Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Бақылау жұмыстары 9 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Бақылау жұмыстары 9 сынып ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
04 Маусым 2018
19247
22 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Алгебра 9 сынып. Бақылау жұмысы №1.І- нұсқа№1. Теңдеулердің дәрежелерін анықтаңдар:
№4. Теңдеулер жүйесін құрып, шеш:Екіорынды санның бірлігі ондығынан 2-ге артық және оны цифрларының қосындысына көбейткенде 144 шығады. Сол екіорынды санды табыңдар.
ІІ- нұсқа№1. Теңдеулердің дәрежелерін анықтаңдар:
№4. Теңдеулер жүйесін құрып, шеш:Екі еселенген бір сан мен үш еселенген екінші санның қосындысы 23-ке тең. Екіншң санның үш еселенгені бірінші санның үш еселенгенінен 3-ке артық. Сол екі санды табыңдар.Алгебра 9 сынып. Бақылау жұмысы №2.І- нұсқа№1. Теңсіздіктер жүйесін шеш:
№3. қосындысы х-тің қандай мәндерінде анықталады?№4. Қос теңсіздіктерді шеш.
ІІ- нұсқа№1. Теңсіздіктер жүйесін шеш:
№3. қосындысы х-тің қандай мәндерінде анықталады?№4. Қос теңсіздіктерді шеш.
Алгебра 9 сынып. Бақылау жұмысы №3.І- нұсқа№1. Арифметикалық прогрессияның а20 мүшесін табыңдар: а1=-10, d=3.№2. Берілген 9, 5, 1,... арифметикалық прогрессияның алғашқы 15 мүшесінің қосындысын табыңдар.№3. a1=25, а9=55 шарттарымен берілген (an) арифметикалық прогрессиясына 54,5 саны мүше бола ма?№4. 100-ден аспайтын, 4-тің еселігі болатын барлық натурал сандардың қосындысын табыңдар.№5. сандық тізбегінің қанша оң мүшесі бар?
ІІ- нұсқа№1. Арифметикалық прогрессияның а9 мүшесін табыңдар: а1=60, d=-3.№2. Берілген -3, -6, -9,... арифметикалық прогрессияның алғашқы 25 мүшесінің қосындысын табыңдар.№3. a1=11,6, а15=17,2 шарттарымен берілген (an) арифметикалық прогрессиясына 32,4 саны мүше бола ма?№4. 150-ге дейінгі натурал сандардың ішіндегі 5-ке еселік болатын сандардың қосындысын табыңдар.№5. сандық тізбегінің қанша оң мүшесі бар?
Алгебра 9 сынып. Бақылау жұмысы №4.І- нұсқа№1. Геометриялық прогрессияның b8 мүшесін табыңдар: b1=64, q=№2. b1=3, q=-ге тең геометриялық прогрессияның алғашқы он мүшесінің қосындысын табыңдар.№3. Шексіз кемімелі 16, 8, 4,... геометриялық прогрессиясының қосындысын табыңдар.№4. B2=0,04 және b4=0,0036 болатын геометриялық прогрессияның алғашқы бес мүшесінің қосындысын табыңдар.№5. 0,(27) шексіз ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жазыңдар.
ІІ- нұсқа№1. Геометриялық прогрессияның b7 мүшесін табыңдар: b1=, q=№2. b1=4, q=-ге тең геометриялық прогрессияның алғашқы аалты мүшесінің қосындысын табыңдар.№3. Шексіз кемімелі -30, 15, ,... геометриялық прогрессиясының қосындысын табыңдар.№4. b2=0,6 және b4=2,4 мүшелері оң сандар болатын геометриялық прогрессияның алғашқы тоғыз мүшесінің қосындысын табыңдар.№5. 0, 2(3) шексіз ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жазыңдар.
Алгебра 9 сынып. Бақылау жұмысы №5.І- нұсқа№1. Өрнектің таңбасын анықта:
ІІ- нұсқа№1. Өрнектің таңбасын анықта:
Алгебра 9 сынып. Бақылау жұмысы №6.І- нұсқа№1. №2. №3. №4.
ІІ- нұсқа№1. №2. №3. №4.
Геометрия 9 сынып. Бақылау жұмысы №1.І- нұсқа
№1. А(3;2), В(-1;5), С(2;0), Д(-3;4) нүктелері берілген. Табыңдар:
ІІ- нұсқа№1. А(3;-2), В(-1;5), С(2;0), Д(-3;-4) нүктелері берілген. Табыңдар:
Геометрия 9 сынып. Бақылау жұмысы №2.І- нұсқа№1. Центрі (-3;0) нүктесінде радиусы 2-ге тең шеңберді координата басына қарағанда:
ІІ- нұсқа№1. Центрі (3;3) нүктесінде радиусы 2-ге тең шеңберді координата басына қарағанда:
Геометрия 9 сынып. Бақылау жұмысы №3.І- нұсқа№1. Шеңберде жатпайтын А нүктесінен екі қиюшы жүргізілген: АВС және АДК. АС=20 см, АК=25 см, АВ=ДК. ДК-ны табыңдар.№2. Шеңбердің бойында жатқан нүктеден ұзындықтары 10 см және 12 см екі хорда жүргізілген. Кіші хорданың ортасынан үлкен хордаға дейінгі қашықтық 4 см екені белгілі. Шеңбердің радиусын табыңдар.№3. Дұрыс үшбұрыштың қабырғасы 8 см. Сырттай сызылған шеңбердің радиусын табыңдар.
ІІ- нұсқа№1. Шеңберде жатпайтын В нүктесінен екі қиюшы жүргізілген: ВКС және ВДN. ВК=20 см, КС=12 см, ВД:ДN=2:3 . BN-ды табыңдар.№2. Шеңбердің бойында жатқан нүктеден ұзындықтары 6см және 10 см екі хорда жүргізілген. Екі хорданың ортасын қосатын кесіндінің ұзындығы 4 см. Шеңбердің радиусын табыңдар.№3. Дұрыс үшбұрыштың қабырғасы 12 см. Іштей сызылған шеңбердің радиусын табыңдар.
Геометрия 9 сынып. Бақылау жұмысы №4.І- нұсқа№1. АВС үшбұрышында ВС=35 см, 0,0. А бұрышын және АВ, АС қабырғаларын табыңдар.№2. АВС үшбұрышында АВ= 8 см, ВС=15 см, АC=17 см. Үшбұрыштың үлкен қабырғасына қарсы жатқан бұрышты табыңдар.№3. АВСД параллелограмында АВ=3 см, АД=4 см, ВД=6см. АС диагоналының ұзындығын табыңдар.
ІІ- нұсқа№1. АВС үшбұрышында ВС=4 см, 0, <А=400. С бұрышын және АВ, АС қабырғаларын табыңдар.№2. FEK үшбұрышында EK= 6 см, FK=4 см,0. EF қабырғасын табыңдар.№3. АВСД ромбысында АВ=5 см, ВД=6см. АС диагоналының ұзындығын табыңдар.
Геометрия 9 сынып. Бақылау жұмысы №5.І- нұсқа№1. Қабырғасы 6 см теңқабырғалы үшбұрышқа сырттай дөңгелек салынған. Дөңгелектің ауданын табыңдар.№2. Шеңбердің радиусы 12 см. Өлшемі 600 болатын центрлік бұрышқа тірелетін доғаның ұзындығын табыңдар.№3. Шеңбер бойындағы екі нүкте арқылы екі доғаға бөлінген. Егер оның біреуі екіншісінен 5 есе үлкен болса, әр доғаның градустық өлшемін табыңдар.
ІІ- нұсқа№1. Қабырғалары 5 см, 6см, 6 см болатын үшбұрышқа іштей шеңбер салынған. Осы шеңбердің радиусын табыңдар.№2. Шеңбердің радиусы 9 см. Өлшемі 300 болатын центрлік бұрышқа тірелетін доғаның ұзындығын табыңдар.№3. Шеңбер бойындағы екі нүкте арқылы екі доғаға бөлінген. Егер оның біреуі екіншісінен 600-қа үлкен болса, әр доғаның градустық өлшемін табыңдар.
Геометрия 9 сынып. Бақылау жұмысы №6.І- нұсқа№1. АВСДА1В1С1Д1 кубы берілген.
ІІ- нұсқа№1. KLMNK1L1M1N1 кубы берілген.
- 2у2-3х3+4х=2. 2) 5у4-3у3х2+2х3=0. 3) (3х2+х)(4х-у2)=х.
№4. Теңдеулер жүйесін құрып, шеш:Екіорынды санның бірлігі ондығынан 2-ге артық және оны цифрларының қосындысына көбейткенде 144 шығады. Сол екіорынды санды табыңдар.
ІІ- нұсқа№1. Теңдеулердің дәрежелерін анықтаңдар:
- 2х2-3у3+4у=2. 2) 5х4-3у2х2+2у3=0. 3) (3у2+у)(4у-х2)=х.
№4. Теңдеулер жүйесін құрып, шеш:Екі еселенген бір сан мен үш еселенген екінші санның қосындысы 23-ке тең. Екіншң санның үш еселенгені бірінші санның үш еселенгенінен 3-ке артық. Сол екі санды табыңдар.Алгебра 9 сынып. Бақылау жұмысы №2.І- нұсқа№1. Теңсіздіктер жүйесін шеш:
- 2.
№3. қосындысы х-тің қандай мәндерінде анықталады?№4. Қос теңсіздіктерді шеш.
ІІ- нұсқа№1. Теңсіздіктер жүйесін шеш:
- 2.
№3. қосындысы х-тің қандай мәндерінде анықталады?№4. Қос теңсіздіктерді шеш.
Алгебра 9 сынып. Бақылау жұмысы №3.І- нұсқа№1. Арифметикалық прогрессияның а20 мүшесін табыңдар: а1=-10, d=3.№2. Берілген 9, 5, 1,... арифметикалық прогрессияның алғашқы 15 мүшесінің қосындысын табыңдар.№3. a1=25, а9=55 шарттарымен берілген (an) арифметикалық прогрессиясына 54,5 саны мүше бола ма?№4. 100-ден аспайтын, 4-тің еселігі болатын барлық натурал сандардың қосындысын табыңдар.№5. сандық тізбегінің қанша оң мүшесі бар?
ІІ- нұсқа№1. Арифметикалық прогрессияның а9 мүшесін табыңдар: а1=60, d=-3.№2. Берілген -3, -6, -9,... арифметикалық прогрессияның алғашқы 25 мүшесінің қосындысын табыңдар.№3. a1=11,6, а15=17,2 шарттарымен берілген (an) арифметикалық прогрессиясына 32,4 саны мүше бола ма?№4. 150-ге дейінгі натурал сандардың ішіндегі 5-ке еселік болатын сандардың қосындысын табыңдар.№5. сандық тізбегінің қанша оң мүшесі бар?
Алгебра 9 сынып. Бақылау жұмысы №4.І- нұсқа№1. Геометриялық прогрессияның b8 мүшесін табыңдар: b1=64, q=№2. b1=3, q=-ге тең геометриялық прогрессияның алғашқы он мүшесінің қосындысын табыңдар.№3. Шексіз кемімелі 16, 8, 4,... геометриялық прогрессиясының қосындысын табыңдар.№4. B2=0,04 және b4=0,0036 болатын геометриялық прогрессияның алғашқы бес мүшесінің қосындысын табыңдар.№5. 0,(27) шексіз ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жазыңдар.
ІІ- нұсқа№1. Геометриялық прогрессияның b7 мүшесін табыңдар: b1=, q=№2. b1=4, q=-ге тең геометриялық прогрессияның алғашқы аалты мүшесінің қосындысын табыңдар.№3. Шексіз кемімелі -30, 15, ,... геометриялық прогрессиясының қосындысын табыңдар.№4. b2=0,6 және b4=2,4 мүшелері оң сандар болатын геометриялық прогрессияның алғашқы тоғыз мүшесінің қосындысын табыңдар.№5. 0, 2(3) шексіз ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жазыңдар.
Алгебра 9 сынып. Бақылау жұмысы №5.І- нұсқа№1. Өрнектің таңбасын анықта:
- Радианмен 2100, 2150, 2350.
- Градуспен
ІІ- нұсқа№1. Өрнектің таңбасын анықта:
- Радианмен 2400, 2750, 3150.
- Градуспен
Алгебра 9 сынып. Бақылау жұмысы №6.І- нұсқа№1. №2. №3. №4.
ІІ- нұсқа№1. №2. №3. №4.
Геометрия 9 сынып. Бақылау жұмысы №1.І- нұсқа
№1. А(3;2), В(-1;5), С(2;0), Д(-3;4) нүктелері берілген. Табыңдар:
ІІ- нұсқа№1. А(3;-2), В(-1;5), С(2;0), Д(-3;-4) нүктелері берілген. Табыңдар:
Геометрия 9 сынып. Бақылау жұмысы №2.І- нұсқа№1. Центрі (-3;0) нүктесінде радиусы 2-ге тең шеңберді координата басына қарағанда:
- Сағат тілі бағытымен 900-қа;
- Сағат тілі бағытына қарсы 900-қа бұрғандағы бейнесін салыңдар.
ІІ- нұсқа№1. Центрі (3;3) нүктесінде радиусы 2-ге тең шеңберді координата басына қарағанда:
- Сағат тілі бағытымен 900-қа;
- Сағат тілі бағытына қарсы 900-қа бұрғандағы бейнесін салыңдар.
Геометрия 9 сынып. Бақылау жұмысы №3.І- нұсқа№1. Шеңберде жатпайтын А нүктесінен екі қиюшы жүргізілген: АВС және АДК. АС=20 см, АК=25 см, АВ=ДК. ДК-ны табыңдар.№2. Шеңбердің бойында жатқан нүктеден ұзындықтары 10 см және 12 см екі хорда жүргізілген. Кіші хорданың ортасынан үлкен хордаға дейінгі қашықтық 4 см екені белгілі. Шеңбердің радиусын табыңдар.№3. Дұрыс үшбұрыштың қабырғасы 8 см. Сырттай сызылған шеңбердің радиусын табыңдар.
ІІ- нұсқа№1. Шеңберде жатпайтын В нүктесінен екі қиюшы жүргізілген: ВКС және ВДN. ВК=20 см, КС=12 см, ВД:ДN=2:3 . BN-ды табыңдар.№2. Шеңбердің бойында жатқан нүктеден ұзындықтары 6см және 10 см екі хорда жүргізілген. Екі хорданың ортасын қосатын кесіндінің ұзындығы 4 см. Шеңбердің радиусын табыңдар.№3. Дұрыс үшбұрыштың қабырғасы 12 см. Іштей сызылған шеңбердің радиусын табыңдар.
Геометрия 9 сынып. Бақылау жұмысы №4.І- нұсқа№1. АВС үшбұрышында ВС=35 см, 0,
ІІ- нұсқа№1. АВС үшбұрышында ВС=4 см, 0, <А=400. С бұрышын және АВ, АС қабырғаларын табыңдар.№2. FEK үшбұрышында EK= 6 см, FK=4 см,
Геометрия 9 сынып. Бақылау жұмысы №5.І- нұсқа№1. Қабырғасы 6 см теңқабырғалы үшбұрышқа сырттай дөңгелек салынған. Дөңгелектің ауданын табыңдар.№2. Шеңбердің радиусы 12 см. Өлшемі 600 болатын центрлік бұрышқа тірелетін доғаның ұзындығын табыңдар.№3. Шеңбер бойындағы екі нүкте арқылы екі доғаға бөлінген. Егер оның біреуі екіншісінен 5 есе үлкен болса, әр доғаның градустық өлшемін табыңдар.
ІІ- нұсқа№1. Қабырғалары 5 см, 6см, 6 см болатын үшбұрышқа іштей шеңбер салынған. Осы шеңбердің радиусын табыңдар.№2. Шеңбердің радиусы 9 см. Өлшемі 300 болатын центрлік бұрышқа тірелетін доғаның ұзындығын табыңдар.№3. Шеңбер бойындағы екі нүкте арқылы екі доғаға бөлінген. Егер оның біреуі екіншісінен 600-қа үлкен болса, әр доғаның градустық өлшемін табыңдар.
Геометрия 9 сынып. Бақылау жұмысы №6.І- нұсқа№1. АВСДА1В1С1Д1 кубы берілген.
- Қай қырлары АД түзуімен айқас түзулердің бойында жатыр?
- Қай жақтары СД түзуімен перпендикуляр?
- Қай жақтары СД түзуімен параллель жазықтықтарда жатыр?
- Қай қырлары АДД1А1 жазықтығымен параллель түзулердің бойында жатыр?
- Қай қырлары АВВ1А1 жазықтығымен перпендикуляр түзулердің бойында жатыр?
- Қай қырлары АА1 түзуімен айқас түзулердің бойында жатыр?
ІІ- нұсқа№1. KLMNK1L1M1N1 кубы берілген.
- Қай қырлары LM түзуімен айқас түзулердің бойында жатыр?
- Қай жақтары MN түзуімен перпендикуляр?
- Қай жақтары MN түзуімен параллель жазықтықтарда жатыр?
- Қай қырлары LMM1L1 жазықтығымен параллель түзулердің бойында жатыр?
- Қай қырлары NMM1N1 жазықтығымен перпендикуляр түзулердің бойында жатыр?
- Қай қырлары KK1 түзуімен айқас түзулердің бойында жатыр?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)