БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА САНДЫҚ РЕСУРСТАРДЫ ҚОЛДАНЫП ТИІМДІ САБАҚ ӨТКІЗУ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА САНДЫҚ РЕСУРСТАРДЫ ҚОЛДАНЫП ТИІМДІ САБАҚ ӨТКІЗУ

Материал туралы қысқаша түсінік
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА САНДЫҚ РЕСУРСТАРДЫ ҚОЛДАНЫП ТИІМДІ САБАҚ ӨТКІЗУ
Материалдың қысқаша нұсқасы


БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА САНДЫҚ РЕСУРСТАРДЫ ҚОЛДАНЫП ТИІМДІ САБАҚ ӨТКІЗУ


Аннотация: Мақалада бастауыш мектептегі сабақтарда цифрлық білім беру ресурстарын қолдану мәселесі қарастырылады. Бастауыш мектептегі басым бағыттардың бірі – заманауи білім беруді цифрландыру және ақпараттандыру, оқушының жеке басын, оның қабілеттерін, оқуға деген қызығушылығын дамыту, білімнің, дағдылардың негізгі жүйесін игеру, әр түрлі іс-шаралар тәжірибесін игеру үшін әртүрлі оқу пәндері бойынша оқытуда цифрлық білім беру ресурстарын кеңінен қолдану, сонымен қатар білім беру процесін дараландыруды ұйымдастыру. Осы мақсаттарды іске асыру бастауыш мектептегі оқу процесінде сабақтарда цифрлық білім беру ресурстарын қолдануға ықпал етеді. Тақырып бүгінгі таңда өзекті болып табылады.

Кілт сөздер: ақпараттық технологиялар, процесс, білім беру, электрондық білім беру, инновация, ақпарат.


Қазіргі әлемде ақпараттық технологиялар білім беруде маңызды рөл атқарады. Қазіргі білім беру процесінің негізгі компоненттерінің бірі –цифрлық білім беру ресурстары. Олар бастауыш сынып оқушыларына білімді игеруге және дағдыларды дамытуға көмектесетін әртүрлі электрондық материалдар, бағдарламалар мен қолданбалар. Мектеп мұғалімнің негізгі мақсаттарының бірі - баланы дамытуға жағдай жасау. Сол үшін де сандық ресурстарды тиімді қолдану арқылы баланың бойына дағдылар мен білімді дарытуға болады. Сандық білім беру ресурстары интерактивті тапсырмаларды, ойындарды және жаттығуларды ұсынады, бұл сабақтарды оқушылар үшін тартымды және қызықты етеді. Бұл олардың назарын және оқуға деген ынтасын сақтауға көмектеседі. Бастауыш мектепке арналған цифрлық білім беру ресурстарын таңдағанда оқушылардың жас ерекшеліктері мен дайындық деңгейін ескеру қажет. Ресурстар түсінікті, қызықты және оқу бағдарламасына сәйкес болуы керек. Мысалы, төменгі сыныптар үшін жарқын графика, аудио және бейне материалдары бар ресурстарды, ал жоғары сыныптар үшін күрделі тапсырмалар мен интерактивті элементтерді таңдап, оқу барысында қолдануға болады [1].

Мұғалімдердің көпшілігі электронды оқу материалдарының кең мүмкіндіктерін атап өтеді, өйткені олар көптеген дидактикалық мәселелерді тиімді шешуге мүмкіндік береді:

- оқу ақпаратымен танысу;

- сабақтың барлық түрлерін ақпараттық-анықтамалық қамтамасыз ету;

- зерттелетін объектілерді, құбылыстар мен процестерді көрнекі көрсету;

- сабақтың әр түрлі формаларын, соның ішінде белсенді сабақтарды сүйемелдеу;

- кез келген сипаттағы дағдыларды жаттықтыру, міндеттерді шешу;

- оқушылардың білімін бақылау және бағалау. [2].

Осы міндеттердің барлығын іске асыруда бастауыш сынып мұғалімдеріне оқу-әдістемелік және ақпараттық қамтамасыз ету, сондай-ақ баспа және электрондық білім беру ресурстарына қол жеткізу көмектесуі тиіс. Балаға ақпараттық сауатты болуға қалай көмектесуге болады? Ақпаратты әртүрлі тәсілдермен ұйымдастыруға болады. Балаға мәтіндік ақпаратты кестелік ақпаратқа айналдыра алатын және керісінше, әр түрлі формада берілген бірдей деректерді қарастыра алатын сабақтарды қарауына мүмкіндігінше көп жағдай жасау керек. Сыни ойлауды қалыптастырудың да маңызды зор. Оқушыларды кез — келген ақпаратты тексеруге, кез-келген деректерге сыни көзқараспен қарауға үйреткен абзал. Кейде бала ақпараттық сауаттылықты көрсету үшін белгілі бір өмірлік тәжірибеге ие болуы керек. Қандай жағдайларда балалар ақпаратпен жұмыс істегенде жиі қателеседі? Сарапшылардың тәжірибесінде айтылғандай, бастауыш сынып оқушылары ақпаратты талдау кезінде жақсы нәтиже көрсетеді [3].

Мемлекеттің сапаға қойылатын заманауи талаптарына сәйкес мұғалім қажетті заманауи инновациялық технологияларды меңгеруі тиіс. Сандық білім беру ресурстары компьютерлер, планшеттер немесе смартфондар арқылы кез келген уақытта және кез келген жерде қол жетімді. Бұл оқушыларға материалды қайталауға, тапсырмаларды орындауға және жаңа тақырыптарды өз қарқынымен және оларға ыңғайлы түрде үйренуге мүмкіндік береді.Негізі кез келген білім беру ұйымы мұғалімдері түрлі әдістер мен формалармен жұмысты ұйымдастыра білуі тиіс. Сондықтан кез-келген ақпаратты түсіну, талдау және пайдалану мүмкіндігі маңызды дағдыға айналады. Осылайша, білім берудегі екпін ақпаратты жинау мен есте сақтаудан оны дұрыс қолдану дағдысын игеруге ауысады. Бұл дағды бүгінде оқушылардың қоғамда өзін сенімді сезіну үшін өте қажет. Дәл осы қасиеттерді қазіргі заманғы мұғалім балаларда 1-сыныптан бастап оқуын аяқтауға дейін тәрбиелеуі керек. Мұғалім оқушылардың өзіндік белсенді танымдық іс-әрекетін ұйымдастырушы, кеңесші және көмекші болып табылады. Оның кәсіби шеберлігі оқушылардың білімі мен дағдыларын бақылауға ғана емес, сонымен қатар білікті іс-әрекеттерге уақытында көмектесу, білімді тану мен қолданудағы қиындықтарды жою үшін олардың қызметін диагностикалауға бағытталған. Бұл рөл дәстүрлі оқытуға қарағанда әлдеқайда күрделі және мұғалімнен шеберліктің жоғары деңгейін талап етеді [4].


Тоқтасын Аружан

Құдайберген Жанар

Абай атындағы ҚазҰПУ 3 курс студенттері,Алматы


Пайдаланған әдебиеттер тізімі:


  1. Заболотная, С. М. Использование современных технологий обучения в начальной школе в процессе реализации ФГОС / С. М. Заболотная, С. В. Щербакова. – Текст: непосредственный // Молодой ученый. – 2017. – № 15 (149). – 571-573 бб.

  2. Захарова Н.И. Внедрение информационных технологий в учебный процесс // Начальная школа. - 2018. - № 1. 318 б.

  3. Золотухина А. Групповая работа как одна из форм деятельности учащихся на уроке / А. Золотухина // Математика. Газета Изд. дома «Первое сентября». – 2019. – №4. – 3-5 бб.

  4. Ягодко Л.И. Использование технологии проблемного обучения в начальной школе / Л.И. Ягодко // Начальная школа плюс до и после. – 2018. – №1. – 36-38 бб.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.12.2023
249
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі