербуллинг – интернет арқылы қорлау, әлеуметтік желілерде жаман пікірлер жазу

  • Салдары

    • Эмоционалдық жарақат

    • Депрессия және мазасыздық

    • Төмен өзін-өзі бағалау

    • Оқудағы қиындықтар

    • Мектепке деген қызығушылықтың төмендеуі

  • Құрбаны

    • Ешкім де буллингке ұшырауды қаламайды

    • Өздігінен қорғану қиын болуы мүмкін

    • Құрбан көбінесе оқшауланады

  • Буллерлер

    • Буллинг жасайтын адамдардың өзіндік себептері болуы мүмкін (мысалы, өзіне сенімсіздік, үйдегі қиындықтар)

    • Олар күш көрсеткен кезде өзін күшті сезінеді

  • Алдын алу

    • Білім беру – балаларға және ата-аналарға буллингтің зияны туралы айту

    • Құқықтық шаралар – мектептер мен қоғамда буллингке қарсы заңдар мен ережелерді енгізу

    • Психологиялық қолдау – құрбандарға көмек көрсету, психологиялық кеңес беру

  • Көмек сұрау

    • Мұғалімдер – оқушылардың жағдайын бақылап, көмек көрсету

    • Ата-аналар – баланың көңіл-күйін бақылап, сұрау қою

    • Достар – бір-біріне қолдау көрсету, буллингті байқап, бірлесіп шешу

Бұл кластер арқылы буллинг мәселесін әртүрлі қырынан қарастыруға болады. Әр бөлігін тереңірек зерттеп, буллингке қарсы тиімді шараларды анықтауға болады.

Жеке жұмыста топтың барлық мүшесі қамтылады





Оқушылар эссе жазып, оны қорғайды.



Оқушылар бірін -бірі бағалайды




Сынып сағаты дәптері


Кері байланыс:

  • Біз – біргеміз! Кез келген формадағы буллингке қарсы тұрып, жақсы қарым-қатынастарды орнатуға тырысамыз.

  • Қоғамды қорғау: Әркімнің сезімін құрметтеп, бәріне бірдей жақсы қатынас көрсету — біздің міндетіміз.

Буллингке қарсы тұру — біздің ортақ ісіміз!

Алдымыздағы барлық қиындық қамалын мықты жігер күшпен бірге бұзамыз!





Ақ қағаз тарату

Оқушылар ақ қағазды қамал деп елестетіп, қолымен бұзады.

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау

Ақ қағаз

Қауіпсіздік сабағы

10 мин

«Қауіпті хобби және серуендеу орындары»


Қауіпті хобби мен серуендеу орындары адамның денсаулығына немесе өміріне қатер төндіруі мүмкін. Бұл хоббилер мен орындар көбінесе экстрималды әрекеттерді талап етеді, бірақ сақтық шараларын сақтағанда олар қауіпсіз болуы мүмкін. Міне, кейбір қауіпті хобби мен серуендеу орындары:

Қауіпті хобби:

  1. Әуе акробатикасы:

    • Ұшақ немесе парашютпен акробатика жасауды қамтиды. Бұл жоғары биіктікте орындалатын маневрлерді қажет етеді және төтенше жағдайлар орын алса, өлімге әкелуі мүмкін.

  2. Тауға шығу (альпинизм):

    • Тауларды көтеру мен олардың шыңдарына шығу өте қауіпті болуы мүмкін. Бұл хобби төмен температура, қар басқан жерлер, қар көшкіні және басқа табиғи қауіптермен байланысты.

  3. Сүңгу (дайвинг):

    • Теңіз астына сүңгу кезінде дем алу қиындықтары, тұншығу, акулалардың шабуылы сияқты қауіптер бар.

  4. Мотоцикл спорты:

    • Жоғары жылдамдықта мотоциклмен жүру — жол апаттарына әкелуі мүмкін өте қауіпті хобби.

  5. Рок-клаймбинг (жартасқа өрмелеу):

    • Табиғи жартасқа өрмелеу кезінде құлап кету немесе жарақат алу қаупі бар.

  6. Автоспорт:

    • Формула 1, ралли немесе басқа да автокөлік жарыстары жоғары жылдамдық пен үнемі қауіп-қатерге толы.

  7. Серпентин (жылдамдықпен серуендеу):

    • Кішкентай көліктермен немесе көлік құралдарымен тау немесе қала көшелері бойынша серуендеу өте қауіпті болуы мүмкін.

  8. Маңдаймен жүзу:

    • Теңізде немесе басқа суда жүзу кезінде ағымдардың немесе айсбергтердің әсері өлімге әкелуі мүмкін.

Қауіпті серуендеу орындары:

  1. Таулы аймақтар:

    • Мысалы, Гималай, Альпі, және басқа да биік тауларда серуендеу қауіпсіз емес болуы мүмкін. Жер сілкінісі, қар көшкіні, ауа-райы өзгерістерінен қорқып қалу, және адасу сияқты қауіптер бар.

  2. Шөлдер:

    • Сахара сияқты ыстық шөлдерде серуендеу өте қауіпті. Ауыр ыстық, сусыздық, және құмды дауылдар сияқты жағдайлар денсаулыққа зиян келтіруі мүмкін.

  3. Тропикалық ормандар:

    • Амазонка сияқты тропикалық ормандарда жәндіктерден, аурулардан (мысалы, безгек) және жабайы жануарлардан қауіп бар.

  4. Жаңбырлы аймақтар:

    • Тропикалық дауылдар мен су тасқындары сияқты табиғи апаттар жиі кездесетін аймақтарда серуендеу өте қауіпті.

  5. Каньондар мен үңгірлер:

    • Үңгірлер мен каньондарда адасу, құлау, немесе табиғи апаттардың болуы мүмкін.

  6. Белгісіз немесе тұрмысы төмен аймақтар:

    • Кейбір саяхат аймақтары саяси немесе әлеуметтік жағдайларға байланысты қауіпті болуы мүмкін. Қауіпті аймақтарда тероризм, қылмыс немесе табиғи апаттар болуы ықтимал.

Қауіпті хобби мен серуендеуге шықпас бұрын алдын ала дайындық жасап, қауіпсіздік шараларын сақтау маңызды. Сақтандыру, тәжірибелі жетекшілермен бірге болу, және қажетті құралдарды қолдану қауіп-қатерді азайтуға көмектеседі.



Оқушылар саяхаттағы қауіпсіздік ережелерінің маңыздылығын ситуациялық сұрақтарға жауап беру арқылы түсінеді.


Презентация

Сабақтың соңы

Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін .

Достық флешмобын билеуге шақырамын!

Барлығы бірге билейді

Бүгінгі сабақтың чемпиондарына алғыс білдіріп, мадақтау.

«Біз біргеміз» әні














Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!