Күні, айы,
жылы
|
Сыныбы:
5
|
Пән: бейнелеу
өнері
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Бастың негізгі мүшелері
және оларды салудың
жолдары
|
Мақсаты:
|
Оқушыларды адам басының негізгі
мүшелермен таныстыру, мағлұмат
беру, құлақ,мұрын,ауыз,көзді
салу,қағаз бетіне дұрыс орналастыру, көлеңке жарық арқылы оларға
дұрыс пішін беру.Сурет салу шеберліктерін
арттыру.
|
Күтілетін
нәтиже:
|
Оқушылар адам басының негізгі
мүшелермен танысады, мағлұмат
алады, құлақ,мұрын,ауыз,көзді жеке
салып қағаз бетіне дұрыс орналастырып, көлеңке жарық арқылы оларға
дұрыс пішін беріп үйренеді.Топпен жұмыс жасап
үйренеді.
|
Оқыту әдіс –
тәсілдері:
|
Топтық жұмыс,жеке
жұмыс,диалогтық әңгіме,
ОҮБ және ОБ,
салыстыру
|
Сілтеме:
|
Бейнелеу өнері
оқулығы
|
Ресурстар:
|
Стикерлер, бағалау
парақтары,бейнеролик,слайд
|
Дереккөздері:
|
Оқулық, үлестірмелі
материалдар
|
Тапсырмалар:
|
Топтық жұмыс постер
қорғау,сурет салу
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
|
Мұғалімнің іс –
әрекеті
|
Оқушының іс -
әрекеті
|
1.Сәлемдесу
2.Шаттық
шеңбері
3.Топқа бөлу
(бейнелеу өнерінің жанрлары
бойынша)
|
1.Сәлемдеседі.
2.Оқушылар
есімдерінің бас әріптерінен келетін бойындағы жақсы қасиеттерін
айтады
3.Ітоп
Пейзаж
ІІтоп
Портрет
ІІІтоп
Натюрморт
ІYтоп
Анималистік
жанр
|
ІІІ. Үй
тапсырмасын сұрау
|
Гүл сыйлау
әдісі
|
Оқушылар бір-бірлеріне гүл
сыйлау арқылы сүрақтар
береді.
|
ІV. Жаңа
тақырыпты түсіндіру
Мағынаны
ашу
|
1.Ой қозғау.Жұмбақ
шешу
І топтық
тапсырма
Тақырыпты топтарға
бөліп беремін .
Ітоп
Көз
ІІтоп
Мұрын
ІІІтоп
Ауыз
ІYтоп
Құлақ
ІІ
тапсырма
Бастың мүшелерінің суретін
салу
|
1.Жұмбақтардың
жауабын табу арқылы жаңа сабақтың тақырыбын
айтады
2. Топтар бөліп
берілген тақырыпты жұп болып және топ болып талқылайды, бір –
біріне түсіндіреді,постер
қорғайды.
Топтар бастың
мүшелері көз,мұрын, ауыз,құлақтың суретін
салады
Топтар бір-бірін бағалап
отырады
|
Сергіту
сәті:
|
Қыдырып қайтайық
әні
|
Оқушылар
билейді
|
V. Сабақты
бекіту
|
Лездеме
ойыны
|
Оқушылар конверттегі сөздерге
жауап береді
|
VІ. Үйге
тапсырма
|
Тақырыпты оқу,бастың негізгі
мүшелерінің суретін салу
|
Оқушылар үй тапсырмасын
күнделіктеріне жазады.
|
VІІ. Кері
байланыс
|
Сабаққа кері
байланыс жасаймын Күн
Тақтаға күннің
дөңгелегі ілінеді, оқушыларға сары, жасыл күннің тармақтары
таратылады. Тармақшаларды күннің дөңгелекшелеріне жапсыру
керек:
|
Сары түс – маған
сабақ ұнады, көптеген ақпарат
алдым.
Жасыл түс – сабақ
ұнамады, себебі, пайдалы ақпараттар ала
алмадым.
Оқушылар сабақтың қалай
өткендігі туралы, алған әсерлері туралы білдіреді
.
|
VІІІ.Бағалау
|
Оқушылардың сұраққа жауап
бергеніне, сабаққа белсене қатысқандарына қарай
бағаланады.
|
Топтар бір – бірін
бағалайды.
|