Коучинг жоспары: "Оқушының әл-ауқатын көтеру"
Мақсаты:
Мұғалімдерге оқушылардың эмоционалдық, психологиялық және физикалық әл-ауқатын жақсарту жолдарын үйрету.
Күтілетін нәтиже:
Мұғалімдер оқушылардың әл-ауқатын көтеру тәсілдерін меңгереді.
Сыныптағы эмоционалдық атмосфераны жақсарту әдістерін үйренеді.
Стресті төмендету және мотивацияны арттыру стратегияларын қолдана алады.
1. Кіріспе (10 минут)
Қатысушылармен сәлемдесу.
Коучинг тақырыбы мен мақсатын таныстыру.
"Оқушының әл-ауқаты дегеніміз не?" деген сұрақ қойып, пікірталас өткізу.
2. Теориялық бөлім (15 минут)
Оқушы әл-ауқатының негізгі аспектілері:
Эмоционалдық әл-ауқат (өзін жақсы сезіну, уайым-қайғыны басқару).
Әлеуметтік әл-ауқат (достармен қарым-қатынас, қолдау жүйесі).
Физикалық әл-ауқат (дұрыс тамақтану, ұйқы режимі, дене белсенділігі).
Академиялық әл-ауқат (үйренуге деген қызығушылық, өзіне деген сенім).
Зерттеулерден дәйектер:
Эмоционалдық қолдаудың маңыздылығы.
Позитивті орта оқушылардың үлгеріміне қалай әсер етеді?
3. Тәжірибелік бөлім (20 минут)
Жаттығу 1: Эмоционалдық термометр
Мұғалімдерге күнделікті қолдануға болатын "Эмоционалдық термометрді" таныстыру.
Оқушылар сабақ басында өз көңіл-күйлерін түрлі-түсті карточкалар арқылы білдіреді.
Жаттығу 2: "Менің көзқарасым" (Рефлексия)
Мұғалімдерге әртүрлі ситуациялар беріледі:
"Оқушы сабаққа немқұрайлы қарайды, мотивациясы төмен."
"Оқушы сыныпта өзін жалғыз сезінеді."
Топпен бірге шешім жолдарын талқылайды.
Жаттығу 3: Позитивті кері байланыс
Мұғалімдер оқушыларды қолдау үшін 3 түрлі тәсілді анықтайды:
Ауызша мадақтау
Қысқа мотивациялық хат жазу
Оқушы жетістігін сынып алдында атап өту
4. Қорытынды (15 минут)
Қатысушылар алған білімдерін қалай қолданатынын жазып шығады.
"Мен ертеңнен бастап не істеймін?" деген сұраққа жауап жазады.
Коучингті "Бір ауыз сөзбен" әдісі арқылы аяқтау (әр қатысушы коучингтен алған әсерін бір сөзбен сипаттайды).
Ресурстар:
Флипчарттар, маркерлер
Презентация (қажет болса)
Түсті карточкалар (эмоционалдық термометр үшін)
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Балалардың әл-ауқаты үшін бірлесіп мектепті дамытамыз"
"Балалардың әл-ауқаты үшін бірлесіп мектепті дамытамыз"
Коучинг жоспары: "Оқушының әл-ауқатын көтеру"
Мақсаты:
Мұғалімдерге оқушылардың эмоционалдық, психологиялық және физикалық әл-ауқатын жақсарту жолдарын үйрету.
Күтілетін нәтиже:
Мұғалімдер оқушылардың әл-ауқатын көтеру тәсілдерін меңгереді.
Сыныптағы эмоционалдық атмосфераны жақсарту әдістерін үйренеді.
Стресті төмендету және мотивацияны арттыру стратегияларын қолдана алады.
1. Кіріспе (10 минут)
Қатысушылармен сәлемдесу.
Коучинг тақырыбы мен мақсатын таныстыру.
"Оқушының әл-ауқаты дегеніміз не?" деген сұрақ қойып, пікірталас өткізу.
2. Теориялық бөлім (15 минут)
Оқушы әл-ауқатының негізгі аспектілері:
Эмоционалдық әл-ауқат (өзін жақсы сезіну, уайым-қайғыны басқару).
Әлеуметтік әл-ауқат (достармен қарым-қатынас, қолдау жүйесі).
Физикалық әл-ауқат (дұрыс тамақтану, ұйқы режимі, дене белсенділігі).
Академиялық әл-ауқат (үйренуге деген қызығушылық, өзіне деген сенім).
Зерттеулерден дәйектер:
Эмоционалдық қолдаудың маңыздылығы.
Позитивті орта оқушылардың үлгеріміне қалай әсер етеді?
3. Тәжірибелік бөлім (20 минут)
Жаттығу 1: Эмоционалдық термометр
Мұғалімдерге күнделікті қолдануға болатын "Эмоционалдық термометрді" таныстыру.
Оқушылар сабақ басында өз көңіл-күйлерін түрлі-түсті карточкалар арқылы білдіреді.
Жаттығу 2: "Менің көзқарасым" (Рефлексия)
Мұғалімдерге әртүрлі ситуациялар беріледі:
"Оқушы сабаққа немқұрайлы қарайды, мотивациясы төмен."
"Оқушы сыныпта өзін жалғыз сезінеді."
Топпен бірге шешім жолдарын талқылайды.
Жаттығу 3: Позитивті кері байланыс
Мұғалімдер оқушыларды қолдау үшін 3 түрлі тәсілді анықтайды:
Ауызша мадақтау
Қысқа мотивациялық хат жазу
Оқушы жетістігін сынып алдында атап өту
4. Қорытынды (15 минут)
Қатысушылар алған білімдерін қалай қолданатынын жазып шығады.
"Мен ертеңнен бастап не істеймін?" деген сұраққа жауап жазады.
Коучингті "Бір ауыз сөзбен" әдісі арқылы аяқтау (әр қатысушы коучингтен алған әсерін бір сөзбен сипаттайды).
Ресурстар:
Флипчарттар, маркерлер
Презентация (қажет болса)
Түсті карточкалар (эмоционалдық термометр үшін)
шағым қалдыра аласыз













