"Балалардың әл-ауқаты үшін бірлесіп мектепті дамытамыз"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Балалардың әл-ауқаты үшін бірлесіп мектепті дамытамыз"

Материал туралы қысқаша түсінік
Материалда мен өткізген коучингтің жоспары жазылған. қалауларыңызға қарай толықтыруға болады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Коучинг жоспары: "Оқушының әл-ауқатын көтеру"

Мақсаты:

Мұғалімдерге оқушылардың эмоционалдық, психологиялық және физикалық әл-ауқатын жақсарту жолдарын үйрету.



Күтілетін нәтиже:

Мұғалімдер оқушылардың әл-ауқатын көтеру тәсілдерін меңгереді.

Сыныптағы эмоционалдық атмосфераны жақсарту әдістерін үйренеді.

Стресті төмендету және мотивацияны арттыру стратегияларын қолдана алады.

1. Кіріспе (10 минут)

Қатысушылармен сәлемдесу.

Коучинг тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

"Оқушының әл-ауқаты дегеніміз не?" деген сұрақ қойып, пікірталас өткізу.

2. Теориялық бөлім (15 минут)

Оқушы әл-ауқатының негізгі аспектілері:



Эмоционалдық әл-ауқат (өзін жақсы сезіну, уайым-қайғыны басқару).

Әлеуметтік әл-ауқат (достармен қарым-қатынас, қолдау жүйесі).

Физикалық әл-ауқат (дұрыс тамақтану, ұйқы режимі, дене белсенділігі).

Академиялық әл-ауқат (үйренуге деген қызығушылық, өзіне деген сенім).

Зерттеулерден дәйектер:



Эмоционалдық қолдаудың маңыздылығы.

Позитивті орта оқушылардың үлгеріміне қалай әсер етеді?



3. Тәжірибелік бөлім (20 минут)

Жаттығу 1: Эмоционалдық термометр

Мұғалімдерге күнделікті қолдануға болатын "Эмоционалдық термометрді" таныстыру.

Оқушылар сабақ басында өз көңіл-күйлерін түрлі-түсті карточкалар арқылы білдіреді.

Жаттығу 2: "Менің көзқарасым" (Рефлексия)

Мұғалімдерге әртүрлі ситуациялар беріледі:

"Оқушы сабаққа немқұрайлы қарайды, мотивациясы төмен."

"Оқушы сыныпта өзін жалғыз сезінеді."

Топпен бірге шешім жолдарын талқылайды.

Жаттығу 3: Позитивті кері байланыс

Мұғалімдер оқушыларды қолдау үшін 3 түрлі тәсілді анықтайды:

Ауызша мадақтау

Қысқа мотивациялық хат жазу

Оқушы жетістігін сынып алдында атап өту

4. Қорытынды (15 минут)

Қатысушылар алған білімдерін қалай қолданатынын жазып шығады.

"Мен ертеңнен бастап не істеймін?" деген сұраққа жауап жазады.

Коучингті "Бір ауыз сөзбен" әдісі арқылы аяқтау (әр қатысушы коучингтен алған әсерін бір сөзбен сипаттайды).

Ресурстар:

Флипчарттар, маркерлер

Презентация (қажет болса)

Түсті карточкалар (эмоционалдық термометр үшін)

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.02.2025
124
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі