|
Математика |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Бастауыш мектепте математиканы оқытудың қорытынды нәтижелерін сипаттайтын білім деңгейін анықтау |
|||
|
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор |
|||
|
Сабақтың жабдығы |
суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер. |
|||
|
Жалпы мақсаттар Оқыту нәтижесі |
Оқушыларға жаңа тақырыпты түсіндірі, Тақырыпқа байланысты берілген тапсырмаларды орындату. Математикалық сауаттылыққа тәрбиелеу. Білім,білік дағдыларын жетілдіру. |
|||
|
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|||
|
Бағалау парақшасымен таныстыру |
||||
|
Топқа бөлу |
Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. |
Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі. |
||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар. Мен бақытты баламын, Жан дүниемде күн нұрлы Жылуым мол бойымда. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
||
|
Үй тапсырмасын пысықтау |
Көбейту кестесін еске түсіру |
Оқушылар ауызша орындайды |
||
|
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындату. Дәптермен жұмыс. Қосымша тапсырмалар. |
|||
|
Сергіту сәті |
Орнымыздан тұрайық, Белімізді жазайық. Жоғары-төмен қарайық, Солға-солға түзу түр. Оңға-оңға түзу түр, Алға қарайбір адым, Артқа қарай бір адым Бойымызға күш жинап, Бір дем алайық. |
|||
|
Ой толғаныс |
«Алғырлар» |
|||
|
Сабақты бекіту |
Бүгінгі сабақта біз не істедік? |
Саған қайсы тапсырма қиын болды? |
||
|
Үй тапсырмасы |
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау |
Оқушылар күнделіктеріне жазады |
||
|
Бағалау |
Бүгінгі сабақ ұнады ма? |
Бағалау парақшасын толтырады |
||
|
Кері байланыс |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бастауыш мектепте математиканы оқытудың қорытынды нәтижелерін сипаттайтын білім деңгейін анықтау
Бастауыш мектепте математиканы оқытудың қорытынды нәтижелерін сипаттайтын білім деңгейін анықтау
|
Математика |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Бастауыш мектепте математиканы оқытудың қорытынды нәтижелерін сипаттайтын білім деңгейін анықтау |
|||
|
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор |
|||
|
Сабақтың жабдығы |
суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер. |
|||
|
Жалпы мақсаттар Оқыту нәтижесі |
Оқушыларға жаңа тақырыпты түсіндірі, Тақырыпқа байланысты берілген тапсырмаларды орындату. Математикалық сауаттылыққа тәрбиелеу. Білім,білік дағдыларын жетілдіру. |
|||
|
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|||
|
Бағалау парақшасымен таныстыру |
||||
|
Топқа бөлу |
Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. |
Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі. |
||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар. Мен бақытты баламын, Жан дүниемде күн нұрлы Жылуым мол бойымда. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
||
|
Үй тапсырмасын пысықтау |
Көбейту кестесін еске түсіру |
Оқушылар ауызша орындайды |
||
|
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындату. Дәптермен жұмыс. Қосымша тапсырмалар. |
|||
|
Сергіту сәті |
Орнымыздан тұрайық, Белімізді жазайық. Жоғары-төмен қарайық, Солға-солға түзу түр. Оңға-оңға түзу түр, Алға қарайбір адым, Артқа қарай бір адым Бойымызға күш жинап, Бір дем алайық. |
|||
|
Ой толғаныс |
«Алғырлар» |
|||
|
Сабақты бекіту |
Бүгінгі сабақта біз не істедік? |
Саған қайсы тапсырма қиын болды? |
||
|
Үй тапсырмасы |
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау |
Оқушылар күнделіктеріне жазады |
||
|
Бағалау |
Бүгінгі сабақ ұнады ма? |
Бағалау парақшасын толтырады |
||
|
Кері байланыс |
||||
шағым қалдыра аласыз













