БЖ-8а-0
8- сыныпқа арналған «
0»-дік бақылау жұмысы.
1-нұсқа.
1.
Өрнекті ықшамдаңдар: .
2.
Теңдеуді шешіңдер:
.
-
у
= а параболасы А(-2; 8) нүктесінен өтеді. а-ны табыңдар,
параболаның теңдеуін
жазыңдар .
4. Теңдеулер жүйесін шешіңдер: 3х -2у = 5
-2 (х+у),
4(х -
у) = -2.
2-нұсқа.
-
Өрнекті
ықшамдаңдар: : .
-
Теңдеуді
шешіңдер: .
-
у
= а параболасы А(2;2) нүктесінен өтеді. а-ны табыңдар,
параболаның теңдеуін
жазыңдар .
-
Теңдеулер жүйесін шешіңдер: 6 = 3 ( х + у),
6 – 5
(х - у) = 8х - 2у .
Бақылау жұмысы.
(алгебра,8-сынып).
Тақырыбы:Квадраттық
функцияның графигі.
Мақсаты:Квадраттық
функцияның графигін сала алуы,функцияның өсу,кему аралықтарын,таңба
тұрақтылық аралықтарын, нөлдерін көрсете алу дағдыларын
тексеру.
І нұсқа
1. у=х2-2х-8 функциясының графигін салыңдар.График-тің
көмегімен:
а)
х=-1,5 болғандағы у=?,
б)у=3
болғандағы,х=?
в)у›0,у‹0,у=0 болғандағы х-тің
мәндерін;
г) функцияның өсетін
аралықтарын тап.
2. х-тің қандай
мәндерінде
у=-2х2+5х+3 функциясы 4-ке тең
мән қабылдайды?
3. Графиктерді
салмай-ақ,у=
х2
параболасы мен у=6х-5
түзуінің қиылысуын (қиылыспауын) анықта.
4. Графиктерді салмай-ақ,
у=х2+2х-15 функциясының өсу (кему) аралықтарын, ең үлкен (ең
кіші) мәндерін табыңдар.
ІІ нұсқа
1. у=х2-4х-5 функциясының графигін салыңдар.График-тің
көмегімен:
а)
х=0,5 болғандағы у=?,
б)у=-6
болғандағы,х=?
в)у›0,у‹0,у=0 болғандағы х-тің
мәндерін;
г) функцияның кемитін
аралықтарын тап.
2. х-тің қандай
мәндерінде
у=-3х2+7х+1 функциясы 4-ке тең
мән қабылдайды?
3. Графиктерді
салмай-ақ,у=
х2
параболасы мен у=12-х
түзуінің қиылысуын (қиылыспауын) анықта.
4. Графиктерді салмай-ақ,
у=х2+6х-8 функциясының өсу (кему) аралықтарын, ең үлкен (ең
кіші) мәндерін табыңдар.
Бақылау жұмысы №2
8 класс
Тақырыбы: Квадраттық түбір.
Сандарды салыстыр.
1) а) 1) а)
ә) ә)
Өрнекті ықшамда
2) 2)
Есепте.
3) 3)
Көбейіткіштерге
жікте.
4) 4)
Өрнекті ықшамда
5) 5)
Бақылау жұмысы №6
8 класс
Тақырыбы:
Модулі бар теңдеу және теңсіздік, параметрі бар квадраттық
теңдеу.
I Нұсқа II Нұсқа
Теңсіздікті шеш
1) а)
1) а)
ә) ә)
Теңдеу жүйесін шеш
2) 2)
Теңдеу жүйесін шеш
3) 3)
4) a=? екі түбірі
болады. 4) a=? екі түбірі
болады.
БЖ-8-а
1- жартыжылдық..
Тақырыбы: Арифметикалық квадрат түбір. Арифметикалық квадрат түбірі
бар
өрнектерді ықшамдау. Квадраттық теңдеулердің түбірлері.
1-нұсқа.
1. Өрнектерді ықшамдаңдар: a) 5а , a< 0; б)
6a , a<0, b> 0.
2. Бөлшекті қысқартыңдар: а) ; б) .
3. Теңдеулерді шешіңдер:а) 8х +2х = 0; б) 9х = 25; в)
3х -14х -5 = 0.
4. Тіктөртбұрыштың периметрі 38 см, ауданы
90см болса, онда оның
қабырғалары
неге
тең?
2-нұсқа.
1. Өрнектерді ықшамдаңдар: а) 3 , х< 0; б) 2х , у < 0.
2. Бөлшекті қысқартыңдар: а) ; б) .
3. Теңдеулерді шешіңдер: а) 100х -16 = 0; б) 25х = 5х ; в) 3х -11х -4
= 0.
4. Тіктөртбұрыштың периметрі 34 см, ауданы
72см болса, онда оның
қабырғалары
қандай?
Бақылау жұмысы
№8
8 класс
Тақырыбы: Үш айнымалысы
бар теңдеу жүйесі.Параметрі бар теңдеу жүйесі.
Теңдеу жүйесін
шеш.
-
1)
-
а-ның қандай мәнінде теңдеу
2) а-ның қандай мәнінде теңдеу
жүйесінің тек бір ған шешімі жүйесінің тек бір ған шешімі
болады.
болады.
3) Поезд жолда 6 минутка тоқтады да, өзінің кешігуін 20км-лік жол
кесіндісінде жойды.Ол үшін поездың қозғалыс кестесі бойынша
жорамалданған жылдамдығынан 10км/сағ артық жылдамдықпен жүруіне
тура келді.Берілген жол кесіндісіндегі поездың кесте бойынша
жорамалданған жылдамдығын табыңыз.
3) Картоп егілген жердің бір бөлігінің ауданы екіншісіне қарағанда
2 –га артық.
Бірінші бөліктен 748 тонна, екіншісінен 720 тонна картоп
жиналды.Егер екінші бөліктің 1 гектарынан жиналған картоп бірінші
бөліктің 1 гектарынан жиналған картоптан 4 тоннаға көп болса, онда
әр бөліктің 1 гектарынан қанша картоп жиналды?
Теңдеу жүйесін
шеш.
-
-
а-ның қандай мәнінде
теңдеу
жүйесінің тек бір ған шешімі
3) Картоп егілген жердің бір бөлігінің ауданы екіншісіне қарағанда
2 –га артық.
Бірінші бөліктен 748 тонна, екіншісінен 720 тонна картоп
жиналды.Егер екінші бөліктің 1 гектарынан жиналған картоп бірінші
бөліктің 1 гектарынан жиналған картоптан 4 тоннаға көп болса, онда
әр бөліктің 1 гектарынан қанша картоп жиналды?
Теңдеу жүйесін
шеш.
1)
2)
а-ның қандай мәнінде теңдеу
жүйесінің тек бір ған шешімі
3) Поезд жолда 6 минутка тоқтады да, өзінің кешігуін 20км-лік жол
кесіндісінде жойды.Ол үшін поездың қозғалыс кестесі бойынша
жорамалданған жылдамдығынан 10км/сағ артық жылдамдықпен жүруіне
тура келді.Берілген жол кесіндісіндегі поездың кесте бойынша
жорамалданған жылдамдығын табыңыз.
Жылдық бақылау
жұмысы.
(алгебра,
8-сынып)
Мақсаты: Оқушылардың
квадраттық түбірі бар өрнектердің мәнін табу,
биквадрат
теңдеу,бөлшек-рационал теңдеу , теңсіздіктер және
екі айнымалысы бар
теңдеулер жүйесін шешудегі, квадраттық
функцияның графигін сала
білудегі білім дағдыларын тексеру.
І нұсқа
1. Есептеңдер:
а)
;
б)
;
2.Теңдеуді
шешіңдер:
х4-17х2+16
3. Функцияның графигін
сал:
у
7х2+8х+1
4. Теңсіздіктерді
шешіңдер:
.
5.
Бөлшек–рационал теңдеуді шеш: ;
6.
Тіктөртбұрыш ауданы 108 см2, ал оның
диагоналы 15 см. Тіктөртбұрыштың қабырғаларын
табыңдар.
ІІ нұсқа
1. Есептеңдер:
а)
;
б)
;
2.Теңдеуді
шешіңдер:
х4-29х2+100
3. Функцияның графигін
сал:
4. Теңсіздіктерді
шешіңдер:
5. Бөлшек–рационал
теңдеуді шеш:
;
6.
Тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасы 82 см-ге , ауданы 720
см2-қа тең.
Үшбұрыштың катеттерін табыңдар.
БЖ -8
. Жылдық бақылау жұмысы.
1-нұсқа.
1. Өрнекті ықшамдаңдар: .
2. Теңсіздіктерді шешіңдер: а) 4х -4х -15< 0; б) х - 9>0.
3. Функцияның графигін салып, ең үлкен ( ең
кіші) мәнін табыңдар: у =х +4х.
4. Екі
санның қосындысы 18-ге тең, квадраттарының айырмасы 72. Сандарды
табыңдар.
2-нұсқа.
1. Өрнекті ықшамдаңдар: .
2. Теңсіздіктерді шешіңдер: а) 2х + 3х -9>0; б) 5х - х
<0.
3. Функцияның графигін салып, ең үлкен ( ең
кіші) мәнін табыңдар: у =-х + 2х + 8.
4. Екі
санның айырмасы 9-ға тең, квадраттарының қосындысы 153. Сандарды
табыңдар.
Қорытынды тест _________________________________
Жауаптарымен берілетін тест (жабық
тест) Оқушының аты - жөні
Тапсырмаларды
мұқият өқып , ойланып берілген бес жауаптрадың ішінен бір дұрыс
жауапты белгілеңіз.Әр бір дұрыс жауапқа 2-кі ұпай
беріледі.
№
|
Мазмұны
|
Жауаптар
|
1.
|
Алгебралық бөлшекті өрнекті көрсет.
1)
m2 – n2 3) a : (a
+ 6)
2) 4)
|
А
2;3
Б
2;4
В
1;4
Г 3;4
|
O
O
O
O
|
2.
|
Теңдеудің түбірлерін қөрсет.
2х2 =
3х.
|
А
0; 1,5
Б
0
В
0; – 1,5
Г 1,5
|
O
O
O
O
|
3.
|
Есепте:
.
|
А
0,6
Б
0,6
В
6
Г 6
|
O
O
O
O
|
4.
|
Бөлшекті
қысқарт: .
|
А
а – 4
Б
В
Г 4 – а
|
O
O
O
O
|
5.
|
Түбірі жоқ теңдеуді көрсет.
|
А
2х2 + 5х + 6 = 0
Б
х2 + 8х + 16 = 0
В
3х2 + х – 7 = 0
Г
2х2 + 10х – 7 = 0
|
O
O
O
O
|
6.
|
Есепте:
.
|
А
0,5
Б
8
В
16
Г
|
O
O
O
O
|
7.
|
x-тің қандай
мәнінде у = – 5х-3 функциясының мәні 7,5-ке тең
болады.
|
А
40,5
Б
-40,5
В
40
Г 41
|
O
O
O
O
|
8.
|
а
= 0 болғанда мәні болмайтын бөлшекті
көрсет.
1)
3)
2)
4) .
|
А
1
Б
1; 3
В
1; 4
Г 2
|
O
O
O
O
|
9.
|
Сандарды
өсу ретімен орналастыр.
; 2 ; 3 .
|
А
; 2 ; 3
Б
3 ; 2 ;
В
; 3 ; 2
Г
2 ; 3 ;
Д 2 ; ; 3
|
O
O
O
O
|
10.
|
Тізбектей алынған үш санның квадраттарының
қосындысы 3024 тең. Осы сандарды тап.
Оқушы осы есепті
шығарғанда, мынадай теңдеуді
құрастырған: n2 + (n –
1)2 + (n + 1)2 = 3024. Оқушы n әріпімен
нені белгілеген?
|
А
Ең үлкен санды
Б
Ең кіші санды
В Ортанғы
санды
|
O
O
O
O
|
11.
|
х-тің қандай мәнінде
өрнегінің мағынасы
болады.
|
А
[ ; + )
Б
[1,6; + )
В
(– ; 1,6]
Г (– ; ]
|
O
O
O
O
|
12.
|
Амалды орында: .
|
А
В х (х –
а)
Б Г
|
O
O
O
O
|
13.
|
Теңдеуді
шеш: 4х2 – 25 = 0
|
А 6
Б – 2,5; 2,5
В 2,5
Г ; –
|
O
O
O
O
|
14.
|
Теңсіздікті
шеш: .
|
А
(– 3; 6)
Б
[– 3; 6]
В
[6; + )
Г (6; + )
|
O
O
O
O
|
15.
|
Мына сандар қай
теңдеудің түбірлері болады:4 и 9
|
А
х2 + 13х + 36 = 0
Б
х2 + 36х + 13 = 0
В
х2 – 36х + 13 = 0
Г х2 –
13х + 36 = 0
|
O
O
O
O
|
16.
|
Көбейіткішті
түбір астына еңгіз: – 7 .
|
А
Б
–
В
–
Г –
|
O
O
O
O
|
17.
|
бөлшегінің бөлімін мынадай түрге
а2 – b2 келтір.
|
А
В
Б Г
|
O
O
O
O
|
18.
|
Теңсіздікті шеш: х – 4 < 3
х + 9.
|
А
(– 6,5; + )
Б
[– 6,5; + )
В
( 6,5; + )
Г (– ; – 6,5)
|
O
O
O
O
|
19.
|
Толымсыз
теңдеулерді көрсет.
1)
х2 – 6х = 0;
2)
3х2 – 11 = 0;
3) –
х2 + 2х = 3;
4) – х2 – 11 =
3х.
|
А
1; 2
Б
1; 3
В
2; 4
Г
3; 4
|
O
O
O
O
|
20.
|
Стандартты түрде жазылған санды
қөрсет.
|
А
51,24 ∙106
Б
0,011 ∙ 10-2
В
2,2145 ∙ 104
Г 0,02
|
O
O
O
O
|
Қорытынды тест ________________________________
Жауапсыз берілетін тест (ашық
тест) Оқушының аты - жөні
№ балл
|
Т а п с ы р м
а
|
Шешімі
|
21.
5 б.
|
Теңдеуді шеш:
х2 + 2х – 63 = 0.
|
|
22.
4 б.
|
Бөлшекті
қысқарт: .
|
|
23.
6 б.
|
Өрнекті
ықшамда: ( .
|
|
25.
6 б.
|
Теңсіздіктің
бүтін шешімдерінің қосындысын тап: .
|
|
26.
2 б.
|
Бөлшектің бөліміндегі иррайионалдықтан
құтыл: .
|
|
28.
4 б.
|
Ықшамда:
( ) ∙ .
|
|
29.
5 б.
|
Теңсіздікті шеш:
|
|
30.
5 б.
|
Теңдеуді
шеш: .
|
|