Сапқа тұру, амандасу, спорт
секторының рапорты.
Саптық жаттығуларды
орындау
-
екі қол жоғарыда, аяқтың
ұшымен;
-
екі қол желкеде,
өкшемен;
-
екі қол алда, жартылай отырып
жүру.
-
тізені жоғары көтеріп секіре
жүгіру;
-
аяқты артқа лақтыра
жүгіру;
-
оң жақпен секіріп
жүгіру;
-
сол жақпен секіріп
жүгіру.
|
Сапқа тұрғызу, амандасу,
түгелдеу.
Түзел, тік тұр, оң – ға, сол –
ға, кері ай – нал.
Оқушылармен бірге сабақтың
тақырыбын және оқу мақсатын анықтау(тапсырманы орындату
арқылы);
Жаттығуларды дұрыс
орындауы, арақашықтық сақтауын қадағалау
|
«Шапалақ»
әдісі
|
Спорт
зал,
Ысқырық, доптар,
уақыт өлшегіш
|
|
Сабақтың
ортасы
\25
минут\
|
Жаңа сабақ. Жеке
жұмыс.
«Допты игеру»
әдісі жүзеге асады. Қауіпсіздік
ережесін сақтай отырып, екі топқа бөлініп, бір – біріне қарсы
бағытта арақашықтығы 2 – 3м-де тізбекке тұрады, мұғалімнің
көрсетуімен және белгі бойынша әр оқушы баскетбол добын жерге
түсірмей:
-
басынан;
-
белінен;
- екі аяғынан кезекпен
айналдырып
өткізу.
- мұғалімнің көрсетуімен белгі
бойынша оқушы сол қолын алға көтеріп, оң қолымен (30секунд)
баскетбол добын жерге соғу
- екі қолымен алма – кезек
алға соғу (30 секунд)
«Допты алып
жүру» әдісі арқылы сабақ
жалғасады:
-оң қолмен допты жерге соға,
аяқтың ұшымен секіре алға жүгіру;
-оң қолмен допты жерге соға,
аяқты артқа лақтырып жүгіру;
-екі қолмен алма – кезек соғып
журу.

Үйренген әдістермен қызықты қозғалмалы
ойын.
Бөтелкенің көмегімен ойналады. Оқушылар
шеңберге орналасады. Бутылканың ұшы кімге қарайды, сол оқушы
берілген түрлі түсті жеңіл доппен қалған оқушыларды атып ойыннан
шығаруы тиіс. Ал, қалған оқушылар допты соғып жүре қашады.
Берілетін уақыт 30 секунд. Ойын осылайша жалғаса
береді.
|
Тапсырмалар оқушылардың
қажеттілігін ескере отырып, екі тапсырма, бір ойын саралап
алдым.
Жаттығуды
көрсету
Белгі беру, уақыт бойынша
тоқтату
Бағалаудың жүзеге асуын
түсіндіру
Ойын шартын түсіндіру, оқушылардың дұрыс
орналасуын, дайындығын қадағалау
|
Ауызша мақтау, мадақтау
әдісі
Дескриптор
- допты оң қолмен 30 рет
тоқтамай соғады;
Дескриптор:
- допты жерге түсірмей белінен
20 рет айналдырады;
Жаттығу орындау барысында
бірін – бірі бақылау арқылы, қалыптастырушы бағалау
жүргізіледі
(Допта жабыстырылған 1,2,3
санды ұпайлармен өзін және өзгелерді
бағалайды)
|
Ысқырық, доптар, уақыт
өлшегіш
Ысқырық, доптар, уақыт
өлшегіш
Санды
стикерлер
Бөтелке, түрлі түсті
жеңіл доптар
|
|
Сабақтың
соңы
/5 – 7
минут/
|
Доптарды орнына
орналастыру
Сапқа тұрып, қайта денені қалпына келтіру
жаттығуларын жасау.
Мұғалімнің барбанды айналдыру әдісі арқылы 3
оқушы сабақтан үйренген бір әдісті көрсету, сабақтан алған әсерін
айту.
|
Рефлексия
Барабан әдісі
Оқушыны мадақтап сыйлық беру. Сабақты
қортындылау
|
ҚБ
«Барабан»
әдісі
|
Ысқырық, тақта,
барабан
|
|