×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512

Хабарландыру
Байқаулар басталды Сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Батыс Еуропаның шағын капиталистік елдеріне шолу

Автор:Турсынбаева Жамила Балтабековна
Бағыты: География
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 11 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-07-11

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Аттестация материялы ретінде




Күні:Тексерілді:
Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
Сабақ мақсаттары




Тілдік мақсатОқушылар:
  • Батыс Еуропаның шағын капиталистік елдерін,астаналарын біледі.

  • Негізгі сөздер мен тіркестер:
    Талқылауға арналған тармақтар:
    Алдыңғы оқу§25-26.Италия.Шаруашылығы.Сыртқы экономикалық байланыстары.
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы 10 минут3.Үй тапсырмасын сұрау: «Миға шабуыл»



    Ортасы 10 минут





    5. Картамен жұмыс


    Аяқталуы 5 минут

  • Кері байланыс.Стикермен «Екі жұлдыз, бір тілек»

  • а) Сабақтың қай кезеңі ұнады?а)Формативті бағалау.ә)Суммативті бағалау2.Үй тапсырмасын күнделікке жазады.


    Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағамдау
  • ...

  • ...

  • Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...

  • ...








  • Тексерілді:
    Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
    Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
    Сабақ мақсаттары




    Тілдік мақсатОқушылар:
  • Орта және Оңтүстік Еуропа елдерін,астаналарын біледі.

  • Негізгі сөздер мен тіркестер:Орта Еуропа елдері,Нидерланды,Оңтүстік Еуропа елдері,Испания, БҰҰ,Еуропарламент,ЕО,гольфстрим,амстердам,Роттердам,Гаага, Мадрид,Барселона,Валенсия,Севилья,герман және роман тіл тобы .
    Талқылауға арналған тармақтар:
    Алдыңғы оқу
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы 10 минут2.Оқушыларды топтарға біріктіремін.

    Ортасы 10 минут



    5. Картамен жұмыс

    Аяқталуы 5 минут

  • Кері байланыс. «Екі жұлдыз, бір тілек»

  • а) Сабақтың қай кезеңі ұнады?а)Формативті бағалау.ә)Суммативті бағалау1.2.Үй тапсырмасын күнделікке жазады.
    Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...

  • ...

  • Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...

  • ...







  • Тексерілді:
    Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
    Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
    Сабақ мақсаттары




    Тілдік мақсатОқушылар:
  • Шығыс Еуропаның капиталистік елдерін,астаналарын біледі.

  • Негізгі сөздер мен тіркестер:Чехия,Словакия,Венгрия,Румыния,Болгария,Сербия,Черногория, Словения,Хорватия,Босния және Герцеговина, Македония,Албания, Польша,Латвия,Литва,Эстония.
    Талқылауға арналған тармақтар:
    Алдыңғы оқу
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы 10 минут3.Үй тапсырмасын сұрау: «Миға шабуыл»



    Ортасы 10 минут





    5. Картамен жұмыс


    Аяқталуы 5 минут

  • Кері байланыс.Стикермен «Екі жұлдыз, бір тілек»

  • а) Сабақтың қай кезеңі ұнады?а)Формативті бағалау.ә)Суммативті бағалау2.Үй тапсырмасын күнделікке жазады.


    Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...

  • ...

  • Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...

  • ...








  • Тексерілді:
    Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
    Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
    Сабақ мақсаттары




    Тілдік мақсатОқушылар:
  • Шығыс Еуропаның капиталистік елдерін,астаналарын біледі.

  • Негізгі сөздер мен тіркестер:Чехия,Прага,чех тілі,чех кронасы,Пльша,Словакия,Австрия,Германия, Пльзень қаласы- «Еуропаның орталығы»,1993 жыл,Эльба,Влтава,Морава
    Талқылауға арналған тармақтар:
    Алдыңғы оқу§30-32. Шығыс Еуропа елдеріне жалпы шолу.ЭГЖ, шаруашылығы.
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы 10 минут3.Үй тапсырмасын сұрау: «Миға шабуыл»



    Ортасы 10 минут





    5. Картамен жұмыс


    Аяқталуы 5 минут

  • Кері байланыс.Стикермен «Екі жұлдыз, бір тілек»

  • а) Сабақтың қай кезеңі ұнады?а)Формативті бағалау.ә)Суммативті бағалау2.Үй тапсырмасын күнделікке жазады.


    Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...

  • ...

  • Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...

  • ...








  • Тексерілді:
    Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
    Оқушылардың тарау бойынша алған білімдерін бекіту, тақырыптық әдебиеттермен жұмыс жасау біліктілігін арттыру.
    Сабақ мақсаттары




    Тілдік мақсатОқушылар:
  • Еуропаның капиталистік елдерін,астаналарын біледі.

  • Негізгі сөздер мен тіркестер:
    Талқылауға арналған тармақтар:
    Алдыңғы оқу§30-32. Шығыс Еуропа елдеріне жалпы шолу.ЭГЖ, шаруашылығы.
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы 10 минут3.Үй тапсырмасын сұрау: «Миға шабуыл»

    Ортасы 10 минут



    5. Тақырыптық карталар мен оқулық мәтінін пайдаланып, «Еуропаның минералды ресурстары» атты кесте құрастыру.6. Оқулық мәтіні мен экономикалық карталардың деректері негізінде Еуропадағы аса ірі өнеркәсіп орталықтарын анықтап,оларды мамандану салаларын көрсететін дөңгелектер түрінде кескін картаға белгілеу.

    Аяқталуы 5 минут

  • Кері байланыс.Стикермен «Екі жұлдыз, бір тілек»

  • а) Сабақтың қай кезеңі ұнады?а)Формативті бағалау.ә)Суммативті бағалау2.Үй тапсырмасын күнделікке жазады.


    Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...

  • ...

  • Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...

  • ...







  • Тексерілді:
    Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
    Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
    Сабақ мақсаттары




    Тілдік мақсатОқушылар:
  • Американың елдерін,астаналарын біледі.

  • Негізгі сөздер мен тіркестер:Ұлы географиялық ашылулар, Америка елдері,Беринг бұғазы, Аляска,пуэбло,альмектер,Ағылшындық Америка,Латын Америкасы.
    Талқылауға арналған тармақтар:
    Алдыңғы оқу
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы 10 минут3.Үй тапсырмасын сұрау: «Миға шабуыл»



    Ортасы 10 минут





    5. Картамен жұмыс


    Аяқталуы 5 минут

  • Кері байланыс.Стикермен «Екі жұлдыз, бір тілек»

  • а) Сабақтың қай кезеңі ұнады?а)Формативті бағалау.ә)Суммативті бағалау2.Үй тапсырмасын күнделікке жазады.


    Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...

  • ...

  • Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...

  • ...








  • Сынып: 11-АӘТексерілді:
    Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
    Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)Оқушыларды АҚШ-тың ЭГЖ-ы, мемлекеттің қалыптастыру тарихы, геосаяси жағдайымен,табиғат жағдайымен таныстыру.
    Сабақ мақсаттары




    Тілдік мақсатОқушылар:
  • АҚШ-тың ЭГЖ-ы, геосаяси жағдайын талдайды.

  • Негізгі сөздер мен тіркестер:
    Талқылауға арналған тармақтар:
    Алдыңғы оқу§34. Американың ашылуы мен қоныстануы. Америка елдерін топтастыру.
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы 10 минутИнтернет Үлестірме стикер
    Ортасы 15 минут



    Интернет Үлестірме стикер
    Аяқталуы 7 минут
  • Кері байланыс. Стикермен «Екі жұлдыз, бір тілек »

  • а) Сабақтың қай кезеңі ұнады?в) Сабақтың қай кезеңі ұнамады?

    2. Үйге тапсырма беру.а)Формативтібағалау.ә)Суммативтібағалау
    Бағалау парағы
    Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...

  • ...

  • Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...

  • ...





























































































































































  • 50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

    Олимпиада бітуіне қалды: