Материалдар / Баскетбол.Допты кеуде,иық желкеден беру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Баскетбол.Допты кеуде,иық желкеден беру

Материал туралы қысқаша түсінік
Осы сайт арқылы көп жоспар жасақтадым
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Педагогтың аты-жөні:

Биғара Жандос Нұрланұлы

Күні:

16.02.2024жыл

Сынып:

3 «Г»


Сабақтың тақырыбы:

Қазақтың ұлттық ойындарына баулу

Сабақтың мақсаттары:

3.2.7.1- топтық және жарыс әрекеттері кезіндегі патриотизм көрінісін көрсету және дамыту.

Оқыту мақсаттары :


Барлығы: дене жаттығуларын орындай алады Көбі: адамдар жаттығуларды орындау кезінде қиындықтарды анықтай алады Кейбірі: жаттығуларды орындау кезінде денені ширатудың маңызын біледі.

Бағалау критерииі:


Жаттығу түрлерін көрсетеді;Қауіпсіздік ережені сақтай отырып ,жаттығуларды дұрыс жасайды.

Ойын ережесін сақтайды, жеңіске жетеді.

Сабақтың кезеңі/ уақыты.

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар




Басы

15 минут

Ұйымдастыру уақыты, сабақ тапсырмаларын түсіндіру, қауіпсіздік техникасын еске түсіру.

Оқушыларды сапқа тұрғызу,сәлемдесу. Сабақтың мақсатын түсіндіру.

Жүру жаттығулары:

-қол жоғарыда, аяқтың ұшымен жүру, - қол белде, өкшемен жүру;

Жүгіру  жаттығулары:

  • Оң және сол қапталмен жүгіру.

Жалпы дене қыздыру жаттығуларын жасау;

  • Екі қол белде басты оңға, солға айналдыру.Екі қол белде иықты алға және артқа айналдыру.

  • Оң және сол қолды артқа сермеу.Оңға және солға керілу.

  • Бір санға отырып тұру.Оң және сол аяқпен секіру жаттығулары.

Оқушылар сапқа тұрады

Мұғалімнін берілген командасы бойынша жүру,жүгіру және жалпы дене қыздыру жаттығуларын жасайды

Қол шапалақ

Бас бармақ арқылы бағалау




Ысқырық









Ортасы

20 минут

Жаттығулардың дұрыс орындалуына назар аударамыз, алға, артқа домалау, жауырынға тұру, баспен тұру, көпірше жасау тәсілдері слайдтармен көрсетіледі.Екі қолды екі аяқтың сырт жағынан еденге тіреген қалыптан бастайды: денені және қолды бүге отырып, басты еңкейте тізеге тақап, аяқпен сәл демеп аударылып түседі.Артқа қарай домалап асып түсудегі жүйелілікті шалқадан жатып, қолды иықтан асыра тіреу арқылы артқа қарай домалап асып түсу.Шалқалап жату қалпынан аяқты бастан асыра, бел еденнен көтерілген кезде қолды белге тіреп және қолды шынтақтан бүгіп, аяқты жоғары қарай созады да,шынтақты тірей көтерілу.Үш нүктеге тұру. Бір аяқты сермеп, екінші аяқты тіреп итеріліп, бас пен қолдың көмегімен тұру«көпір жасауды» үшін шалқалап жату қалпынан екі аяқты алшақ қойып, жамбасты ілгері жіберіп шалқайғанда, бас пен екі қолды артқа қарай иіп, қолды жерге тіреу керек






Жұп бойынша

Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді









Қол шапалақ

Бас бармақ







Ысқырық

Уақыт өлшегіш

Гимнастикалық

төсеніш




Сабақтың соңы

5 минут






Тыныс алу жаттығуларын жасау.

Оқушылардың сұрақтарына жауап беріп кері байланыс жасау.



Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.







Педагогтың аты-жөні:

Жакияев Ербол Уркенулы

Күні:

06.02.2024жыл

Сынып:


Сабақтың тақырыбы:

Акробаткалық жаттығулар реттілігі

Сабақтың мақсаттары:

3.1.5.1-кеңістікте қозғалыс әрекеттерін орындау және анықтау

Оқыту мақсаттары :


Барлығы: дене жаттығуларын орындай алады Көбі: адамдар жаттығуларды орындау кезінде қиындықтарды анықтай алады Кейбірі: жаттығуларды орындау кезінде денені ширатудың маңызын біледі.

Бағалау критерииі:


Жаттығу түрлерін көрсетеді;Қауіпсіздік ережені сақтай отырып ,жаттығуларды дұрыс жасайды.

Ойын ережесін сақтайды, жеңіске жетеді.

Сабақтың кезеңі/ уақыты.

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар




Басы

15 минут

Ұйымдастыру уақыты, сабақ тапсырмаларын түсіндіру, қауіпсіздік техникасын еске түсіру.

Оқушыларды сапқа тұрғызу,сәлемдесу. Сабақтың мақсатын түсіндіру.

Жүру жаттығулары:

-қол жоғарыда, аяқтың ұшымен жүру, - қол белде, өкшемен жүру;

Жүгіру  жаттығулары:

  • Оң және сол қапталмен жүгіру.

Жалпы дене қыздыру жаттығуларын жасау;

  • Екі қол белде басты оңға, солға айналдыру.Екі қол белде иықты алға және артқа айналдыру.

  • Оң және сол қолды артқа сермеу.Оңға және солға керілу.

  • Бір санға отырып тұру.Оң және сол аяқпен секіру жаттығулары.

Оқушылар сапқа тұрады

Мұғалімнін берілген командасы бойынша жүру,жүгіру және жалпы дене қыздыру жаттығуларын жасайды

Қол шапалақ

Бас бармақ арқылы бағалау




Ысқырық





Ортасы

25 мин

Сынып оқушылары екі топқа бөлінеді.

Топтағы оқушылар мұғалімнің көрсеткені бойынша акробатикалық жаттығуларды жеке-жеке орындайды және дұрыс орындағанын қадағалауды талап ету.

1) Алға қарай аунау,артқа қарай аунау екі қолды жерге тіреп, аяқты көтере тік ұстап аунау.

2) Аунау кезінде дененің салмағын мойынға басқа салмау.

3) Алақанды жайып, екі қолды жерге тіреп, алға қарай аяқты жинап аунау.

4) Артқа аунау кезінде алақанды жайып, екі қолды жерге тірей аяқты жинап аунау.

Жұп бойынша

Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді




Қол шапалақ


Бас бармақ


Ысқырық

Уақыт өлшегіш

Гимнастикалық

төсеніш

Сабақтың соңы

5 минут


Тыныс алу жаттығуларын жасау.

Оқушылардың сұрақтарына жауап беріп кері байланыс жасау.

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!