Сабақтың басы
|
Психологиялық ахуал
«Менің көңіл-күйім» жаттығуы. Оқушыларға бір
жағы сары және ақ түсті парақтар таратылады. Оқушылар өз
көңілкүйлерін суреттеп салады. Амандасау деген не? Біз қалай
амсандасамыз. Сахналау Әр топтон оқушылар келіп амандасу түрлерін
көрсетеді
|
Оқушылар берілген бланкіге бүгінгі күнгі көңілкүйлерін сары
қағазға түсереді де қорапшаға есімін жазып сала
Оқушылар тақтаға шығып, амандасудың түрлерін
көрсееді.
|
Қолпаштау
|
Бланк
|
Сабақтың ортасы:
|
1-тапсырма.
Бейнероликті тамашалайды. Оқушылар берілген уақыт
аралығында қалайамандасатынын жазады.
2-тапсырма.
Өзге
халықтардың амандасу рәсімі қандай екен?
Танысайық
«Әр
халықтың сәлемдесу дәстүрімен әдет ғұрыптары»
Күншығыс елі жапондықтар бір – біріне иіліп, екі қолын
қусырып, басын шұлғып, белін бүгіп жымия күледі. Гректер «қуаныңыз»
деп сәлемдессе, тибеттіктерде тіпті қызық, бір-бірімен амандасқанда
оң қолымен бас киімін алып, сол қолымен құлағының артын ұстап,
тілдерін шығарады. Ауғандар алдымен қолын маңдайына тигізіп, иіліп
сәлем береді. Бұл «Басымыз аман болсын» дегені. Ертедегі қытайлар
өз қолын қысып амандасқан.
«Бүгін тамақтадыңыз ба?
Қарныңыз тоқ па?» деп сұрайды.
Сұрақ:
Амандасудың мағынасы қандай? Қандай елдердің амандасуын
есте сақтадыңдар?
Елдерді атаңдар
«Сәлем – сөздің анасы» тақырыбында шағын
ойтолғау жаз.
|
Оқушылар бейнероликті тамашалап, уақыт
аралығындағы амандасу түрлерін жазып шығады. Оқушылар тыңдаған
мәтін бойынша әр едің амандасу түлерімен танысып, өз ойларымен
бөліседі. Басқа қандай елдерде ерекше амандасу түрлері бар екені
жайында ақпараттар айтады. Оқушылар амандасудың маңызы мен
мағынасы жайында ойтолғау жазады.
|
«Мұғалім мадақтамасы» дұрыс жауап берген оқушыларды
ынталандыру, қызығушылығ ын арттыру мақсатында бағалайды
Жарайсың! Өте жақсы деген сөздермен
бағаланады
|
https://youtu .be/FAyJ4iR Uq8A
|