Басы
|
Оқытушы сыныпта жарақаттанудың алдын алу
мақсатында қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқама
жүргізеді.
Спорттық киімдеріне назар
аудару.
Сәлемдесу.
Қатардағы жаттығулар. Адымның ұзындығына көңіл
бөу. Жүрістегі жаттығулар. Жаттығуларды біркелкі, дұрыс орындау.
Жүрістегі жаттығулардан жүгірістегі жаттығуларға
көшу.
Баяу жеңіл жүгіру. Арақашықтықты сақтау. Қол
кеуденің алдында, аяқтың ұшымен жүгіру. Мұрынмен тыныс алу.
Жүгірістегі жаттығулар. Бірте- бірте ақырындап жүріске
көшу.
|
Сапта оқушылар қауіпсіздік ережесін
сақтайды
Оқушы өз жұбын табады
Әдіс арқылы қайталау
Сұрақ жауап орындайды
|
|
Қол шапалақ
|
|
Ортасы
|
Екі қолмен кеуде,иық,желкеден доп беру,баскетбол
ойнау кезінде ойыншы ең алдымен,бастапқы қалыпта тұра білуді,допты
алып жүре білуді,допты ұстап тұрып екі адымнан артық аттамауды
кеуде тұсынан доп беруді оң немесе сол қолмен допты ойынға қосуды
үйрету. Баскетболға тән қимыл-қозғалыс тәсілдерін
үйрету:
-ұшып келе жатқан допты екі қолмен қағып
алу,
-жүріп,жүгіріп келе жатқан допты басқа ойыншыға
кеуде тұсынан қос қолдап беру,өз орнын бірден
ауыстыру
-қалқанның алдына оң және сол жағында тұрып допты
торға кеуде тұсынан қос қолдап лақтыру.
- бір қолмен допты шығыршыққа
лақтыру
-Екі қадам алға басып,шығыршыққа
салу
|
-Қауіпсіздік ережелерін
сақтайды.
- Мұғалімнің көрсеткен ережесі бойынша
юбаскетбол ойынын ойнайды.
-Оқушылар екі адым жасап допты себетке
салады.
|
|
Қол шапалақ
Бас
бармақ арқылы
|
Ысқырық
Баскетбол
добы
Себет
Секундо
метр
|
Сабақтың соңы
|
Бастапқы қалыпқа келтіру жаттығулары,сапта
тұру,өткен сабақты қорытындылау,белсенді оқушыларды атап
өту
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына
байланысты кері байланыс жасайды.
|
|
Оқушылар бір-бірін «басбармақ» әдісі арқылы
бағалайды
|
|