Материалдар / Барсакелмес қорығы туралы аңыз
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Барсакелмес қорығы туралы аңыз

Материал туралы қысқаша түсінік
материал жас ұстаздарға керек көмегі өте зор
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Желтоқсан 2018
4002
37 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: 1-бөлім: Қазақстандағы көрікті жерлерМектеп: «Н.Төреқұлов атындағы №121жом»
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Ақшаева А
Сынып: 6 «Ә»Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыБарсакелмес қорығы туралы аңыз
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 6.2.2.1-ауызекі сөйлеу және көркем сөйлеудің стилдік ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану;
Сабақтың мақсаттарыОқушылардың барлығы орындай алады:мәтіннің негізгі ойын анықтайды,стилін ажыратады.Оқушылардың көпшілігі орындай алады:берілген сөздерді нормаға сай жазады.Оқушылардың кейбірі орындай алады:алған ақпараттарды қорытып,эссе жазады.
Бағалау критерийлеріМәтіннің негізгі ойын анықтайды.Мәтіннің стилін ажыратады.Сөздерді нормаға сай жазады.Қазақстанның көрікті жерлері туралы эссе жазады.Берілген ереже бойынша өз беттерімен мысал келтіріп жазады
Тілдік мақсаттар Негізгі сөздер мен тіркестер:Атамекен,қорық,арал,аң-құсСыныптағы диолог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: меніңше,болуы мүмкін,өзгелердің пайымдауынша,тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйіні.Алған ақпараттыың негізгі ойын айтады. Мәтіннің стилін ажыратады. Жазылым бойынша ұсыныстар: мәтінде берілген мәліметті қорытып,эссе жазады.



Осыған дейін меңгерілген білімСауыр-Тарбағатай туралы біледі
Жоспар
Жоспарланатын уақытЖоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер (төменде келтірілген жазбаларды жоспарланған әрекеттермен алмастырыңыз)Дереккөздер
Сабақтың басы

Амандасу.Түгелдеу.Сыныпқа психологиялық ахуал орнату«Үлкен шеңбер» әдісі арқылы үйге берілген тапсырманы оқиды.

Топқа бөлу
Сабақтың ортасы Сабақтың тақырыбы оқушылардың ойларымен байланыстырылып, оқу мақсаты, күтілетін нәтижемен таныстырылады.Топтық жұмыс.1-тапсырма.Берілген мәтінде кездесетін ауызекі сөйлеу стиліндегі сөйлемдерді анықтау.1-топ Ләтбайға қарап ақсақал не деді? 2- топ Ләтбайдың елі неліктен өсиетті орындамады? 3-топ Неге аралды ордалы жылан басып алды?Дискриптор:Стиль түрін анықтайды.Сөзді орынды қолданады.Ауызша,жазбаша стилді ажыратады.«Түртіп алу» әдісі .Жеке жұмыс.2-тапсырма. Дәптерге сөздердің бірге,бөлек,дефис арқылы жазылатынын ажыратып,бағанаға бөліп жазуДескриптор:Дәптерге сөздердің бірге,бөлек,дефис арқылы жазылатынын ажыратып,бағанаға бөліп жазады.Топтықжұмыс. 3-тапсрма.«ПОПС» әдісі арқылы топтаса отырып, әр топ өз топтарымен Қазақстанның көрікті жерлері туралы алған білімдерін қорытындылап,өздеріңе ұнаған аймақ туралы сипаттамалық эссе жазады.Дискриптор:Эссе тақырыбына қатысты өз ойын білдіреді.Құрылымын сақтайды (кіріспе,негізгі,қорытынды)Сипаттап жазады;көлемін сақтайды.



































ОӘК материалдары





Сабақтың соңы

Рефлексия:«Емен ағашы» сабақта ,бөлім бойынша алған әсерлерін жапырақтарға жазып,ағашқа жапыстырады.

Үйге тапсырма. Берілген сөздерді пайдаланып,қиялдарыңдағы Барсакелмес аралы туралы ертегі құрастырады.
Жапырақтар мен тақтада емен ағашының суреті.Стикерлер
Саралау«Артық болмас білгенің» айдарымен берілген мәліметті толықтырып айтады.Пәнаралық байланыс: география
Қосымша ақпарат
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады. Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады. Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз. Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме? Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма? Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?
ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.




Жалпы баға



Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!