Руханиаттың кәусар
бастауына апаратын жолды іздеу-бүгінгі таңда өмір сүріп келе жатқан
адамдардың әрқайсысының және баршамыздың басты міндетіміз екеніне
сенемін.
Сара
Алпысқызы
8, 9
слайд
10 слайд
Педагогиканың үш типі
1. Қалыптастыру педагогикасы
2. Қабілеттерін дамыту
педагогикасы
3. Кемелдендіру педагогикасы
Генрих Степанович
Батищев
«Ізгілігі жоқ мұғалімнің
білімі, ақымақтың қолындағы қылышпен тең»
Дмитрий
Иванович.Менделеeв.
11слайд
Шығармашылық
жұмыс 5
минут
1
тапсырма.
Рухани – адамгершілік
тақырыбында аңыз айту.
«Терезе тазалығы».
Жас
жұбайлардың жаңа үйге көшкен кезі. Таңертең жастар шәйға енді
тұрса, көршілері жуылған кірлерді балконына жайып үлгіретін. Жас
әйел күйеуіне: «Қарашы, кірлерді таза жумапты, түһ, кір жууды да
білмейді, арзан сабынмен жуған шығар», - депті. Күйеуі бетіне бір
қарап, үндемей таңғы асын іше беріпті. Бір ай бойы әйел көршісінің
кір жуғанын көрген сайын айтқан сөзін қайталай беріпті. Бір күні
қараса, көрші кірін тап-таза ғып жуып қойыпты. Аң-таң болған әйел:
«О-о, мынаны қара! Кір жууды ақыры үйреніпті ғой, кім үйретті
екен?» десе, «Мен таңертең сәл ертерек тұрып, терезелерді сүртіп
шықтым», - депті күйеуі. Терезенің ар жағындағыларды қалай
көретініміз – тереземіздің тазалығына да
байланысты.
Сұрақтар
-
Мысал не жайында?
-
Жас келіншекті не алаңдатты?
-
Күйеуі қандай дұрыс әрекет
жасады?
-
Өз өміріңізде осыған ұқсас оқиға болды
ма?
Қорытынды
Өзіміздің бойымыздағы кемшіліктерге көңіл бөліп,
дұрыс әрекет жасап,сүйіспеншілікпен өмір сүрейік.
12, 13
слайд
2 тапсырма. 6
минут
Мұғалімдерді 5 топқа бөліп,
құндылықтардың мәнін ашу беріледі. (Сауалнама
толтыру)
-
Ақиқат
-
Дұрыс әрекет
-
Сүйіспеншілік
-
Ішкі тыныштық
-
Қиянат жасамау
Мұғалімдер өз ойларын ортаға
салады.
Сұрақтар
-
Өз
тәжірибиеңізде осы әрекеттерді қалай жүзеге асырып
жүрсіз?
-
Үлгі болар өмірден мысал?
-
Бала бойында осы қасиеттердің дамуына қандай
жағдай жасап жүрсіз?
14, 15 слайд
Шығармашылық тапсырма
3 тапсырма. 10
минут
Әдебиеттік оқу. Мәтінмен
жұмыс..
Топпен жұмыс. Постер
қорғау.
(Қабанбай 4 сынып)
...Ендігі әңгіменің беталысы
Ерасылдың қалай Қабанбай аталуына келіп тіреледі. Соны батырдың өз
аузынан бір естімек. Жастар жағы тіке тілек айтуға батпайды. Жасы
үлкен әрі сардар алдында өзін еркін ұстайтын Ақтанбердіні алға
салған.
- Қабанбай атың бұл күнде ұлыс ұранына айналды,
Дарабоз,осы бір қасиетті сөз о баста, кім де болса, бір дуалы
ауыздан шыққаны хақ, - деді қарт жырау самбырлап қаттф сөйлейтін
әдетімен. Бірақ осы оқиғаны жұрт құбылтып әртүрлі айтады. Біреулер
алғаш жауға шапқанда “Қабанбайлап” шауып, сол ат қалып қойыпты
дейді. Ал енді біреулер өзін жұртқа Қабанбаймын деп таныстырып,
солай аталып кетіпті дегенді айтады. Осының анығы қалай? Соны өз
аузыңнан бір естиікші!
Қабанбай үлкендердің сөзін жыға алмады. Атының
басын тежеп, аяңға түсірді де:
- Ой, тәйірі – ай, ол қайбір жетіскен әңгіме
дейсің. Іш қазандай қайнайды, күресігн дәрмен жоқ, жаудан қайтсек
кек аламыз жеп жанталасқа түскен заман еді ғой! – деп, сәл ойланып
қалды. - Алдымен Қабанбай деген аттың қалай пайда болғанынан
бастайын. Маған бұл атты қойып жүрген әулие де, ешкім де емес,
өзімнің жездем, осы Ер Жәнібектің әкесі – Бердәулет марқұи ғой! –
деп алып ұзын – сонар әңгіме бастады.
онда Ерасылдың он алтыдан он жетіге жаңа шыққан
кезі. Бір күні Зайсан көлі жағасында жылқы қайырып жүріп, ойда
жоқта бір тобыр жабайы шошқаға тап болғаны бар.
16 слайд
4
тапсырма.
Дүниетану 7
минут
Жыл
мезгілі.
Тапсырма:
Төрт жыл мезгілдеріне
байланысты төрт топқа адам бойындағы құндылықтарды табу, бір топқа
күн шуағына байланысты адам бойындағы құндылықтарды
табу.
17 слайд
Математика 7
минут
5
тапсырма.
Осы фигураларды жалғастырып
сурет салыңыз.
Қорытынды
Мұғалім іске және шәкіртке деген
сүйіспеншіліктерін біріктіретін болса, онда ол - кемел мұғалім
болады.
|