Материалдар / Басқатырғыштар, ребустар

Басқатырғыштар, ребустар

Материал туралы қысқаша түсінік
Өзім сияқты әріптестерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Маусым 2018
4776
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Математика Мұғалім: Күні: Қатысқандар саны: Сынып: 1 «Ә» Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы Басқатырғыштар, ребустар
Оқу мақсаттары 1.4.2.2 **бірдей цифрлары, фигуралары, ребустары бар жұмбақтарды шешу
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Тарқырлыққа үйренетін қызықты тапсырмаларды шешіп үйренеді. Көптеген оқушылар: Жасырын сандарды таба біледі.Кейбір оқушылар: Басқатырғыш тапсырмаларды орындап шығарып біледі.
Бағалау критерийлері Белгілі бір заңдылыққа сүйеніп басқатырғыш тапсырмаларды табуға, жинау не бөлу,қандай да бір орын ауыстыру немесе босатып алып тастау арқылы сандық есептер мен басқатырғыштардың бірнеше түрін шешеді.
Тілдік мақсаттары Ребус
Құндылықтарды дарыту Бір біріне құрмет көрсету, оқушылардың бойына ұқыптылық жауапкершілік, нақтылық құндылықтарын дарыту.
Пәнаралық байланыс Сауат ашу, дүниетану
АКТ қолдану дағдылары кесілген суреттер салынған 4 конвертегіз сіріңкенің шиі бар конверт;тапсырмалар салынған конверт; үйдің кескіні бар конверт.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут Психологиялық дайындық Оқушылар көңілді шеңберге жиналады. Біз қандаймыз, қандаймыз,Шұғылалы таңдаймыз.Күлімдеген күндейміз,Ренжуді білмейміз.«Кір жайғыш» Топқа бөлу

Шаттық шеңбер







Әр түсті қыстырғыштар
Сабақтың ортасы8 минут



(Т) Мағынаны тану Ребус-бұл шешетін сөздер немесе жасырын сөйлемдер, суреттермен бірге әріптермен немесе цифрлармен берілген жұмбақ. Ребустардың қиындығы әртүрлі деңгейде болатынын түсіндіру.(Т) Оларға қазір төрт орталық бойынша қозғалу қажеттігін ескертіңіз. Әр орталықта оларды конверттердегі тапсырмалар күтіп тұрады. Оны орындаған соң келесі орталыққа ауысу керек.1-орталық.Суретті құрастыр.(Әр топқа кесілген суреттің бөліктерін конвертке салып дайындап қою керек.) Оқушылар оларды біріктіріп салып, бір бет қағазға желімдеуі тиіс.2-орталық.8 сіріңке шиінен 4 үшбұрыш жина (Конвертке8 сіріңке шиін салып қой).3-орталық.Қолыңды қағаз бетінен алмай үйді сызып шық.4-орталық.Жауабын жаз.Қозылар маған қарсы жүгіріп келеді: біреуі екеуінің алдында, біреуі екеуінің арасында және біреуі екеуінің артында. Барлығы неше қозы жүгіріп келеді? (3)Тапсырманы қағазға жазып, конвертке салып қойыңыз. Тапсырманы топпен орындап болған соң, оқушылардың жауабын талдаңыз және қай топтың қанша дұрыс тапсырма орындағанын анықтаңыз.Оқушыларды ребус туралы ұғыммен және осы сабаққа ғана қажетті ережелермен таныстырыңыз. Оқулықтағы ребусты қарап, жауабын талдатыңыз.Олардан неліктен осы сөздің шыққанын сұраңыз. Ребустарды шеш. Жұмысты топпен ұйымдас-тырып, ребусты шешуді ұсыныңыз. Содан кейін оқушылардан басқа топпен жауапты бөлісуді сұра-ңыз. Жауабы
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ