Материалдар / Баскетбол ойыны
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Баскетбол ойыны

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаттығулар кешені. Дене қуаты қасиетеріне арналған: Күш, жылдамдық, икемділік, ептілік, төзімділік. Салауатты өмір салтын сақтау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2022
171
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Дене тәрбиесі сабағының жоспар конспектісі

6 сынып


Күні:

Сабақтың тақырыбы: Баскетбол

Сабақтың мақсаты:

Білімділік Алаңда ауысу техникасын үйрету.

Дамытушылық Жылдамдық, қимыл – қозғалыс дағдысын дамыту.

Тәрбиелік Бауырмалдыққа, жауапкешілікке тәрбиелеу.

Сабақтың міндеттері: Дене тәрбиесі сабағына қызығушылықтарын арттыру.

Сабақ түрі: Оқу- жаттығу

Өтетін орны: Спорт зал

Керекті құрал-жабдықтар: ысқыруық, баскетбол добы


Сабақ бөлімі

Сабақтың қысқаша мазмұны

Жүктеме мөлшері

Әдістемелік нұсқау

Кіріспе бөлім

Сапқа тұрғызу. Баяндама бақылау, сәлемдесу.

Сабақтың міндетін хабарлау.

2 минут.

Оқушылардың сабаққа, спорттық киімдерін, денсаулықтарын тексеру.

Саптық жаттығулар:

  • Оңға,

  • солға,

  • кері бұрылу,

  • орынында қадам басу.

3 минут

Дәл орындау. Тез нақты орындау. Берілген бұйрық бойынша орындау. Сол иықпен бұрылу. Алдыңғы, артқы әріптестеріне кедергі жасамау.

Жүру жаттығулары:

-аяқтың ұшымен жүру

-өкшемен жүру

-аяқтың ішімен жүру

-аяқтың сыртымен жүру

-жартылай отырып жүру

-толық отырып жүру


0,5 айн-м

0,5 айн-м

0,5 айн-м

0,5 айн-м

0,5 айн-м

0,5 айн-м

Қол жоғарыда, денені тік ұстау. Қол белде, денені тік ұстау. Толық істеу, қол белде. Денені тік ұстау, ара қашықтықты сақтау. Толық отырып жүру, қол тізеде.

Жүгіру жаттығулары:

-жеңіл баяу жүгіру

-оң қырымен жүгіру

-сол қырымен жүгіру

-тізені көтеріп жүгіру

-аяқты артқа сермей жүгіру

-баяу жүгіру

-жүру, терең демалу


2-3 айн-м

0,5 айн-м

0,5 айн-м

0,5 айн-м

0,5 айн-м

2-3 айн-м

1 айн-м

Баяу жүгіру. Екі қолды алдыға айналдыру. Қолды артқа айналдыру. Тізені биік көтеру, денені тік ұстау, ара қашықты сақтау. Жәй жүгіру. Терең демалу.

ЖДДЖ

Бір орында, қатарға бөліп немесе шеңберге тұрып жасау.

1. Б.қ.н.т аяқ иық деңгейінде, қол белде басты 1-4 санақ солға, 1-4 санақ оңға айналдыру.


2. Б.қ.н.т аяқ иық деңгейінде, қол иықта, иықты 1-4 санақ алдыға, 1-4 санақ артқа айналдыру.

3 Б.қ.н.т аяқ иық деңгейінде, қолды алдыға созып, шынтақты 1-4 санақ ішке, 1-4 санақ сыртқа айналдыру

4 Б.қ.н.т аяқ иық деңгейінде, қолды кеуде алдында ұстап, қол саусақтарын айқастырып, 1-4 санақ ішке, 1-4 санақ сыртқа айналдыру

5. Б.қ.н.т аяқ иық деңгейінде, қолды кеуде алдына ұстап, 1-2 қол кеуде алдында кеудені созу 3-4 оңға, 1-2 қол кеуде алдында кеудені созу 3-4 солға

6. Б.қ.н.т аяқ иық деңгейінде, қол белде, белді 1-4 санақ солға, 1-4 санақ оңға айналдыру.

7. Б.қ.н.т аяқ иық деңгейінде, иілу, 1-4 санақ сол қол белде, оң қолды жоғары солға, 1-4 санақ оң қол белде сол қол жоғары, оңға иілу.

8. Б.қ.н.т аяқ иық деңгейінде, алдыға еңкею, 1 – оң аяққа, 2 – ортаға, 3 сол аяққа, 4- бастапқы қалып.

9. Б.қ.н.т аяқ иық деңгейінде, қол тізеде, 1-4 санақ тізені ішке, 1-4 санақ сыртқа айналдыру

10. қол белде орнында тұрып биікке секіру, оң аяқпен, сол аяқпен, қос аяқпен.




6-8 рет




6-8 рет




6-8 рет




6-8рет





6-8 рет





6-8 рет



6-8 рет





6-8 рет




6-8 рет



15-20 рет


Ара қашықтықты толық алу

Денені дұрыс ұстау, басты толық айналдыру.

Денені тік ұстау




Денені тік ұстау




Қолды толық айналдыру




Кеудені толық ашу




Белді кең шеңбермен айналдыру

Денені тік ұстап толық иілу




Толық еңкею




Тізені кең шеңбермен айналдыру.


Аяқты қатты сермеу.


Негізгі бөлім

Негізгі бөлімге қатарға тұрғызып, жаңа тапсырманы түсіндіру, қатарларға бөлу.


Алаңда ауысу, аралас және бір адым жасап екі қолмен кеудеден доп жіберу және ұстау.

Ең кең тараған және ең сенімді тәсіл. Ол қосымша күш жұмсамай- ақ допты 4-6 м қашықтықта тез және дәл беруге мүмкіндік береді. Допты берудін бастапқы қалпы- допты кеудеге қарай жақындатып ұмтап тұру. Доп лақтырылғанда қол кеудеден шамалы доға жасап толық жазылады. Доп саусақтардың белсенді қимылымен серпіледі. Қол қимылының басталуымен бір мезетте аяқ та жазылады.Доп бір адым аттап барып берілуі де мүмкін.

25-28 минут.

Зейін қоя тыңдау. Ара қашықтық алу.









Қорытынды бөлім



Сапқа тұру. Ағзаны қалпына келтіру жаттығуларын жасау.


Кемшіліктері мен жетістіктерді айту. Оқушыларды бағалау. Үйге тапсырма беру. Қоштасу.



1 минут



2 минут



Ағзаны толық қалпына келтіру.


Зейін қоя тыңдау.

Тапсырманы есте сақтау.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!