Түсінік хат
Тақырыптық - күнтізбелік жоспар келесі нормативтік құжаттар негізінде құрылды:«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы; «Қазақстан Республикасында бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» (ҚР МП 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығы); «Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндер, таңдау курстары мен факультативтер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығы);«Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік ережелерін бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығы);«Оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің, оқу құралдарының және басқа да қосымша әдебиеттердің, оның ішінде электрондық тасымалдау құралдары тізбесін бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2021 жылғы 10 маусымдағы №286 бұйрығы);«ҚР БҒМ кейбір бұйрықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» (ҚР БҒМ 2019 жылғы 26 шілдедегі № 334 бұйрығы, 4-қосымша);«Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы); «Қашықтықтан білім беру технологиялары бойынша оқу процесін ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2015 жылғы 20 наурыздағы № 137 бұйрығы); «Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың 2023-2024 оқу жылындағы ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хат.
Оқыту мақсаты – білім алушыларды компьютер құрылғысы, ақпаратты ұсыну және өңдеу, Интернет желісінде жұмыс істеу, есептік ойлау, робототехника мәселелері бойынша заманауи ақпараттық технологияларды практикада пайдалану үшін базалық біліммен, іскерлікпен және дағдылармен қамтамасыз ету болып табылады.
Оқыту міндеттері:
1) білім алушыларға компьютер туралы, қазіргі заманғы цифрлық құрылғылар және олардың қоғамдағы рөлі туралы бастапқы ақпараттар беру;
2) ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, білім алушылардың есептей білу, роботтарды жинау және программалау, іздеу, жинақтау, өңдеу, ақпараттарды сақтау және тарату дағдыларын қалыптастыру;
3) білім алушылардың әртүрлі қолданбалы программаларды қолдану арқылы өз идеяларын ұсыну дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету;
4) байланыс, ақпарат алмасу және ынтымақтастық үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалануын ынталандыру;
5) білім алушыларды компьютермен қауіпсіз жұмыс істеу ережелеріне үйрету.
Оқулық: Цифрлық сауаттылық. Оқулық Р. Қадыркұлов, Ә.Д. Рұсқұлбекова,Н.Қ.Беристемова 2021ж. Алматы кітап.
2, 3–сыныпқа арналған тақырыптық-күнтізбелік жоспардың ерекшеліктері
Пән мазмұнындағы тақырыптарды оқыту оқушыларды алгоритмдеу мен программалауға байланысты негізгі ұғымдармен таныстыруға және бастапқы дағдыларды қалыптастыруға арналған. Атап айтқанда: «алгоритм», «программа» ұғымдарымен, программалау ортасының интерфейсімен таныстыру, тінтуірмен орындалатын әрекеттерді іске асыру, объектіні белгілеу, сүйреу, батырманы екі рет басу. Дайын программа бойынша скриптерді құру, программаға өзгерістер енгізу, программаны жүргізу дағдылары қалыптастырылады.
«Цифрлық сауаттылық» пәнінен бөлімдер мен тоқсан бойынша жиынтық бағалаулар жүргізілмейді. Жартыжылдықтар соңында «Цифрлық сауаттылық» пәні бойынша «есептелді» («есептелмеді») қойылады. Білім алушы оқыту мақсаттары бойынша практикалық тапсырмаларды орындаған жағдайда «есептелді» қойылады.
«Цифрлық сауаттылық» оқу пәнінің 2-сыныптағы базалық білім мазмұны
1-бөлім.Компьютер – 4 сағат:
2-бөлім.Шығармашылық және компьютер -4 сағат:
3-бөлім.Сөзбе сөз–8 сағат
4-бөлім.Мултемедиа–5 сағат
5-бөлім.Робототехника:сенсорлар – 5
6-бөлім.Робототехника «Билейтін робот» жобасы–8
«Цифрлық сауаттылық» оқу пәнінің 3-сыныптағы базалық білім мазмұны
1-бөлім. Бағдарламалау -8
2-бөлім. Ойын құру -8
3-бөлім.Робототехника-10
4-бөлім. Презентациялар-5
5-бөлім. Мәтін, графика және презентация-5
2023-2024 оқу жылы 1-сыныпқа арналған
Жаңартылған бағдарлама бойынша «Цифрлық сауаттылық» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар
|
р/с |
Бөлім /Ауыспалы |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
1 |
1-бөлім Ақпараттық этикет (ортақ тақырыбы «Саяхат»)
|
Өз денсаулығымызды сақтаймыз |
1.1.3.1 информатика кабинетінде тәртіп ережелерін сақтау; |
1 |
|
|
|
2 |
Интернет желісіндегі жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік |
1.3.1.1 желідегі барлық ақпарат сенімді және пайдалы емес екенін түсіну; |
1 |
|
|
|
|
3 |
Желідегі қажетсіз байланыстар |
1.3.2.1 желідегі қажетсіз байланыстардың тәуекелдерін түсіну; |
1 |
|
|
|
|
4 |
Қауіпсіздікті сақтайық.Жоба жұмысы |
1.3.2.1 желідегі қажетсіз байланыстардың тәуекелдерін түсіну; |
1 |
|
|
|
|
5 |
2-бөлім Программалау (ортақ тақырыбы «Дәстүр және фольклор»)
|
Менің алғашқы программам |
1.4.1.1 Сызықты алгоритмді іске асыру; 1.4.2.1 Программалау ойын алаңында жобаны құру,сақтау және ашу (Scratch) |
1 |
|
|
|
6 |
Scratch программасында жоба құру |
1.4.1.1 Сызықты алгоритмді іске асыру; 1.4.2.1 Программалау ойын алаңында жобаны құру,сақтау және ашу (Scratch) |
1 |
|
|
|
|
7 |
«Қош келдің,Наурыз!» жобалық жұмысы |
1.4.1.1 Сызықты алгоритмді іске асыру; 1.4.2.1 Программалау ойын алаңында жобаны құру,сақтау және ашу (Scratch) |
1 |
|
|
|
|
8 |
Scratch программасында жобаны сақтау және ашу |
1.4.1.1 Сызықты алгоритмді іске асыру; 1.4.2.1 Программалау ойын алаңында жобаны құру,сақтау және ашу (Scratch) |
1 |
|
|
|
|
9 |
Музыкалық аспаптар.Жобалық жұмыс |
1.4.1.1 Сызықты алгоритмді іске асыру; 1.4.2.1 Программалау ойын алаңында жобаны құру,сақтау және ашу (Scratch) |
1 |
|
|
|
|
10 |
3-бөлімБіздің өміріміздегі роботтар(ортақ тақырыбы «Тағам және сусындар», «Дені саудың жаны сау»)
|
Роботпен алғашқы танысуым |
1.5.1.1 Білім беру роботының негізгі моделін жинау; |
1 |
|
|
|
11 |
Роботқа арналған программа |
1.5.2.1 Роботтың белігілі жылдамдықтағы қозғалысын ұйымдастыру; 1.5.1.2. Роботқа арналған программаны жүктеп алып,іске қосу; |
1 |
|
|
|
|
12 |
Роботтың белгілі бір жылдамдықтағы қозғалысы |
1.5.2.1 Роботтың белігілі жылдамдықтағы қозғалысын ұйымдастыру; 1.5.1.2. Роботқа арналған программаны жүктеп алып,іске қосу; |
1 |
|
|
|
|
13 |
Роботтың қозғалысы |
1.5.2.2 Дөңгелек айналымының белгілі бір санына робот қозғалысын ұйымдастыру; 1.5.2.3 Роботты алға жылжыту қозғалысын ұйымдастыру 1.5.2.4 Роботты артқа жылжыту қозғалысын ұйымдастыру; |
1 |
|
|
|
|
14 |
Роботтың алға,артқа жылжу қозғалысы |
1.5.2.2 Дөңгелек айналымының белгілі бір санына робот қозғалысын ұйымдастыру; 1.5.2.3 Роботты алға жылжыту қозғалысын ұйымдастыру 1.5.2.4 Роботты артқа жылжыту қозғалысын ұйымдастыру; |
1 |
|
|
|
|
15 |
Лабиринт |
1.5.2.5 Роборттың 90,180 градустағы бұрылысын ұйымдастыру |
1 |
|
|
|
|
16 |
Лабиринттен шығу |
1.5.2.5 Роборттың 90,180 градустағы бұрылысын ұйымдастыру |
1 |
|
|
2023-2024 оқу жылы 2-сыныпқа арналған
Жаңартылған бағдарлама бойынша «Цифрлық сауаттылық» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар
|
р/с |
Бөлім /Ауыспалы |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
1 |
1-бөлім Компьютерлер мен бағдарламалар (ортақ тақырыбы:"Барлығы мен туралы")
|
Өз денсаулығымызды сақтаймыз
|
2.1.3.1 цифрлық құрылғылар
және Интернет желілерімен жұмыс істеу кезінде негізгі қауіпсіздік
ережелеріне сүйену; |
1 |
|
|
|
2 |
Ақпаратты іздеу үшін браузерді қолдану |
2.1.1.1 енгізу шығару құрылғыларын ажырата білу; |
1 |
|
|
|
|
3 |
Файлдар мен бумалар |
2.1.2.1 файл мен бума туралы түсінік беру; 2.1.2.2 файлдар мен бумаларды жасау, көшіру, жылжыту және жою; 2.1.2.3 өз жұмысындағы контекстік мәзірді пайдалану; |
1 |
|
|
|
|
4 |
Файлдар және бумалармен жұмыс істеу |
2.1.1.1 енгізу шығару құрылғыларын ажырата білу; 2.1.2.2 файлдар мен бумаларды жасау, көшіру, жылжыту және жою; 2.1.2.3 өз жұмысындағы контекстік мәзірді пайдалану; |
1 |
|
|
|
|
5 |
2-бөлім Шығармашылық және компьютер (ортақ тақырыбы: "Менің отбасым және достарым" |
Програмаларды құруды жалғастырамыз |
2.4.1.1 тармақталған алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
|
|
|
6 |
Алгоритмді орындау |
2.4.1.2 ауызша белгіленген алгоритмді іске асыру; |
1 |
|
|
|
|
7 |
Жеке кейіпкер жасау |
2.4.2.1. программалау алаңының
кірістірілген графикалық редакторында кейіпкер
жасау; |
1 |
|
|
|
|
8 |
Суреттерді өңдеу |
2.4.1.1 тармақталған алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
|
|
|
|
9 |
3-бөлім Сөзбе-сөз (ортақ тақырыптары: "Менің мектебім", "Менің туған жерім") |
Пернетақтамен танысу |
2. 2.1.1пернетақта симуляторында мәтін теру; |
1 |
|
|
|
10 |
Пернетақтамен жұмыс.Жоба жасау |
2.4.2.2 пернетақтадан спрайтты басқаруды ұйымдастыру |
1 |
|
|
|
|
11 |
Пернетақта симуляторы |
2.4.2.3 кейіпкерлер арасында мәтіндік диалог ұйымдастыру; |
1 |
|
|
|
|
12 |
Мәтінмен жұмыс істеу |
2.4.2.3 кейіпкерлер арасында мәтіндік диалог ұйымдастыру; |
1 |
|
|
|
|
13 |
Мәтінмен жұмыс істеу.Жоба жасау |
2.4.1.1 тармақтау алгоритмін іске асыру; |
1 |
|
|
|
|
14 |
Мультфильм құру |
2.4.2.2 пернетақтадан спрайтты басқаруды ұйымдастыру; |
1 |
|
|
|
|
15 |
Мультфильм құру үшін спарйттарды басқару |
2.4.2.3 персонаждар арасында мәтін диалогын ұйымдастыру |
1 |
|
|
|
|
16 |
Мультфильм құру.Жоба жасау |
2.4.1.1 тармақтау алгоритмін іске
асыру; |
1 |
|
|
|
|
17 |
4-бөлім Мультимедиа (ортақ тақырыбы: " Дені саудың-жаны сау") |
Дыбысты жазу және ойнату құрылғылары |
2.1.1.1 енгізу шығару құрылғыларын ажырату; |
1 |
|
|
|
18 |
Дыбыс әсерлері |
2.2.4.2 дыбыстық файлдарды өңдеу; |
1 |
|
|
|
|
19 |
Дыбысты әсерлері.Жоба жасау |
2.2.4.2 дыбыстық файлдарды өңдеу; |
1 |
|
|
|
|
20 |
Дыбысты өңдеу |
2.2.4.2 дыбыстық файлдарды өңдеу; |
1 |
|
|
|
|
21 |
5-бөлім Робототехника: сенсорлар (ортақ тақырыбы: "Дәстүрлер және фольклор") |
Робот қозғалысы |
2.5.2.1 ауызша нысанда көрсетілген алгоритм бойынша робот қозғалысын ұйымдастыру; |
1 |
|
|
|
22 |
Роботқа арналған программаны іске қосу |
2.5.3.1 программаны бастау үшін түрту сенсорын қолдану; |
1 |
|
|
|
|
23 |
Робот арналған программаны іске қосу.Жоба жасау |
2.5.2.1 ауызша нысанда көрсетілген алгоритм бойынша робот қозғалысын ұйымдастыру; |
1 |
|
|
|
|
24 |
Роботқа арналған дыбыс |
2.5.1.1 роботқа арналған аудиофайлды жүктеу; |
1 |
|
|
|
|
25 |
Роботқа арналған дыбыс.Жоба
жасау |
2.5.1.2. роботқа арналған программаны әзірлеу кезінде дыбысты пайдалану; |
1 |
|
|
|
|
26 |
6-бөлім Робототехника: "Билейтін робот" жобасы (ортақ тақырыптар: "Қоршаған орта", "Саяхат") |
Жобаға идея |
2.2.1.2 өз идеяларын мәтіндік редакторда жазу |
1 |
|
|
|
27 |
Мәтіндік редактормен танысу |
2.3.2.1 қосымшалар арасындағы мәліметтермен ауысу; |
1 |
|
|
|
|
28 |
Өз идеяларын мәтіндік редакторда жазу |
2.4.1.3 мәселені шешу үшін алгоритм құрастыру; |
1 |
|
|
|
|
29 |
Жобаға идея.Жоба жасау |
2.4.1.1 тармақталған алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
|
|
|
|
30 |
Жобаға арналған алгоритм |
2.4.1.1 тармақталған
алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
|
|
|
|
31 |
"Билейтін робот" жасау |
2.5.2.1 ауызша нысанда көрсетілген алгоритм бойынша робот қозғалысын ұйымдастыру; |
1 |
|
|
|
|
32 |
Роботқа арналған аудиофайл жүктеу |
2.5.3.1 программаны бастау үшін жанап өтетін датчикті қолдану |
1 |
|
|
|
|
33 |
"Билейтін робот" жасау.Жобаны қорғау |
2.5.1.1 роботқа арналған аудиофайлды
жүктеу; |
1 |
|
|
|
|
34 |
Жобаны қорғау |
2.5.1.3 құрылған роботты аудиторияға ұсыну. |
1 |
|
|
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
3 сынып
|
р/с |
Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаты |
Cағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
1 |
1-бөлім Бағдарламалау (ортақтақырыптары: "Жабайы табиғат", "Жақсы деген немене, жаман деген немене?") |
§1.Өміріміздегі қайталаулар |
3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл); |
1 |
|
|
|
2 |
§2.Циклдер |
3.4.1.2 циклдік алгоритмді іске асыру; |
1 |
|
|
|
|
3 |
§3.Кейіпкердің қозғалысы |
3.4.2.4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
|
|
|
|
4 |
§4.Қозғалыс командаларын жоба құруда қолдану |
3.4.2.4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
|
|
|
|
5 |
§5. Практикалық тапсырмалар |
3.4.2.4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
|
|
|
|
6 |
§6. Желіде тілдесу |
3.1.3.1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру. |
1 |
|
|
|
|
7 |
§7. Әлеуметтік желілер мен мессенджерлер |
3.1.3.1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру. |
1 |
|
|
|
|
8 |
§8. Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар |
3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл); 3.4.1.2 циклдік алгоритмді іске асыру; 3.4.2.4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
|
|
|
|
9 |
2-бөлім Ойын құру |
§9.Ойынның сценарийі |
3.4.2.1 дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу; 3.2.1.1 таңбалы, нөмірленген тізімдер жасау; |
1 |
|
|
|
10 |
§10. Көріністер |
3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу; |
1 |
|
|
|
|
11 |
§11. Кейіпкерлер |
3.4.2.3 программалау
ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс
істеу; |
1 |
|
|
|
|
12 |
§12.Практикалық жұмыс |
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
|
|
|
|
13 |
|
§13.Костюм ауыстыру |
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
|
|
|
14 |
§14.Менің ойыным |
3.4.1.1 қайталауды
қолданатын алгоритмдер құрастыру
(цикл); |
1 |
|
|
|
|
15 |
§15 Шағын ойындар |
3.4.1.1 қайталауды
қолданатын алгоритмдер құрастыру
(цикл); |
1 |
|
|
|
|
16 |
§16. Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар |
3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер
құрастыру (цикл); |
1 |
|
|
|
|
17 |
3-бөлім Робототехника. Жоба (ортақ тақырыптары: "Өнер", "Көрнекті тұлғалар") |
§17.Word мәтіндік редакторы |
3.1.1.1 таңба
регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту
үшін клавиштерді пайдалану; |
1 |
|
|
|
18 |
§18. Жобаға идея |
3.2.1.2 мәтінді теру ережесін сақтау; 3.2.1.3. мәтінді өңдеу. |
1 |
|
|
|
|
19 |
§19. Құжатты рәсімдейміз |
3.2.1.4 шрифт пен абзацты пішімдеу. |
1 |
|
|
|
|
20 |
§20. Мәтіндегі иллюстрация |
3.2.1.5. суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу |
1 |
|
|
|
|
21 |
§21. Компьютерде және құжатта ақпарат іздеу. |
3.3.1.1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі); |
1 |
|
|
|
|
22 |
§22. Робот қолының қозғалысы (1-сабақ) |
3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу; |
1 |
|
|
|
|
23 |
§24. Цикл блогы |
3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану; |
1 |
|
|
|
|
24 |
§25 «Робот-тазартқыш» құрастыру |
3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін
орнату және жылдамдығын реттеу; |
1 |
|
|
|
|
25 |
§26. Өзіңді тексер!Шығармашылық тапсырмалар |
3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану; |
1 |
|
|
|
|
26 |
4-бөлім Презентациялар (ортақ тақырыбы: "Су – өмірдің қайнар көзі") |
§27.Презентация жасау |
3.2.3.1 мәтін мен
бейнені қамтитын қарапайым презентациялар
жасау; |
1 |
|
|
|
27 |
§28. Презентация дизайны |
3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын дизайнды пайдалану; |
1 |
|
|
|
|
28 |
§29. Анимация және ауысу |
3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану; |
1 |
|
|
|
|
29 |
§30.Жоба жұмысына презентация жасау |
3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану; |
1 |
|
|
|
|
30 |
§30.Жоба жұмысына презентация жасау |
3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау |
1 |
|
|
|
|
31 |
5-бөлім Мәтін, графика және презентация (ортақ тақырыбы: "Демалыс мәдениеті. Мерекелер") |
§31. Фотосуреттер |
3.2.2.1 фотосуреттерді өңдейтін (жарық, контраст, жиектеме) программалар қолдану; |
1 |
|
|
|
32 |
§32. Фотосуреттер топтамасы |
3.2.2.1 фотосуреттерді өңдейтін (жарық, контраст, жиектеме) программалар қолдану; |
1 |
|
|
|
|
33 |
§33. Жобамен таныстыру |
3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау; |
1 |
|
|
|
|
34 |
§34.Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар |
3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау; 3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын жобаны пайдалану; 3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану. |
1 |
|
|
Информатика 4 сыныбы
Аптасына: 1 сағат, барлығы:36сағат
|
№р/с |
Ауыспалы |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқудың мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
1 |
І БӨЛІМ Программалау (ортақ тақырыптары: «Менің Отаным - Қазақстан», «Адами құндылықтар») |
Айнымалылар |
4.4.2.1 айнымалыларды қолдану |
1 |
|
|
|
2 |
Кейіпкердің костюмін өзгерту |
4.4.1.1 кірістірілген циклды жүзеге асыру |
1 |
|
|
|
|
3 |
Кейіпкердің костюмін өзгерту |
4.4.1.1 кірістірілген циклды жүзеге асыру |
1 |
|
|
|
|
4 |
Өз ойынының сценарийі |
4.2.1.1 мәтінде қарапайым кестелер жасау |
1 |
|
|
|
|
5 |
Логикалық операторлар |
4.4.1.2 логикалық операторларды пайдалану |
1 |
|
|
|
|
6 |
Салыстыру операторлары |
4.4.1.3 салыстыру операторларын пайдалану |
1 |
|
|
|
|
7 |
Өз ойыным |
4.4.2.2 өз сценарийі бойынша ойын жасау |
1 |
|
|
|
|
8 |
Өз ойыным. Жоба құру |
4.4.2.2 өз сценарийі бойынша ойын жасау |
1 |
|
|
|
|
10 |
ІІ БӨЛІМ Робототехника. Лабиринт және кегль-ринг (ортақ тақырыптары: («Мәдени мұра», «Мамандықтар әлемі») |
Түс датчигі |
4.5.1.1 түс датчигін қолдану |
1 |
|
|
|
11 |
Бағдаршам-робот |
4.5.1.1 түс датчигін қолдану |
1 |
|
|
|
|
12 |
Ультрадыбыс датчигі |
4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану |
1 |
|
|
|
|
13 |
Ультрадыбыс датчигі.Жоба құру |
4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану |
1 |
|
|
|
|
14 |
Лабиринттан шығу |
4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану |
1 |
|
|
|
|
15 |
Кегль-ринг |
4.5.1.1 түс датчигін қолдану 4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану |
1 |
|
|
|
|
16 |
Кегль-ринг.Жоба құру |
4.5.1.1 түс датчигін қолдану 4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану |
1 |
|
|
|
|
|
Қайталау |
4.5.1.1 түс датчигін қолдану 4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану |
1 |
|
|
|
|
17 |
ІІІ БӨЛІМ Бейне жасау (ортақ тақырыбы: «Табиғи құбылыстар») |
Видеожазба |
4.2.4.1 бейнеклиптерді жасау; |
1 |
|
|
|
18 |
VideoPad редакторының мүмкіндіктер |
4.2.4.1 бейнеклиптерді жасау; |
1 |
|
|
|
|
19 |
Видеоны өңдеу |
4.2.4.1 бейнеклиптерді жасау; |
1 |
|
|
|
|
20 |
Видеоны өңдеу.Жоба құру |
4.2.4.1 бейнеклиптерді жасау; |
1 |
|
|
|
|
21 |
IV БӨЛІМ Презентациялар (ортақ тақырыбы: «Қоршаған ортаны қорғау») |
Презентацияларға арналған ақпарат |
4.2.3.1 слайд үшін макет таңдау; 4.3.1.1 ақпарат іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар, құжаттағы мәтін үзіндісі); 4.3.2.1 браузер параметрлерін қолдану (бетбелгілер жасау, журналды және жүктеуді көру); |
1 |
|
|
|
22 |
Презентацияларға арналған ақпарат.Жоба құру |
4.2.3.1 слайд үшін макет таңдау; 4.3.1.1 ақпарат іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар, құжаттағы мәтін үзіндісі); 4.3.2.1 браузер параметрлерін қолдану (бетбелгілер жасау, журналды және жүктеуді көру); |
|
|
|
|
|
23 |
Презентацияға слайдының макеті |
4.2.4.2 белгілібіртақырыптафотосуреттер, дыбыстаржәнебейнелердіпайдалану; 4.2.3.3 презентацияғадыбыспенбейненікірістіру; |
1 |
|
|
|
|
24 |
Презентациядағы дыбыстар |
4.3.1.1 ақпарат іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар, құжаттағы мәтін үзіндісін); 4.2.3.2 презентациялардағы нысандар анимациясын келтіру; 4.2.4.2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану; 4.2.3.3 презентацияға дыбыс пен бейнені кірістіру; |
1 |
|
|
|
|
25 |
Презентациядағы видео |
4.2.3.2 презентациялардағы нысандардың анимациясын келтіру; 4.2.1.2 құжатқа сурет енгізу; |
1 |
|
|
|
|
26 |
Презентациядағы видео. Жоба құру |
|
1 |
|
|
|
|
27 |
|
Презентациядағы анимация |
4.2.3.2 презентациялардағы нысандардың анимациясын келтіру; 4.2.1.2 құжатқа сурет енгізу; |
1 |
|
|
|
28 |
V БӨЛІМ Болашақтың компьютерлері (ортақ тақырыптары: «Болашаққа саяхат», «Ғарышқа саяхат») |
Интернетке деректер жіберу |
4.3.2.2 файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта арқылы қабылдау және жіберу; |
1 |
|
|
|
29 |
Электронды поштамен файлдарды қабылдау және жіберу |
4.3.2.2 файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта арқылы қабылдау және жіберу; |
1 |
|
|
|
|
30 |
Пароль сенімділігі |
4.3.2.1 браузер параметрлерін қолдану (бетбелгілер жасау, журналды және жүктеуді көру); 4.3.2.2 файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта арқылы қабылдау және жіберу; 4.1.3.1 сенімді пароль критерийлерін айқындау; |
1 |
|
|
|
|
31 |
Интернетке деректер жіберу. Жоба құру |
4.1.1.1 компьютерлік және мобильді технологиялардың ескіруі ғылыми-техникалық прогреспен байланысты екенін түсіндіру; |
1 |
|
|
|
|
32 |
Пароль сенімділігі. Жоба құру |
4.3.1.1 ақпараттыіздеу (компьтютердегі файлдар мен бумалар); 4.2.4.2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану.
|
1 |
|
|
|
|
33 |
«Болашақтағы компьютер» шағын жоба |
4.3.1.1 ақпаратты іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар); 4.2.4.2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану. |
1 |
|
|
|
|
34 |
Жобалық жұмыстар |
4.3.1.1 ақпаратты іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар); 4.2.4.2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану. |
1 |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бастауыш сынып ҚМЖ информатика
Бастауыш сынып ҚМЖ информатика
Түсінік хат
Тақырыптық - күнтізбелік жоспар келесі нормативтік құжаттар негізінде құрылды:«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы; «Қазақстан Республикасында бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» (ҚР МП 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығы); «Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндер, таңдау курстары мен факультативтер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығы);«Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік ережелерін бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығы);«Оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің, оқу құралдарының және басқа да қосымша әдебиеттердің, оның ішінде электрондық тасымалдау құралдары тізбесін бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2021 жылғы 10 маусымдағы №286 бұйрығы);«ҚР БҒМ кейбір бұйрықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» (ҚР БҒМ 2019 жылғы 26 шілдедегі № 334 бұйрығы, 4-қосымша);«Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы); «Қашықтықтан білім беру технологиялары бойынша оқу процесін ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2015 жылғы 20 наурыздағы № 137 бұйрығы); «Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың 2023-2024 оқу жылындағы ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хат.
Оқыту мақсаты – білім алушыларды компьютер құрылғысы, ақпаратты ұсыну және өңдеу, Интернет желісінде жұмыс істеу, есептік ойлау, робототехника мәселелері бойынша заманауи ақпараттық технологияларды практикада пайдалану үшін базалық біліммен, іскерлікпен және дағдылармен қамтамасыз ету болып табылады.
Оқыту міндеттері:
1) білім алушыларға компьютер туралы, қазіргі заманғы цифрлық құрылғылар және олардың қоғамдағы рөлі туралы бастапқы ақпараттар беру;
2) ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, білім алушылардың есептей білу, роботтарды жинау және программалау, іздеу, жинақтау, өңдеу, ақпараттарды сақтау және тарату дағдыларын қалыптастыру;
3) білім алушылардың әртүрлі қолданбалы программаларды қолдану арқылы өз идеяларын ұсыну дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету;
4) байланыс, ақпарат алмасу және ынтымақтастық үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалануын ынталандыру;
5) білім алушыларды компьютермен қауіпсіз жұмыс істеу ережелеріне үйрету.
Оқулық: Цифрлық сауаттылық. Оқулық Р. Қадыркұлов, Ә.Д. Рұсқұлбекова,Н.Қ.Беристемова 2021ж. Алматы кітап.
2, 3–сыныпқа арналған тақырыптық-күнтізбелік жоспардың ерекшеліктері
Пән мазмұнындағы тақырыптарды оқыту оқушыларды алгоритмдеу мен программалауға байланысты негізгі ұғымдармен таныстыруға және бастапқы дағдыларды қалыптастыруға арналған. Атап айтқанда: «алгоритм», «программа» ұғымдарымен, программалау ортасының интерфейсімен таныстыру, тінтуірмен орындалатын әрекеттерді іске асыру, объектіні белгілеу, сүйреу, батырманы екі рет басу. Дайын программа бойынша скриптерді құру, программаға өзгерістер енгізу, программаны жүргізу дағдылары қалыптастырылады.
«Цифрлық сауаттылық» пәнінен бөлімдер мен тоқсан бойынша жиынтық бағалаулар жүргізілмейді. Жартыжылдықтар соңында «Цифрлық сауаттылық» пәні бойынша «есептелді» («есептелмеді») қойылады. Білім алушы оқыту мақсаттары бойынша практикалық тапсырмаларды орындаған жағдайда «есептелді» қойылады.
«Цифрлық сауаттылық» оқу пәнінің 2-сыныптағы базалық білім мазмұны
1-бөлім.Компьютер – 4 сағат:
2-бөлім.Шығармашылық және компьютер -4 сағат:
3-бөлім.Сөзбе сөз–8 сағат
4-бөлім.Мултемедиа–5 сағат
5-бөлім.Робототехника:сенсорлар – 5
6-бөлім.Робототехника «Билейтін робот» жобасы–8
«Цифрлық сауаттылық» оқу пәнінің 3-сыныптағы базалық білім мазмұны
1-бөлім. Бағдарламалау -8
2-бөлім. Ойын құру -8
3-бөлім.Робототехника-10
4-бөлім. Презентациялар-5
5-бөлім. Мәтін, графика және презентация-5
2023-2024 оқу жылы 1-сыныпқа арналған
Жаңартылған бағдарлама бойынша «Цифрлық сауаттылық» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар
|
р/с |
Бөлім /Ауыспалы |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
1 |
1-бөлім Ақпараттық этикет (ортақ тақырыбы «Саяхат»)
|
Өз денсаулығымызды сақтаймыз |
1.1.3.1 информатика кабинетінде тәртіп ережелерін сақтау; |
1 |
|
|
|
2 |
Интернет желісіндегі жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік |
1.3.1.1 желідегі барлық ақпарат сенімді және пайдалы емес екенін түсіну; |
1 |
|
|
|
|
3 |
Желідегі қажетсіз байланыстар |
1.3.2.1 желідегі қажетсіз байланыстардың тәуекелдерін түсіну; |
1 |
|
|
|
|
4 |
Қауіпсіздікті сақтайық.Жоба жұмысы |
1.3.2.1 желідегі қажетсіз байланыстардың тәуекелдерін түсіну; |
1 |
|
|
|
|
5 |
2-бөлім Программалау (ортақ тақырыбы «Дәстүр және фольклор»)
|
Менің алғашқы программам |
1.4.1.1 Сызықты алгоритмді іске асыру; 1.4.2.1 Программалау ойын алаңында жобаны құру,сақтау және ашу (Scratch) |
1 |
|
|
|
6 |
Scratch программасында жоба құру |
1.4.1.1 Сызықты алгоритмді іске асыру; 1.4.2.1 Программалау ойын алаңында жобаны құру,сақтау және ашу (Scratch) |
1 |
|
|
|
|
7 |
«Қош келдің,Наурыз!» жобалық жұмысы |
1.4.1.1 Сызықты алгоритмді іске асыру; 1.4.2.1 Программалау ойын алаңында жобаны құру,сақтау және ашу (Scratch) |
1 |
|
|
|
|
8 |
Scratch программасында жобаны сақтау және ашу |
1.4.1.1 Сызықты алгоритмді іске асыру; 1.4.2.1 Программалау ойын алаңында жобаны құру,сақтау және ашу (Scratch) |
1 |
|
|
|
|
9 |
Музыкалық аспаптар.Жобалық жұмыс |
1.4.1.1 Сызықты алгоритмді іске асыру; 1.4.2.1 Программалау ойын алаңында жобаны құру,сақтау және ашу (Scratch) |
1 |
|
|
|
|
10 |
3-бөлімБіздің өміріміздегі роботтар(ортақ тақырыбы «Тағам және сусындар», «Дені саудың жаны сау»)
|
Роботпен алғашқы танысуым |
1.5.1.1 Білім беру роботының негізгі моделін жинау; |
1 |
|
|
|
11 |
Роботқа арналған программа |
1.5.2.1 Роботтың белігілі жылдамдықтағы қозғалысын ұйымдастыру; 1.5.1.2. Роботқа арналған программаны жүктеп алып,іске қосу; |
1 |
|
|
|
|
12 |
Роботтың белгілі бір жылдамдықтағы қозғалысы |
1.5.2.1 Роботтың белігілі жылдамдықтағы қозғалысын ұйымдастыру; 1.5.1.2. Роботқа арналған программаны жүктеп алып,іске қосу; |
1 |
|
|
|
|
13 |
Роботтың қозғалысы |
1.5.2.2 Дөңгелек айналымының белгілі бір санына робот қозғалысын ұйымдастыру; 1.5.2.3 Роботты алға жылжыту қозғалысын ұйымдастыру 1.5.2.4 Роботты артқа жылжыту қозғалысын ұйымдастыру; |
1 |
|
|
|
|
14 |
Роботтың алға,артқа жылжу қозғалысы |
1.5.2.2 Дөңгелек айналымының белгілі бір санына робот қозғалысын ұйымдастыру; 1.5.2.3 Роботты алға жылжыту қозғалысын ұйымдастыру 1.5.2.4 Роботты артқа жылжыту қозғалысын ұйымдастыру; |
1 |
|
|
|
|
15 |
Лабиринт |
1.5.2.5 Роборттың 90,180 градустағы бұрылысын ұйымдастыру |
1 |
|
|
|
|
16 |
Лабиринттен шығу |
1.5.2.5 Роборттың 90,180 градустағы бұрылысын ұйымдастыру |
1 |
|
|
2023-2024 оқу жылы 2-сыныпқа арналған
Жаңартылған бағдарлама бойынша «Цифрлық сауаттылық» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар
|
р/с |
Бөлім /Ауыспалы |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
1 |
1-бөлім Компьютерлер мен бағдарламалар (ортақ тақырыбы:"Барлығы мен туралы")
|
Өз денсаулығымызды сақтаймыз
|
2.1.3.1 цифрлық құрылғылар
және Интернет желілерімен жұмыс істеу кезінде негізгі қауіпсіздік
ережелеріне сүйену; |
1 |
|
|
|
2 |
Ақпаратты іздеу үшін браузерді қолдану |
2.1.1.1 енгізу шығару құрылғыларын ажырата білу; |
1 |
|
|
|
|
3 |
Файлдар мен бумалар |
2.1.2.1 файл мен бума туралы түсінік беру; 2.1.2.2 файлдар мен бумаларды жасау, көшіру, жылжыту және жою; 2.1.2.3 өз жұмысындағы контекстік мәзірді пайдалану; |
1 |
|
|
|
|
4 |
Файлдар және бумалармен жұмыс істеу |
2.1.1.1 енгізу шығару құрылғыларын ажырата білу; 2.1.2.2 файлдар мен бумаларды жасау, көшіру, жылжыту және жою; 2.1.2.3 өз жұмысындағы контекстік мәзірді пайдалану; |
1 |
|
|
|
|
5 |
2-бөлім Шығармашылық және компьютер (ортақ тақырыбы: "Менің отбасым және достарым" |
Програмаларды құруды жалғастырамыз |
2.4.1.1 тармақталған алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
|
|
|
6 |
Алгоритмді орындау |
2.4.1.2 ауызша белгіленген алгоритмді іске асыру; |
1 |
|
|
|
|
7 |
Жеке кейіпкер жасау |
2.4.2.1. программалау алаңының
кірістірілген графикалық редакторында кейіпкер
жасау; |
1 |
|
|
|
|
8 |
Суреттерді өңдеу |
2.4.1.1 тармақталған алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
|
|
|
|
9 |
3-бөлім Сөзбе-сөз (ортақ тақырыптары: "Менің мектебім", "Менің туған жерім") |
Пернетақтамен танысу |
2. 2.1.1пернетақта симуляторында мәтін теру; |
1 |
|
|
|
10 |
Пернетақтамен жұмыс.Жоба жасау |
2.4.2.2 пернетақтадан спрайтты басқаруды ұйымдастыру |
1 |
|
|
|
|
11 |
Пернетақта симуляторы |
2.4.2.3 кейіпкерлер арасында мәтіндік диалог ұйымдастыру; |
1 |
|
|
|
|
12 |
Мәтінмен жұмыс істеу |
2.4.2.3 кейіпкерлер арасында мәтіндік диалог ұйымдастыру; |
1 |
|
|
|
|
13 |
Мәтінмен жұмыс істеу.Жоба жасау |
2.4.1.1 тармақтау алгоритмін іске асыру; |
1 |
|
|
|
|
14 |
Мультфильм құру |
2.4.2.2 пернетақтадан спрайтты басқаруды ұйымдастыру; |
1 |
|
|
|
|
15 |
Мультфильм құру үшін спарйттарды басқару |
2.4.2.3 персонаждар арасында мәтін диалогын ұйымдастыру |
1 |
|
|
|
|
16 |
Мультфильм құру.Жоба жасау |
2.4.1.1 тармақтау алгоритмін іске
асыру; |
1 |
|
|
|
|
17 |
4-бөлім Мультимедиа (ортақ тақырыбы: " Дені саудың-жаны сау") |
Дыбысты жазу және ойнату құрылғылары |
2.1.1.1 енгізу шығару құрылғыларын ажырату; |
1 |
|
|
|
18 |
Дыбыс әсерлері |
2.2.4.2 дыбыстық файлдарды өңдеу; |
1 |
|
|
|
|
19 |
Дыбысты әсерлері.Жоба жасау |
2.2.4.2 дыбыстық файлдарды өңдеу; |
1 |
|
|
|
|
20 |
Дыбысты өңдеу |
2.2.4.2 дыбыстық файлдарды өңдеу; |
1 |
|
|
|
|
21 |
5-бөлім Робототехника: сенсорлар (ортақ тақырыбы: "Дәстүрлер және фольклор") |
Робот қозғалысы |
2.5.2.1 ауызша нысанда көрсетілген алгоритм бойынша робот қозғалысын ұйымдастыру; |
1 |
|
|
|
22 |
Роботқа арналған программаны іске қосу |
2.5.3.1 программаны бастау үшін түрту сенсорын қолдану; |
1 |
|
|
|
|
23 |
Робот арналған программаны іске қосу.Жоба жасау |
2.5.2.1 ауызша нысанда көрсетілген алгоритм бойынша робот қозғалысын ұйымдастыру; |
1 |
|
|
|
|
24 |
Роботқа арналған дыбыс |
2.5.1.1 роботқа арналған аудиофайлды жүктеу; |
1 |
|
|
|
|
25 |
Роботқа арналған дыбыс.Жоба
жасау |
2.5.1.2. роботқа арналған программаны әзірлеу кезінде дыбысты пайдалану; |
1 |
|
|
|
|
26 |
6-бөлім Робототехника: "Билейтін робот" жобасы (ортақ тақырыптар: "Қоршаған орта", "Саяхат") |
Жобаға идея |
2.2.1.2 өз идеяларын мәтіндік редакторда жазу |
1 |
|
|
|
27 |
Мәтіндік редактормен танысу |
2.3.2.1 қосымшалар арасындағы мәліметтермен ауысу; |
1 |
|
|
|
|
28 |
Өз идеяларын мәтіндік редакторда жазу |
2.4.1.3 мәселені шешу үшін алгоритм құрастыру; |
1 |
|
|
|
|
29 |
Жобаға идея.Жоба жасау |
2.4.1.1 тармақталған алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
|
|
|
|
30 |
Жобаға арналған алгоритм |
2.4.1.1 тармақталған
алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
|
|
|
|
31 |
"Билейтін робот" жасау |
2.5.2.1 ауызша нысанда көрсетілген алгоритм бойынша робот қозғалысын ұйымдастыру; |
1 |
|
|
|
|
32 |
Роботқа арналған аудиофайл жүктеу |
2.5.3.1 программаны бастау үшін жанап өтетін датчикті қолдану |
1 |
|
|
|
|
33 |
"Билейтін робот" жасау.Жобаны қорғау |
2.5.1.1 роботқа арналған аудиофайлды
жүктеу; |
1 |
|
|
|
|
34 |
Жобаны қорғау |
2.5.1.3 құрылған роботты аудиторияға ұсыну. |
1 |
|
|
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
3 сынып
|
р/с |
Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаты |
Cағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
1 |
1-бөлім Бағдарламалау (ортақтақырыптары: "Жабайы табиғат", "Жақсы деген немене, жаман деген немене?") |
§1.Өміріміздегі қайталаулар |
3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл); |
1 |
|
|
|
2 |
§2.Циклдер |
3.4.1.2 циклдік алгоритмді іске асыру; |
1 |
|
|
|
|
3 |
§3.Кейіпкердің қозғалысы |
3.4.2.4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
|
|
|
|
4 |
§4.Қозғалыс командаларын жоба құруда қолдану |
3.4.2.4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
|
|
|
|
5 |
§5. Практикалық тапсырмалар |
3.4.2.4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
|
|
|
|
6 |
§6. Желіде тілдесу |
3.1.3.1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру. |
1 |
|
|
|
|
7 |
§7. Әлеуметтік желілер мен мессенджерлер |
3.1.3.1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру. |
1 |
|
|
|
|
8 |
§8. Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар |
3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл); 3.4.1.2 циклдік алгоритмді іске асыру; 3.4.2.4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
|
|
|
|
9 |
2-бөлім Ойын құру |
§9.Ойынның сценарийі |
3.4.2.1 дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу; 3.2.1.1 таңбалы, нөмірленген тізімдер жасау; |
1 |
|
|
|
10 |
§10. Көріністер |
3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу; |
1 |
|
|
|
|
11 |
§11. Кейіпкерлер |
3.4.2.3 программалау
ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс
істеу; |
1 |
|
|
|
|
12 |
§12.Практикалық жұмыс |
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
|
|
|
|
13 |
|
§13.Костюм ауыстыру |
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
|
|
|
14 |
§14.Менің ойыным |
3.4.1.1 қайталауды
қолданатын алгоритмдер құрастыру
(цикл); |
1 |
|
|
|
|
15 |
§15 Шағын ойындар |
3.4.1.1 қайталауды
қолданатын алгоритмдер құрастыру
(цикл); |
1 |
|
|
|
|
16 |
§16. Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар |
3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер
құрастыру (цикл); |
1 |
|
|
|
|
17 |
3-бөлім Робототехника. Жоба (ортақ тақырыптары: "Өнер", "Көрнекті тұлғалар") |
§17.Word мәтіндік редакторы |
3.1.1.1 таңба
регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту
үшін клавиштерді пайдалану; |
1 |
|
|
|
18 |
§18. Жобаға идея |
3.2.1.2 мәтінді теру ережесін сақтау; 3.2.1.3. мәтінді өңдеу. |
1 |
|
|
|
|
19 |
§19. Құжатты рәсімдейміз |
3.2.1.4 шрифт пен абзацты пішімдеу. |
1 |
|
|
|
|
20 |
§20. Мәтіндегі иллюстрация |
3.2.1.5. суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу |
1 |
|
|
|
|
21 |
§21. Компьютерде және құжатта ақпарат іздеу. |
3.3.1.1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі); |
1 |
|
|
|
|
22 |
§22. Робот қолының қозғалысы (1-сабақ) |
3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу; |
1 |
|
|
|
|
23 |
§24. Цикл блогы |
3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану; |
1 |
|
|
|
|
24 |
§25 «Робот-тазартқыш» құрастыру |
3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін
орнату және жылдамдығын реттеу; |
1 |
|
|
|
|
25 |
§26. Өзіңді тексер!Шығармашылық тапсырмалар |
3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану; |
1 |
|
|
|
|
26 |
4-бөлім Презентациялар (ортақ тақырыбы: "Су – өмірдің қайнар көзі") |
§27.Презентация жасау |
3.2.3.1 мәтін мен
бейнені қамтитын қарапайым презентациялар
жасау; |
1 |
|
|
|
27 |
§28. Презентация дизайны |
3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын дизайнды пайдалану; |
1 |
|
|
|
|
28 |
§29. Анимация және ауысу |
3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану; |
1 |
|
|
|
|
29 |
§30.Жоба жұмысына презентация жасау |
3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану; |
1 |
|
|
|
|
30 |
§30.Жоба жұмысына презентация жасау |
3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау |
1 |
|
|
|
|
31 |
5-бөлім Мәтін, графика және презентация (ортақ тақырыбы: "Демалыс мәдениеті. Мерекелер") |
§31. Фотосуреттер |
3.2.2.1 фотосуреттерді өңдейтін (жарық, контраст, жиектеме) программалар қолдану; |
1 |
|
|
|
32 |
§32. Фотосуреттер топтамасы |
3.2.2.1 фотосуреттерді өңдейтін (жарық, контраст, жиектеме) программалар қолдану; |
1 |
|
|
|
|
33 |
§33. Жобамен таныстыру |
3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау; |
1 |
|
|
|
|
34 |
§34.Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар |
3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау; 3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын жобаны пайдалану; 3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану. |
1 |
|
|
Информатика 4 сыныбы
Аптасына: 1 сағат, барлығы:36сағат
|
№р/с |
Ауыспалы |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқудың мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
1 |
І БӨЛІМ Программалау (ортақ тақырыптары: «Менің Отаным - Қазақстан», «Адами құндылықтар») |
Айнымалылар |
4.4.2.1 айнымалыларды қолдану |
1 |
|
|
|
2 |
Кейіпкердің костюмін өзгерту |
4.4.1.1 кірістірілген циклды жүзеге асыру |
1 |
|
|
|
|
3 |
Кейіпкердің костюмін өзгерту |
4.4.1.1 кірістірілген циклды жүзеге асыру |
1 |
|
|
|
|
4 |
Өз ойынының сценарийі |
4.2.1.1 мәтінде қарапайым кестелер жасау |
1 |
|
|
|
|
5 |
Логикалық операторлар |
4.4.1.2 логикалық операторларды пайдалану |
1 |
|
|
|
|
6 |
Салыстыру операторлары |
4.4.1.3 салыстыру операторларын пайдалану |
1 |
|
|
|
|
7 |
Өз ойыным |
4.4.2.2 өз сценарийі бойынша ойын жасау |
1 |
|
|
|
|
8 |
Өз ойыным. Жоба құру |
4.4.2.2 өз сценарийі бойынша ойын жасау |
1 |
|
|
|
|
10 |
ІІ БӨЛІМ Робототехника. Лабиринт және кегль-ринг (ортақ тақырыптары: («Мәдени мұра», «Мамандықтар әлемі») |
Түс датчигі |
4.5.1.1 түс датчигін қолдану |
1 |
|
|
|
11 |
Бағдаршам-робот |
4.5.1.1 түс датчигін қолдану |
1 |
|
|
|
|
12 |
Ультрадыбыс датчигі |
4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану |
1 |
|
|
|
|
13 |
Ультрадыбыс датчигі.Жоба құру |
4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану |
1 |
|
|
|
|
14 |
Лабиринттан шығу |
4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану |
1 |
|
|
|
|
15 |
Кегль-ринг |
4.5.1.1 түс датчигін қолдану 4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану |
1 |
|
|
|
|
16 |
Кегль-ринг.Жоба құру |
4.5.1.1 түс датчигін қолдану 4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану |
1 |
|
|
|
|
|
Қайталау |
4.5.1.1 түс датчигін қолдану 4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану |
1 |
|
|
|
|
17 |
ІІІ БӨЛІМ Бейне жасау (ортақ тақырыбы: «Табиғи құбылыстар») |
Видеожазба |
4.2.4.1 бейнеклиптерді жасау; |
1 |
|
|
|
18 |
VideoPad редакторының мүмкіндіктер |
4.2.4.1 бейнеклиптерді жасау; |
1 |
|
|
|
|
19 |
Видеоны өңдеу |
4.2.4.1 бейнеклиптерді жасау; |
1 |
|
|
|
|
20 |
Видеоны өңдеу.Жоба құру |
4.2.4.1 бейнеклиптерді жасау; |
1 |
|
|
|
|
21 |
IV БӨЛІМ Презентациялар (ортақ тақырыбы: «Қоршаған ортаны қорғау») |
Презентацияларға арналған ақпарат |
4.2.3.1 слайд үшін макет таңдау; 4.3.1.1 ақпарат іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар, құжаттағы мәтін үзіндісі); 4.3.2.1 браузер параметрлерін қолдану (бетбелгілер жасау, журналды және жүктеуді көру); |
1 |
|
|
|
22 |
Презентацияларға арналған ақпарат.Жоба құру |
4.2.3.1 слайд үшін макет таңдау; 4.3.1.1 ақпарат іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар, құжаттағы мәтін үзіндісі); 4.3.2.1 браузер параметрлерін қолдану (бетбелгілер жасау, журналды және жүктеуді көру); |
|
|
|
|
|
23 |
Презентацияға слайдының макеті |
4.2.4.2 белгілібіртақырыптафотосуреттер, дыбыстаржәнебейнелердіпайдалану; 4.2.3.3 презентацияғадыбыспенбейненікірістіру; |
1 |
|
|
|
|
24 |
Презентациядағы дыбыстар |
4.3.1.1 ақпарат іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар, құжаттағы мәтін үзіндісін); 4.2.3.2 презентациялардағы нысандар анимациясын келтіру; 4.2.4.2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану; 4.2.3.3 презентацияға дыбыс пен бейнені кірістіру; |
1 |
|
|
|
|
25 |
Презентациядағы видео |
4.2.3.2 презентациялардағы нысандардың анимациясын келтіру; 4.2.1.2 құжатқа сурет енгізу; |
1 |
|
|
|
|
26 |
Презентациядағы видео. Жоба құру |
|
1 |
|
|
|
|
27 |
|
Презентациядағы анимация |
4.2.3.2 презентациялардағы нысандардың анимациясын келтіру; 4.2.1.2 құжатқа сурет енгізу; |
1 |
|
|
|
28 |
V БӨЛІМ Болашақтың компьютерлері (ортақ тақырыптары: «Болашаққа саяхат», «Ғарышқа саяхат») |
Интернетке деректер жіберу |
4.3.2.2 файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта арқылы қабылдау және жіберу; |
1 |
|
|
|
29 |
Электронды поштамен файлдарды қабылдау және жіберу |
4.3.2.2 файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта арқылы қабылдау және жіберу; |
1 |
|
|
|
|
30 |
Пароль сенімділігі |
4.3.2.1 браузер параметрлерін қолдану (бетбелгілер жасау, журналды және жүктеуді көру); 4.3.2.2 файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта арқылы қабылдау және жіберу; 4.1.3.1 сенімді пароль критерийлерін айқындау; |
1 |
|
|
|
|
31 |
Интернетке деректер жіберу. Жоба құру |
4.1.1.1 компьютерлік және мобильді технологиялардың ескіруі ғылыми-техникалық прогреспен байланысты екенін түсіндіру; |
1 |
|
|
|
|
32 |
Пароль сенімділігі. Жоба құру |
4.3.1.1 ақпараттыіздеу (компьтютердегі файлдар мен бумалар); 4.2.4.2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану.
|
1 |
|
|
|
|
33 |
«Болашақтағы компьютер» шағын жоба |
4.3.1.1 ақпаратты іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар); 4.2.4.2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану. |
1 |
|
|
|
|
34 |
Жобалық жұмыстар |
4.3.1.1 ақпаратты іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар); 4.2.4.2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану. |
1 |
|
|
шағым қалдыра аласыз













