Бақытым да, байлығым да денсаулық

Тақырып бойынша 14 материал табылды

Бақытым да, байлығым да денсаулық

Материал туралы қысқаша түсінік
Денсаулық жайлы іс-шара жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы



«Бекітемін» 

Жатақхана меңгерушісі    

_________Джусипова Ю.К. . 

«10» _қазан_2023 ж. 




  













ТӘРБИЕ САҒАТЫ

Тақырыбы: «Бақытым да байлығым да денсаулық»

 





 








Жауапты: Дуйсебаева Д.А

                                                         









Шымкент 2023



Тәрбие сағаты жоспары

Тақырыбы: «Бақытым да байлығым да денсаулық».

Мектеп:  Шымкент қаласы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі

Уақыты:

10.10.2023 ж.

Тәрбиеші: Дуйсебаева Д.А

«Өркен» тобы


Қатысқан оқушылар саны: 30

Қатыспағандар: 2

Мақсаты: 

- Жас ұрпаққа адам денсаулығының қымбаттылығын, өмір сүру үшін қажеттілігін, бағалы байлық екендігін түсіндіру. Жас желектей өсіп келе жатқан жас жеткіншектеріміздің санасына ішімдік, темекі, нашаның адам баласын аздыратынын, одан аулақ болу жақтарын мысалдармен дәлелдеп түсіндіру. Салауатты өмір салтына тәрбиелеу.

- Сын тұрғысынан ойлау, шығармашылық қабілеттерін дамыту, сөйлеу шеберлігін жетілдіру.

- Жастарды дені сау, білімді, тәрбиелі, мейірімді, ұстамды, өзін-өзі тәрбиелей алатын жеке тұлға етіп қалыптастыру.

Көрнекілігі

- салынған суреттер, қанатты сөздер жазылған плакаттар, тірек сызбасы сызылған плакаттар.

Тәрбие сағатында қамтылатын білім беру құндылықтары

  • Еңбек және шығармашылық;

  • Өмір бойы білім алу;

  • Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік


Құндылықтар

  • Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы;

  • Жалпыға Ортақ Еңбек Қоғамы

Ресурстар

Интернет ресурстары, слайдтар, бейнежазбалар, қанатты сөздер.

Жоспар

Уақытты жоспарлау

Тәрбие сағаты барысы

Басталуы:


Жаңа білім: 












І. «Стол резюмесі » танысу тренингі




ІІ . «Мюнстерберг » әдістемесі

















ІІІ. «Мен ғажайыппын » ойыны




ІV. Мен – үйде» және «Мен — жұмыста» жаттығуы (10 минут)











V. Жағдаят талдау.











УІ. «Оның есесіне мен…» жаттығуы.





















УІІ. «Күннің шуағы» тренинг


Адам денсаулығы – қоғам байлығы. Әрбір адам өз денсаулығының мықты болу жолдарын қарастыру керек. Денсаулықтың қатаң анықтамасы қандай? Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұжымының ережелерінде «Денсаулық дегеніміз – тән ақауының немесе аурудың болмауы ғана емес, сонымен бірге ол рухани, физикалық, әлеуметтік – саулықтың толық мәнді теңдігі.

Отанымыздың келешегі, көркеюі, оқушылар, сендердің қолдарыңда. Сондықтан сендердің таңдау- ларың – салауатты өмір салтын сақтау! Олай болса бүгінгі біздің тәрбие сағатымыздың тақырыбы «Дені сау адам – табиғаттың ең қымбат жемісі!» деп аталады.


Денсаулық туралы бейнеролик көрсету

https://www.youtube.com/watch?v=NPaYoHuZjf0  шылым шегу


Әр қатысып отырған оқушылардың алдына картішке беріледі. Картішкенің артқы жағында тұрға смайлик суреті , көңіл-күйге байланысты өз есімін танысырып өтеді. Мысалы: көңілді смайлик болса, көтереңкі көңіл күймен Менің атым-Жібек және т.б.




Мақсаты : Әдістеме зейіннің таңдамалылығын анықтауға бағытталады .

Нұсқау : Көптеген әріптердің арасында тұтас сөздер бар .Сіздің міндетіңіз :тез оқып отырып ,сол сөздердің астын сызуыңыз керек .Жұмыс уақыты -2 минут

Табылып астын сызған сөздердің саны мен байқалмай қалған сөздер саны ,қатеге байланысты бағаланады .

АашпгоппартаивнртереЗевнаапташыопккарталыгксағатлыгсабақоыгборпыаукесікрвнбасбалдақинакпотақтагыеоқушыоанмұғалімрыгадиректорвпыкуқызметкерапецуранлвгкдәптершвврткрпденсаулықгушблматабиғатждыгутсчв


Рахмет балалар .Сіздер жылдамдықтарыңызды көрсете білдіңіздер және сөздерді

таба білдіңіздер

Талқылау :Ең көп сөз құраған кімдер ?



Мақсаты : Мәдениетті адамды ерекшелендіретін нәрсе. Оның айналасымен еркін және жағымды қарым-қатынас жасай алуы.

Нұсқау: Сіздерге екі қолдың көмегі арқылы іс-қимыл жасалады.

Сол іс-қимылға сөздер айта отырасыздар.

Рахмет сіздерге ситуациядан шыға білдіңіздер.



Нұсқау: Қазір сіздер парақты екі бағанға бөліңіздер. Бірінші бағанаға «Мен үйде» деп, ал екінші бағанаға «Мен мектепте» деп жазыңыздар. Осы екі бағананы сол жердегі мінез-құлықтарыңыз бен жүріс –тұрыстарыңызды жазыңыздар.

Талқылау:

1. Осы жағдайлардағы мінез-құлықтарыңыз бен жүріс-тұрыстарыңыздың ұқсастықтары мен айырмашылықтары туралы қорытынды жасаңыз.

2. Қай бағананы толтырған оңайға соқты? Қай бағана көптеу болды?

3. Не себепті екі баған екі түрлі болуы мүмкін?

Басты байлық — денсаулық. Сақта жолын сен тауып.


Бір күні сені жан досың бір отырысқа ертіп баратындығын айтты.Онда барғаныңда үлкен жиынның үстінен түстің.Сен бейтаныс адамдар ішімдік ішуге,шылым шегуге шақырады.Досың да солар жағында.Бұған дейін досыңның мұндай әдеттерін байқмапсың. Осы жағдайда сен не істер едің,қандай да бір шұғыл шешім қабылдайсың ба?Өз шешіміңмен бөліс. 5 жағдаят: Сыныпқа жаңадан оқушы келді.Барлық сынып оқушылары онымен жақын араласып кетті.Сіз онымен дос та болып алдыңыз.Кейін сіз оның жұқпалы аурумен ауратының білдіңіз. Бұл жағдайдағы сіздің іс-әрекетіңіз қандай?

 - адал ұл боламын десе – арақ ішпесін өз ортасына қадірлі адам боламын десе – темекі шекпесін! Өз қоғамына пайдалы азамат боламын десе – нашаға әуестенбесін!


Барлық қатысушыларға аяқталмаған сөйлемдері бар карточкалар таратылады. 

Сөйлемдерді әр қатысушы өз ойымен аяқтайды.

Мен есепті көп қып шығара алмаймын, оның есесіне ….. .

Мен шаршадым, оның есесіне …… .

Мен жақсы билей алмаймын, оның есесіне …. . 

Мен көп үндемейтін адаммын, оның есесіне …. . 

Мен көп ренжимін, бірақ оның есесіне …. . 

Мен мінезім тік, оның есесіне … .

 — Мен еден жууды ұнатпаймын, оның есесіне … . 

Мен Нұр-Сұлтанда болған жоқпын, оның есесіне …. .

Мен пәлендей батыл емеспін, оның есесіне ….. . 

Мен өзім туралы көп ойламаймын, оның есесіне…… .

Мен тез ашуланғыш адаммын, оның есесіне….. .

 — Мен соншалықты сымбатты емеспін, оның есесіне …. .

 — Мен тым толықпын, оның есесіне…. . 

Менің аяқтарым ұзын емес, оның есесіне … . 

Менің кемшіліктерім көп, оның есесіне … .

 — Менің жазуым әдемі емес, оның есесіне ….. .

Рахмет сіздердің бойларыңыздағы асыл қасиеттердің бар екенін жәнеде өздеріңізді жоғары бағалайтындарыңызды көрсете білдіңіздер. Биіктерден көріне беріңіздер.


1. «Дені сау адам табиғаттың ең қымбат жемісі» дегенді қалай бағалап түсінесіздер?

2. Бүгінгі тренингтен алған әсерлеріңізді жазу.

Қорытынды

5 минут 



«Біз қартайғандықтан ойын ойнауды тоқтатып тұрған жоқпыз,

ойын ойнамағандықтан қартаямыз.»

Бернард шоу


Сау дене, азат ақыл, адам көңіл,

Үшеуімен бақытты болады өмір,

дегендей, өмірге адам болып келген соң, адам болып өту, өмірімізді мәнді де, сәнді өткізу, келешекке оң көзқараспен қарау – міндетіміз. Бұл өмірді дұрыс өткіземін десең, Дені сау адам табиғаттың ең қымбат жемісі екенін ұмытпаңыздар! Әрдайым көңілдеріңіз көтеріңкі болсын!

Кері байланыс

Іс-шарадан алған әсерлірімен бөліседі.



Шымкент қаласы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі жатақхана қабырғасында өткізілген «Бақытым да байлығым да денсаулық» медициналық профилактикалық дәрістің есебі


Өткізілген орны: ХБ блок, 103

Өткізілген уақыты: 10 қазан 2023 жыл

Қатысқан топ: «Өркен»

Жауапты тәрбиеші:  Дуйсебаева Д.А

2023 жылдың 13 қыркүйегінде жатақхана қабырғасында «Өркен» тобының оқушыларымен және 9 сынып оқушыларымен «Бақытым да байлығым да денсаулық» тақырыбында сабақ болды. Адам денсаулығы – қоғам байлығы. Әрбір адам өз денсаулығының мықты болу жолдарын қарастыру керек. Денсаулықтың қатаң анықтамасы қандай? Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұжымының ережелерінде «Денсаулық дегеніміз – тән ақауының немесе аурудың болмауы ғана емес, сонымен бірге ол рухани, физикалық, әлеуметтік – саулықтың толық мәнді теңдігі оқушыларға түсіндірілді.

Тәрбие сағатының мақсаты Жастарды дені сау, білімді, тәрбиелі, мейірімді, ұстамды, өзін-өзі тәрбиелей алатын жеке тұлға етіп қалыптастыру болып табылады.

   


Сабақ барысында «Стол резюмесі » танысу тренингі, «Мюнстерберг » әдістемесі, . «Мен ғажайыппын » ойыны, Мен – үйде» және «Мен — жұмыста» жаттығуы (10 минут) «Оның есесіне мен…» жаттығуы мен «Күннің шуағы» тренингі жүргізілді.


Адам денсаулығының кепілінің бірі – тері тазалығы. Ыстық сумен және сабынмен жуынған жағдайда ғана теріні түрлі микробтар мен лас нәрселерден айықтырып, тазартуға болатынын және адам терісінің ең өсімтал бөлігі – шаш пен тырнақ екенін, ол адамның миын күн сәулесі мен суықтан сақтайтынын. Әр шаштың өзінің өмір сүру мерзімі бар екені туралы мәліметтер айтылды.

                      







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.05.2025
49
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі