Күні:
Білім беру саласы: Таным
Оқу іс-әрекеті: Сенсорика
Тақырыбы: «Бақбақ гүлдер»
Мақсаты: фланелеграфта түрлі түсті геометриялық пішіндерді – шеңбер мен үшбұрышты орналастыруды үйрету.
Міндеттері:
Білімділік: балалар назарын белгілі бір түстегі фигураны әртүрлі заттарды бейнелеу (Бақбақ гүлді) үшін қолданылуы мүмкін екеніне аудару.
Дамытушылық: саусақтың ұсақ бұлшықеттерінің қозғалысын дамыту
Тәрбиелік: табиғатты аялауға тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: бақбақ гүлінің суреті, фланелеграф, жасыл жолақшалар, көрсетуге арналған сары дөңгелектер (бақбақ гүлдер), үлестірмелі қағаздар – өсімдіктер бейнеленген алаңқай, әрбір балаға бақбақ гүлдерге арналған сары дөңгелектер (тәрелкелер).
Сөздік жұмыс: бақбақ.
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері
Тәрбиешінің іс -әрекеті
Балалардың іс -әрекеті
Мотивациялық – қозғаушылық
Бақбақ туралы тақпақ оқу:
«Үлбіреп бақбақ,
Шалғынды сазда
Өзіңді қаптап» .
Бақбақтың суретін қарау.
Сөздік жұмыс: бақбақ.
-Бақбақ гүлінің түсі қандай?
-Гүлді не ұстап тұр?
Балалар тақпақты тыңдап, бақбақтың суретін қарастырады.
«Бақбақ» сөзін қайталайды.
-Сары.
-Гүлдің сабағы.
Ұйымдастырушылық- ізденістік
-Балалар, бүгін біз сендермен өз бақбақ гүлімізді жасаймыз.
Қараңдаршы, мынау қандай пішін және оның түсі қандай?
Бұл сабағы болады.
-Ал, мынау қандай пішін және оның түсі қандай?
-Бұл бақбақ гүлі болады.
Үлестірмелі материалдармен жұмыс.
-Балалар, алаңқайға қараңдаршы, онда өсімдік сабағы бар, бірақ бақбақ гүлінің күлтешелері жоқ.
-Кәне, балалар, бәріміз бірге алаңқайымызды толықтырайық.
Тәрелкелердегі пішіндер қандай?
Әрбір сабаққа бір-бірден бақбақ гүлін орналастырыңдар.

Жеке жұмыс жүргізеді.
-Қараңдаршы, біз қандай әдемі бақбақ гүлі өсіп тұрған алаңқай жасадық.
-Жасыл түсті жолақша.
-Сары, дөңгелек.
-Сары дөңгелектер.
Балалар жұмысты орындайды.
Рефлексиялық-
Түзетушілік
«Гүлдер шешек атты» дидактикалық ойын. Педагог балаларға бақбақ гүлінің қалай ашылатынын бейнелеп көрсетулерін сұрайды.
Қолдарын бастарына қойып тұрады (гүл жабылады), қолдарын ашып жаяды (гүл ашылады).
Қабылдайды: пішіндерден бақбақ гүлін жасауға болатынын.
Түсінеді: өсімдікті сабағы ұстап тұратынын.
Қолданады: бейне шығатындай етіп түрлі түсті геометриялық пішіндерді орналастыруды.
Есеп:
+
-
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Бақбақ гүл" тех.карта
"Бақбақ гүл" тех.карта
Күні:
Білім беру саласы: Таным
Оқу іс-әрекеті: Сенсорика
Тақырыбы: «Бақбақ гүлдер»
Мақсаты: фланелеграфта түрлі түсті геометриялық пішіндерді – шеңбер мен үшбұрышты орналастыруды үйрету.
Міндеттері:
Білімділік: балалар назарын белгілі бір түстегі фигураны әртүрлі заттарды бейнелеу (Бақбақ гүлді) үшін қолданылуы мүмкін екеніне аудару.
Дамытушылық: саусақтың ұсақ бұлшықеттерінің қозғалысын дамыту
Тәрбиелік: табиғатты аялауға тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: бақбақ гүлінің суреті, фланелеграф, жасыл жолақшалар, көрсетуге арналған сары дөңгелектер (бақбақ гүлдер), үлестірмелі қағаздар – өсімдіктер бейнеленген алаңқай, әрбір балаға бақбақ гүлдерге арналған сары дөңгелектер (тәрелкелер).
Сөздік жұмыс: бақбақ.
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері
Тәрбиешінің іс -әрекеті
Балалардың іс -әрекеті
Мотивациялық – қозғаушылық
Бақбақ туралы тақпақ оқу:
«Үлбіреп бақбақ,
Шалғынды сазда
Өзіңді қаптап» .
Бақбақтың суретін қарау.
Сөздік жұмыс: бақбақ.
-Бақбақ гүлінің түсі қандай?
-Гүлді не ұстап тұр?
Балалар тақпақты тыңдап, бақбақтың суретін қарастырады.
«Бақбақ» сөзін қайталайды.
-Сары.
-Гүлдің сабағы.
Ұйымдастырушылық- ізденістік
-Балалар, бүгін біз сендермен өз бақбақ гүлімізді жасаймыз.
Қараңдаршы, мынау қандай пішін және оның түсі қандай?
Бұл сабағы болады.
-Ал, мынау қандай пішін және оның түсі қандай?
-Бұл бақбақ гүлі болады.
Үлестірмелі материалдармен жұмыс.
-Балалар, алаңқайға қараңдаршы, онда өсімдік сабағы бар, бірақ бақбақ гүлінің күлтешелері жоқ.
-Кәне, балалар, бәріміз бірге алаңқайымызды толықтырайық.
Тәрелкелердегі пішіндер қандай?
Әрбір сабаққа бір-бірден бақбақ гүлін орналастырыңдар.

Жеке жұмыс жүргізеді.
-Қараңдаршы, біз қандай әдемі бақбақ гүлі өсіп тұрған алаңқай жасадық.
-Жасыл түсті жолақша.
-Сары, дөңгелек.
-Сары дөңгелектер.
Балалар жұмысты орындайды.
Рефлексиялық-
Түзетушілік
«Гүлдер шешек атты» дидактикалық ойын. Педагог балаларға бақбақ гүлінің қалай ашылатынын бейнелеп көрсетулерін сұрайды.
Қолдарын бастарына қойып тұрады (гүл жабылады), қолдарын ашып жаяды (гүл ашылады).
Қабылдайды: пішіндерден бақбақ гүлін жасауға болатынын.
Түсінеді: өсімдікті сабағы ұстап тұратынын.
Қолданады: бейне шығатындай етіп түрлі түсті геометриялық пішіндерді орналастыруды.
Есеп:
+
-
шағым қалдыра аласыз













