Материалдар / Бастауыш мектепте математиканы оқытудың қорытынды нәтижелерін сипаттайтын білім деңгейін анықтау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бастауыш мектепте математиканы оқытудың қорытынды нәтижелерін сипаттайтын білім деңгейін анықтау

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш мектепте математиканы оқытудың қорытынды нәтижелерін сипаттайтын білім деңгейін анықтау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Ақпан 2019
349
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математика Уақыты:Кабинет: Мұғалім:
Сабақтың тақырыбыБастауыш мектепте математиканы оқытудың қорытынды нәтижелерін сипаттайтын білім деңгейін анықтау
СілтемеМатематика оқулығының әдістемесі,ғаламтор
Сабақтың жабдығысуретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер.
Жалпы мақсаттарОқыту  нәтижесіОқушыларға жаңа тақырыпты түсіндірі, Тақырыпқа байланысты берілген тапсырмаларды орындату. Математикалық сауаттылыққа тәрбиелеу. Білім,білік дағдыларын жетілдіру.


Мұғалімнің әрекетіОқушының әрекеті
Бағалау парақшасымен таныстыру
Топқа бөлуОқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі.
Ынтымақтастық атмосферасыБалалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.Мен бақытты баламын,Жан дүниемде күн нұрлыЖылуым мол бойымда.

Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады.
Үй тапсырмасын пысықтау

Көбейту кестесін еске түсіруОқушылар ауызша орындайды
Жаңа сабақОқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындату.Дәптермен жұмыс.Қосымша тапсырмалар.

Сергіту сәтіОрнымыздан тұрайық,Белімізді жазайық.Жоғары-төмен қарайық,Солға-солға түзу түр.Оңға-оңға түзу түр, Алға қарайбір адым,Артқа қарай бір адымБойымызға күш жинап,Бір дем алайық.
Ой толғаныс«Алғырлар»1. Ең кіші үш таңбалы сан. Жүз2. Қабырғалары тең тік төртбұрыш. Шаршы3. Ондықтан құралған сан. Қырық4. Бір таңбалы сан. Үш5. Кеміту амалы. Азайту«Білгірлер»1. Бір таңбалы сан Бір2. Геометриялық фигура. Төртбұрыш3. Бұрыш түрі Сүйір4. Уақыт өлшем бірлігі. Ғасыр5. Дөңгелекті басқаша қалай атаймыз. Шеңбер
Сабақты бекітуБүгінгі сабақта біз не істедік? Саған қайсы тапсырма қиын болды?
Үй тапсырмасыОқулықта берілген тапсырмаларды орындауОқушылар күнделіктеріне жазады
 БағалауБүгінгі сабақ ұнады ма?Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.Бағалау парақшасын толтырады
Кері байланыс





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!