№28 Ақбай жалпы орта мектебінің бастауыш сынып әдістемелік бірлестігі деңгейінде бір әріптеске жүргізілетін тәлімгерлік жұмыстың жоспары
|
Мақсаты: |
Тәлім алушының кәсіби дағдыларын дамытуына қолдау көрсету.Тәлімгер мен тәлім алушының бірлескен жұмысы арқылы оқу үдерісіне өзгеріс енгізу. |
|
Күтілетін нәтиже: |
Тәлімгер тәлім алушының кәсіби дамуына ықпалын тигізеді.Тәлiм алушы оқу үдepiciне жетi модульді жүйелi түрде eнгiзeдi,өзінің мүмкіндіктерін тиімді пайдаланады. |
|
Тәлімгер |
Бастауыш сынып мұғалімі Омарова Гулжамал |
|
Тәлім алушы |
Бастауыш сынып мұғалімі Бурлибаева Абиба |
|
Р/c |
Іс-шаралар |
Мазмұны |
Мерзімі |
|
1 |
Meктeп басшысымен кездесу |
Бағдарламаның мақсатымен және өткізілетін іс-шарамен таныстыру.Тәлім алушыны таңдап,бекітуге ұсыныс жасау. |
1 апта |
|
2 |
Тәлім алушымен сұхбат.Тәлім алушының сабағына ену. |
Тәлім алушының сабағына қатысып,бақылау,іс-тәжірибесімен танысу. |
1апта |
|
3 |
Тәлім алушымен сұхбаттасу арқылы қажеттілігін анықтау |
Тәлім алушының сабағын талдау.Кері және бастапқы байланыс беру. |
2апта |
|
4 |
Тәлім алушымен бірлесе келесі сабақты жоспарлау |
Бағдарламаның бағыт-бағдарын түсіндіру.Тәлім алушыға методикалық көмек көрсету.Сабақ жоспарына жеті модульді енгізу. |
2апта |
|
5 |
Тәлім алушыны коучингке қатыстыру |
Тәлім алушыға өз тәжірибесі туралы рефлексиялық ойландыру.Тәжірибесіне өзгеріс енгізу. |
3апта |
|
6 |
Тәлім алушыны тізбектелген 4 сабақтың біреуіне қатыстыру |
Орта мерзімді,қысқа мерзімді жоспарларды Блум таксоно-миясы негізінде құруға үйрету. |
3 апта |
|
7 |
Тәлім алушымен сұхбат.Сабаққа АКТ-ны енгізу туралы. |
Сабақ үдерісіне АКТ-ны енгізу.Тәжірибеге өзгеріс. |
4 апта |
|
8 |
Тәлім алушының өзгеріс енгізген сабақтарына қатысу. |
Сабаққа қатысып ,бақылау. |
5апта |
|
9 |
Тәлім алушымен зерттеу әңгіме жүргізу. |
Өзгертілген сабақты талдау,кері байланыс беру. |
5 апта |
|
10 |
Тәлім алушының іс-тәжірибесіндегі рефлексиясы. |
Тәлім алушының оқу үдерісіндегі өзгерістері және келешекке жоспары. |
6-7 апта |
|
11 |
Мектептегі тәжірибе кезеңін қорытындылау: -Алынған ақпараттың жүйелілігіне көз жеткізу; -Кері байланысты орнату «тәлімгер тәләм алушы», «тәлім алушы тәлімгер»; -Тәжірибені бағалау; -Есептер жазу. |
Желімізді тіркеу. |
6-7 апта |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бастауыш сынып әдістемелік бірлестігі деңгейінде бір әріптеске жүргізілетін тәлімгерлік жұмыстың жоспары
Бастауыш сынып әдістемелік бірлестігі деңгейінде бір әріптеске жүргізілетін тәлімгерлік жұмыстың жоспары
№28 Ақбай жалпы орта мектебінің бастауыш сынып әдістемелік бірлестігі деңгейінде бір әріптеске жүргізілетін тәлімгерлік жұмыстың жоспары
|
Мақсаты: |
Тәлім алушының кәсіби дағдыларын дамытуына қолдау көрсету.Тәлімгер мен тәлім алушының бірлескен жұмысы арқылы оқу үдерісіне өзгеріс енгізу. |
|
Күтілетін нәтиже: |
Тәлімгер тәлім алушының кәсіби дамуына ықпалын тигізеді.Тәлiм алушы оқу үдepiciне жетi модульді жүйелi түрде eнгiзeдi,өзінің мүмкіндіктерін тиімді пайдаланады. |
|
Тәлімгер |
Бастауыш сынып мұғалімі Омарова Гулжамал |
|
Тәлім алушы |
Бастауыш сынып мұғалімі Бурлибаева Абиба |
|
Р/c |
Іс-шаралар |
Мазмұны |
Мерзімі |
|
1 |
Meктeп басшысымен кездесу |
Бағдарламаның мақсатымен және өткізілетін іс-шарамен таныстыру.Тәлім алушыны таңдап,бекітуге ұсыныс жасау. |
1 апта |
|
2 |
Тәлім алушымен сұхбат.Тәлім алушының сабағына ену. |
Тәлім алушының сабағына қатысып,бақылау,іс-тәжірибесімен танысу. |
1апта |
|
3 |
Тәлім алушымен сұхбаттасу арқылы қажеттілігін анықтау |
Тәлім алушының сабағын талдау.Кері және бастапқы байланыс беру. |
2апта |
|
4 |
Тәлім алушымен бірлесе келесі сабақты жоспарлау |
Бағдарламаның бағыт-бағдарын түсіндіру.Тәлім алушыға методикалық көмек көрсету.Сабақ жоспарына жеті модульді енгізу. |
2апта |
|
5 |
Тәлім алушыны коучингке қатыстыру |
Тәлім алушыға өз тәжірибесі туралы рефлексиялық ойландыру.Тәжірибесіне өзгеріс енгізу. |
3апта |
|
6 |
Тәлім алушыны тізбектелген 4 сабақтың біреуіне қатыстыру |
Орта мерзімді,қысқа мерзімді жоспарларды Блум таксоно-миясы негізінде құруға үйрету. |
3 апта |
|
7 |
Тәлім алушымен сұхбат.Сабаққа АКТ-ны енгізу туралы. |
Сабақ үдерісіне АКТ-ны енгізу.Тәжірибеге өзгеріс. |
4 апта |
|
8 |
Тәлім алушының өзгеріс енгізген сабақтарына қатысу. |
Сабаққа қатысып ,бақылау. |
5апта |
|
9 |
Тәлім алушымен зерттеу әңгіме жүргізу. |
Өзгертілген сабақты талдау,кері байланыс беру. |
5 апта |
|
10 |
Тәлім алушының іс-тәжірибесіндегі рефлексиясы. |
Тәлім алушының оқу үдерісіндегі өзгерістері және келешекке жоспары. |
6-7 апта |
|
11 |
Мектептегі тәжірибе кезеңін қорытындылау: -Алынған ақпараттың жүйелілігіне көз жеткізу; -Кері байланысты орнату «тәлімгер тәләм алушы», «тәлім алушы тәлімгер»; -Тәжірибені бағалау; -Есептер жазу. |
Желімізді тіркеу. |
6-7 апта |
шағым қалдыра аласыз













