Ұйымдастырылған оқу
қызметінің технологиялық картасы
Білім беру
саласы: Қатынас
Білім
көздері: Тіл дамыту
Тақырыбы:
Бау-бақшаға барғанда
Мақсаты: Балаларды бау-бақша
өсімдіктерімен таныстыра отырып, сөздік қорын байыту. Заттың
көлемін, түсін, пішінін, ажыратуға дағдырландыру.Тіл ұсату
жаттығуларын айтқызу. Күзгі табиғаттың сұлулығын байқауға баулу.
Үлкендердің еңбегін,тұған жердің табиғатын аялауға
тәрбиелеу.
Сөздік
жұмыс: бау-бақша,көкөніс,жеміс,себет.
Көрнекіліктер: күз туралы, адамдар еңбегі
туралы суреттер. Көкөністер муляждары
Барысы: Ұйымдастырылуы: Балалар
шаттық-шеңберге тұрады.
Тәрбиеші: Қуан шаттан
алақай,
Қуанатын
күн келді,
Күліп
шықты күн бүгін,
Қайырлы
таң, қайырлы күн!
Балалар
тәрбиешімен бірге өлең жолдарын айтады.
Күз туралы сурет бойынша
әңгіме
Қойылатын
сұрақтар мен балалардың жауабы:
Тәрбиеші: - Балалар,қазір жылдың қай
мезгілі?
1-бала: - қазір жылдың күз
мезгілі.
Тәрбиеші: - Күз мезгілі екенін қайдан
білеміз?Суретке қарайық
2-бала: - Күз мезгілі екенін
табиғаттың өзгеруінен білеміз: жапырақтар сары,қызыл,жасыл болып
алқаптағы шөптер қоңыр,сарғыш түске енеді.Ауа-арайы салқындайды,күн
қысқарып,кеш ерте түседі.
Тәрбиеші: Құстар қай жаққа ұшып
кетеді?
3-бала: Құстар күн суытқаннан жылы
жаққа ұшып кетеді.
Күзде
үлкендер қалай еңбек етеді?
Бау-бақшада жеміс-жидек,көкөністер піседі,ұлкендер жиын-
терінге шығады, астықты қамбаларға жинайды.
Тіл ұсату
жаттығуы:
Тәрбиеші:
- Алманы
ағаштан қалай аламыз?
Балалар: - үз – үз – үз, үзіп
ал
- үз – үз – үз, үзіп
сал
Тәрбиеші: - Көкөністер мен жемістерді
қай мезгілде жинаймыз?
Балалар: - күз – күз – күз, күзде алма
түс
- күз –күз – күз, күзде алма
піс
Тәрбиеші:
- Кане
бәріміз тәтті жемісті жегісі келіп,дәмін татқысы
келіп
ұшып
журген ара боламыз.
Балалар: - ыз – ыз – ыз, біз
татумыз.
Дидактикалық ойын: «Көкөністер»
Шарты:себетке салынған көкөністерді
қолдарына алып, қатты,дәмді,тәтті, ащы-қышқыл зат екенін ажыратып
атау.Пішіндерін айту.
Мысалы:сәбіз-қатты,сопақша,бұрыш-ащы,сопақша,қызанақ-жұмсақ,домалақ,қияр-қатты,сопақша.
Тәрбиеші: «Көкөністерді қандай
тағамдарға пайдаланады?»
Жұмбақ
шешу: Бақшада өседі,көп өнімдерін
береді. (көкөніс)
Қалың
киімді үнатады
Шешіндірсең жылатады (пияз)
Жаздай
інге тығылып
Жатқан
түлкі
Түлкіні
әкелді әкем бір күні
Ол не ?
(сәбіз)
Енді сәбіз бен қызанақты
салыстырайықшы.
Сәбіз-сопақ,түсі қызғылт
сары,қатты
Қызанақ-домалақ,түсі қып-қызыл,сырты-тегіс,жұмыр ,жұмсақ
болады.
Сергіту сәті: Секірейік
–секірейік,
Ұзын – құлақ
қоянша.
Шаршағанды кетірейік,
Болар
сонда тамаша.
Тәрбиеші: «Қазақстанда өсетін көкөністер
мен жемістердің түрлері көп.
Жемістер-адамға өте пайдалы,бақта,ағаштарда
өседі.Жемістерді кептіріп,қақ жасауға болады.Шырынын адамдар
сүйсініп ішеді.Жемістер жақсы өсіп,мол өнім беруі үшін адамдар
жеміс ағашын күтеді. Оларды түрлі зиянды құрттардан
сақтайды.»
«Ненің
дәмі?» дидактикалық ойыны
Шарты:
Кесулі үстел үстіндегі түрлі жемістердің бөліктерінен,көзі жұмулы
бала дәм татып,қандай жеміс екенін
айтып,сипаттайды.
Қорытындылау: Сюжетті-рөлді ойын:
«Дүкенде»
Мақсаты: - Балалардың оқу іс-әрекеті
барысында алған білімдерін дүкенші мен сатып алушылар арқылы
бекіту. Санау, салыстыру дағдырларын жетілдіру.Үлкендер еңбегін
құрметтеуге тәрбиелеу.
Қүтілетін нәтиже:
Білуге
тиіс: - Жемістер мен көкөністердің
аттарын,олардың түстерін,пішіндерін ажырата
алуды.
Қөрсете білу: -Жемістер туралы өз ойларын
жеткізе алады,күзгі табиғатты әнгімелейді.
Қабылдау: - Жемістердің бақта,
көкөністердің бақшада өсетінін білуі.