(Т) Мағынаны
тану
Ребус-бұл шешетін сөздер немесе
жасырын сөйлемдер, суреттермен бірге әріптермен немесе цифрлармен
берілген жұмбақ. Ребустардың қиындығы әртүрлі деңгейде болатынын
түсіндіру.
(Т) Оларға қазір төрт орталық бойынша қозғалу
қажеттігін ескертіңіз. Әр орталықта оларды конверттердегі
тапсырмалар күтіп тұрады. Оны орындаған соң келесі орталыққа ауысу
керек.
1-орталық.
Суретті құрастыр.
(Әр
топқа кесілген суреттің бөліктерін конвертке салып дайындап қою
керек.) Оқушылар оларды біріктіріп салып, бір бет қағазға желімдеуі
тиіс.
2-орталық.
8
сіріңке шиінен 4 үшбұрыш жина
(Конвертке
8
сіріңке шиін салып қой).
3-орталық.
Қолыңды қағаз бетінен алмай үйді сызып
шық.
4-орталық.
Жауабын жаз.
Қозылар маған қарсы жүгіріп келеді: біреуі
екеуінің алдында, біреуі екеуінің арасында және біреуі екеуінің
артында. Барлығы неше қозы жүгіріп келеді?
(3)
Тапсырманы қағазға жазып, конвертке салып
қойыңыз. Тапсырманы топпен орындап болған соң, оқушылардың жауабын
талдаңыз және қай топтың қанша дұрыс тапсырма орындағанын
анықтаңыз.
Оқушыларды ребус туралы ұғыммен және осы сабаққа
ғана қажетті ережелермен таныстырыңыз. Оқулықтағы ребусты қарап,
жауабын талдатыңыз.
Олардан неліктен осы сөздің шыққанын сұраңыз.
Ребустарды шеш. Жұмысты топпен
ұйымдас-
тырып, ребусты шешуді ұсыныңыз. Содан кейін
оқушылардан басқа топпен жауапты бөлісуді сұра-ңыз. Жауабы бірдей
болмаған кезде қатесі бойынша талдау
жүргізіңіз.
Жауабы:
Бестас, Жетісу,
кекіл.
Дәптермен
жұмыс
Сана және шығар. Оқушыларға “1” санының артында
жасырынып қалған әріптер ғана керекті болғандықтан, алдымен барлық
түсіп қалған сандарды тауып алу керек. Тапсырманы орындауды
жеңілдету үшін түсіп қалған сандарды әріптердің үстіңгі жағына
жазып алу қажет, содан кейін керектісін таңдап алуға болады. Тапқыр
оқушыларға екі сөзді де шешуге болады.
Жауабы: кит, тау.
|