Материалдар / Бастауыш сыныпта өзге ұлт өкілдеріне мемлекеттік тілді үйретудің тиімді жолдары.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бастауыш сыныпта өзге ұлт өкілдеріне мемлекеттік тілді үйретудің тиімді жолдары.

Материал туралы қысқаша түсінік
Өзге ұлт өкілдері болғандықтан, қазақ тіліне деген оқушылардың білім деңгейін, жаңа технологияларға сәйкес, белгілі бір бағдарламаларда пайдалана отырып,білімін арттыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2021
457
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қабжан Қанзия Егізбайқызы

Озық педагогикалық тәжірибе



  • Әдістемелік тақырыбы: Бастауыш сыныпта өзге ұлт өкілдеріне мемлекеттік тілді үйретудің тиімді жолдары.

Ұстанымым: «Сабақ беру – үйреншікті жай ғана шеберлік емес,

ол –жаңадан жаңаны табатын өнер».

Жүсіпбек Аймауытов

Мақсатым: мемлекеттік тілге деген қызығушылықтарын арттыру, сезімін ояту, ойлау қабілетін дамыту, ауыз екі сөйлеу тілін қалыптастыру, өз ойларын ашық айтуға үйрету.

Өзектілігі: Осы берілген тапсырмаларды орындауда ізденіс, өз беттерімен жұмыстар жасау, бір- бірімен тығыз байланыста болу,ақпаратты өз беттерінше жинақтау. Тапсырмалар беру арқылы оқушылардың білім деңгейін анықтап, жеңілден күрделіге қарай тапсырмалар үрдісін жоспарлау.

Келешегі: Қазіргі заманға сай ұялы телефон және ғаламтор желісі арқылы дәріс барысында, сыныптан тыс уақытта жұмыстар жүргізілуі.

Педагогтың жаңашыл бастамалары және күтілетін нәтиже:

Өзге ұлт өкілдері болғандықтан, қазақ тіліне деген

оқушылардың білім деңгейін, жаңа технологияларға сәйкес,

белгілі бір бағдарламаларда пайдалана отырып,білімін арттыру.

Ғылыми негізділік және принциптері: ойын түрінде, теориялық және практикалық.

Кемшіліктер мен қиындықтар: Осы технологияны пайдалану барысында , алғашқы уақытта ғаламтор жүйесінің әлсіздігі, бұрын соңды бұл бағытта жұмыс жасамағандығы, өздеріне деген сенімсіздік.

Мен осы әдістемелік тақырыпты алмас бұрын «Сауаттылар мектебі» атты таңдау курс бағдарламасын құрдым, онымен бір оқу жылы жұмыс жасадым.

Оқушыларға қазақ тілі ғылымының мазмұның, жүйесін, сөйлеу тілінің байлығы мен әдеби тіл нормасын үйрете отырып, шығармашылық пен жұмыс істеуге баулу бүгінгі өмірдің басты талабы.Сондықтан да осы жұмысты жүйелеу үшін біз Ұсынылып отырған таңдау курсы Қазақстан Республикасы мемлекеттік стандарты және бастауыш сынып бағдарламасына сәйкес, жалпы білім беретін мектептің 4- ші сыныптарына арнайы құрастырылған.

«Сауаттылар мектебі» таңдау курсы бастауыш сынып оқушыларының функцианалдық сауаттылығын қалыптастыруға бағытталған.Бұндағы тапсырмалар оқушылардың жас ерекшелігіне сай және оқушылардың жеке ойлау қабілеттерін дамытуға негізделген.Оқу сауаттылығына білім алушының жазба жұмыстарды түсінуі және оларға рефлекция жасауы, өзінің мақсаттарына жету жолында олардың мазмұнының пайдалана алуы білімнің дамуы және қоғамдық өмірге белсене қатысу мүмкіндігі жатады. Оқығанын өмірлік мақсаттарға қолдана алу түсінігі мен қабілеті бағаланады.

Курстың мақсаты: Бастауыш сынып оқушыларының мемлекеттік тілді тереңірек меңгерту және алған білімді өмірімен байланыстыра білуін қамтамасыз ету. Оқушының логикалық жағынан дұрыс,анық, ауыз екі сөйлеу тілінің мөлшеріне лайықты дұрыс айта білуге, дұрыс жаза білуге жаттықтыру.

Міндеттері:

  • Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру ;

  • Бастауыш мектепті бітірушінің функционалдық сауаттылығын моделін құрастыру;

  • Білім, білік, дағды мен құзыреттіліктің деңгейін жоғарлату;

  • Оқу пәндеріне деген қызығушылық қалыптастырып дамыту;

Пәнаралық байланыс:

Кез келген сабақ пәнаралық байланыста болады.Оқушының білімін жетілдіру үшін, қызығушылығын ояту үшін математика, дүниетану,сауат ашу,бейнелеу өнері пәндермен тығыз байланыста болады.Оқушылар сабаққа белсене қатыса отырып, жаңа сабақта берілген тапсырмаларды өздігінен меңгере алады.Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеріп, білімдерін жетілдіріп, дамытуға арналған тапсырмалар қамтылады.Сабақтың басында көңілді жаттығулар өткізіп, қызықты тапсырмаларды пайдалана отырып, оқушының белсенділігін арттыруға боладыы. Оқушыларға графикалық диктант салуды, ойын түрінде өткізуге, үлестірмелі материалдарды қолдану арқылы өткізуге болады.Сонда мұғалім әр оқушының тапсырманы қалай орындалғаның бақылай алады. Тапсырмаларды орындауға қосымша дәптер арнауға, жеке, топтық және ұжымдық жұмыстарды орындауға болады.

Күтілетін нәтиже: Осы жұмысты жинақтап, дидактикалық тапсырманы, үлестірмелі, парақша ретінде шығарып, мұғалімдерге пайдалануға ұсыну.

  • Сыныптастарымен шағын топтардың жұмыстары сараптай алады.

  • Шапшан, мәнерлеп, дұрыс оқи алады, оқытту барысындағы графикалық тілді қолданады, кесте, сызба, модельдермен жұмыс істей алады

  • Топта жеке, бірлікте жұмыс жасау дағдысы қалыптасады;

  • Бір мақсатты шешуде әртүрлі нәтижелерді салыстырады, таңдау жасай алады.

Жұмысты ұйымдастыру формасы: жеке, жұптық жұмыс

1.Бағдарламаның жалпы сипаттамасы.

«Сауаттылар мектебі» бағдарламасы оқушылардың жас ерекшеліктерне сәйкес жасалған және 34 сағатқа есептелген төртінші сынып оқушыларына арналған.Сабақтар 35-40 минутқа аптасына 1 рет өткізіледі.

Кіші сынып оқушыларының сабақтарға қатысуын ұйымдастыру келесі принциптерге нрегізделген:

  • Ойын – сауық;

  • Ғылыми;

  • Сана мен белсенділік;

  • Қол жетімділік;

  • Теорияны практикамен байланыстырады;

  • Оқушыларға жеке көзқарас.

«Сауаттылар мектебі» курсы оқушылардың танымдық және өмірлік мүдделерін толығымен қанағаттандыру үшін оның қабілеттерін ескере отырып,әр ооқушыға жеке көзқараспен табысты қолдануға мүмкіндік береді.Сыныптық нұсқаулардын айырмашылығы, оқшылар шектелмеген еркіндік болады.

Сабақтың түрлері:

Лекциялар;

Ойындар мен ойын элементтері, дидактикалық және үлестірме элементтері, мақал –мәтелдер, ребустар, кроссворд, басқатырғыштар, ертегілер мен тәжірибелік жаттығулар, ақпараттық және әдеби мәтіндер.

  • Мәтіндерді талдау және қарау;

  • Әр түрлі сөздіктермен жұмыс істеу үшін дербес жұмыс (жеке,топтық);

  • Жобалар

Оқушылардың қызығушылығын сыныптардан шығармашылық элементтерді еңгізу арқылы қолдайды: кроссворды, ребустарды өздігінен құру.

Сабақты жүргізуді үш түрлі әдіспен жүзеге асырамыз.

  • Ойын;

  • Теориялық;

  • Практикалық.

Курс 2 – бөлімнен тұрады.Әдебиеттік оқуға – 17 сағат және қазақ тіліне 15сағат бағытталған. Сондай – ақ қазақ тілінен 15 сағаттың дыбысқа 3 сағаты, сөз және сөзтіркесіне 4 –сағаты , мәтінге – 5 сағаты.Суреттер сөйлейді бөлімен 3сағат бөлінген.Екі үлкен бөлімнің соның 2 сағат сабақты қорытындылау тапсырмасы алынады.

Екі жыл бұрын осы таңдау курсын қолға алып жұмыс істеу барысында, оқушылардың үлгерімі алға қарай баспағансоң,басқа технологиялық әдісті пайдалана отырып қосымша сабақ беруді шештім. Тиянақтай келе,нәтижеге жету үшін Web WhatsApp арқылы,оқушыларды қызықтыра отырып,түрлі тапсырмаларды сабақ барысында қолдандым.Осы тапсырмаларды орындау барысында баланың білімі жүйелі түрде артып келе жатқанын байқадым.Сол себепті өз алдыма мақсат қойдым, сол мақсатқа жету барысында жоспар құрып, жұмыс жасадым.

Тақырыптар

Сағат

саны

Мерзімі

Отбасы мүшелерінің сүйікті істері

1-2

Біздің отбасымыз(қазақ тілінің төл дыбыстары)

2


3-4

«Ақселеу» әдеби мәтін (Фишбоун әдісі)

2


5-6

Менің сүйікті ісім (фонетикалық талдау)

2


7-8

Інімнің сүйікті ісі (жуан дауысты дыбыстар)

2


9-10

Отбасы туралы мақал (дауыссыз дыбыстар)

2


11

Қазақстан таулары (оқиға картасы)

1


12

Ақиқат пен жалған (галерияны шарлау)

1


13-14

Мен анама көмектесемін (септік жалғаулар)

2


15-16

Ойын сабақ (көптік жалғаулар)

2


17-18

Мәтінде түрлі сыр бар

2


19-20

Біздің ұранымыз (дыбыстық талдау)

2


Менің сүйікті тағамым

21-22

Қазақ тіліне тән төл дыбыстар (септіктер)

2


23-24

Сүт тағамдары (буын түрлері)

2


25-26

Балмұздақ (фонетика)

2


27-28

Ас тағам туралы мақал (көмекші есімдер)

2


29-30

Қайталау (зат есім)

2


Астана таза қала

31-32

Ғажайып перамида (у әріпінің жазылуы)

2


33-34

Функционалдық сауаттылыққа арналған тапсырма

(веб – ватсап)

2


35-36

Қазақстан менің елім (сын есім)

2


37-38

Саяхат (септік жалғаулар)

2


39-40

Жазғы демалыс (көптік жалғаулар)

2


41-42

Біздің ту (тасымал)

2


43-44

Сайыс сабақ ( сөз таптары)

2


Менің сүйікті спортшым

45-46

Спорт үйірмесі (біріккен сөздер)

2


47-48

Менің сүйікті спортшым (сөз оның құрамы)

2


49-50

Олимпиада ойындары (түбір және туынды сөз)

2


51-52

Денсаулық туралы мақал (сөз құрамына талдау)

2


53-54

Ойлы болсан шауып көр (жалқы және жалпы есім)

2


Мерекелер

55-56

Мерекеге дайындық (қос сөздер)

2


57-58

Мерекеге концерт (күрделі сөздер)

2


59-60

Ойын сабақ (қысқарған сөздер)

2


578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!