Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Баяндама «Деңгейлік тапсырмалар арқылы оқытудың математика сабағындағы тиімділігі»
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Баяндама «Деңгейлік тапсырмалар арқылы оқытудың математика сабағындағы тиімділігі»
Материал туралы қысқаша түсінік
Деңгейлеп оқыту технологиясының ерекшелігі мен тиімділігі.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Арифметикалық прогрессия тақырыбына есептер шығару.Сабақтың мақсаты:Білімділік: арифметикалық прогрессия тақырыбы бойынша оқушылардың тірек білімдерінің деңгейі мен тиянақтылығын тексеру және бағалауДамытушылық: оқушылардың логикалық ойлау қабілетін, зейіні мен зердесін дамыту.Тәрбиелік: дұрыс және нақты жауап беруге, тиянақтылыққа тәрбиелеу.Сабақ түрі: білімді бастапқы деңгейде тексеру және бағалау сабағыСабақ әдісі: ішінара ізденушілік, деңгейлік, ой қозғауКөрнекілігі: формулалар, кесте, слайдСабақ барысы:І. ҰйымдастыруІІ. Сөзжұмбақ шешуПрогрессия
Санның жүзден бір бөлігі қалай аталады? (пайыз)
Екінші мүшенің бірінші мүшеден азайтқанда шығатын теңдігі қалай аталады? (айырма)
Ѕn арифметикалық прогрессияның n мүшесінің ..... деп аталады? (қосынды)
формуласын енгізген атақты неміс математигі кім? (Гаусс)
Архимед қай елдің ғалымы? (Грек)
Мүшелерін нөмірлеп шығуға болатын шексіз сандар жиынын қалай атаймыз? (тізбек)
Ұлы ағылшын ғалымы, математигі, физигі (Исаак)
Әріпті өрнекті енгізген математик? (Франсуа Виет)
Арифметикалық прогрессия мүшелерінің қосындысының формуласын дәлелдеген грек оқымыстысы? (Диофант)
В. Квадрат теңдеудің түбірлері мен коэффициенттерінің ара қатынасын
3.
С. Екі өрнектің айырымы мен қосындысының квадратын
4.
Д. Квадрат теңдеудің түбірлерін
Виет теоремасы
Е. Арифметикалық прогрессияның қосындысын
VI. Сергітуойыны. «Математикалық вальс» 1 – ші топқа есепберіледі, екінші топқа есептің жауабыберіледі. Берілгенесептербойынша қарсы топтан есептің жауабын табу арқылы әр оқушы өзінің парынтабады.
an+1= неге тең?an+d
a1, d арқылы a50өрнекте? a1+49
an= неге тең? a1+(n-1)d
a1=20, d=3 тең болса, ондаa5есепте?32
a1=2, a10=92, d=?10
a6+a9+a10+a15=20, S19=? 95
VII. Бағалау.Оқушыларды орындаған жұмыстары бойынша бағалау.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз