БЕКІТЕМІН:
Мектеп директоры:
«___»_________
КЕЛІСЕМІН:
Оқу ісінің меңгерушісі:
«___»_____________
ӘБ ОТЫРЫСЫНДА ҚАРАЛДЫ:
ӘБ жетекшісі:
«___»____________
Бастауыш сыныптар
әдістемелік бірлестігінің
2018-2019 оқу
жылына
арналған жоспары
Әдістеме жетекшісі:
Алшинбаева С.Б.
Мектеп
мәселесі:
«Мұғалімдердің шығармашылық дәрежесін арттыру
жолдары және инновациялық әдістемелерді енгізу».
Бастауыш сынып мұғалімдерінің
әдістеме бірлестігінің мәселесі:
«Сабақта жаңартылған
бағдарламаны енгізе отырып, оқушылардың танымдық қабілетін
арттыру»
Әдістемелік жұмыстың мақсаты:
Мұғалімдердің педагогикалық және кәсіби
шеберлігін, құзырлығын және сабақ беру әдістемесін үздіксіз
жетілдіру;
Міндеттері:
-
Мұғалімдердің жаңаша жұмыс
істеуіне жағдай жасау;
-
Мұғалімдерге
сындарлы
оқытудың әдіс тәсілдері мен жаңа педагогикалық технологиялар мен
инновацияларды меңгеруге, өз тәжірибесіне енгізуге
көмек көрсету;
-
Озық педагогикалық
тәжірибелерді зерттеу, үйрену, ендіру;
-
Мұғалімнің әдістемелік
шеберлігін, кәсіби деңгейін арттыру арқылы сапалы білімге қол
жеткізу;
-
Ерекше қабілетті
дарынды
және талантты оқушыларды анықтап, қабілетіне қарай
шығармашылыққа баулу;
-
Енжар оқушылармен үздіксіз жұмыс жүргізу;
Әдістемелік бірлестіктің
негізгі жұмыс формалары
- Дөңгелек үстелдер, семинар-конференциялар дайындау;
- Шығармашылық және тәжірибелік есептер өткізу;
- Әдістеме бірлестігі отырыстарын өткізу;
- Пәндік ашық сабақтар мен сыныптан тыс шаралар өткізу;
- Шебер сыныптар өткізу;
- Пән апталықтарын өткізу;
- Өзара тәжірибе алмасу және сабаққа ену;
- Сабақтар мен шараларды өткізу сапасын қадағалау;
- Ұстаздар мен оқушылардың білім-біліктілігін тексеруге
қатысу.
Әдістемелік
бірлестіктің негізгі жеті модуль бойынша негізгі
бағыттары
-
Оқыту мен оқудағы әдіс тәсілдерді
енгізу;
-
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;
-
Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау;
-
Оқыту мен оқуда ақпараттық коммуникациялық
технологияларды (АТК) пайдалану;
-
Талантты және дарынды балаларды оқыту;
-
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және
оқу;
-
Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Ашық
сабақтардың жоспары
-
|
Мұғалімнің
аты-жөні
|
Сынып
|
Пән
|
Мерзімі
|
1
|
Арыстанова Г. Н.
|
0а сынып
|
сауат ашу
|
наурыз
|
математика
|
мамыр
|
2
|
Болатова А.Ж.
|
1б сынып
|
математика
|
наурыз
|
развитие речи
|
мамыр
|
3
|
Сейтмаганбетова Ж.Б.
|
2а сынып
|
жаратылыстану
|
қазан
|
математика
|
мамыр
|
4
|
Алшинбаева
С.Б.
|
2б, 3б сынып
|
художествен.
труд
|
наурыз
|
математика
|
сәуір
|
6
|
Алимова М.С.
|
1а сынып
|
жаратылыстану
|
қараша
|
математика
|
наурыз
|
7
|
Шәріпхан Б.
|
4
сынып
|
математика
|
желтоқсан
|
қазақ тілі
|
ақпан
|
9
|
Ахметова С.М.
|
3А сынып
|
әдебиеттік оқу
|
Желтоқсан
|
математика
|
ақпан
|
10
|
Бекенова И.К.
|
0
б сынып
|
естествознание
|
наурыз
|
12
|
Ермагулова Г.Б.
|
4а сынып
|
орыс тілі
|
қаңтар
|
Апталықтардың жоспары
-
|
Апталықтар
|
Уақыты
|
Жауапты
|
1
|
Бастауыш
сыныптарының апталығы
|
наурыз
|
Алшинбаева С.Б.
|
Мұғалімдердің әдістемелік
тақырыбы
Мұғалімнің аты-жөні
|
сыны бы
|
Әдістемелік тақырыбы
|
Арыстанова Г.
|
0а
|
«Сабақта көрнекіліктерді
тиімді қолдану арқылы танымдық қабілеттерін
арттыру».
|
Бекенова И.К.
|
0б
|
|
Алимова М.С.
|
1а
|
Оқушылардың көркем әдебиетке деген
қызығушылықтарын оята отырып тілін дамыту.
|
Болатова А.Ж.
|
1б
|
Танымдық ойындар арқылы оқушылардың білім
сапасын арттыру
|
Сейтмағанбетова Ж.Б.
|
2а
|
«Сабақта модульдерді
ықпалдастырып сындарлы оқытудың түрлі әдіс-тәсілдерін қолдану
арқылы талантты және дарынды оқушыларды даярлау»
|
Алшинбаева
С.Б.
|
2б, 3б
|
Сабақта жаңа әдістерді
қолдана отырып, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін
дамыту.
|
Ахметова С.М.
|
3а
|
«Қызықты тапсырмалар
беру арқылы оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін
дамыту».
|
Шарипхан
Б.
|
4
|
«Оқытудың жаңа әдістерін
қолдана отырып, оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға
баулу».
|
Әдістеме бірлестігінің
отырыстары
1 о т ы
р ы с
қыркүйек
-
2017-2018 оқу жылының қорытындысы және
2018-2019 оқу жылына арналған тапсырмалар. (Алшинбаева
С.Б.)
-
Мұғалімдерге арналған
көрнекіліктер. Таныстырылым. (Сейтмағанбетова Ж.Б.)
-
Мұғалімге аттестациядан өту
нұсқауын талқылау, ұсыныстар мен пікірлер.
2 о т ы
р ы с
қараша
-
«Познавательные игры на
уроках обучение
грамоте»
Слайд. (Болатова А.Ж.)
-
«Сахналық
қойылым арқылы балалардың тілдік қорын арттыру» Сахналық
көрініс. (Алимова
С.Б.).
-
Ашық сабақтарды
талқылау
3 о т ы
р ы с
желтоқсан
-
«Көркем еңбек пәнінен
субояу арқылы салынған суреттер көрмесін
ұйымдастыру» Слайд.
(Алшинбаева
С.Б.)
-
1-4 сынып оқушыларының оқу
жылдамдығын тексерудің қорытындысы. (Сейтмағанбетова
Ж.Б.)
-
«Математика пәнін басқа пәндермен кіріктіру арқылы оқытудың
тиімділігі».
(Шәріпхан Б.)
-
4-ші сыныпта өткізілген тест
қорытындысы. (Сейтмағанбетова Ж.Б.)
4 о т ы
р ы с
наурыз
-
«Логикалық тапсырмалардың
түрлері»
Іс-тәжірибе алмасу. (Ахметова
С.М.)
-
«Даярлық топта
қолданылатын көрнекіліктер» Көрсетілім.
(Арыстанова
Г.Н.)
-
Ашық сабақтарды талқылау,
апталықты қорыту
5 о т ы
р ы с
мамыр
-
Оқушылардың бақылау жұмысы
дәптерлерін тексеру қорытындысы.
-
Жазғы сауықтыру лагерінің
жұмыс жоспарын бекіту.
-
4 сынып оқушыларының білім,
білік, дағдыларын тексеру қорытындысы. (Сейтмағанбетова
Ж.Б.)
2018-2019 оқу жылына
арналған тапсырмалар
-
Мұғалімдердің білім жетілдіру курстарына
қатысу;
-
Әрбір
сабақта оқытудың жаңа мотивациялары мен әдістерін, формаларын, озық
технологияларды қолдана отырып, оқушылардың сабаққа
қызығушылықтарын арттыру.
-
Аймақтық,
аудандық сайыстарға қатысу.
-
Жоспарланған ашық сабақтарды, апталықтарды өткізу,
баяндамалар мен слайдтарды дайындау.
-
Бастауыш сынып оқушылары
арасында пән олимпиадаларын өткізу.
-
Мектепішілік бақылау жұмыстарын, кесінділер мен тестерді
және 4-ші сыныптарға ОЖСБ өткізу.
-
Бір-бірінің сабақтарына
қатысу, іс-тәжірибе алмасу.
-
Оқу
бөлмелерін көрнекілік құралдармен, ресурстармен
жабдықтау.
-
Дарынды
және талантты балалармен, енжар балалармен жұмыстар
жүргізу.
-
Өз
білімін жетілдіру /жаңартылған білім беру бағдарламасын оқытатын
курстарға бару/