жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Бата беру"
"Бата беру"
|
Сабақ: «Бата беру» |
Мектеп: №19 ЖОББМ |
|||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 17.10.18 |
Мұғалімнің аты – жөні: Нығметжан Зейнұр Саламатқызы |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
5.О3.Хаттың құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату. |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Барлық оқушылар орындай алады: Мәтіннен ақпарат алады.Мәтін мазмұның жинақтап,өз сөзімен жаза алады.Суреттерді пайдаланып,хат жаза алады. |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Хатты шынайы өмірмен байланыстырады. Жанрлық ерекшеліктерімен сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап,хат жазады. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат: |
Пәнге қатысты сөздік қор мен термин:хат Жазу үшін пайдалы тіркестер:Бата,қария,шешен,ақ бата,теріс бата. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Дескриптор: |
Мәтінді талдайды. Тірек сөздерді қолданады. Хат жазады. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт: |
Мұғалімнің қызметі: |
Оқушының қызметі: |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы (7 минут) Сабақтың ортасы 23 минут |
Мұғалім оқушылармен амандасып,сыныпты түгендейді.
«Болжау» әдісі арқылы бүгінгі тақырыпты ашамын.
– Балалар,бата дегеніміз не? – Батаны кімдер берген? – Бүгінгі сабақтың тақырыбын қалай болжауға болады?
Ауызша бағалау: «Жарайсыңдар!» Оқушыларға қолдау көрсету.
"Сиқырлы қалпақ" әдісі арқылы сұраймын.Қалпақты өзім таңдаған оқушының басына кигіземін.Кейін сол баладан үй тапсырмасын сұраймын.
«Түртіп алу» әдісі . 1. Мәтінді оқи отырып,мәтін мазмұнын жинақтап,өз сөзіңізбен жазыңыз.
Дескриптор: – мәтіндегі маңызды ақпараттарды белгілеп алады; – іріктелген ақпараттар негізінде мәтінді өз сөзімен жазады; ЖЖ. «Жұптас-ойлан-бөліс» Тапсырма.Берілген суреттердің біреуін таңдап, жұбыңмен хат жазыңдар. Ең жақсы жарнама «Автор орындығы» әдісі арқылы қорғалады.
Дескриптор – хат жазудың талаптарын сақтайды; – тақырыпқа сай мәтінін дайындайды; – суретке қарап көлемі 10 сөйлемнен тұратын хат жазады;
ҚБ. «Қол соғу»
Дыбыс үндестігі Дыбыс үндестігі дегеніміз-сөз бен сөздің,сөз бен қосымшшаның арасындағы дыбыстардың бір-біріне ықпал етуі.
3-тапсырма. кім көп табады? Кесте бағандарына лайықты сөздерді табыңдар.
Үйге тапсырма: Оқулықтағы батаны жаттау.6- тапсырма.
Рефлексия:
|
Оқушылар амандасып, орындарына отырады.
« Болжау» әдісі арқылы сабақ тақырыбын өздері ашады.Қойылған сұрақтарға жауап береді.
Үй тапсырмасын сұрау. "Сиқырлы қалпақ" әдісі арқылы үйге берілген тапсырманы айтады.
«Түртіп алу» әдісі . 1. Мәтінді оқи отырып,мәтін мазмұнын жинақтап,өз сөзіңізбен жазыңыз.
ЖЖ. «Жұптас-ойлан-бөліс» Тапсырма.Берілген суреттердің біреуін таңдап, жұбымен хат жазады.
3-тапсырма. кім көп табады? Кесте бағандарына лайықты сөздерді жазады.
Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.
«Пікірлер қоржынымен» оқушылар өз пікірлерін жазып,қоржынға салып,сабақ қорытындыланады. |
||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














