Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бастауыш сыныптарда «Жас зерттеуші» таңдау курсы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ТАҢДАУ КУРСЫ
«Жас зерттеуші»
Сынып: 1 «А»
Сағат саны : 34
Өткізу мерзімі: 1 жыл
Құрастырғандар
Бастауыш сынып мұғалімі:
Тутканбаева Г.М.
.
2019 – 2020 оқу жылы
«Жас зерттеуші» таңдау курсы
Түсінік хат
Жаратылыстану бойынша «Жас зерттеуші» үйірмесі – бастауыш сынып оқушыларын әрі қарай жаратылыстану ғылымы пәндерін (биология, химия, физика)меңгеруге дайындау, күнделікті өмірде (үйде, мектепте, табиғатта) көрген, бақылаған құбылыстары мен үдерістерді сипаттау үшін алған білімдерін пайдалана білу дағдыларын қалыптастыру.Бастауыш мектеп сыныптарында белсенділік, қатысымдық, зерттеушілік, дағдыларын қалыптастыруға және жетілдіруге бағытталған. Сондықтан оқушылар болашақ ғалымдар тәрізді әртүрлі заттарды зерттеп, бақылап үйренеді.
Әрбір мұғалімнің алдында
оқушылардың үлгерімін жоғарлату мақсаты қойылады. Бірақ мұғалімнің
сабақта таңдаған жұмыстың орташа ырғағы оқушылардың бірілеріне
ыңғайлы,екіншілері үшін жылдам,қалғандарына тіпті баяу болуы
мүмкін.Сондықтан мұғалім сабақта жаңа технологияларды
қолданып,оқыту сапасын арттыруы қажет.Жаңаша оқытудың мақсаты
оқушылардың өздігінен үйренуін талап
етеді.
Оқушыларды өздігінен жұмыс істеуіне баулу
негізінде ғылыми жұмыстарымен айналасуы негіз бола
алады.
Ғылым-іс әрекеттің ең бір қиын да,күрделі,көп
ақпараттық білімді,білік дағдыны талап ететін бір саласы болып
есептеледі. Ғылыми жұмыстың тиімділігі оқушы өрісінің
кеңдігіне,білімдігіне,ақпараттық мәдениетіне
байланысты. Оқушылар арасынан таңдалып алынған ғылыми
жұмыспен айналысатын жас зерттеуші сауатты,көп салалы білімді болу
керек.
Зерттеу жұмысы-шығармашылық
үрдіс.
Мақсаты:
«Жас зерттеуші» үйірмесінің мақсаты – бастауыш сынып оқушыларын әрі қарай жаратылыстану ғылымы пәндерін (биология, химия, физика)меңгеруге дайындау, күнделікті өмірде (үйде, мектепте, табиғатта) көрген, бақылаған құбылыстары мен үдерістерді сипаттау үшін алған білімдерін пайдалана білу дағдыларын қалыптастыру.
Міндеттері:
-
Оқушыларға қоршаған әлем туралы, әртүрлі денелер мен құбылыстар туралы алғашқы білімдерін қалыптастыру;
-
Пән бойынша оқушының ғылыми-зерттеуге дағдыландыру;
-
Оқушылар зерттеуге қатысу барысында сұрақ қою және сол сұраққа жауап табу, сұрақтарға жауап беру үшін зерттеулер жүргізу, зерттеу нәтижесінде алынған мәліметтерді жинақтау, өңдеу және түсіндіру дағдыларын қалыптастыру;
-
Оқушылар ақиқатпен байланысты іс-әрекеттердің жауабын табуға, сұрақтар қоюға, бақылауға және ойлауға дағдыландыру.
-
Оқушыларға қойылатын талаптар: Балаларға тәжірибелерді еске сақтауға жетілдіру. Қарапайым тәжірибелерді үйде ата-аналарының басшылығымен орындауға тәрбиелеу.
-
Кәсіпке бағдарлау: Мұғалім, зерттеуші, суретші, спортшы, геолог, құрылысшы, дәрігер, ақпараттанушы
-
Курстың уақыты: 34 сағат, аптасына 1 сағат
-
Курсты ұйымдастыру формасы: тәжірбие, практикалық жұмыс
Кәсіпке бағдарлау:
Мотивация, мәселені қою, жобаның тақырыбын таңдау, мақсатын анықтау, міндеттерін айқындау. Мәселені анықтайды. Болжам жасайды.Мақсатты нақтылайды. Оқушыны ынталандыру. Мақсат қоюға, міндеттерін анықтауға көмектеседі. Ақпаратты жинау және талдау жолын анықтау.Қорытынды нәтижені ұсыну жолдарын таңдау (есеп беру түрі). Ақпаратты талдайды, тұжырымдайды. Нәтижені сұрыптап жазады, жобаны қорғауға және презентация жасауға материалдарды дайындайды.
-
Бала есінің, баланың дүние туралы ойын толықтырылатын, оны кейбір қарапайым түсініктерді түсінуіне дайындайтын (уақыт, белгі, белгілік жүйелер) жаңа мазмұнмен байытылуы.
-
Іс жүзінде балада жыл бойында алған белгілер туралы,белгілер жүйесі туралы ақпаратын бекіту және кеңейту.
-
Кейбір нақты тарихи дәйектер арқылы балада адамның жинаған тәжірибесіне қызығушылық тудыру. Балаланың өз тәжірибесін басшылыққа ала отырып, оларда берік қызығушылық қалыптастыру.
-
Үйренуге деген ниет, уақытты түсіне білуге және оны айыра білуді қалыптастыру.
-
Жинақталған және алынған ақпаратты логикалық операциялар арқылы жүйелендіру( талдау, салыстыру, жалпылау, жіктеу).
-
Әрі қарай ақпарат жинақтауға ұмтылу ( жеке дәйектер, ақпараттар)және қайтадан жаңа жиналған ақпаратты реттеуге дайын болу, көлемді блоктарға жүйелендіру ( үй және жабайы жануарлар, үй және дала өсімдіктері).
-
Балада әлемге деген қамқорлық пен тудырушылық қатынасты қалыптастыру
Курстың тақырыптар бойынша сағаттарға бөлінген мазмұны:
-
Өсімідіктер әлемі. Адамның тіршілік әрекетінің қоршаған ортаға тигізетін әсері туралы біліп, оның тұрақты болашақтың дамуына қажеттілігін түсінеді.Оқушыларға қоршаған ортасы туралы ғылыми негіздерді меңгерте отырып, тарихи, географиялық,тұрғыдан ойлауын дамыту Ағаштың жасы туралы түсіндіру
-
Жануарлар. БАҚ хабарламалары мазмұнындағы, ғаламтор ресурстарындағы, ғылыми-көпшілік әдебиеттердегі жаратылыстану бағытындағы ақпараттармен жұмыс, іздеу әдістерін игеру, ақпараттың мағыналық негізін айрықша және ақпараттық растығын бағалау
-
Мен және менің әлемім. Оқушыларға өзіндік, қоғамдық және ұлттық сана мен отансүйгіштік қасиеттерді қалыптастыру. Қоғамдық тәртіп нормаларын біледі, оларды ұстану қажеттілігін түсіну және әлеуметтік ортада қәуіпсіздік тәртіп ережелерін сақтай білумен танысу
-
Табиғаттан үйрен. Өткен замандағы оқиғалардың қазіргі әлемнің қалыптасуына және бүгіні таңдағы оқиғалардың болашақтың қалыптасуына қандай әсер тигізетіні туралы түсінеді. Өлі мен тірі табиғатта болып жатқан кейбір табиғи құбылыстар мен үдерістің себептерін түсіну.
Күтілетін нәтиже:
-
Оқушылар қоршаған әлем туралы, әртүрлі денелер мен құбылыстар туралы алғашқы білімдерін қалыптастырады;
-
Пән бойынша оқушылар ғылыми-зерттеуге дағдыланады;
-
Оқушылар зерттеуге қатысу барысында сұрақ қою және сол сұраққа жауап табу, сұрақтарға жауап беру үшін зерттеулер жүргізу, зерттеу нәтижесінде алынған мәліметтерді жинақтау, өңдеу және түсіндіру дағдыларын қалыптастырады;
-
Оқушылар ақиқатпен байланысты іс-әрекеттердің жауабын табуға, сұрақтар қоюға, бақылауға және ойлауға дағдыланады.
Оқу курсының аяқталу формасы:
-
-Жоба тақырыбы мен мақсатты айқындау;
-
-Зерттеу тақырыбы бойынша әдебиеттер тізімін жасау;
-
-Ғалымдардан,ғылыми жобалармен айналысатын адамдардан ақыл-кеңес іс сұрау;
-
-Интернетке жүгіну;
-
-Байқау,іздеу,жинақтау жұмыстарын жүргізу;
-
-Тәжірибе жүргізу.Оны жүйелі түрде талдау;
-
-Тәжірибенің нәтижесін шығару;
-
-Қорытынды жасау;
-
-Презентация жасау;
-
-Жұмысты қорғауға дайындалу.
-
Курсты оқытуды аяқтау формасы: Өзіндік жұмыс, практикалық жұмыс, сынақ
-
Бағалау жүйесі:
Игерілді, игерілмеді.білімдерін есепке алу
Әдебиеттер тізімі:
Оқушылар үшін пайдаланылған әдебиеттер тізімі:
-
Дүниетану – «Атамұра»,2009
-
Қ.Жүнісқызы, Қ.Аймағамбетов, Н.Нұрахметов, Н.Жапанбаев –
1-сыныпқа арналған оқулығы. «Атамұра»,2012
Мұғалім үшін пайдаланылған әдебиеттер тізімі:
1."Жас зерттеуші" вариатив бағдарламасы. Хасенова Д.А. 2017 ж
ISBN 8963-6-9648-2-9
2.Қ.Жүнісқызы, Қ.Аймағамбетов, Н.Нұрахметов, Н.Жапанбаев –
1-сыныпқа арналған оқулығы. «Атамұра»,2012
3.Жаратылыстану – МАН. НЗМ-2016
Жас зерттеуші курстық бағдарлама
1 сыныбына арналған. Сағат саны барлығы – 33 , аптасына – 1 сағат.
І тоқсан 8 сағат
Өсімідіктер әлемі
|
Мазмұны |
Сағат саны |
Өтетін күні |
Құндылық |
Мазмұны |
1 |
Кіріспе. Мен зерттеушімін |
1 |
|
Дұрыс әрекет |
Адамның тіршілік әрекетінің қоршаған ортаға тигізетін әсері туралы біліп, оның тұрақты болашақтың дамуына қажеттілігін түсінеді.Оқушыларға қоршаған ортасы туралы ғылыми негіздерді меңгерте отырып, тарихи, географиялық,тұрғыдан ойлауын дамыту. |
2 |
Өсімдіктер әлемі |
1 |
|
Сүйіспеншілік |
|
3 |
Өсімдік түрлері |
1 |
|
Қиянат жасамау |
|
4 |
Өсімдіктің тіршілігіне қажетті жағдайлар |
1 |
|
Ақиқат |
|
5 |
Бөлме өсімдіктерін күту. |
1 |
|
Қиянат жасамау |
|
6 |
Жасыл өсімдіктердің табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы |
1 |
|
Ішкі тыныштық |
|
7 |
Орманның адам өміріне пайдасы |
1 |
|
Қиянат жасамау |
|
8 |
Ағаш түрлері |
1 |
|
Дұрыс әрекет |
ІІ тоқсан 8 сағат
Жануарлар
1 |
Жануарлар тіршілігі |
1 |
|
Сүйіспеншілік |
БАҚ хабарламалары мазмұнындағы, ғаламтор ресурстарындағы, ғылыми-көпшілік әдебиеттердегі жаратылыстану бағытындағы ақпараттармен жұмыс, іздеу әдістерін игеру, ақпараттың мағыналық негізін айрықша және ақпараттық растығын бағалау. |
2 |
Үй жануарлары |
1 |
|
Дұрыс әрекет |
|
3 |
Жабайы аңдар |
1 |
|
Қиянат жасамау |
|
4 |
Төрт түліктің пайдасы |
1 |
|
Ақиқат |
|
5 |
Сюжетті сурет салу. Ою өрнек |
1 |
|
Ішкі тыныштық |
|
6 |
Катон өңіріндегі аңдар. |
1 |
|
Дұрыс әрекет |
|
7 |
Жануарлардың адам өміріндегі рөлі. |
1 |
|
Сүйіспеншілік |
|
8 |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |