Материалдар / "Бастауыш" ашық сабақ, қазақ-тілі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Бастауыш" ашық сабақ, қазақ-тілі

Материал туралы қысқаша түсінік
педагогтарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Ақпан 2019
766
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақ тілі 3 - сыныпСабақтың тақырыбы: БастауышСабақтың мақсаты:1) Оқушыларға сөйлемнің негізгі мүшесінің бірі бастауыш туралы түсінік беру, сөйлем ішінен таба білуге үйрету.2) Байланыстырып сөйлеу тілін және сөздік қорын молайтып, ой белсенділігін дамыту.3) Шыншылдыққа, сауаттылыққа, тазалыққа, жылдам ойлауға, көркем жазуға тәрбиелеу.Сабақтың түрі: аралас сабақСабақтың әдісі: сұрақ - жауапСабақтың көрнекілігі: ереже жазылған плакат, тірек схема, төрт түлік малдың суретіСабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі1. Оқушыларды түгелдеу2. Сабаққа әзірлігі «Ыстық алақан жаттығуы».Көршілеріңе бұрылып, алақандарыңды біріктіріп, жүректеріңнің жылуын беріңдер.ІІ. Үй тапсырмасын пысықтау. ҚайталауӨткен тақырыптар бойынша оқушыларды топқа бөлу.Сөйлем дегеніміз не? Сөйлемнің түрлерін ата.Оқушыларға сөйлемдер тарату арқылы топқа бөлу.1. Хабарлы сөйлем.2. Сұраулы сөйлем.3. Лепті сөйлем.- Cөйлем мүшелері дегеніміз не?- Сөйлем мүшелері нешеге бөлінеді?- Айдана жазды. Олар шықты. Сиыр ішті деген сөйлемдерге сөздер қосу арқылы сөйлем мүшелерінің санын көбейтіп жаз.ІІІ. Жаңа сабақ.Сызбаны пайдалана отырып жаңа сабақты түсіндіру.Қимыл, іс - әрекет иесін білдіретін сөзді бастауыш дейді. Бастауыштар кім?кімдер? не? нелер? кімі? несі? деген сұрақтарға жауап береді. Мысалы: Жәния дайындалды. Боран соқты. Ауылдан әкесі келді.Ендеше, балалар дәптерімізді ашып, күн ретін жазайық.- Тақтамен жұмыс22 - жаттығуСөйлемдерді көшіріп жаз.Жел соқты. Бұлт қоюланды. Жаңбыр себеледі. Оқушы оқыды. Малшы бақты.- Қарамен жазылған сөздердің астын сыз, оларға сұрақ қой.1 – топқа. 23 - жаттығуСөйлемдерді оқып, көшіріп жаз.Мұғалім түсіндірді. Лақ маңырады. Мұз қатты. Күн шықты. Сәкен оқыды.Қимыл иесі болатын сөздердің астын сыз, оларға сұрақ қой.2 – топқа. 24 - жаттығуЖұмбақтың шешуін тауып, жатқа жазу.Дала тегіс сарғайды,Шаруа қысқа қамданды.Күн қысқара бастады,Тауға тұңғыш қар жауды. (Күз)3 – топқа. 25 - жаттығуӨлеңді көшіріп жазып, бастауышты тауып, астын сызу.Төсегіне күн жатты,Жердің бетін түн жапты.Маужырады шың - құздар,Көзін ашты жұлдыздар.Жылқы жусап далада,Қой ұйықтады қорада.ІҮ. Сергіту сәті26 - жаттығу«Адасқан сөздер» ойынын ойнай отырып, жаттығу жазу.Арыстан ---------- боздайдыТүйе --------------- мөңірейдіЖылқы ----------- ақырадыҚой ---------------- кісінейдіСиыр -------------- маңырайды28 – жаттығу. Сурет бойынша әңгіме құрау. Жазған сөйлемдеріңнен бастауышты тап.Ү. Сабақты қорытуБастауыш дегеніміз не?Бастауыштың сұрақтарын ата.ҮІ. Үйге тапсырма. 27 - жаттығуСұрақтарға бағанның оң жағындағы сөздерді пайдаланып жауап беру.Ереже жаттауҮІІ. Бағалау
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!