Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бақылау жұмыстар жинағы 9-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
9 СЫНЫП
Бақылау жұмысы №1.
Тақырыбы: Екі айнымалысы бар теңдеулер және теңдеулер жүйесі.
Мақсаты: Мемлекеттік стандартты меңгеру деңгейін тексеру
-
Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен, қосу
тәсілімен шеше білуі.
-
Теңдеулер жүйесін стандартты емес тәсілдерді қолдана білуі.
-
Мәтінді есептерді теңдеулер жүйесі арқылы шығара білуі.
Жұмыстың мазмұны:
1 нұсқа
-
Теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешіңдер:
2. Тікбұрышты үшбұрыштың катеттерінің қосындысы 7 см-ге тең, ал ауданы 6см2. Гипотенузасын табыңдар.
3. Теңдеулер жүйесін шешіңдер:
4. Теңдеулер жүйесін шешіңдер:
5. Екітаңбалы сан, санның цифрлары-ның қосындысынан 3 есе үлкен. Берілген саннан санның цифрларының көбейтіндісін азайтсақ ол 13-ке тең болады. Берілген санды табыңдар.
2 нұсқа
-
Теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешіңдер:
-
Тіктөртбұрыштың бір қабырғасы екіншісінен 7см-ге қысқа, ал диагоналі 13 см-ге тең. Тіктөртбұрыштың қабырғаларын табыңдар.
-
Теңдеулер жүйесін шешіңдер:
-
Теңдеулер жүйесін шешіңдер:
5. Екітаңбалы сан, санның цифрлары-ның қосындысынан 6 есе үлкен. Осы санды, санның цифрларының көбейтіндісіне қоссақ онда 74 шығады. Берілген санды табыңдар.
Бағалау критериі. |
|
«5» |
23-25 балл |
«4» |
16-22 балл |
«3» |
10-15 балл |
Бақылау жұмыстың спецификациясы
Мазмұны |
Білімді жаңғыртуы |
Білімді қолдануы |
Білімді шоғырлануы |
Сәйкестік % |
Теңдеулер жүйесін шешу. |
№1 |
№3 |
|
40% |
Теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу. |
|
№2 |
|
20% |
Теңдеулер жүйесін шешу. |
№4 |
|
|
20% |
Теңдеулер жүйесін қолданып есепті шешу. |
|
|
№5 |
20% |
|
40% |
40% |
20% |
100% |
№ |
Тапсырманың мінездемесі |
Тексерілетін элементтер |
Тексерілетін элемент үшін қойылатын балл |
Тапсырманың орындалуы үшін қойылатын балл |
1 |
Теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешу. |
|
1 балл 3 балл 1 балл |
5 балл |
2 |
Теңдеулер жүйесін құрып шешу. |
1) Есептің мәтіні бойынша теңдеулер жүйесін құру 2) Квадратты теңдеуді шешу
|
2 балл 2 балл 1 балл |
5 балл |
3 |
Жүйені алмастыру тәсілмен шешу. |
|
2 балл 2 балл 1 балл |
5 балл |
4 |
Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін шешу. |
|
2 балла 2 балла 1 балл |
5 балл |
5 |
Теңдеулер жүйесін құрастырып есепті шығару. |
|
2 балл 2 балл 1 балл |
5 балл |
Бақылау жұмысы №2
Тақырыбы: Теңсіздіктер және теңсіздіктер жүйесі.
Мақсаты: Мемлекеттік стандартты меңгеру деңгейін тексеру
-
Бір айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктерді шығара білуі;
-
Екі айнымалысы бар теңсіздіктерді шығара білуі;
-
Екі айнымалысы бар теңсіздіктерді графиктік тәсілмен шығара білуі;
-
Теңсіздікті дәлелдей білуі.
Жұмыстың мазмұны:
I нұсқа II нұсқа
-
1. Интервал әдісімен теңсіздікті шешіңдер:
(x+3)(x-5)>0
-
Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер:
3. Функцияның анықталу облысын табыңдар:
4. Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер:
5. Екі айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесін шешіңдер:
1.Интервал әдісімен теңсіздікті шешіңіз:
(x-6)(x+4)<0
2. Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер:
3. Функцияның анықталу облысын табыңдар:
4. Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер:
5. Екі айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесін шешіңдер:
-
-
Бағалау критериі
«5»
23-25 балл
«4»
16-22 балл
«3»
10-15 балл
Бақылау жұмыстың спецификациясы
Мазмұны |
Білімді жаңғыртуы |
Білімді қолдануы |
Білімді шоғырлануы |
Сәйкестік % |
Теңсіздікті шығару |
№1 |
|
|
20% |
Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесін шешу |
|
№2 |
|
20% |
Функцияның анықталу облысын табу |
|
№3 |
|
20% |
Теңсіздіктер жүйесін шығару |
|
|
№4 |
20% |
Екі айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесін шешу |
|
№5 |
|
|
|
20% |
60% |
20% |
100% |
Бағалау критериі. Элементті талдау
№ |
Тапсырманың мінездемесі |
Тексерілетін элементтер |
Тексерілетін элемент үшін қойылатын балл |
Тапсырманың орындалуы үшін қойылатын балл |
1 |
Теңсіздікті шығару |
1.Теңсіздікті интервал әдісімен шешу 2.Сандық сәуледе шешімді көрсету 3. Жауапты таңдау |
1 3 1 |
5 |
2 |
Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесін шешу |
1.Бір айнымалысы бар теңсіз-діктерді шығару түсінігін қалыптастыру 2. Есептеу дағдылары 3.Жауапты таңдау |
1 3 1 |
5 |
3 |
Функцияның анықталу облысын табу |
1. Фнкцияның анықталу облы-сын табу дағдысын тексеру 2. Теңсіздікті шығару дағдысын тексеру 3.Жауапты таңдау |
2 2 1 |
5 |
4 |
Теңсіздіктер жүйесін шығару |
1. Теңсіздіктердің шешім-дерінің қосарлануы 2.Сандық сәуледе шешімді көрсету 3.Жауапты таңдау |
2 2 1 |
5 |
5 |
Екі айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесін шешу |
1.Екі айнымалысы бар теңсіз-діктерді шығару түсінігін қ/ру 2. Есептеу дағдылары 3.Жауапты таңдау. |
1 2 2 |
5 |
Бақылау жұмысы №3
Тақырыбы: Арифметикалық прогрессия Мақсаты: Мемлекеттік стандартты меңгеру деңгейін тексеру
-арифметикалық прогрессияның анықтамасы;
-есептерді шығарарда арифметикалық прогрессияның қасиеттерін білу және қолдану ;
-есептерді шығағарарда арифметикалық прогрессияның алғашқы n-ші мүшесінің қосындысының формуласын қолдана білу.
Жұмыстың мазмұны:
-
Арифметикалық прогрессияның 25-ші мүшесін табыңдар, егер а1 = 17, 6 және d= -0,4.
(Арифметикалық прогрессияның 45-ші мүшесін табыңдар, егер а1=- 50 және d = 1,2)
-
Арифметикалық прогрессияның алғашқы он мүшесінің қосындысын табыңдар, егер а1=32 және d=5.
(Арифметикалық прогрессияның алғашқы жиырма алты мүшесінің қосындысын табыңдар, егер а1=32 және d=5)
-
Арифметикалық прогрессияның алғашқы оң мүшесін табыңдар: -10,2; -9,5;…
(Арифметикалық прогрессияның алғашқы теріс мүшесін табыңдар: 12,5;11,2;…)
-
Берілгені а1= 10, d = 4, Sn = 330. n және аn табыңдар.
(Берілгені а1= 10, n = 11, Sn = 330.d және аn табыңдар.)
-
Берілген тізбектер арифметикалық прогрессия болатындығын айқындаңдар. d және а1 табыңдар.
-
Бағалау критериі
«5»
20-21 балл
«4»
15-19 балл
«3»
11-14 балл
Бақылау жұмыстың спецификациясы
Мазмұны |
Білімді жаңғыртуы |
Білімді қолдануы |
Білімді шоғырлануы |
Сәйкестік % |
Арифметикалық прогрессияның n-ші элементін және алғашқы n-мүшесінің қосындысын табу |
№1
№2 |
|
|
40% |
Арифметикалық прогрессияның n-ші элементін және алғашқы n-мүшесінің қосындысын табу формулаларын қолдану |
|
№3 №4 |
|
40% |
Арифметикалық прогрессияның қасеттерін білу |
|
|
№5 |
20% |
|
40% |
40% |
20% |
100% |
Бағалау критериі. Элементті талдау
№ |
Тапсырманың мінездемесі |
Тексерілетін элементтер |
Тексерілетін элемент үшін қойылатын балл |
Тапсырманың орындалуы үшін қойылатын балл |
1 |
Арифметикалық прогрессияның n- ші элементің табу |
n-ші элементтің формуласы |
1 б |
3 б |
n- ші мүшесінің формуласын қолдану |
2 б |
|||
2 |
Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысын табу |
Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің формуласы |
1 б |
3 б |
Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің формуласын қолдану |
2 б |
|||
3 |
n-ші элементтің формуласын қолдану |
Теңсіздікті құрастыру |
2 б |
5 б |
Сызықтық теңсіздіктерді шешу |
2б |
|||
Жауапты таңдау |
1б |
|||
4 |
Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысын қолдану |
Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің формуласы |
1 б |
5 б |
Составление уравнения |
2 б |
|||
Теңдеуді шешу |
2 б |
|||
Екінші элементтің табылуы |
1 балл |
|||
5 |
Знание свойств арифметической прогрессии |
Арифметикалық прогрессияның анықтамасын қолдану |
3 б |
5 б |
Нәтиженің талдауы |
2 б |
Бақылау жүмысы №4
Тақырыбы: Геометриялық прогрессия
Мақсаты: Мемлекеттік стандартты меңгеру деңгейін
-геометриялық прогрессияның анықтамасы;
-есептерді шығарарда геометриялық прогрессияның қасиеттерін білу және қолдану ;
-есептерді шығағарарда геометриялық прогрессияның мүшелерінің қосындылар формуласын қолдана білу.
Жұмыстың мазмұны:
1.Геометриялық прогрессияның бесінші мүшесін табыңдар, егер b1=12, q=2.
(Геометриялық прогрессияның үшінші мүшесін табыңдар, егерb1=3, q=3)
2.Геометриялық прогрессияның алғашқы алты мүшесінің қосындысын табыңдар, егер b1=10, q=2
(Геометриялық прогрессияның алғашқы жеті мүшесінің қосындысын табыңдар, егер
b1=13, q=3)
3.Геометриялық прогрессияда b4=24, b6=96. b7.-ні табыңдар
(Геометриялық прогрессияда b3=18, b5=162. b6 -ны табыңдар.)
4.Геометриялық прогрессияның үшінші мүшесін табыңдар, егер q=3, S4=80
(Геометриялық прогрессияның төртінші мүшесін табыңдар, егер q=2, S4=45)
5.Қосындыны табыңдар:
Бағалау критериі |
|
«5» |
20-21 балл |
«4» |
15-19 балл |
«3» |
11-14 балл |
Бақылау жұмыстың спецификациясы
Мазмұны |
Білімді жаңғыртуы |
Білімді қолдануы |
Білімді шоғырлануы |
Сәйкестік % |
Арифметикалық прогрессияның n-ші элементін және алғашқы n-мүшесінің қосындысын табу |
№1 №2 |
|
|
40% |
Арифметикалық прогрессияның n-ші элементін және алғашқы n-мүшесінің қосындысын табу формулаларын |
|
№3 №4 |
|
40% |
Геометриялық прогрессияның қасиеттерін білу |
|
|
№5 |
20% |
|
40% |
40% |
20% |
100% |
Бағалау критериі. Элементті талдау
№ |
Тапсырманың мінездемесі |
Тексерілетін элементтер |
Тексерілетін элемент үшін қойылатын балл |
Тапсырманың орындалуы үшін қойылатын балл |
1 |
Геометриялық прогрессияның n- ші элементің табу |
n-ші элементтің формуласы |
1 б |
3 б |
n- ші мүшесінің формуласын қолдану |
2 б |
|||
2 |
Геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысын табу |
Геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшесінің формуласы |
1 б |
3 б |
Геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшесінің формуласын қолдану |
2 б |
|||
3 |
n-ші элементтің формуласын қолдану |
Теңдеуле жүйесін құрастыру |
2 б |
5 б |
Теңдеулер жүйесін шешу |
2 б |
|||
Жауапты таңдау |
1 б |
|||
4 |
Геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысын қолдану |
Геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшесінің формуласы |
1 б |
5 б |
Теңдеуді құру |
1 б |
|||
Теңдеуді шешу |
2 б |
|||
Сұраққа жауап таба алу |
1 б |
|||
5 |
Геометриялық прогрессияның қасиеттерін білу |
Қосылғыштар геометриялыұқ прогрессия екендігінің дәлелдемесі. |
3 б |
5 б |
Нәтижелердің талдауы |
2 б |
Бақылау жұмысы №5
Мақсаты: Мемлекеттік стандартты меңгеру деңгейін тексеру
-
Бұрыштың радиандық өлшеуі
-
Тригонометриялық функциялардың қасиеттері
-
Тригонометриялық тепе-теңдіктер
1-нұсқа |
2-нұсқа |
a)2 б) в)2cos
(1+ )
, егер |
1.Есептеңдер: a)2 б) в)2 2. Табыңдар sin егер және 3. Өрнекті ықшамдаңдар:
4.Теңбе-теңдікті дәлелдеңдер: (1+ ) 5. Өрнектің мәні бола ма , егер |
Бағалау критериі |
|
«5» |
23-25 балл |
«4» |
16-22 балл |
«3» |
10-15 балл |
Бақылау жұмыстың спецификациясы
Мазмұны |
Білімді жаңғыртуы |
Білімді қолдануы |
Білімді шоғырлануы |
Сәйкестік % |
Тригонометриялық функциялар |
№1, №2 |
№3,№4 |
№5 |
100% |
|
40% |
40% |
20% |
100% |
Бағалау критериі. Элементті талдау
№ |
Тапсырманың мінездемесі |
Тексерілетін элементтер |
Тексерілетін элемент үшін қойылатын балл |
Тапсырманың орындалуы үшін қойылатын балл |
1 |
Тригонометриялық өрнектің мәнін табу |
Тригонометриялық өрнектің мәндерін білу |
3б |
5б |
Функциялардың жұптылығы, тақтылығы |
2б |
|||
2 |
Негізгі тригонометриялық теңбе-теңдікті қолдану |
Формуланың қолданылуы |
3б |
5б |
Тригонометриялық функциялардың координатты ширекке байланысты таңбасын білу |
2б |
|||
3 |
Негізгі тригонометриялық теңбе-теңдікті қолданып өрнекті ықшамдау |
Тригонометриялық теңбе-теңдікті білу |
2 б |
5б |
Алгебралық өрнектердің теңбе-тең түрлендірулерін орындай білу |
3б |
|||
4. |
Теңбе-теңдіктерді дәлелдеу |
Тигонометриялық теңбе-теңдіктерді бңлу |
2б |
5б |
Алгебралық өрнектердің теңбе-тең түрлендірулерін орындай білу |
3б |
|||
5. |
Анықталу облысын қолдану |
Тригонометриялық функциялардың қасиеттерін қолдану |
3б |
5б |
Квадрат түбірдің анықтамасы |
2б |
Бақылау жұмысы №6
Мақсаты: Мемлекеттік стандартты меңгеру деңгейін тексеру
-
Келтіру формулалары
-
Қосу формулалары
-
Тригонометриялық функциялардың қос бұрыштың және жарты бұрыштың формулалары
1-нұсқа |
2-нұсқа |
1.Өрнектің мәнін табыңдар: a)sin в) г)2sin 2.Өрнекті ықшамдаңдар: а)ctg( )tg( )+ б) в) -2sin
3. Теңбе-теңдікті дәлелдеңдер:
4. cos екені белгілі sin -ны табыңдар. 5.Есептеңдер: tg |
1.Өрнектің мәнін табыңдар: a) в) г) 2.Өрнекті ықшамдаңдар: а) tg( )ctg(2 )+ б) в)
3. Теңбе-теңдікті дәлелдеңдер:
4. cos екені белгілі cos -ны табыңдар. 5. Есептеңдер: ctg |
Бағалау критериі |
|
«5» |
23-25 балл |
«4» |
16-22 балл |
«3» |
10-15 балл |
Бақылау жұмыстың спецификациясы
Мазмұны |
Білімді жаңғыртуы |
Білімді қолдануы |
Білімді шоғырлануы |
Сәйкестік % |
Тригонометриялық функциялар |
№1, №2 |
№3,№4 |
№5 |
100% |
|
40% |
40% |
20% |
100% |
Бағалау критериі. Элементті талдау
№ |
Тапсырманың мінездемесі |
Тексерілетін элементтер |
Тексерілетін элемент үшін қойылатын балл |
Тапсырманың орындалуы үшін қойылатын балл |
1 |
Тригонометриялық өрнектің мәнін табу |
Келтіру формулалары |
2б |
5б |
Қосу формулалары |
2б |
|||
Қос бұрыштың формулалары |
1б |
|||
2 |
Негізгі тригонометриялық теңбе-теңңдіктерді қолданып өрнектерді ықшамдау |
Келтіру, қосу, қос бұрыштың формулаларын қолдану |
3б |
5б |
Алгебралық өрнектердің теңбе-тең түрлендірулерін орындай білу |
2б |
|||
3 |
Теңбе-теңдікті дәлелдеу |
Дәлелдеудің тәсілін таңдау |
2б |
5б |
Тригонометриялық теңбе-теңдікті қолдану |
2б |
|||
Теңбе-теңдіктердің түрлендіруін орындау |
1б |
|||
4. |
Тригонометриялық функциялардың арасындағы қатынастарды көрсететін формуланы қолдану |
Бір аргументті тригонометриялық функциялардың арасындағы қатынастарды көрсететін формуланы қолдану |
2б |
5б |
Тригонометриялық функциялардың координатты ширекке байланысты таңбасын білу |
1б |
|||
Тригонометриялық функцияның жарты бұрыштың формуласын білу |
2б |
|||
5. |
Өрнектің мәнін табу |
Келтіру формулаларын білу |
3б |
5б |
Негізгі тригонометриялық теңбе-теңдіктер |
2б |
Қорытынды бақылау жұмысы.
Тақырыбы: Қорытынды.
Мақсаты: Мемлекеттік стандартты меңгеру деңгейін тексеру
-
Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесін табу мен қосындысын табуға арналған формулаларды білу.
-
Негізгі тригонометриялық теңбе-теңдіктің, тригонометриялық өрнектердің мәнінің, келтіру формулаларын білу.
-
Теңдеулер жүйесін және теңсіздікті шығара білу.
-
Теңдеулер құрып мәтін есептерді шығара білу.
Жұмыстың мазмұны:
1 нұсқа
-
Арифметикалық прогрессияның алғашқы сегіз мүшесінің қосындысын табыңдар, егер
-
Мәнін табыңдар , егер и
-
Есептеңдер:
-
Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер:
-
Тіктөртбұрыштың диагоналі 13см, ал ауданы 60см2. Тіктөртбұрыштың периметрін табыңдар.
2 нұсқа
-
Арифметикалық прогрессияның алғашқы алты мүшесінің қосындысын табыңдар, егер
-
Мәнін табыңдар , егер ,
-
Есептеңдер:
-
Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер:
-
Тіктөртбұрыштың диагоналі 10см, ал периметрі 28см. Тіктөртбұрыштың ауданын табыңдар.
Бағалау критерийі |
|
«5» |
23-25 балл |
«4» |
16-22 балл |
«3» |
10-15 балл |
Бақылау жұмыстың спецификациясы
Мазмұны |
Білімді жаңғыртуы |
Білімді қолдануы |
Білімді шоғырлануы |
Сәйкестік % |
Арифметикалық прогрессия |
№1 |
|
|
20% |
Тригонометриялық функциялар |
№2 |
|
№3 |
40% |
Теңсіздіктер жүйесі |
|
№4 |
|
20% |
Теңдеулер құрып мәтін есепті шешу |
|
№5 |
|
20% |
|
40% |
40% |
20% |
100% |
Бағалау критериі. Элементті талдау
№ |
Тапсырманың мінездемесі |
Тексерілетін элементтер |
Тексерілетін элемент үшін қойылатын балл |
Тапсырманың орындалуы үшін қойылатын балл |
1 |
Арифметикалық прогрессия. |
|
1 балл 1 балл 3 балл |
5 балл |
2 |
Тригонометря-лық функциялар. |
|
1 балл 2 балл 2 балл |
5 балл |
3 |
Тригонометрия-лық түрлендірулер. |
|
2 балл 2 балл 1 балл |
5 балл |
4 |
Теңсіздіктер жүйесін шешу. |
|
2 балл 1 балл 2 балл |
5 балл |
5 |
Теңдеулер жүйесін құрып мәтін есептерді шығару. |
|
2 балл 2 балл 1 балл |
5 балл |