Материалдар / Бақылау жұмыстары 9 сынып

Бақылау жұмыстары 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бақылау жұмыстары 9 сынып ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2018
19247
22 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Алгебра 9 сынып. Бақылау жұмысы №1.І- нұсқа№1. Теңдеулердің дәрежелерін анықтаңдар:
  • 2у2-3х3+4х=2. 2) 5у4-3у3х2+2х3=0. 3) (3х2+х)(4х-у2)=х.
№2. Сандар жұптарының қайсысы теңдеулер жүйелеріне шешім болады? (1;-2), (1;2) 2. №3. Теңдеулер жүйесін шеш:

№4. Теңдеулер жүйесін құрып, шеш:Екіорынды санның бірлігі ондығынан 2-ге артық және оны цифрларының қосындысына көбейткенде 144 шығады. Сол екіорынды санды табыңдар.

ІІ- нұсқа№1. Теңдеулердің дәрежелерін анықтаңдар:
  • 2х2-3у3+4у=2. 2) 5х4-3у2х2+2у3=0. 3) (3у2+у)(4у-х2)=х.
№2. Сандар жұптарының қайсысы теңдеулер жүйелеріне шешім болады? (1;-1), (2;1) 2. №3. Теңдеулер жүйесін шеш:

№4. Теңдеулер жүйесін құрып, шеш:Екі еселенген бір сан мен үш еселенген екінші санның қосындысы 23-ке тең. Екіншң санның үш еселенгені бірінші санның үш еселенгенінен 3-ке артық. Сол екі санды табыңдар.Алгебра 9 сынып. Бақылау жұмысы №2.І- нұсқа№1. Теңсіздіктер жүйесін шеш:
  • 2.
№2. Теңсіздіктер жүйесінің шешімін координаталық жазықтықта көрсетіңдер:

№3. қосындысы х-тің қандай мәндерінде анықталады?№4. Қос теңсіздіктерді шеш.






ІІ- нұсқа№1. Теңсіздіктер жүйесін шеш:
  • 2.
№2. Теңсіздіктер жүйесінің шешімін координаталық жазықтықта көрсетіңдер:

№3. қосындысы х-тің қандай мәндерінде анықталады?№4. Қос теңсіздіктерді шеш.








Алгебра 9 сынып. Бақылау жұмысы №3.І- нұсқа№1. Арифметикалық прогрессияның а20 мүшесін табыңдар: а1=-10, d=3.№2. Берілген 9, 5, 1,... арифметикалық прогрессияның алғашқы 15 мүшесінің қосындысын табыңдар.№3. a1=25, а9=55 шарттарымен берілген (an) арифметикалық прогрессиясына 54,5 саны мүше бола ма?№4. 100-ден аспайтын, 4-тің еселігі болатын барлық натурал сандардың қосындысын табыңдар.№5. сандық тізбегінің қанша оң мүшесі бар?



ІІ- нұсқа№1. Арифметикалық прогрессияның а9 мүшесін табыңдар: а1=60, d=-3.№2. Берілген -3, -6, -9,... арифметикалық прогрессияның алғашқы 25 мүшесінің қосындысын табыңдар.№3. a1=11,6, а15=17,2 шарттарымен берілген (an) арифметикалық прогрессиясына 32,4 саны мүше бола ма?№4. 150-ге дейінгі натурал сандардың ішіндегі 5-ке еселік болатын сандардың қосындысын табыңдар.№5. сандық тізбегінің қанша оң мүшесі бар?















Алгебра 9 сынып. Бақылау жұмысы №4.І- нұсқа№1. Геометриялық прогрессияның b8 мүшесін табыңдар: b1=64, q=№2. b1=3, q=-ге тең геометриялық прогрессияның алғашқы он мүшесінің қосындысын табыңдар.№3. Шексіз кемімелі 16, 8, 4,... геометриялық прогрессиясының қосындысын табыңдар.№4. B2=0,04 және b4=0,0036 болатын геометриялық прогрессияның алғашқы бес мүшесінің қосындысын табыңдар.№5. 0,(27) шексіз ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жазыңдар.



ІІ- нұсқа№1. Геометриялық прогрессияның b7 мүшесін табыңдар: b1=, q=№2. b1=4, q=-ге тең геометриялық прогрессияның алғашқы аалты мүшесінің қосындысын табыңдар.№3. Шексіз кемімелі -30, 15, ,... геометриялық прогрессиясының қосындысын табыңдар.№4. b2=0,6 және b4=2,4 мүшелері оң сандар болатын геометриялық прогрессияның алғашқы тоғыз мүшесінің қосындысын табыңдар.№5. 0, 2(3) шексіз ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жазыңдар.













Алгебра 9 сынып. Бақылау жұмысы №5.І- нұсқа№1. Өрнектің таңбасын анықта:
№2. Өрнектеңдер:
  • Радианмен 2100, 2150, 2350.
  • Градуспен
№3. №4. №5.





ІІ- нұсқа№1. Өрнектің таңбасын анықта:
№2. Өрнектеңдер:
  • Радианмен 2400, 2750, 3150.
  • Градуспен
№3. №4. №5.



Алгебра 9 сынып. Бақылау жұмысы №6.І- нұсқа№1. №2. №3. №4.



ІІ- нұсқа№1. №2. №3. №4.





















Геометрия 9 сынып. Бақылау жұмысы №1.І- нұсқа

№1. А(3;2), В(-1;5), С(2;0), Д(-3;4) нүктелері берілген. Табыңдар:
№2. А(8;-3), В(2;5), С(10;11), Д(16;3) нүктелері АВСД параллелограмының төбелері болатынын дәлелдеңдер.№3. АВСД параллелограмы берілген.







ІІ- нұсқа№1. А(3;-2), В(-1;5), С(2;0), Д(-3;-4) нүктелері берілген. Табыңдар:
№2. А(4;2), В(5;7), С(-3;4), Д(-4;1) нүктелері АВСД параллелограмының төбелері болатынын дәлелдеңдер.№3. АВСД параллелограмы берілген.









Геометрия 9 сынып. Бақылау жұмысы №2.І- нұсқа№1. Центрі (-3;0) нүктесінде радиусы 2-ге тең шеңберді координата басына қарағанда:
  • Сағат тілі бағытымен 900-қа;
  • Сағат тілі бағытына қарсы 900-қа бұрғандағы бейнесін салыңдар.
№2. Төбелері А(-4;4), В(-2;1), С(0;4) нүктелерінде болатын үшбұрышта В төбесі параллель көшіргенде В’(2;-1) нүктесіне бейнеленеді. A’ және C’ нүктелерінің координаталарын табыңдар.№3. АВСД теңбүйірлі трапециясында АС диагоналы мен ВЕ биіктігі О нүктесінде қиылысады. Кіші табаны ВС 3 см-ге тең. ВО:ОЕ=2:3. Үлкен табанын табыңдар.



ІІ- нұсқа№1. Центрі (3;3) нүктесінде радиусы 2-ге тең шеңберді координата басына қарағанда:
  • Сағат тілі бағытымен 900-қа;
  • Сағат тілі бағытына қарсы 900-қа бұрғандағы бейнесін салыңдар.
№2. Төбелері А(1;1), В(2;4), С(3;1) нүктелерінде болатын үшбұрышта А төбесі параллель көшіргенде А’(3;-1) нүктесіне бейнеленеді. В’ және C’ нүктелерінің координаталарын табыңдар.№3. АВСД теңбүйірлі трапециясында АС диагоналы мен ВЕ биіктігі О нүктесінде қиылысады. Үлкен табаны АД 7 см-ге тең. ВО:ОЕ=3:2. Кіші табанын табыңдар.









Геометрия 9 сынып. Бақылау жұмысы №3.І- нұсқа№1. Шеңберде жатпайтын А нүктесінен екі қиюшы жүргізілген: АВС және АДК. АС=20 см, АК=25 см, АВ=ДК. ДК-ны табыңдар.№2. Шеңбердің бойында жатқан нүктеден ұзындықтары 10 см және 12 см екі хорда жүргізілген. Кіші хорданың ортасынан үлкен хордаға дейінгі қашықтық 4 см екені белгілі. Шеңбердің радиусын табыңдар.№3. Дұрыс үшбұрыштың қабырғасы 8 см. Сырттай сызылған шеңбердің радиусын табыңдар.



ІІ- нұсқа№1. Шеңберде жатпайтын В нүктесінен екі қиюшы жүргізілген: ВКС және ВДN. ВК=20 см, КС=12 см, ВД:ДN=2:3 . BN-ды табыңдар.№2. Шеңбердің бойында жатқан нүктеден ұзындықтары 6см және 10 см екі хорда жүргізілген. Екі хорданың ортасын қосатын кесіндінің ұзындығы 4 см. Шеңбердің радиусын табыңдар.№3. Дұрыс үшбұрыштың қабырғасы 12 см. Іштей сызылған шеңбердің радиусын табыңдар.



















Геометрия 9 сынып. Бақылау жұмысы №4.І- нұсқа№1. АВС үшбұрышында ВС=35 см, 0, 0. А бұрышын және АВ, АС қабырғаларын табыңдар.№2. АВС үшбұрышында АВ= 8 см, ВС=15 см, АC=17 см. Үшбұрыштың үлкен қабырғасына қарсы жатқан бұрышты табыңдар.№3. АВСД параллелограмында АВ=3 см, АД=4 см, ВД=6см. АС диагоналының ұзындығын табыңдар.





ІІ- нұсқа№1. АВС үшбұрышында ВС=4 см, 0, <А=400. С бұрышын және АВ, АС қабырғаларын табыңдар.№2. FEK үшбұрышында EK= 6 см, FK=4 см, 0. EF қабырғасын табыңдар.№3. АВСД ромбысында АВ=5 см, ВД=6см. АС диагоналының ұзындығын табыңдар.





















Геометрия 9 сынып. Бақылау жұмысы №5.І- нұсқа№1. Қабырғасы 6 см теңқабырғалы үшбұрышқа сырттай дөңгелек салынған. Дөңгелектің ауданын табыңдар.№2. Шеңбердің радиусы 12 см. Өлшемі 600 болатын центрлік бұрышқа тірелетін доғаның ұзындығын табыңдар.№3. Шеңбер бойындағы екі нүкте арқылы екі доғаға бөлінген. Егер оның біреуі екіншісінен 5 есе үлкен болса, әр доғаның градустық өлшемін табыңдар.





ІІ- нұсқа№1. Қабырғалары 5 см, 6см, 6 см болатын үшбұрышқа іштей шеңбер салынған. Осы шеңбердің радиусын табыңдар.№2. Шеңбердің радиусы 9 см. Өлшемі 300 болатын центрлік бұрышқа тірелетін доғаның ұзындығын табыңдар.№3. Шеңбер бойындағы екі нүкте арқылы екі доғаға бөлінген. Егер оның біреуі екіншісінен 600-қа үлкен болса, әр доғаның градустық өлшемін табыңдар.





















Геометрия 9 сынып. Бақылау жұмысы №6.І- нұсқа№1. АВСДА1В1С1Д1 кубы берілген.
  • Қай қырлары АД түзуімен айқас түзулердің бойында жатыр?
  • Қай жақтары СД түзуімен перпендикуляр?
  • Қай жақтары СД түзуімен параллель жазықтықтарда жатыр?
  • Қай қырлары АДД1А1 жазықтығымен параллель түзулердің бойында жатыр?
  • Қай қырлары АВВ1А1 жазықтығымен перпендикуляр түзулердің бойында жатыр?
  • Қай қырлары АА1 түзуімен айқас түзулердің бойында жатыр?
№2. Тік призманың табаны – қабырғасы 8 см болатын дұрыс үшбұрыш. Биіктігі 15 см. Призма бетінің ауданы мен оның көлемін табыңдар.№3. Дұрыс пирамиданың табаны – диагоналы 5 см болатын квадрат. Бүйір қыры 6 см. Пирамиданың бүйір бетінің ауданын және оның көлемін табыңдар.



ІІ- нұсқа№1. KLMNK1L1M1N1 кубы берілген.
  • Қай қырлары LM түзуімен айқас түзулердің бойында жатыр?
  • Қай жақтары MN түзуімен перпендикуляр?
  • Қай жақтары MN түзуімен параллель жазықтықтарда жатыр?
  • Қай қырлары LMM1L1 жазықтығымен параллель түзулердің бойында жатыр?
  • Қай қырлары NMM1N1 жазықтығымен перпендикуляр түзулердің бойында жатыр?
  • Қай қырлары KK1 түзуімен айқас түзулердің бойында жатыр?
№2. Тік призманың табаны – қабырғасы 2 см болатын дұрыс алтыбұрыш. Биіктігі 12 см. Призма бетінің ауданы мен оның көлемін табыңдар.№3. Дұрыс пирамиданың табаны – биіктігі 4 см болатын дұрыс үшбұрыш. Бүйір қыры 6 см. Пирамиданың бүйір бетінің ауданын және оның көлемін табыңдар.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ