Материалдар / Бас әріппен жазылатын сөздер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бас әріппен жазылатын сөздер

Материал туралы қысқаша түсінік
тиімді қол жетімді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2019
3048
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Сауат ашуМектеп: Д.А.Қонаев атындағы Ойық ауылы
Ортақ тақырып: Денсаулық-зор байлықМұғалімнің аты: СиримбетоваГ
Күні: 22.06.2018

Сынып: 1Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбыБас әріппен жазылатын сөздер
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары1.3.9.3. Бас әріппен жазылатын сөздерді (кісі аттары, жер-су атаулары, үй жануарларына берілген атауларды) анықтау. 1.3.8.1. Жазу жолының, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап,әріп элементтерін коллеграфиялық талаптарға сай жазу.1.3.5.1. Тақырыпқа байланысты керекті сөздер,сызбалар, суреттер белгілерін қолдана отырып жай сөйлемдер (мәтін) құрастыру және жазу.1.3.7.1. Мұғалімнің көмегімен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру және қателерін болажу.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар орындай алады:


  • Бас әріппен жазылатын сөздерді анықтайды. Күнделікті өмірде қоладана алады. Тақырыпқа сай жай сөйлем құрастырады.


  • Оқушылардың көпшілігі орындай алады:


  • Әріп элементтерін коллеграфиялық талаптарға сай жазады. Мұғалімнің көмегімен сөз,сөйлем,мәтін тексереді және қателерін түзетеді.


  • Кейбір оқушылар орындай алады:


  • Тірек сөздерді пайдаланып сөйлемдер құрастырады, жазады. Мәтін мазмұны бойынша болжайды.
  • Бағалау критерийлері1.Бас әріппен жазылатын сөздерді анықтайды.2. Әріп элементтерін коллеграфиялық талаптарға сай жазады.3. Тақырыпқа байланысты сөйлем құрастырады. 4. Сөз, сөйлем,мәтінді тексереді, қателерін түзетеді.
    Тілдік мақсат Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:Еңбек-труд-labor.Қармақ-крючалка-carnation


    Талқылауға арналған сұрақтар:
  • 1. Мәтіндегі негізгі ойды айтып көр.
  • 2. Қарамен берілген сөздерге сұрақ қой,олар неліктен бас әріппен жазылады деп ойлайсың?
  • 3. Қандай сөздер бас әріппен жазылады?
  • 4. «Денсаулық» сөзінің мағынасын қалай түсінесің?
  • 5. Еңбектің адам өмірі үшін маңызы қандай?
  • 6. Сенің есіміңді кім қойды? Мағынасын білесің бе?
  • Құндылықтарды дарытуАшықтық(іскерлік және жеке қарым-қатынаста адалдық, академиялық адалдық, басқа адамдармен бірлесіп жұмыс істеуге дайын болу, ортақ мақсатқа жету).
    Пәнаралық байланысКөркем еңбек (2-жаттығу.Мақалды талдау)Дүниетану (1-жаттығу. Табиғат аясында)
    АКТ қолдану дағдылары Bilimland (интернет сайт)
    Бастапқы білім«Денсаулық» сөзінің мағынасын түсінеді, Еңбектің адам өмірі үшін маңызды екенін біледі.
    Жоспар
    Жоспарланған уақыт есебі

    ресурстар

    Басы

    Психологиялық дайындық:

    Санамақ. Хормен шаттық шеңберінде.

    Бір,екі,үш,Сынып іші тып-тыныш.Жалқаулықты тастаймыщ,Жаңа сабақ бастаймыз. Топқа бөлу:кездейсоқ әдіс, бойлары бойынша.

    Сабақ мақсатымен таныстыру: Біз бүгінгі сабақта бас әріппен жазылатын сөздермен танысамыз. Бас әріппен жазылатын сөздерді анықтаймыз




    Табиғат аясында (сергіту сәті)
    Ортасы

    1«Аялдама» әдісі (М.Ұ.Т.Қ.)Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды. Бас әріппен жазылатын сөздерді ажыратады. Дескрипторлар:1.Мәтінді оқиды, негізгі ойды анықтайды2. Мәтін мазмұны бойынша сұрақ қояды.3. Бас әріппен жазылған сөздерді табады. түсіндіреді.

    Кері байланыс: «Қаламсап ортада»(Сұрақ-жауап).

    Бағалау:смайлик арқылы

    Жаңа ақпарат:(есіңде сақта)Адамның және жер су аттары бас әріппен жазылады:Досан,Қарағанды, «Балуан шолақ» спорт кешені.

    2«Кім көркем жазады?»(М.К.Ө.Қ)

    Еңбек етсең ерінбей,Тояды қарның тіленбей.

    Дескрипторлары:1.Мақалды қатесіз , көркем көшіріп жазады көшіріп жазады.2.Бас әріппен жазылған сөздерді анықтайды.

    Кері байланыс:Қалам сап ортадаБағалау:смайлик

    3.«Балық аулау» ойыны.М.К.Ө.Берілген сөздер бойынша сөйлем құрап жазу.Дескрипторлары:1.Сурет бойынша әңгімелейді.2.Жаңа сөздерді табады.3.Жаңа сөздерді қатыстырып сөйлем құрайды.

    Кері байланыс:Қалам сап ортада

    Бағалау:смайлик

    Сергіту сәті:Жуын десем жуынбайтын,Бұл не деген қуыршақ.Тығыл десем тығылмайтын ,Бұл не деген қуыршақ.Қуыршағым қаз-қаз,Қадамыңды бас-бас

    4.«Кім зерек»әдіс Ж.Ж.

    Жаңылпашты жатқа жазу.Жараста Ораз озар ма екен,Ажар озарма екен?

    Дескрипторлары:1.Жаңылпашты жатқа қатесіз жазады2.Тиісті тыныс белгілерін қояды.3.Бас әріппен жазылған сөздерді табады.

    Кері байланыс:қаламсап ортада

    Бағалау:смайлик арқылы



























    Оқулық даптермен жұмыс









































    Табиғат аясында(сергіту сәті кітабы)











    Жұмыс дәптері
    Соңы





    Кері байланыс



    Қосымша мәліметтер
    Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманықалай түрлендіресіз?Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    «Балық аулау» ойыны.Барлығы:1.Сурет бойынша әңгімелейді.Көпшілігі:2.Жаңа сөздерді табады,буындық талдау жасайды.Кейбірі:3.Жаңа сөздерден сөйлем құрайды.

    «Смайлик». Білім алушыны оқуға және нәтижеге жетуге деген ынтасын ояту.АКТ кезіндегі қауіпсіздік ережелері, көркем жазу кезіндегі ережелерді сақтау
    РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1.2.Сабақты жақсартуға не ықпал ете алды (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1.2.Сабақ барысынада сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/ қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!