БЕКІТЕМІН
Директордың
оқу-ісі
жөніндегі
орынбасары
_______ А.А.Тулегенова
Ашық
сабақ
Сыныбы: 2
"А"
Пән мұғалімі:
Б.С.Медеуова
Астана
қаласы
2014-2015 оқу
жылы
Сыныбы: 2
"А"
Пәні:
математика
Тақырыбы: Өткенді
пысықтау.
Мақсаты:
-
Көбейтуге берілген есептерді шығару
дағдыларын жетілдіру.
Ауызша қосу және азайту
амалдарына берілген есептерді тез және дұрыс есептеуге
дағдыландыру.
-
Есептеу және есте сақтауын,
логикалық ой-өрісін дамыту,
шығармашылықпен жұмыс істей білу дағдысын
қалыптастыру.
-
Шапшаң ойлап есептей білуге,
өз ойларын еркін айтуға, нәтижеге жете
білуге ,
тапқырлыққа, ұжымда бірлесіп жұмыс істеуге
тәрбиелеу.
Түрі: пысықтау сабағы,
ойын.
Технологиясы: СТО
Әдісі: сұрақ-жауап, топпен жұмыс,
түсіндіру, талдау.
Көрнекілігі:
Математикалық пішіндер, ағаш,
суреттер, анықтамалық кесте, интерактивті
тақта.
Сабақтың
барысы:
I.Ұйымдастыру
бөлімі: (3
мин)
а)
Сынып тазалығына
қарау
ә)
Оқушылардың назарын сабаққа аудару,
түгендеу.
- Балалар, бүгінгі сабағымыз күндегіден
ерекше сабақ. Сабағымызға қонақтар келіп отыр. Қонақтармен
сәлемдесіп алайық. (Оқушылар
амандасады)
-Балалар, біз келген қонақтарға өзімізді
қалай көрсетеміз?
Ұйымшылдық,
тәртіп, ең
бастысы-білім
арқылы
көрсетеміз.
б)
Психологиялық
дайындық. (3
мин)
Математика керек әр
күнге,
Математика қажет
өмірде
Математиканы
оқимыз
Миымызға
тоқимыз
- Бүгін аптаның қай
күні?
- Жұма қасиетті
күн.
- Барлығыңа сабақта сәттілік
тілеймін!
Грек математигі Гоусс айтқандай, математика -
ғалымдар патшасы деген екен. Яғни
математиканы білсек, барлығын да
білеміз.
Сабағымызды бастамас бұрын
геометриялық фигураларды таңдап, әр топ ұқсас фигураға сәйкес топқа
бөлініп отырады.
төртбұрыш (I топ) үшбұрыш
(II топ) көпбұрыш (III топ)
а) топ басшысын
сайлау
ә)топтың ережесін
айту
(Әр топ берілген қағазға
өздернің топтық ережесін жазады. Топта шуламау, топты тыңдау,
мүғалімнің айтқанын тыңдау, ұйымшылдық, бір-бірімен ақылдасу,
есептерді дұрыс шығару)
II. Үй тапсырмасын
тексеру (5мин)
№ 3 (175
бет)
-Қазір қай
мезгіл?
-Көктем
айы.
-Көктемде қандай өзгерістер
болады?
-Көктемде күн сәулесін төгіп,
қар еріп, жылғалардан су ағады. Табиғат құлпырады, ағаштар бүршік
жарады.
-Ендеше ағашымыз одан сайын
бүршік жарсын десек, жапырақтағы есептерді дұрыс шығарайық. Сонда
жапырақтарымыз одан сайын бүршік
жарады.
1. Сиыр 4 аяғымен тұрса 200 кг,2 аяғымен
тұрса неше кг болады? (200
кг)
2. Екі адам шахматты 2 сағат ойнады.Бір адам
неше сағат ойнайды? (2
сағ)
3. Қос ат жегілген арба 40 шақырым жүрді.Бір
ат неше шақырым жүрді?
(40)
4. 4 жұмыртқа 4 минут піссе ,бір жұмыртқа
неше минут піседі? (4
мин)
5. 2 кг мақта ауыр ма, 2кг темір ауыр ма? (
екеуі де тең)
6. Теңіздің астында қандай тас болмайды?
(құрғақ)
7. Торда 12 құс отыр. Оның 11-нен басқасы
ұшып кетті. Торда неше құс отыр? (Тордан ұшып кете
алмайды)
8.
Төрт түйеқұс ұшып бара жатыр
біреуін атты нешеуі қалды? (түйеқұс
ұшпайды)
ІV. Жаңа
сабақ. (3
мин)
- Балалар, біз қазір көбейту
кестесін өтіп жатырмыз. Осыған байланысты біз көптеген есептер
шығарамыз.
Ой қозғау.
(4
мин)
Әр топқа берілген тапсырманы топпен
шығарайық. ( тапсырма 3 топқа таратылып
беріледі)
№ 1 көбейту амалын
шығару.
Көбейткіш
|
20
|
5
|
8
|
9
|
17
|
10
|
Көбейткіш
|
3
|
4
|
3
|
2
|
2
|
3
|
Көбейтіндінің
мәні
|
60
|
20
|
24
|
18
|
34
|
30
|
№ 2 (5
мин)
I топ
а) Бір дәптер 6 теңге тұрады.
Осындай 5 дәптер қанша теңге
тұрады?
6*5=6+6+6+6+6=30
II топ
ә) сурет бойынша есеп құрастыр
және оны шығар. Барлығы неше қарындаш?
5*8=5+5+5+5+5+5+5+5=40
III топ
б) Бір гүлшоғында 3 гүл бар. 6
гүлшоғында неше гүл бар?
3*6=3+3+3+3+3+3=18
№ 3 (4
мин)
Көбейтудің бірдей
қосылғыштардың қосындысымен алмастыр және
есепте.
I топ II топ III
топ
9*4= 9+9+9+9=36
4*5=4+4+4+4+4=20 6*5=6+6+6+6+6=30 32*2=32+32=64 21*4=21+21+21+21=
84 5*4=5+5+5+5=20 8*4=8+8+8+8=32 15*3=15+15+15=45
21*2=21+21=42
V. Сергіту
сәті (2
мин)
"Дұрыс-бұрыс" ойыны (Көбейту
кестесі бойынша).
2*1=2(дұрыс)
2*6=18(бұрыс)
2*3=4(бұрыс) 2*2=4
(дұрыс)
2*7=14(дұрыс) 2*4= 8
(дұрыс)
2*5=12(бұрыс) 2*8= 10
(бұрыс)
№ 4 1 топ оқиды, 2 топ
түсіндіреді, 3 топ шешуін табады.
(5
мин)
Мерекеге 140 қызыл шар сатып
алынды, бұл жасыл шарларға қарағанда 30-ы кем. Ал сары шар қызыл
шар мен жасыл шарды бірге алғанда қанша болса, сонша. Неше сары шар
сатып алынды?
Қ ызыл - 140 30
кем
Жасыл-?
Сары-? 170 Сонша
Шешуі:
140+(140+30)=310
Жауабы: сары шар 310.
№ 6 (3
мин)
Ф игуралардың
периметрін тап. B
K
В М
Н
А С
О C
О
D
тік бұрышты үшбұрыш шаршы
тіктөртбұрыш
АВ - 4 см МН-2см
ВК-2см
ВС - 5 см НС-2см
КО-3см
А С - 3 см СО-2см
ДВ=3см
Р=? ОМ-2см
ОД=2см
Р =а+в+с Р=?
Р=?
Р
=а+а+а+а Р =
а+в+а+в
Р=4см+5см+3см=12 см
Р=2см+2см+2см+2см=8 см
Р=2см+3см+2см+3см=10см
Р=12 см Р=8 см
Р=10см
№ 7 суретке қара және
есепті шығар. (3мин)
Демалыс үйіндегі 9 жаңа
төсекті әр бөлмеге 3-тен қойды. Жаңа төсектер неше бөлмеге
қойылды?
9-3-3-3=0
3-тен 3
рет
Жауабы: 3 бөлмеге
қойылды.
VI. Сабақты
қорытындылау. (2
мин)
«Баспалдақ»
ойыны
Бұл ойынның мақсаты 3 қатарға
берілген деңгейлік тапсырмаларды тез орындап мәреге бірінші жетіп,
жеңімпаз атанып, көк туымызды
желбіретейік.
Мәре
1 топ
32+8
54+8
60-40
62+3
15-8
41+3
14-5
Мәре 33+7
100-40
63+2
2 топ
90-60
36+12
50-4
38+6
50-9
26+5
Мәре 80-6
90+30 52+12
45-15
45+45
3 топ
90-61
35+19
100-63
34+23
70-63
17+9
Жауаптары:
40
|
65
|
120
|
62
|
30
|
30
|
20
|
48
|
90
|
65
|
46
|
29
|
7
|
44
|
54
|
44
|
41
|
37
|
9
|
31
|
57
|
40
|
74
|
7
|
60
|
64
|
26
|
VII. Бағалау. (Бағалау
парағымен оқушылар өзін-өзі бағалайды)
. (1
мин)
VIII. Үйге
тапсырма (1
мин)
IX. Рефлексия (2 жұлдыз, 1
тілек). (1
мин)
Балалар, бүгінгі сабақ ұнады
ма?
Сабақта не білдіңіздер? Не
білгілеріңіз келеді?
БЕКІТЕМІН
Директордың
оқу-ісі
жөніндегі
орынбасары
_______ А.А.Тулегенова
Ашық
сабақ
Пән мұғалімі:
Б.С.Медеуова
Астана
қаласы
2014-2015 оқу
жылы