Сабақтың басы 10 мин
|
Оқушылардың спортзалға
кіргізу. Сапқа тұру. Сәлемдесу, Оқушыларды түгелдеу, Спорттық киіміне көңіл
бөлу.
Жағымды ахуалды қалыптастыру
мақсатында сапта тұрған оқушылар сәттілік тілегін
айту.
Өзім баскетбол добын алғашқы
саптағы оқушыға лақтырып сәттілік
тілеймін.
ЖДЖ орындау үшін спорт
секторына нұсқау беру. Қауіпсіздік ережелерімен таныстыру.
Қозғалыста орындалатын жалпы дамыту жаттығуларын орындау. Бір
орында жалпы дамыту жаттығуларын орындау.
Қайта сапқа тұру. Жаңа
сабақтың тақырыбымен, мақсатымен
таныстыру.
Топтастыру.
«Тәтті-тарту»
|
Сапқа тұру. Амандасу. Спорт
секторы рапорт беру. Сабақ тақырыбымен мақсатымен
танысу.
Жағымды ахуалды қалыптастыру
мақсатында сапта тұрған оқушылар сәттілік тілегін айту. Сап бойынша
допты бір-біріне беруі арқылы.
ЖДЖ
орындау
1.Бір орында: Оңға,солға,кері
бұрылу
2.Жүру:Қолды жоғары көтеріп,
аяқтың ұшымен жүру. Қолды жанға созып өкшемен жүру.Жартылай отырып,
толық отырып жүру.
3.Жүгіру: Еркін жүгіру, тізені
көтеріп жүгіру, аяқты артқа сермеп жүгіру. Жүріске ауысып, тыныс
алу жаттығуларын орындау.
Оқушылар тәттілерді таңдау
арқылы екі топқа бөлінеді.
|
Мадақтаулар мен
ескертулер
|
Үлкен бос кеңістік, ысқырық
доптар,
|
Сабақ ортасы
30
мин
|
Оқушыларға ойын шартын
түсіндіремін.
1 -тапсырма Баскетбол добын
қолданып жұптық ойын жаттығулары.
2- тапсырма Баскетбол ойынында
доп беру тәсілдерін үйрену ойындары
3-тапсырма Үрілген
шарлармен баскетбол ойыны
|
Тапсырма
1
Тапсырма
2
Ойыншылар 2 командаға бөлінеді және әрқайсысы өз шеңберіне
тұрады. Ысқырық бойынша кез келген бағытта доп беру басталады
(алдын-ала келісілген тәсілімен). Қателік жасаған ойыншы шеңберден
шығады. Ойын шеңберде тек қана бір ойыншы қалғанға дейін жалғасады,
сол ойыншы өз командасында жеңімпаз болып табылады. Содан кейін әр
команданың жеңімпаздары бір-бірімен ойнап чемпионды
анықтайды.
Нұсқа: Ойыншылар ойыннан шықпайды, ал қателіктер үшін
айыптық ұпайлар қосылады. Айыптық ұпайлар сомасы аз командасы
ұтады.
Тапсырма
3
«Үрілген шарлармен баскетбол
ойыны». Екі команда (4-6 оқушыдан) баскетбол алаңына еркін түрде
орналасады (баскетболдағы секілді). Капитандар ортаға шығады.
Мұғалім үрілген шарды ортадан жоғары лақтырады, капитандар секіріп
өз командасына қарай бағыттап жіберуге тырысады. Ал, сол команданың
ойыншылары секіре отырып, шарға соққы жасау арқылы бір-бірлеріне
жалғайды. Шар қалқанға тиген жағдайда, тигізуші командаға ұпай
беріледі. Ойын ортадан
шарды жоғары лақтыру арқылы
кері басталады. Ойын 10 минутқа жалғасады, 5 минуттан соң
командалар алаңдарымен ауысады. Көп ұпайға қол жеткізген команда
жеңімпаз болып табылады.
|
Дескриптор
-
қауіпсіздік техникасын
сақтау 2) Жаттығуларды техника жағынан дұрыс
орындау.
Дескриптор
қауіпсіздік техникасын
сақтау 2) Жаттығуларды техника жағынан дұрыс
орындау
Топтар бірін-бірі
бағалайды. Әр топтан екі оқушы пікірі
тыңдалады.
|
Үлкен бос кеңістік, ысқырық
Доптар
|
Сабақ соңы
5
мин
|
Тыныс алу жаттығуларын орындап, сапқа
тұрғызу.
Сабақты қортындылау
|
Рефлексия
Оқушылар өз қабілеттерін бағалайды, ол үшін
шеңбер бойымен допты бір-біріне беру арқылы, сөйлемдерді
толықтырады: Мен .......... (нені?) үйрендім. (Допты дұрыс
жүргізуді). Мен ..........( не істей?) алдым. ( Допты серігіме
бере). .................. менің қолымнан
келді. (Допты себетке
салу)
|
Мұғалімнің кері байланысы,
кубок бағалау парақтары
|
|