Материалдар / Баскетбол ойын техникасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Баскетбол ойын техникасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім алушы: Допты тосқауыл қою түрлерін орындайды. - Алаңда қозғалыс түрлерін допсыз орындай алады. - Допты алма кезек екі қолмен алып жүреді. - Допты командасынан қабылдауды біледі, қайтарып беруді тез игереді. - Баскетбол ойынының қимыл – қозғалыс комбинацияларын реттілігін біледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қараша 2018
2098
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Дене шынықтыру пәнінің қысқа мерзімді жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2-бөлім: Командалық спорт ойындарындағы өзара әрекеттестік


Күні: 28.09.2017


Сыныбы: 7

Қатысқан оқушы

саны :6

Қатыспағаны:0

Сабақтың тақырыбы:

Баскетбол ойын техникасы

Меңгеру мақсаттары:

7.1.1.1 Тапсырмаларда спецификалық қозғалыс әрекеттерін қолдану

Оқу бағдарламасына сілтеме:

1.1. Спецификалық қозғалыс әрекеттері

Сабақ мақсаттары:

1. Спорттық ойындардағы жалпы дамыту жаттығуларының ерекшеліктерін түсіну

2. Баскетбол ойынындағы допты қағып алу және әріптесіне беру техникаларын меңгеру, жетілдіру, жылдамдыққа, ептілікке баулу

Жетістік критерийлері:

1. Баскетбол ойынындағы жаңа қозғалыс техникаларын орындайды, қайталау арқылы жетілдіреді

2. Жалпы дамыту жаттығуларын сауатты орындайды


Дескрипторлар

Білім алушы: Допты тосқауыл қою түрлерін орындайды.

  • Алаңда қозғалыс түрлерін допсыз орындай алады.

  • Допты алма кезек екі қолмен алып жүреді.

  • Допты командасынан қабылдауды біледі, қайтарып беруді тез игереді.

  • Баскетбол ойынының қимыл – қозғалыс комбинацияларын реттілігін біледі.

Тілдік мақсаттар: Оқушыларға

арналған ғылыми /академиялық

тілде жазылған.

Пәнді меңгеруге көмектесу үшін, ойын техникасына қатысты сөз тіркестерін түсініп, сабақта қолдану үшін төмендегідей сөз тіркестерінің анықтамаларын сабақ кезінде жеткізу.

  1. Допты алып жүру мен, жалғау; себетке лақтыру.

  2. Допты ойынға қосу, орын алмастыру.

Құндылықтарды дарыту:

Осы сабақта кіріктірілген оқу бағдарламасындағы құндылықтар мен ұлттық, жалпы адамзаттық құндылықтарды дамыту арқылы іс-әрекеттерді сипаттау.

Пән аралық байланыс:

Физика, биология.

Акт қолдану:

Допты қабылдау мен жалғаудың дұрыс орындалуын жәйлатып көрсету үшін мобильді тақта қолданылады

Бастапқы білім:

Оқушыларда алдыңғы сабақтардан, сондай-ақ сабақтан тыс әрекет мәліметінінде алынған командалардағы өзара әрекеттесу тәжірибесі бар.

Б = барлық сынып ЖЖ = жұптық жұмыс Тәж = оқушы тәжірибесі ф = формативтік бағалауды қолдайды Т = топтық жұмыс Ж = жеке жұмыс К = оқытушы көрсетеді

САБАҚ БАРЫСЫ.

Сабақ кезендері:

Уақыт

Сабақтағы іс-әрекеттер:

Құрал жабдықтар

Сабақтың басы:



Сапқа тұру, бір түзудің бойымен тіктелу. Сәлемдесу. Жаңа сабақтың тақырыбымен, мақсатымен жетістік өлшемдерімен таныстыру.

Спорттық ойындардағы қауіпсіздік ережелері туралы білімдерін тексеру

Әр жаттығу үшін кең, таза кеңістік.

Сабақтың ортасы:


1-тапсырма.

Сабақтың мақсаты мен орындалғалы отырған жаттығуларымен танысып болғаннан соң Youtube-тен қысқаша бейнеролик тамашалайды, өздерінше қайталап көреді.

2-тапсырма.

(К, Т) Сыныпта барлық оқушы ЖДЖ жаттығуларын орындау кезінде бір-біріне кедергі жасамайтын реттілікпен орналасады.

Жалпы дамыту жаттығуларын алдымен мұғалімнің көрсетуімен, кейін өздерінің басқаруымен орындайды. Дене дайындығын жақсарту мақсатында ұл балалар жатып қолға тірелу қалпынан қолды бүгіп жазады, қыз балалар жатқан қалыптан денені көтеру жаттығуларын қайталайды.

3-тапсырма

(Т, Ж) Баскетболдың шығу тарихын түсіндіру. Баскетболдың Ұзындығы 28м, ені 15 м. Әр қайсысында 5-5 тен 10 оқушы ойнайды, 4 таймнан турады Ойынның маңыздылығын оқушыларға түсіндіру


Әрбір тапсырма үшін үлкен бос кеңістік. Мұғалімге арналған ысқырық. Баскетбол алаңы мен себет. Баскетбол доптары. Керме, жұмсақ төсеніш және жаттығуға арналған фигуралар.

Әрбір тапсырма үшін үлкен бос кеңістік. Мұғалімге арналған ысқырық, баскетбол себеті немесе аумақты белгілеу үшін орындықтар/конустар, сондай-ақ доптар

Баскетболдағы допты берулер туралы шеберлік сыныптары:


Сабақтың соңы:


Сабақ соңында мұғалім оқушылардың осы сабақ кезінде не үйренгендерін және қандай қозғалыстың қиын немесе жеңіл болғанын сұрайды. Оқушылар өз ойларымен бөліседі.

Ауызша сұхбат

Саралау:

- Қабілеті төменірек оқушылар допты бергенде қағып ала алады.

- Допты қарғып түскенге дейін қайтару – жақсы шабуылдау тактикасы. Бұл әрекетті икемді оқушылар орындайды.

Бағалау: Оқушылар берілген тапсырмаға сай жұмыстануына байланысты және жоғарыда көрсетілген критерийлерге байланысты бағаланады. Сабақ кезінде визуалды бақылау арқылы және сабақ соңында сұрақ-жауап арқылы бағаланады.


Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақталуы: Әр оқу тоқсанының басында бекітілген қауіпсіздік техникасы ережелерімен таныстыру;

Сабақ барысында жайлы жағдай туғызу;

Тақырыпқа сай әрекет ету мен киінуді қатаң талап ету;

Әр оқушының жүріс-тұрысын жіті назарда ұстау.

Сабақ бойынша рефлексия:

- нені білдім, нені үйрендім ?

- нені толық орындай алмаймын?

-қандай дескрипторды орындай алмадым ?




Сабақтың жақсы екі аспектісі(оқытуға,үйренуге қатысты.)



2)




Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады(оқыту және үйрену)

1)



2)




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!