Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Қауіпсіздік 10
мин
Сабақтың соңы
|
Сәлемдесу. Шаттық
шеңбері.
-
Балалар, көңіл – күйіміз қалай? Тәрбие сағатымызды бастамас бұрын
барлығымыз шаттық шеңберін
құрайық.

Психологиялық ахуал
орнату.
«Wordwall»
әдісі
Берілген
тақтадағы спиннерді айналдыра отырып балалардың іс әрекетті
қайталауын түсіндіру және сынып бөлмесінде жағымды атмосфера
орнату
ӨҚН :«Не жөнінде үндемей қалуға және ата -
аналардан жасыруға
болмайды?»
Бейнероликті
тамашалау


Жаңа
тақырып.
Ана-өмір
қолдаушысы әлемнің
Шаңырақтың шаттығы мен
шуағы Сейілмесін жанарынан
ананың Тіршілікке төккен нұрлы
шуағы Аялайық аналарды
әрдайым Қуанышқа бөлейікші
өздерін Әжелердің,аналардың,қыздардың
Мұң
шалмасын күлім қаққан көздерін
Ана-
барлық өмірдің бастауы. Ол адамды өмірге әкеледі, оны
тәрбиелейді,өсіреді. Адам бойындағы барлық асыл қасиет күннің
нұрынан, ананың ақ сүтінен дариды. Бүгінгі сабағымызда қасиетті Ана сөзіне
түсініктеме аламыз.
«Ана
қадірі» бейнеролигін тамашау,
әңгімелесу

«Тақпақтар
айдары»
Оқушыларға ана
туралы тақпақтарын
айтқызу
Ақ сүтін берген
анашым,
Ақылды менің
данашым.
Өзіңдей жанды
әлемнен,
Қайдан табамын
анашым?!
Мейірім төккен
баршаға
Онымен өмір
қаншама?
Анасыз өмір бола
ма,
Айтыңдаршы, баршаң
да?
Алысқа
кетсемде,
Сағынамын мен
сені!
Әрқашан да
жанымнан,
Табылатын
менің анашым!
Сергіту
сәті.
«Аналар мерекесіне» арналған
би

Қорытынды.
Шығармашылық
жұмыс.
Аналарына ашық
хат жасайды

1.Жағымды мотивациялық
көзқарасты қалыптастыру (1-2 мин). Бір-бірімізге шуақты, достық
көңіл күй сыйлайық. Мен допты көршіңе кезекпен беруді және жағымды
сөздер айтуды ұсынамын. Алғы шарт – күлімсіреу және сүйсініп
сөйлеу. Мен бастайын: «Мадина, сенің жымиғаның әдемі!» (балалар
жалғастырады.) Тамаша! Барлығының көңіл күйі сәл болса да көтерілді
деп ойлаймын. Өйткені, олар саған күліп, қуанса, сен де
күлесің.
2. Мақсат қою. Тақырыптың
анықтамасы Бір-біріңе қараңдар. Біз бәріміз әртүрліміз, бірақ
бәріміз бірдей нәрсені қалаймыз. Әр адам қалайды... (Балалар сөз
тіркесін жалғастырып, нұсқаларын тақтаға жазады (құрмет,
сүйіспеншілік, тану, қамқорлық
т.б.).
3.Білімді жаңарту. Ертегіден
үзінді тыңдаймыз. «Ұсқынсыз үйрек» Х.К.
Андерсен.
Ән. «Ана туралы
жыр»

|
Оқушылар өлең жолдарын қайталап сыныпта жағымды
ахуал қалыптастырады
Оқушылар ӨҚН
тақырыбымен танысып ережелерді есте
сақтайды
Білім алушылар бейнероликті
тамашалайды
Аналарға арналған тақпақ өлең жолдарын
арнайды.
Қимыл қозғалыстарды
қайталайды
Берілген ашық хаттар бойынша сыйлық
жасайды
4. Бастапқы білімді игеружәне оны тексеру Ертегіден
қандай ой түйдің? Үйрекке деген сезімің қандай? Оны басқа құстардың
шабуылынан қорғағың келе ме? Адамдар арасында осындайжағдайды
кездестіруге бола ма? Өкінішке қарай, мұндай жағдай адамдар
арасында, әсіресе балалар ұжымында жиі кездеседі. Әрқайсыңыз қиын
жағдайда өзіңізді қалай ұстау керектігін және қажет болған жағдайда
қайда жүгіну керектігін білуіңіз керек. Қымбатты дос!Сізден келесі
сұрақтарғажауап беруіңізді сұраймыз: 1. Сыныбыңда сыныптастарын
және басқа сынып оқушыларын ренжітетін, мазақтайтын балалар бар ма?
2. Сыныптағы қарым-қатынасты жақсарту үшін балалар не істей алады
деп ойлайсыңдар? «Идеяларқоржыны» әдісі - Егер сенің досың осындай
жағдайға тап болса және оған көмектескіңкелсе не істеу керек? 1.
Егер сен біреудің үнемі өзгелердіренжітетінін байқасаң, онда бәрі
өздігінен шешіледі деп күтуге болмайды. Мәселені мүмкіндігінше
тезірек шешу керек. 2. Оларды татуластыруға тырыс. Өзіңе қауіп
төндірудің қажеті жоқ, бірақ қорқыту жағдайының куәгері болсаң,
дереу араласып, болып жатқанды тоқтату маңызды. Егер мұны өз
бетіңше жасай алмайтыныңды білсең немесе сезсең, үлкендерден көмек
сұрауың керек. 3. Құқық бұзушыларға олардың істеп жатқаны дұрыс
емес екенін жәнеоларды қолдамайтыныңды түсіндір. 4. Досыңа қолдау
көрсет. Сыныптағы болып жатқан іс-әрекеттің ұнамайтындығын айт.
Мұны қолдамайтыныңды түсіндір. Жәбірленушінің ешкінәсі жоқ, ал
ренжітуші ақымақтық пен теріс әрекет етіп жатыр десең жақсы болады.
5. Үлгі бол.
Оқушылар ән
шырқайды
|
https://wordwall.net/resource/52098936/%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D1%8F%D0%BB%D1%8B%D2%9B-%D0%B0%D1%85%D1%83%D0%B0%D0%BB
https://www.youtube.com/watch?v=AdGoe5qeIco
https://www.youtube.com/watch?v=h5W5fmTPdJE
https://www.youtube.com/watch?v=ILMUDxG8Z_Q


https://www.youtube.com/watch?v=hftM9yB25r4&list=PLA5eCSY2FeoQLLocS-IEuEG9KjOrJzvPM&index=36
|