Батыс Түрік (603-704жж)және Шығыс Түрік (682-744 жылдар) қағанаттары,Түргеш қағанаты (704-756 жылдар)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Батыс Түрік (603-704жж)және Шығыс Түрік (682-744 жылдар) қағанаттары,Түргеш қағанаты (704-756 жылдар)

Материал туралы қысқаша түсінік
БатысТүрік және Шығыс Түрік қағанатының пайда болуын оның аумағын, қағанаттың негізін салушылар туралы сипаттама береу
Материалдың қысқаша нұсқасы




САБАҚ: Түргеш қағанаты

(704-756 жылдар)


Мектеп: «Ы.Алтынсарин орта мектебі» КММ


Күні: 20.09.2017ж

Мұғалімнің есімі: Карымсакова Гулзада

СЫНЫП: 7

Қатысқандар саны: 24

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Түргеш қағанатының пайда болуын,оның этникалық құрылымы мен құлау себептерін білу.картадан көрсету.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Батыс Түрік және Түргеш қағанаттарының тарихына салыстырмалы талдау жасай алады.

Оқушылардың басым бөлігі: Түргештердің қытай,араб,шығыс түркілермен күрестері туралы біледі.


Кейбір оқушылар: Атлах шайхасының Орталық Азия үшін тарихи маңызын түсінеді.

Тілдік мақсат

Оқушылар:

Түргештердің өз мемлекетін құру себептерін анықтайды.

Негізгі сөздер мен тіркестер:


Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған тапсырмалар

Термин сөздер: этнос,қаған,қағанат,орда.

Тарихи тұлғалар:Үшлік,Сұлық,Әбу Музахим(Сүзеген)






Алдыңғы тақырып

Батыс Түрік (603-704жылдар) және Шығыс Түрік қағанаты (682-744жылдар)

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы














Оқушылар 1,2,3 деп санау арқылы 3 топқа бөлінеді:

Топ басшысын сайлайды.


Үй тапсырмасын қайталау мақсатында «Сұрақ жауап» әдісі арқылы үш топқа сұрақтар қою:


1.Батыс Түрік қағанатының Шығыс Түрік қағанатынан айырмашылығы неде?

2.Батыс Түркілер неліктен өз мемлекеттерін құрды?

3.Яғбу,шад,елтебер қандай мағынаны білдіреді?

4.Батыс Түрік қағанатының жазғы ордасы

5.Қытай деректерінде «он тайпаның»қағаны қалай аталды?

6.Шығыс Түрік қағанатында Қапаған қаған қай жерлерді өзіне бағындырды?


Жаңа сабақ: Түргеш қағанаты


1.Халқы және жер аумағы

2.Арабтармен күрес. 3.Қытаймен күрес.




Интербелсенді тақта, суреттер, карточка,

А3 форматтағы қатты қағаз, түрлі түсті маркер, стикерлер мен жұлдызшалар, үлестірмелі материалдар

Ортасы



































Топтық жұмыс:

1-тапсырма: Оқушылар мәтінмен танысу,постер қорғау



1-топқа Үшлік қаған

2-топқа Сұлу қаған

3-топқа Атлах шайқасы.

Әр топ өзінің жұмыс нәтижелерімен таныстырады.

Шығыс Түрік қағанатындағы саяси оқиғалармен байланысын талдау.


Сергіту сәті: «Ауада жазу» , 4-5 мин.

Мақсаты: Ұзақ отырған адамның денесін ширату.Баспен,көзбен,бір қолмен,екі қолмен,аяқпен 1,2,3,4,5 сандарын жазу

2-тапсырма: Жұптық жұмыс.

Кескін картамен жұмыс.



3-тапсырма: « Кір жуғыш машина» сұрақ жауап сабақты бекіту.

Бағалау: «Көшбасшы» арқылы әр топтың топ басшысы бағалау парақшасына сабаққа қатысқан оқушыларды бағалайды.

Білемін Білдім Білгім келеді







Аяқталуы





Кері байланыс.


Үйге тапсырма. Түргеш қағанаты (756-940жылдар)


Қосымша ақпарат














Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы

байланыс

Сабақ барысында оқушылар деңгейіне байланысты үш түрлі тапсырмалар ұйымдастырылды. Бірінші тапсырмада ежелгі адамдардың аңшылық кәсібі бойынша суретпен жұмыс жасаттым. Оқушылар берілген тапсырманың жеңілділігіне байланысты толық әрі өте жақсы орындады. Бұл сынып оқушыларының барлығына арналған тапсырма болатын. Екінші тапсырма терімшілік пен аңшылықты салыстыруға арналған венн диаграммасы толтыру. Тапсырмаға сынып оқушыларының басым көпшілігі ғана жауап бере алды. Ал соңғы тас өңдеу әдісі бойынша берілген тапсырма оқушыларға сәл қиындау болғаннан кейін тек кейбір, ойлау қабілеттері жоғары дамыған оқушылар ғана жауап бере алды. Осылайша үш түрлі тапсырма арқылы оқушылардың үш түрлі деңгейге байланысты бөлінетіндігін түсіндім.

Сабақ барысында берілген тапсырмаларды жақсы орындап, белсенділік танытқан оқушыларға «жарайсың», «өте жақсы» деп, ал ынталары сәл төмен оқушыларға «әлде де дайындалсаң өте жақсы болар еді» деген сияқты мадақтау сөздер айтып бағалаймын.

-Бейнелеу өнері, еңбекке баулу

-Сыныптағы тазалықты сақтау. Партада дұрыс отыру ережесін ескеру. Презентацияның анық және қол жетімді жасақталуын қадағалау.

-«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясы «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы»

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: 2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.11.2018
3793
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі