Материалдар / Баскетбол. Шабуылда тосқауыл қою

Баскетбол. Шабуылда тосқауыл қою

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірбие алмасу
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бөлім


Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Баскетбол. Шабуылда тосқауыл қою.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.2.1.1 ­ өзгермелі жағдайға жауап қайтара білу, қимыл-әрекеттерімен байланысты білімді бағалай білу.

Сабақтың мақсаты


Барлығы: Жаңа білімді түсінеді, өзгермелі жағдайға жауап қайтара біледі.

Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды, қимыл-әрекеттерімен байланысты білімді бағалай біл.еді

Кейбірі: өзгермелі жағдайға жауап қайтара біледі, қимыл-әрекеттерімен байланысты білімді бағалай біледі. .Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Сапқа тұрғызу. Салемдесу

Қауіпсіздік нұсқауды орындау керек екенің ескерту.

Оқушылардың белсенді қатысуы үшін арнайы жалпы дамыту жаттығулары

Саптық жаттығулар:

Оңға, солға бұрылу

Жүру жаттығулары:

Аяқтың ұшымен, өкшемен, жартылай отырып, толық отырып

Жүгіру жаттығулары:

Бір қалыпты, тізені көтеріп, аяқты артқа сермеп, оң, сол жанмен.

Оқушы өз жұбын табады

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақтарға жауап береді

Қол шапалақ









Әр түрлі белсенділік үшін үлкен,бос кеңістік.

Ортасы

Жаңа сабақ. Ойын техникасының дағдысын дамыту

Жаңа сабақтың мақсаты мен бағалау критерийін таныстырамын.

Баскетбол ойынының жарыс кезінде қозғалмалы ойындарды элементтерімен таныстырамын. Екі топқа бөліп жеңілдетілген ережемен ойын ойнатамын. Допты оң және сол қолмен жүргізіп үйрету ережесін ұсынамын. Жарыс кезінде адал ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа

жататын мінез-құлық көрсетуді талқылау және бейімдей білуді түсіндіремін. Доппен қозғалуы техникасын дамыту.Белсенді оқу әдістер бойыншақозғалмалы ойындарды ойнатамын. Жаңа сабақты терең түсіну мақсатта Диалог сабағын жүргіземін.Сұрақ – жауап әдісі бойынша:

  • Алаңда қанша ойыншы ойнайды?

  • Баскетбол ойының шығу тарихы?

Қозғалмалы ойынының ішінде баскетбол ойыны– өте кең тараған ойын түрлерінің бірі. Ойынның басты объектісі де, құралы да – оқушыларды жылдамдыққа баулу. Аталмыш ойын әсіресе жас ерекшілікке қарамайды арасында кең тараған. Жарыс кезінде адал ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа

жататын мінез-құлық көрсетуді талқылау және бейімдей білу керек екенін ескертемін

Қ.б арналған тапсырмалар:

Баскетбол ойынының ерекшелігін айтыңыз


Дескриптор: Білім алушы

- баскетбол ойындарының қарапайым дене жаттығуларымен ұқсастығын және айырмашылығын салыстырады.

- баскетбол әдісін айтады


1 . Екі қолмен кеудеден лақтыру. Бастапқы жағдайда доп кеуде тұсында болады. Бір аяқ ептеп алдыға қойылуы мүмкін. Аяқтар ыңғайлы, орнықты жағдай жасап тұру керек. Денеге жоғары бағытталған қозғалыс беретін аяқтың созылуымен қатар олар жоғарыға қарай созылуы керек, допқа доға тәріздес траектория жасалу керек.


2 . Бір қолмен иықтан беру. Бастапқы жағдайда доп иық тұсында бір қолдың білезігінде болады. Екінші қолы оны демеп тұруы мүмкін. Кезену кезінде баскетболшы доп беретін жаққа қолы бұрылып дененің қарсы қимылмен қолды алдыға созып допты қажетті бағытқа жібереді. Бастапқы жағдайда доп беретін қолмен әр аттас аяқ алға қойылады.


3 . Жоғарыдан бір қолмен беру. Доптың бастапқы жағдайы, бір қолының білезігінде. Алға қозғалғанда қол жазылады да, білезік допты орап, берілімді аяқтайды.




4 . Бір қолмен төменнен беру. Бастапқы жағдайда доп. жамбас тұсында, бір қолдың білезігінде болады, алақан жоғары қарап, саусақтар алға созылады. Аз ғана кезенуден соң алға айналуды бастайтын қозғалыспен орындалады. Білезік бірте-бірте ашылып, доп одан сырғанап түскендей болады. Ұшу биіктігі білезіктің қай мезетте ашылғанына байланысты болады. Қолды соза берген уақытта әр аттас аяқ алға адымдайды.


1- тапсырма. Оқу тапсырмасының ережелері мен қауіпсіздік ережелерін еске түсіріңдер, жаттығулар барысында сақтаңдар.

Допты лақтыру әдістерін орындаңдар.

«Кім епті?» әдісі


Дескриптор : Білім алушы

-Жаттығуларды орындау кезіндегі қауіпсіздік ережелерін біледі және сақтайды;

-Бір қолмен иықтан беру әдісін дұрыс орындайды;

-Екі қолмен кеудеден лақтыру әдісін дұрыс орындайды;

-Жоғарыдан бір қолмен беру әдісін дұрыс орындайды;

-Бір қолмен төменнен беру әдісін дұрыс орындайды;

ҚБ. «Баc бармақ» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды.

Сұрақ-жауап: Ойын кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтауымыз қажет пе? Өздеріңіздің практикалық білімдеріңізді және дағдыларыңызды күнделікті өмірде қалай қолданасыз?

Бұл тапсырмада қандай арнайы спорттық қозғалыс әрекеттері қолданылды?

2- тапсырма. Өткізілетін оқу тапсырмасының ережелері мен қауіпсіздік ережелері айтылып еске түсіріледі. Осыдан кейін білім алушылар жұпта жұмыс жасайды.

  1. Баскетболшының тұрысын, допты алып жүру тәсілдерін орындаңдар.

«Қолды жұмысқа жұмылдыру» әдісі

Б аскетболшының тұрысы:








а) Допты бір орында оң және сол қолмен алып жүру;
б) Бір қолдан екінші қолға ауыстырып алып жүру;

в ) Қозғалыста допты оң және сол қолымен алып жүру.

Дескриптор Білім алушы

  • Баскетбол сабағындағы қауіпсіздік ережелерін біледі және сақтайды;

  • Жаттығуларды орындау кезіндегі ­ өзгермелі жағдайға жауап қайтара біліп, дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын қолданады.

ҚБ. Бір- біріне кері байланыс береді.

Сұрақ - жауап:Баскетболмен айналысқан кезде қандай қауіпсіздік ережелерін сақтауымыз қажет? Өздеріңіздің практикалық білімдеріңізді және дағдыларыңызды күнделікті өмірде қалай қолданасыздар?

Бұл тапсырмада қандай арнайы спорттық қозғалыс әрекеттері қолданылды?

Ойындар олардың физикалық және спорттық дағдыларын дамытуға көмектесетіндігі туралы өз түсініктерін көрсете және сипаттай алады.



















Жаттығуларды орындау кезіндегі қауіпсіздік ережелерін біледі және сақтайды;

Бір қолмен иықтан беру әдісін дұрыс орындайды;

Екі қолмен кеудеден лақтыру әдісін дұрыс орындайды;

Жоғарыдан бір қолмен беру әдісін дұрыс орындайды;

Бір қолмен төменнен беру әдісін дұрыс орындайды;


Смаликтер арқылы

ҚБ өзін өзі бағалау




ҚБ «Бағдаршам»



ҚБ «От шашу»




Әрбір қызмет түрі үшін үлкен бос кеңістік.


Мұғалімге арналған ысқырық, секунд өлшегіш, бор, шеңбер, резеңке доп, фишкалар, қағаз, қалам.


Патриоттық сезім туралы сілтеме:


Сабақтың соңы






Кері байланыс

1.Сіз үшін жаңа ақпарат...

2.Не қиын болды?

3.Не оңай болды?

4.Нені ескеруім керек?


Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы
























Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі