Сабақтың
тақырыбы:
Сын
есім
Балықшы
мысық
|
Мұғалімнің
аты-жөні:Торпакова Е О
Күні:
|
СЫНЫП: 2
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспаған оқушылар
саны: 0
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаттары
|
2.1.2.1 - мәтіннің
тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын
болжау
2.2.3.1 - мәтін мазмұнын
анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап
беру
|
Сабақ
нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады: Топтық жұмысты брлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс
жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс
берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша
мәліметтер мен дәлелдер келтіре
алады.
|
Бағалау
критерийі
|
Мәтінді түсініп
оқиды
Мәтін мазмұны бойынша бір
біріне сұрақ қояды
Өлеңді қатесіз көшіріп
жазады
Өлеңнің мазмұны бойынша әңгіме
құрастырады
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер,
топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі
заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс,
стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап,
әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Музыка, қазақ
тілі.
|
Сабақтың
жоспары
|
Жоспарланғануақыт
|
Сабақ барысы
:
|
Бағалау
түрлері
|
Басталуы
5
минут
|
Бағалау парақшасымен
таныстыру
Топтарға
бөлу.
Үй жануарларының суреттері
арқылы топқа бөлу
Шаттық
шеңбері:
Армысың қайырлы аспан
ата!
Армысың мейірімді Жер
ана!
Армысың шұғылалы Алтын
күн!
Бәріміз күндей
жарқырайық
Бәріміз тату
болайық
Бәріміз дос
болайық.
|
.үй жануарларының
суреттері
|
Жаңа
білім
10
минут
|
Білу және
түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі
тақырыппен
танысады.
№61. Балықшы
мысық.
-
Мәтін мазмұны бойынша
бір-бірңе сұрақ қой.
-
Мәтіндегі негізгі ойды
анықта.
-
Мәтіннен сын есімдерді және
күрделі зат есімді
тап.
-
Дескриптор: Мәтінді түсініп
оқиды
Негізгі ойфды
анықтайды
Сын есімдерді
табады
Күрделі зат есімдерді
табады
Бағалау: «Бас бармақ әдісі
арқылы»
Жұппен
жұмыс
№62. Өлеңді
қатесіз көшіріп
жаз.
Алабұға-ала
балық,
Көрінеді адамға
анық.
Арқасында тікені
бар,
Жүрмесінші қадап
алып.
Дескриптор: Өлеңді қатесіз, көркем
жазады
Сын есімдерді
табады
Бағалау: Жұптар бір бірін
бағалайды
|
Оқулық,
мәтіндер.
|
Ортасы
10
минут
|
Қолдану
Дәптермен
жұмыс.
№63, Өздік жұмысы
«Сәйкестендір»
Сын есімдерді тиісті зат
есіммен сәйкестендір
.
|
Оқулық,қабырғаға ілінген
ватмандар, түрлі-түсті
маркерлер
.
|
Сергіту
сәті
2
минут
|
Сергіту
сәті
|
Оқушылар би билеп сергіп
қалады.
|
Аяқталуы
Сабақты
бекіту
10
минут
|
Синтез
|
Графикалық органайзер: «Балық
қаңқасы» диаграммасы
|
Бағалау
5
минут
Кері
байланыс
3
минут
|
|
Кері байланыс
кемесі
|
Үйге
тапсырма:№65, 92-бетте.
|
Саралау – Сіз
қосымша
көмек көрсетуді
қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті
жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау -
Оқушылардың
үйренгенін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық
байланыс
Қауіпсіздік жəне
еңбекті
қорғау
ережелері
АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
Рефлексия
|
.
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды
да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген
оқушылар туралы менің келесі
сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|