«Балғын балалар – біздің болашағымыз»
1 – маусым – Балаларды қорғау күніне арналған сценарий
"Камышенка орта мектебі"КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
ЖУМАДИЛОВА Г.Н.
Ашылуы.
Көңілді ән ойналады. Ортаға Мультфильм кейіпкерлері бірінен соң бірі өздерін таныстыра отырып, сахнаға шығады.
Губка БОБ:
-
Сәлем, достар!
-
Привет друзья!
-
Мен кіммін?
-
Кто Я?
-
Бүгін қандай мереке?
-
Сегодня какой праздник, кто знает?
-
Қандай әдемі балалар!
-
Вы какие красивые!
-
Бүгін біз не істейміз? Әрине, тойлаймыз!
Камышенка ауылында дүбірлі той,
Балаларды қорғау күні, біліп қой.
Алақай – ау, алақай.
Той тойлайық балақай.
Қызарғанша алақан,
Қол соғайық балақай!
-
Менің үстім су, енді менде сендердің үстілеріңді су қылғым келеді.
-
Енді, балалар, менімен бірге ойнағыларың келе ме? Ондай болса қазір мен сендерді суға шомылдырамын!
Ойын: «Көбік».
-
Балалар, менің қолымдағы қандай зат? Өте дұрыс, ендеше қазір мен сендерді осы көбіктің ішіне қамаймын. Үстілеріңді су қыламын. (Ойынға жақсы қатысқан, балаларға сыйлықтар таратылып отырады.)
-
Енді балалар, менің сендерге арнайы алып келген сыйлығым бар, кәмпиттерден ауыз тиіңдер.
(Балалар Губка Бобтың көбіктерін қуалап ойнап жүргенде. 1 сынып оқушысы Калиоллаева А. «Алтын анашым» әнін орындайды)
(«Маша и медведь» мультфильмінің музыкасы ойналады. Ортаға Маша шығады)
Маша:
Кто смеется лучше всех?
Чей звенит повсюду смех?
Кто задорней всех на свете?
Ну конечно, это ДЕТИ!
Детство – свой особый мир!
Дети – Бог в нем и кумир!
Там мечты прекрасней света,
В этот день найдите средства
Защитить от горя детство,
И на много, много лет
Пусть сияет детства свет!
(Маша баспалдаққа жайланып отырып алып, былай дейді)
-
Ах, какие красивые дети! Неге сендер мына жерге барлықтарың жиналып алғансыңдар? Ах, подаждите, надо же деточку кормить. (Әр баланың аузына «Надо деточку кормить!» деп, соска тәріздес чупа – чупсты салады)
-
Надо деточку кормить! Надо деточку кормить!
(Ортаға Аю шығады. Маша балалардың артына тығылып қалады.)
Медведь:
-
Балалар, сендер қандай тамашасыңдар? Сендердің араларыңда менің Машам жоқ па, таба алмай жүрмін! Өзі сондай бұзық қыз! Маған Машаны тауып алуыма көмектесесіңдер ме? (Маша осы кезде, отырған балалардың арқаларына кезек – кезек аюдан тығылып жүреді)
-
Балалар, егер Машаны көріп тұрғандарың болса, маған қолдарыңмен көрсетіңдерші. Қане, Маша қайда?
(Аю Машаны тауып алады да)
-
Маша жүр қайтамыз, жүреғой. Варенье қайнатамыз.
Маша: - Жоқ, мен бармаймын. Не хочу. Не пойду. Оданда балалармен біраз ойындар ойнап, би билеп алайықшы, сосын қайтамыз. Ну, пожалуйста!!!! (Жерге отырып алып, жылайды. Аю қолынан сүйрелейді)
Аю: - Ал бармасаң балалармен бірге бір билеп алайық, сосын қайтамыз.
(Көңілді музыка ойнайды, барлық балалар, билейді)
(Ортаға машина шығады, музыка әуенімен)
Макуин: - Дрын, дрын балалар, мені таныдыңдар ма? Мен Макуинмін! Сендерді бүгінгі мейрамдарыңмен құттықтауға келдім! Сендерді көргеніме сондай қуаныштымын. Я приехал чтоб вас всех поздравить! Вы такие красивые. Вы меня узнали?
Я СУПЕР СКОРОСТЬ. МЕН СУПЕР ЖЫЛДАМДЫҚПЫН!
-
Менімен бірге жарысуға қалай қарайсыңдар? Давайте гонку устроит! Как вы на это смотрите? Қане, онда жарысайық!
(Балалар, Макуинмен бірге жарыса кетеді)
- О, о, о, менен озып кеткен балаларда барғой! Молодцы дети!
-
Менімен бірге менің достарымда келді. Встечайте!
(Ортаға «Еркетай» тобының қыздары шығып «Барби» биін билейді.)
-
Танцует ВСЕ! Барлығымыз билейміз!
(Балаларға кәмпиттер таратылады.)
Маша: - Аю, балалармен бірге ойын ойнап алсақ қалай болады?
-
Мишка, как ты на это смотришь, если мы не множка поиграем с детми?
Медведь: (Ашуланып) Ладно, ладно. Ты достала меня!
Маша: - Балалар, жүріңдер барлығымыз ойындар ойнайық. Дети пойдемде все играть.
-
Губка БОБ қане, балалармен бір ойын ойнайық. Қандай ойын ойнауымызға болады, сен айтшы.
-
(Губка боб балалармен «Арқан тартыс» ойынын ұйымдастырады.Женген командаға кәмпиттер таратылады.)
(Бағзорова Аяулым «Әдемі» әнімен)
Губка боб: Танцует все! (Барлық оқушылар билейді)
Медведь: «Атом» ойыны.
(«Белый сирень» биі). Барлық балалар бірге билейді.
Медведь: - Балалар, қане барлығымыз шеңберге тұрайық. Қазір мен «Атом біреу» дегенде бір – бірден тұра қаласыңдар. Ал, егер «Атом екеу» дегенде екі – екіден тұра қаласыңдар. Ойын осылайша жалғаса береді.
(Би «Носа» Айым мен Медет)
Макуин: - «Эстафета» ойынын ойнатады.
- Қане, балалар екі топқа бөліне қалайық. Қазір мына шарды екі аяқтың ортасына қойып, арнайы белгіленген жерге дейін секіріп барамызда, қайта артқа жүгіріп қайтамыз. Шарды келесі ойыншыға береміз. Ойын осылайша жалғаса береді.
- Балалар, сендерге бүгінгі күн ұнады ма? Енді, күнде лагерге келіп жүріңдер. Өте қызықты өтпекші лагеріміз.
-
Балалар, көңіл күйлерің қалай?
-
Ендеше барлығымыз Асфальтқа сурет салайық. Суретті жақсы салған балаларды әділ қазы алқалары / жюри арнайы мақтау қағаздарымен және сыйлықтармен марапаттайды.
-
На этом закончивается наш концерт. Всем спосибо! До Понедельника. – Осымен біздің бүгінгі концертіміз аяқталады. Барлықтарыңа рахмет! Сау болыңдар! Кедескенше!
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Балғын балалар – біздің болашағымыз» 1 – маусым – Балаларды қорғау күніне арналған сценарий
«Балғын балалар – біздің болашағымыз» 1 – маусым – Балаларды қорғау күніне арналған сценарий
«Балғын балалар – біздің болашағымыз»
1 – маусым – Балаларды қорғау күніне арналған сценарий
"Камышенка орта мектебі"КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
ЖУМАДИЛОВА Г.Н.
Ашылуы.
Көңілді ән ойналады. Ортаға Мультфильм кейіпкерлері бірінен соң бірі өздерін таныстыра отырып, сахнаға шығады.
Губка БОБ:
-
Сәлем, достар!
-
Привет друзья!
-
Мен кіммін?
-
Кто Я?
-
Бүгін қандай мереке?
-
Сегодня какой праздник, кто знает?
-
Қандай әдемі балалар!
-
Вы какие красивые!
-
Бүгін біз не істейміз? Әрине, тойлаймыз!
Камышенка ауылында дүбірлі той,
Балаларды қорғау күні, біліп қой.
Алақай – ау, алақай.
Той тойлайық балақай.
Қызарғанша алақан,
Қол соғайық балақай!
-
Менің үстім су, енді менде сендердің үстілеріңді су қылғым келеді.
-
Енді, балалар, менімен бірге ойнағыларың келе ме? Ондай болса қазір мен сендерді суға шомылдырамын!
Ойын: «Көбік».
-
Балалар, менің қолымдағы қандай зат? Өте дұрыс, ендеше қазір мен сендерді осы көбіктің ішіне қамаймын. Үстілеріңді су қыламын. (Ойынға жақсы қатысқан, балаларға сыйлықтар таратылып отырады.)
-
Енді балалар, менің сендерге арнайы алып келген сыйлығым бар, кәмпиттерден ауыз тиіңдер.
(Балалар Губка Бобтың көбіктерін қуалап ойнап жүргенде. 1 сынып оқушысы Калиоллаева А. «Алтын анашым» әнін орындайды)
(«Маша и медведь» мультфильмінің музыкасы ойналады. Ортаға Маша шығады)
Маша:
Кто смеется лучше всех?
Чей звенит повсюду смех?
Кто задорней всех на свете?
Ну конечно, это ДЕТИ!
Детство – свой особый мир!
Дети – Бог в нем и кумир!
Там мечты прекрасней света,
В этот день найдите средства
Защитить от горя детство,
И на много, много лет
Пусть сияет детства свет!
(Маша баспалдаққа жайланып отырып алып, былай дейді)
-
Ах, какие красивые дети! Неге сендер мына жерге барлықтарың жиналып алғансыңдар? Ах, подаждите, надо же деточку кормить. (Әр баланың аузына «Надо деточку кормить!» деп, соска тәріздес чупа – чупсты салады)
-
Надо деточку кормить! Надо деточку кормить!
(Ортаға Аю шығады. Маша балалардың артына тығылып қалады.)
Медведь:
-
Балалар, сендер қандай тамашасыңдар? Сендердің араларыңда менің Машам жоқ па, таба алмай жүрмін! Өзі сондай бұзық қыз! Маған Машаны тауып алуыма көмектесесіңдер ме? (Маша осы кезде, отырған балалардың арқаларына кезек – кезек аюдан тығылып жүреді)
-
Балалар, егер Машаны көріп тұрғандарың болса, маған қолдарыңмен көрсетіңдерші. Қане, Маша қайда?
(Аю Машаны тауып алады да)
-
Маша жүр қайтамыз, жүреғой. Варенье қайнатамыз.
Маша: - Жоқ, мен бармаймын. Не хочу. Не пойду. Оданда балалармен біраз ойындар ойнап, би билеп алайықшы, сосын қайтамыз. Ну, пожалуйста!!!! (Жерге отырып алып, жылайды. Аю қолынан сүйрелейді)
Аю: - Ал бармасаң балалармен бірге бір билеп алайық, сосын қайтамыз.
(Көңілді музыка ойнайды, барлық балалар, билейді)
(Ортаға машина шығады, музыка әуенімен)
Макуин: - Дрын, дрын балалар, мені таныдыңдар ма? Мен Макуинмін! Сендерді бүгінгі мейрамдарыңмен құттықтауға келдім! Сендерді көргеніме сондай қуаныштымын. Я приехал чтоб вас всех поздравить! Вы такие красивые. Вы меня узнали?
Я СУПЕР СКОРОСТЬ. МЕН СУПЕР ЖЫЛДАМДЫҚПЫН!
-
Менімен бірге жарысуға қалай қарайсыңдар? Давайте гонку устроит! Как вы на это смотрите? Қане, онда жарысайық!
(Балалар, Макуинмен бірге жарыса кетеді)
- О, о, о, менен озып кеткен балаларда барғой! Молодцы дети!
-
Менімен бірге менің достарымда келді. Встечайте!
(Ортаға «Еркетай» тобының қыздары шығып «Барби» биін билейді.)
-
Танцует ВСЕ! Барлығымыз билейміз!
(Балаларға кәмпиттер таратылады.)
Маша: - Аю, балалармен бірге ойын ойнап алсақ қалай болады?
-
Мишка, как ты на это смотришь, если мы не множка поиграем с детми?
Медведь: (Ашуланып) Ладно, ладно. Ты достала меня!
Маша: - Балалар, жүріңдер барлығымыз ойындар ойнайық. Дети пойдемде все играть.
-
Губка БОБ қане, балалармен бір ойын ойнайық. Қандай ойын ойнауымызға болады, сен айтшы.
-
(Губка боб балалармен «Арқан тартыс» ойынын ұйымдастырады.Женген командаға кәмпиттер таратылады.)
(Бағзорова Аяулым «Әдемі» әнімен)
Губка боб: Танцует все! (Барлық оқушылар билейді)
Медведь: «Атом» ойыны.
(«Белый сирень» биі). Барлық балалар бірге билейді.
Медведь: - Балалар, қане барлығымыз шеңберге тұрайық. Қазір мен «Атом біреу» дегенде бір – бірден тұра қаласыңдар. Ал, егер «Атом екеу» дегенде екі – екіден тұра қаласыңдар. Ойын осылайша жалғаса береді.
(Би «Носа» Айым мен Медет)
Макуин: - «Эстафета» ойынын ойнатады.
- Қане, балалар екі топқа бөліне қалайық. Қазір мына шарды екі аяқтың ортасына қойып, арнайы белгіленген жерге дейін секіріп барамызда, қайта артқа жүгіріп қайтамыз. Шарды келесі ойыншыға береміз. Ойын осылайша жалғаса береді.
- Балалар, сендерге бүгінгі күн ұнады ма? Енді, күнде лагерге келіп жүріңдер. Өте қызықты өтпекші лагеріміз.
-
Балалар, көңіл күйлерің қалай?
-
Ендеше барлығымыз Асфальтқа сурет салайық. Суретті жақсы салған балаларды әділ қазы алқалары / жюри арнайы мақтау қағаздарымен және сыйлықтармен марапаттайды.
-
На этом закончивается наш концерт. Всем спосибо! До Понедельника. – Осымен біздің бүгінгі концертіміз аяқталады. Барлықтарыңа рахмет! Сау болыңдар! Кедескенше!
шағым қалдыра аласыз













