Қазіргі қоғам үздіксіз даму мен өзгерістер
жағдайында. Мұндай қоғамдағы білім беру жүйесі де қоғам мен
мемлекеттің сұраныстарын қанағаттандыру үшін өзгертіліп,
жетілдірілуі керек. Осындай әдістердің бірі, білім беру
жүйесінің заман талабына сай әрекет ету
қабілеті инновациялар – қалыптасқан білім беру жүйесіне
сапалы түрде жаңа
енгізулер.
Оқушылардың үлкен көлемдегі ақпаратты меңгеру
қажеттілігі және оны қолдану бойынша практикалық дағдыларды дамыту
мұғалімдердің ақпаратты ұсынудың жаңа тәсілдерін, оқытудың жаңа
технологиялары мен тәсілдерін жасауына алып келеді, оқыту
әдістемесіне шығармашылық көзқарастарды іздеуге мәжбүр
етеді.
Инновациялар — бұл процеске жаңа әдістемелер мен
стандарттарды енгізу. Мойынсұну, қайталау, еліктеу жаңа
талаптармен алмастырылады: проблемаларды көре білу, оларды сабырмен
қабылдай білу, өз бетінше шеше
білу.
Инновациялық білім
беру іргелі ғылымды, тікелей оқу үдерісі мен
өндірісті интеграциялау арқылы жаңа білімді қалыптастыру үдерісінде
оқытуды көздейді. Ол өзімен бірге білім беруді
модернизациялаудың негізгі факторы ретінде дамытушы білім берудің
жаңа негіздерін алып келеді. Педагогикалық процеске қатысты
инновация оқыту мен тәрбиелеудің мақсаттарына, мазмұнына, әдістері
мен формаларына жаңаларын енгізуді, мұғалім мен оқушының бірлескен
іс-әрекетін ұйымдастыруды
білдіреді.
Инновациялық қызметтің
мақсаты дәстүрлі жүйемен салыстырғанда оқушының
жеке басының сапалық өзгерісі болып табылады. Бұл
педагогикалық дағдарысты жоюды көздейтін дидактикалық және
тәрбиелік бағдарламаларды кәсіби іс-әрекетке тәжірибеге беймәлім
енгізу арқылы мүмкін болады. Іс—әрекетті ынталандыру, алынған
ақпаратты өз бетінше бағдарлау қабілетін дамыту, шығармашылық,
әдеттен тыс ойлауды қалыптастыру - инновациялық іс-әрекеттің
негізгі мақсаттары.
Адамның адамгершілік жағынан өзін-өзі
жетілдіруіне бағытталған әлеуметтік маңызы бар тәжірибе ретінде
білім берудегі инновациялық іс-әрекет қоғамдағы барлық қолданыстағы
тәжірибе түрлерінің түрленуін қамтамасыз ете алатындығымен
маңызды. Бұл менің "Бастауыш сыныптағы инновациялық әдістер"
тақырыбын таңдауымды алдын ала
анықтады.
Зерттеудің мақсаты
мен міндеттері.
Басты
мақсат білім берудің инновациялық
технологиялары - адамды үнемі өзгеріп отыратын әлемде өмір сүруге
дайындау.
Мұғалім ретіндегі
мақсатым: 1) жағдай
жасау бастауыш сынып оқушысының адамгершілік-құқықтық,
эмоционалдық-эстетикалық, интеллектуалдық-ақпараттық және
коммуникативтік мәдениетін, сондай-ақ денсаулық мәдениетін
тәрбиелеу;
2) оқу-тәрбие
үдерісіне жаңа педагогикалық технологияларды енгізу арқылы
оқушылардың табиғи қабілеттерін барынша ашу арқылы олардың дамуына
ықпал ету.
Менің зерттеуімнің
негізгі міндеттері:
- Оқушылардың жалпы
ақыл-ой қабілеттерінің психологиялық-педагогикалық табиғатын және
олардың даму механизмін зерттеу;
- Заманауи сабақтың
стандартты емес ұйымдастырылуын не қамтамасыз ете алатынын
анықтау;
- Инновациялық
технологиялардың оқушылардың танымдық белсенділігі мен ақыл-ой
қабілеттерін ынталандыруға әсерін
талдау;
- Жаңа педагогикалық
технологиялардың, оқытудың белсенді және интерактивті әдістерінің
әсерін зерттеу оқушылардың күрделі жағдаяттарды, олардың
туындау себептерін талдай білу, негізгі және қосалқы мәселелерді
анықтау, шешу жолдары мен тәсілдерін таба
білу;
- Баланың жеке басының
танымдық және эмоционалды-еріктік салаларын
дамыту.