|
Сынып жетекші: |
Айлекова Эльмира
Отешовна |
|
|
Күні: |
25.11.2024 |
|
|
Сынып: 9 «Ә» |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Балалар мен жасөспірімдер арасындағы құқықбұзушылықтың алдын алу » «Қауіпті хобби және серуендеу орындары» |
|
|
Мақсаты |
Оқушыларға буллингтің зардабы мен алдын алу шараларының маңыздылығын түсіндіру. Серуен орындарының немен қауіпті екенін түсіндіру |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! «Бесті әкел» әдісі арқылы оқушылар бір біріне сынып сағатына сәттілік тілейді Сұрақ жауап алаңы: Буллинг дегеніміз не? Буллингке қалай қарсы тұруға болады? Буллингтің қандай түрлері бар? Буллингті тоқтату үшін сыныпта қандай шаралар қолдануға болады?
Назарларыңызға буллинг түрлері бейнеленген суреті бар карточкалар ұсынамын. Екі карточканың суретіне қарай екі топқа бірігейік .
Сабақ тақырыбын ашатын видео көрсету: «Буллинг деген не» видео
|
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді.
Оқушылар «Ашық микрофон» әдісімен қойылған сұрақтарға жауап береді
Оқушылар карточкаларды таңдап орындарына отырады
Видеоны мұқият қарайды |
Мотивациялық сөздер |
Көңілді әуен
Екі түрлі фото конверттегі
https://t.me/c/1617407810/3194 |
|
Сабақтың ортасы |
Жеке жұмыс: Оқушыларға буллингсіз балалық шақ тақырыбында қысқаша эссе жазу тапсырылады
Бұл кластер арқылы буллинг мәселесін әртүрлі қырынан қарастыруға болады. Әр бөлігін тереңірек зерттеп, буллингке қарсы тиімді шараларды анықтауға болады. Жеке жұмыста топтың барлық мүшесі қамтылады |
Оқушылар эссе жазып, оны қорғайды. |
Оқушылар бірін -бірі бағалайды |
Сынып сағаты дәптері |
|
|
Кері байланыс:
Буллингке қарсы тұру — біздің ортақ ісіміз! Алдымыздағы барлық қиындық қамалын мықты жігер күшпен бірге бұзамыз!
Ақ қағаз тарату |
Оқушылар ақ қағазды қамал деп елестетіп, қолымен бұзады. |
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау |
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
«Қауіпті хобби және серуендеу орындары» Қауіпті хобби мен серуендеу орындары адамның денсаулығына немесе өміріне қатер төндіруі мүмкін. Бұл хоббилер мен орындар көбінесе экстрималды әрекеттерді талап етеді, бірақ сақтық шараларын сақтағанда олар қауіпсіз болуы мүмкін. Міне, кейбір қауіпті хобби мен серуендеу орындары: Қауіпті хобби:
Қауіпті серуендеу орындары:
Қауіпті хобби мен серуендеуге шықпас бұрын алдын ала дайындық жасап, қауіпсіздік шараларын сақтау маңызды. Сақтандыру, тәжірибелі жетекшілермен бірге болу, және қажетті құралдарды қолдану қауіп-қатерді азайтуға көмектеседі. |
Оқушылар саяхаттағы қауіпсіздік ережелерінің маңыздылығын ситуациялық сұрақтарға жауап беру арқылы түсінеді. |
|
Презентация |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . Достық флешмобын билеуге шақырамын! |
Барлығы бірге билейді |
Бүгінгі сабақтың чемпиондарына алғыс білдіріп, мадақтау. |
«Біз біргеміз» әні |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Балалар мен жасөспірімдер арасындағы құқықбұзушылықтың алдын алу.
Балалар мен жасөспірімдер арасындағы құқықбұзушылықтың алдын алу.
|
Сынып жетекші: |
Айлекова Эльмира
Отешовна |
|
|
Күні: |
25.11.2024 |
|
|
Сынып: 9 «Ә» |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Балалар мен жасөспірімдер арасындағы құқықбұзушылықтың алдын алу » «Қауіпті хобби және серуендеу орындары» |
|
|
Мақсаты |
Оқушыларға буллингтің зардабы мен алдын алу шараларының маңыздылығын түсіндіру. Серуен орындарының немен қауіпті екенін түсіндіру |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! «Бесті әкел» әдісі арқылы оқушылар бір біріне сынып сағатына сәттілік тілейді Сұрақ жауап алаңы: Буллинг дегеніміз не? Буллингке қалай қарсы тұруға болады? Буллингтің қандай түрлері бар? Буллингті тоқтату үшін сыныпта қандай шаралар қолдануға болады?
Назарларыңызға буллинг түрлері бейнеленген суреті бар карточкалар ұсынамын. Екі карточканың суретіне қарай екі топқа бірігейік .
Сабақ тақырыбын ашатын видео көрсету: «Буллинг деген не» видео
|
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді.
Оқушылар «Ашық микрофон» әдісімен қойылған сұрақтарға жауап береді
Оқушылар карточкаларды таңдап орындарына отырады
Видеоны мұқият қарайды |
Мотивациялық сөздер |
Көңілді әуен
Екі түрлі фото конверттегі
https://t.me/c/1617407810/3194 |
|
Сабақтың ортасы |
Жеке жұмыс: Оқушыларға буллингсіз балалық шақ тақырыбында қысқаша эссе жазу тапсырылады
Бұл кластер арқылы буллинг мәселесін әртүрлі қырынан қарастыруға болады. Әр бөлігін тереңірек зерттеп, буллингке қарсы тиімді шараларды анықтауға болады. Жеке жұмыста топтың барлық мүшесі қамтылады |
Оқушылар эссе жазып, оны қорғайды. |
Оқушылар бірін -бірі бағалайды |
Сынып сағаты дәптері |
|
|
Кері байланыс:
Буллингке қарсы тұру — біздің ортақ ісіміз! Алдымыздағы барлық қиындық қамалын мықты жігер күшпен бірге бұзамыз!
Ақ қағаз тарату |
Оқушылар ақ қағазды қамал деп елестетіп, қолымен бұзады. |
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау |
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
«Қауіпті хобби және серуендеу орындары» Қауіпті хобби мен серуендеу орындары адамның денсаулығына немесе өміріне қатер төндіруі мүмкін. Бұл хоббилер мен орындар көбінесе экстрималды әрекеттерді талап етеді, бірақ сақтық шараларын сақтағанда олар қауіпсіз болуы мүмкін. Міне, кейбір қауіпті хобби мен серуендеу орындары: Қауіпті хобби:
Қауіпті серуендеу орындары:
Қауіпті хобби мен серуендеуге шықпас бұрын алдын ала дайындық жасап, қауіпсіздік шараларын сақтау маңызды. Сақтандыру, тәжірибелі жетекшілермен бірге болу, және қажетті құралдарды қолдану қауіп-қатерді азайтуға көмектеседі. |
Оқушылар саяхаттағы қауіпсіздік ережелерінің маңыздылығын ситуациялық сұрақтарға жауап беру арқылы түсінеді. |
|
Презентация |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . Достық флешмобын билеуге шақырамын! |
Барлығы бірге билейді |
Бүгінгі сабақтың чемпиондарына алғыс білдіріп, мадақтау. |
«Біз біргеміз» әні |
шағым қалдыра аласыз













