Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақ тілі 5-сабақ


    Бөлім:

    Уақыт

    Мұғалімнің аты-жөні


    Күні:


    Сынып: 3

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Түбір сөз және туынды сөз

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


    3.1.5.1 аудио-бейнежазба мазмұны бойынша айтылған өзгенің пікіріне (келісу, келіспеу себебін ) өз көзқарасын білдіру

    3.2.4.1 өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау

    Сабақтың мақсаты

    • өзгенің пікіріне өз көзқарасын білдіреді;

    • негізгі ойды анықтайды.

          Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру




    5 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.

    «Санау» әдісімен төрт топқа бөлу.

    Оқу материалын жариялау «Мюссенберг» әдісі арқылы жүреді:

    -Берілген әріптер арасынан мағыналы сөздерді тауып, тақырыпты шығарыңдар.

    Раэлищнтүбірштбгвдпщсөзпдпишжшжәнежкіпмндптуындыррөдпишсөзртп

    - Қандай сөйлем шықты?

    -Түбір деген не еді?

    - Туынды сөзінің мағынасы қандай?

    -Түбір сөздерге мысалдар келтіріңдер.

    -Ендеше бүгінгі сабақта түбір және туынды сөздер жайлы білімімізді жетілдіру мақсатында тапсырмалар орындайтын боламыз.

    1. Жаттығу жасайды.






    Үйге берілген тапсырманы қалай орындағанын түсіндіреді.

    «Ауызша мадақтау» әдісі












    Жаңа білім

    15 мин














































    2 мин


    Бекіту

    18 мин








    (Т,Д) 1- тапсырма: «Еркін әңгіме» әдісі, дәптермен жұмыс.

    15-жаттығу.

    Мәтінді рөлге бөліп оқы.

    Мәтін арқылы Бекжанның өмірбаянын біле алдың ба?

    -Бекжанның өмірбаянын білу үшін сендер қандай сұрақ қояр едіңдер?

    -Сұрақ қою үшін төмендегі ақпаратпен таныс.

    Анықтамамен жұмыс:

    Өмірбаян дегеніміз – адамдардың өмірі туралы әңгіме. Өмірбаян адамның туған жылы, айы, күнінен басталады. Одан кейін тұрған мекенжайы, отбасында қанша адам тұратыны туралы баяндалады.

    -Ата – ататай, қазақ – қазақша сөздерін салыстыр. Олардың мағынасындағы өзгерісті байқа.

    -Өз өмірбаяныңды жаз.

    -Туған-туысқандарыңды қалай жақсы көресің? Сезіміңді қалай білдіресің? Ым-ишара арқылы көрсет.

    16-жаттығу.

    Суретте берілген жануарлардың атын пайдалану арқылы мәтінді толықтырып жаз.

    Халықтың жыл санау есебінде 12 жыл аты бар. Қазақша жыл санау бойынша жылдар былай аталады: тышқан, сиыр, барыс, қоян, ұлу, жылан, жылқы, қой, мешін, тауық, ит, доңыз.

    - Тышқанның қалай жыл басы болғанын есіңе түсір.

    - Қарамен берілген сөздерге назар аудар, олардың түбірін тап.

    Анықтамамен жұмыс:

    Саралау тәсілі «Тапсырма» арқылы жүргізіледі.

    Кейбір оқушыға:

    -Мәтін кейіпкерлері туралы өз пікіріңді ашып айт.


    Сергіту сәті: нейро жаттығу

    «саусақ ойыны»


    (Ұ) 2- тапсырма: «Ашық микрофон» әдісі.

    17-жаттығу. Ойлан, тап.

    Бір үлкен кісі сұраған соң жасымды айтып едім, «Е, қозы жасында* екенсің ғой», – деді.

    Түсінбесем де, қайта сұрауға ұялдым. «Қозы жасы» деген нені білдіреді?

    -Сұрақтың жауабын сөздіктен біліп ал.

    Ә) Берілген түбір сөздерге жұрнақ жалғап, туынды сөз жасаңдар.

    Бас, етік, орман, мал, ас, кітап.

    Б) Берілген туынды сөздің түбірін анықтаңдар.

    Жастық, егінші, құрылысшы, дәріхана, мейірімді.

    Мәтінді оқиды, тапсырманы орындайды. Анықтама-ларды жаттайды.









































    Билеп сергиді.


    Мәтінді оқиды. Сөздің мағынасын анықтайды.

    Тапсырманы орындайды.


    Дескриптор:

    - Мәтінді рөлге бөліп оқиды-1 балл.

    -Мәтін арқылы Бекжан туралы айтып, өмірбаянын білу үшін сұрақ қояды -1 балл.

    -Сурет бойынша мәтінді толықтырып жазады-1 балл. Тышқанның қалай жыл басы болғанын әңгімелейді-1 балл.

    - Қарамен берілген сөздердің түбірін табады-1балл.



























    Дескриптор:

    - «Қозы жасы» деген сөздің мағынасын анықтайды-1балл.

    -Берілген түбір сөздерге қосымша жалғап, туынды сөз жасайды-2балл.

    -Берілген туынды сөздің түбірін анықтайды-2 балл.

    Оқулық, дәптер
















































    Оқулық, дәптер













    Қорытынды

    5 мин

    Рефлексия «ақылды үкі » әдісі арқылы береді.

    Оқу тапсырмасы: түбір, туынды сөздерге мысалдар жазу.

    Рефлексия жасайды.

    Оқу тапсырмасын жазып алады.

    ҚБ қойылады.





















































    Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі

    «------------------------- орта мектебі» КММ

    Қысқа мерзімді жоспар

         

    Қазақ тілі 6-сабақ


    Бөлім

    Уақыт

    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Түбір сөз және туынды сөз. Ұтымды жауап

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.2.4.1 өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау

    3.4.2.1 негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасау, түбірлес сөздердің мағынасын ажырату

    Сабақтың мақсаты

    • мәтіндегі негізгі ойды анықтайды,

    • негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасай алады

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезең

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру




    5 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.

    Топқа бөлгенде «Пазл» әдісі арқылы сурет бөліктерін алып бөлінеді. Топта сурет құрастырады.

    Өткен тақырыпқа шолу және жаңа тақырыпты ашу:

    А) Үйге берілген оқу тапсырмасы:

    Түбір, туынды сөздерге мысалдар жазу.

    Ә) «Сұрақтар ілмегі» әдісі:

    -Өткен сабақта қандай тақырып өттік?

    -Туынды сөз туралы анықтаманы кім біледі?

    -Ендеше бүгінгі сабағымызда да түбір сөз бен туынды сөзді ажырату үшін тапсырмалар орындаймыз.

    Жақсы тілек айтады.


    Сурет бөлшектерін алып, топқа бірігеді.

    Суретті құрастырады.

    1. Сұрақтарға жауап беріп, тақырыпты ашады.


    ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.




    Жаңа білім

    15 мин























    2 мин


    Бекіту

    18 мин




    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жансейтова Гулбаршын Мамбеталиевна
    15 Қаңтар 2023
    233
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Балалардыңтілін дамытуда дәстүрден тыс технологияларды қолдану

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Балалардыңтілін дамытуда дәстүрден тыс технологияларды қолдану

    Материал туралы қысқаша түсінік
    тәрбиешілерге арналган
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақ тілі 5-сабақ


    Бөлім:

    Уақыт

    Мұғалімнің аты-жөні


    Күні:


    Сынып: 3

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Түбір сөз және туынды сөз

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


    3.1.5.1 аудио-бейнежазба мазмұны бойынша айтылған өзгенің пікіріне (келісу, келіспеу себебін ) өз көзқарасын білдіру

    3.2.4.1 өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау

    Сабақтың мақсаты

    • өзгенің пікіріне өз көзқарасын білдіреді;

    • негізгі ойды анықтайды.

          Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру




    5 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.

    «Санау» әдісімен төрт топқа бөлу.

    Оқу материалын жариялау «Мюссенберг» әдісі арқылы жүреді:

    -Берілген әріптер арасынан мағыналы сөздерді тауып, тақырыпты шығарыңдар.

    Раэлищнтүбірштбгвдпщсөзпдпишжшжәнежкіпмндптуындыррөдпишсөзртп

    - Қандай сөйлем шықты?

    -Түбір деген не еді?

    - Туынды сөзінің мағынасы қандай?

    -Түбір сөздерге мысалдар келтіріңдер.

    -Ендеше бүгінгі сабақта түбір және туынды сөздер жайлы білімімізді жетілдіру мақсатында тапсырмалар орындайтын боламыз.

    1. Жаттығу жасайды.






    Үйге берілген тапсырманы қалай орындағанын түсіндіреді.

    «Ауызша мадақтау» әдісі












    Жаңа білім

    15 мин














































    2 мин


    Бекіту

    18 мин








    (Т,Д) 1- тапсырма: «Еркін әңгіме» әдісі, дәптермен жұмыс.

    15-жаттығу.

    Мәтінді рөлге бөліп оқы.

    Мәтін арқылы Бекжанның өмірбаянын біле алдың ба?

    -Бекжанның өмірбаянын білу үшін сендер қандай сұрақ қояр едіңдер?

    -Сұрақ қою үшін төмендегі ақпаратпен таныс.

    Анықтамамен жұмыс:

    Өмірбаян дегеніміз – адамдардың өмірі туралы әңгіме. Өмірбаян адамның туған жылы, айы, күнінен басталады. Одан кейін тұрған мекенжайы, отбасында қанша адам тұратыны туралы баяндалады.

    -Ата – ататай, қазақ – қазақша сөздерін салыстыр. Олардың мағынасындағы өзгерісті байқа.

    -Өз өмірбаяныңды жаз.

    -Туған-туысқандарыңды қалай жақсы көресің? Сезіміңді қалай білдіресің? Ым-ишара арқылы көрсет.

    16-жаттығу.

    Суретте берілген жануарлардың атын пайдалану арқылы мәтінді толықтырып жаз.

    Халықтың жыл санау есебінде 12 жыл аты бар. Қазақша жыл санау бойынша жылдар былай аталады: тышқан, сиыр, барыс, қоян, ұлу, жылан, жылқы, қой, мешін, тауық, ит, доңыз.

    - Тышқанның қалай жыл басы болғанын есіңе түсір.

    - Қарамен берілген сөздерге назар аудар, олардың түбірін тап.

    Анықтамамен жұмыс:

    Саралау тәсілі «Тапсырма» арқылы жүргізіледі.

    Кейбір оқушыға:

    -Мәтін кейіпкерлері туралы өз пікіріңді ашып айт.


    Сергіту сәті: нейро жаттығу

    «саусақ ойыны»


    (Ұ) 2- тапсырма: «Ашық микрофон» әдісі.

    17-жаттығу. Ойлан, тап.

    Бір үлкен кісі сұраған соң жасымды айтып едім, «Е, қозы жасында* екенсің ғой», – деді.

    Түсінбесем де, қайта сұрауға ұялдым. «Қозы жасы» деген нені білдіреді?

    -Сұрақтың жауабын сөздіктен біліп ал.

    Ә) Берілген түбір сөздерге жұрнақ жалғап, туынды сөз жасаңдар.

    Бас, етік, орман, мал, ас, кітап.

    Б) Берілген туынды сөздің түбірін анықтаңдар.

    Жастық, егінші, құрылысшы, дәріхана, мейірімді.

    Мәтінді оқиды, тапсырманы орындайды. Анықтама-ларды жаттайды.









































    Билеп сергиді.


    Мәтінді оқиды. Сөздің мағынасын анықтайды.

    Тапсырманы орындайды.


    Дескриптор:

    - Мәтінді рөлге бөліп оқиды-1 балл.

    -Мәтін арқылы Бекжан туралы айтып, өмірбаянын білу үшін сұрақ қояды -1 балл.

    -Сурет бойынша мәтінді толықтырып жазады-1 балл. Тышқанның қалай жыл басы болғанын әңгімелейді-1 балл.

    - Қарамен берілген сөздердің түбірін табады-1балл.



























    Дескриптор:

    - «Қозы жасы» деген сөздің мағынасын анықтайды-1балл.

    -Берілген түбір сөздерге қосымша жалғап, туынды сөз жасайды-2балл.

    -Берілген туынды сөздің түбірін анықтайды-2 балл.

    Оқулық, дәптер
















































    Оқулық, дәптер













    Қорытынды

    5 мин

    Рефлексия «ақылды үкі » әдісі арқылы береді.

    Оқу тапсырмасы: түбір, туынды сөздерге мысалдар жазу.

    Рефлексия жасайды.

    Оқу тапсырмасын жазып алады.

    ҚБ қойылады.





















































    Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі

    «------------------------- орта мектебі» КММ

    Қысқа мерзімді жоспар

         

    Қазақ тілі 6-сабақ


    Бөлім

    Уақыт

    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Түбір сөз және туынды сөз. Ұтымды жауап

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.2.4.1 өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау

    3.4.2.1 негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасау, түбірлес сөздердің мағынасын ажырату

    Сабақтың мақсаты

    • мәтіндегі негізгі ойды анықтайды,

    • негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасай алады

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезең

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру




    5 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.

    Топқа бөлгенде «Пазл» әдісі арқылы сурет бөліктерін алып бөлінеді. Топта сурет құрастырады.

    Өткен тақырыпқа шолу және жаңа тақырыпты ашу:

    А) Үйге берілген оқу тапсырмасы:

    Түбір, туынды сөздерге мысалдар жазу.

    Ә) «Сұрақтар ілмегі» әдісі:

    -Өткен сабақта қандай тақырып өттік?

    -Туынды сөз туралы анықтаманы кім біледі?

    -Ендеше бүгінгі сабағымызда да түбір сөз бен туынды сөзді ажырату үшін тапсырмалар орындаймыз.

    Жақсы тілек айтады.


    Сурет бөлшектерін алып, топқа бірігеді.

    Суретті құрастырады.

    1. Сұрақтарға жауап беріп, тақырыпты ашады.


    ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.




    Жаңа білім

    15 мин























    2 мин


    Бекіту

    18 мин




    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Балабақша Барлық материалдар Мектепке дейінгі балалар
    15.01.2023
    233
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жансейтова Гулбаршын Мамбеталиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации