Күні, айы, жылы
| Сыныбы: 5 | Пән: бейнелеу өнері |
Сабақтың тақырыбы: | Бастың негізгі мүшелері және оларды салудың жолдары |
Мақсаты: | Оқушыларды адам басының негізгі мүшелермен таныстыру, мағлұмат беру, құлақ,мұрын,ауыз,көзді салу,қағаз бетіне дұрыс орналастыру, көлеңке жарық арқылы оларға дұрыс пішін беру.Сурет салу шеберліктерін арттыру. |
Күтілетін нәтиже: | Оқушылар адам басының негізгі мүшелермен танысады, мағлұмат алады, құлақ,мұрын,ауыз,көзді жеке салып қағаз бетіне дұрыс орналастырып, көлеңке жарық арқылы оларға дұрыс пішін беріп үйренеді.Топпен жұмыс жасап үйренеді. |
Оқыту әдіс – тәсілдері: | Топтық жұмыс,жеке жұмыс,диалогтық әңгіме, ОҮБ және ОБ, салыстыру |
Сілтеме: | Бейнелеу өнері оқулығы |
Ресурстар: | Стикерлер, бағалау парақтары,бейнеролик,слайд |
Дереккөздері: | Оқулық, үлестірмелі материалдар |
Тапсырмалар: | Топтық жұмыс постер қорғау,сурет салу |
І. Ұйымдастыру кезеңі: | Мұғалімнің іс – әрекеті
| Оқушының іс - әрекеті |
| 1.Сәлемдесу2.Шаттық шеңбері3.Топқа бөлу (бейнелеу өнерінің жанрлары бойынша)
| 1.Сәлемдеседі.2.Оқушылар есімдерінің бас әріптерінен келетін бойындағы жақсы қасиеттерін айтады3.Ітоп Пейзаж ІІтоп Портрет ІІІтоп Натюрморт ІYтоп Анималистік жанр |
ІІІ. Үй тапсырмасын сұрау
| Гүл сыйлау әдісі | Оқушылар бір-бірлеріне гүл сыйлау арқылы сүрақтар береді. |
ІV. Жаңа тақырыпты түсіндіру
Мағынаны ашу | 1.Ой қозғау.Жұмбақ шешуІ топтық тапсырма Тақырыпты топтарға бөліп беремін . Ітоп Көз ІІтоп Мұрын ІІІтоп Ауыз ІYтоп ҚұлақІІ тапсырмаБастың мүшелерінің суретін салу | 1.Жұмбақтардың жауабын табу арқылы жаңа сабақтың тақырыбын айтады 2. Топтар бөліп берілген тақырыпты жұп болып және топ болып талқылайды, бір – біріне түсіндіреді,постер қорғайды.Топтар бастың мүшелері көз,мұрын, ауыз,құлақтың суретін салады Топтар бір-бірін бағалап отырады |
Сергіту сәті: | Қыдырып қайтайық әні | Оқушылар билейді |
V. Сабақты бекіту | Лездеме ойыны | Оқушылар конверттегі сөздерге жауап береді |
VІ. Үйге тапсырма | Тақырыпты оқу,бастың негізгі мүшелерінің суретін салу | Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазады. |
VІІ. Кері байланыс | Сабаққа кері байланыс жасаймын КүнТақтаға күннің дөңгелегі ілінеді, оқушыларға сары, жасыл күннің тармақтары таратылады. Тармақшаларды күннің дөңгелекшелеріне жапсыру керек:
| Сары түс – маған сабақ ұнады, көптеген ақпарат алдым. Жасыл түс – сабақ ұнамады, себебі, пайдалы ақпараттар ала алмадым. Оқушылар сабақтың қалай өткендігі туралы, алған әсерлері туралы білдіреді . |
VІІІ.Бағалау | Оқушылардың сұраққа жауап бергеніне, сабаққа белсене қатысқандарына қарай бағаланады. | Топтар бір – бірін бағалайды. |