0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Шебер шәкірт - шебер ұстаздан шыққан еңбегі!
....еңбек тәрбиесіне баса назар аудару керек.
Еңбекке тәрбиелемей тұрып, балаға
дұрыс тәрбие бердім деп айту,- екі талай.
Спандияр Көбеев
Көркем еңбек пәні сабақтарында оқытудың негізгі аспектісі - оқушылардың
шығармашылық іскерліктерін дамыту болып табылады. Бұл ұзақ процесс
болғандықтан бірінші оқу күндерінен жүргізген қолайлы. Қысқа мерзімде баланың
шығармашылық мүмкіндіктерін, оңаша атқарған жұмысы мен қалауына зейін қою
күрделі, кейде баланың еңбегі дұрыс бағаланбай қалуы да мүмкін.
Көркем еңбек пәні бұл-арнайы және жалпы еңбекті ұйымдастыруды меңгеру, үй
шаруашылығына аса қажетті, өз жеке өмірінің және болашақ мамандығының
жоспарларын өз бетінше ойлап шешуге, білімділік пен қызығушылықтарын дамыту,
ойлау, қиялдау, шығармашылық қабілеттерін, еңбексүйгіштікке, ұқыптылыққа,
тазалыққа, тапқырлыққа, жан-жақты қоршаған ортадағы мамандықтар иелеріне ой
сый құрметпен қарауға үйрететін- өмір сабағы.
Пән мұғалімі оқушының қызығушылықпен еңбек етуіне үлкен ықпал етуі тиіс.
Мұғалім, “Білгім келеді” деген оқушының қызығушылығын дамытып, сонымен
қатар “Өзім жасап көремін” деген этапқа шығарып, және “Менің қолымнан
келеді” деген сенімге әкеп , соңында “Бұл менің еңбегім” деген нәтижеге жеткізуі
тиіс. Мұндай процесс баланы жаңашылдықты ізденуге және күрделі жұмыстарды
атқаруға ынталандырады.
Оқушыларды көркем еңбек пәні сабақтарында жетістікке жеткізетін этап ол шығармашылық жоба.
Шығармашылық жоба дегеніміз- әр оқушының жыл бойы бағдарлама бойынша
берілген тақырыптарды меңгере отырып, мұғалімнің немесе сыныптастарының
көмегімен , болмаса өз ой-қиялының күшімен орындайтын жеке шығармашылық
жұмысы.
Жалпы бағадарламаны жыл бойы меңгертетініміз анық, бірақ шығармашылық
жобаны қысқа мерзімде жасап шығу оңайға тимейді. Сондықтан оқу жылының
бірінші тоқсанында оқушыға жобаның тақырыбын ізденіп, ойланып , нақты шешім
жасауын қадағалау керек. Екінші тоқсан барысында оқушы жобаның теориялық
негізін қарастырып, жан-жақты ізденіс жұмысын атқаруы тиіс, яғни эксперимент
(зерттеу әдістерін) жасап , салыстырып, ең қолайлы әрі нәтижелі нұсқаларын таңдап
алуы оқушының өте маңызды жұмысы болып табылады. Әрине бұл жерде оқушының
жас ерекшелігіне, психологиялық және физиологиялық тұрғысына, әлеуметтік
жағдайына , жалпы ортадағы қарым-қатынасына үлкен мән беру керек. Мұғалім осы
аталған жағдаяттарды ескерсе - оқушының таңдаған жобасын орындап шығуына
сенімі қаншалықты берік екенін сараптай алады.
Жобаның ең күрделі әрі ең қызықты уақыты - үшінші тоқсанда, ол кезде
практикалық кезең басталуы тиіс. Күрделі деп айтқаным : оқушы өзінің теориялық
білімін енді практикаға шығарады, яғни таңдаған бұйымын өз қолымен жасап шығу
процессі алда күтіп тұр дегенім. Ал қызығы сол бұйымды жасау барысында оқушы
теория мен практиканы салыстыра отырып , бастапқы (бірінші-екінші тоқсан)
ой-тұжырымдарынан өзінің дұрыс немесе бұрыс ойларын қорытындылайды.
Осы этаптан өткен бала өз еңбегінің нәтижесіне жетіп, ендігі күрделі жұмыс:
жасалған дайын бұйымның өзіндік құнын шығару яғни, өз еңбегін бағалау мен
бұйымды сату жолдарын қарастыруы болып табылады.
Жобаны орындауда негізгі мақсат - оқушының қаржылық сауаттылық, логикалық
ойлау, болжау, сараптау, ұмтылу, сабырлы болу, көмек көрсету, есептеу, оқу
(сызбаларды) , қиындықтан шығу, әдемілікті көре білу т с с қасиеттерін дамыта түсу
болып келеді.
Қазіргі қоғам талабына сай адам - рухани интеллекті, шығармашылық қабілетті болу
керектігі өмір талабынан туындап отыр. Сондықтан білім беру жүйесі де қоғам
дамуымен байланысты дамып, жетіліп отыруы анық. Ендеше еліміздің болашағы мен
қазіргі кезеңі үшін жас ұрпаққа сапалы білім, ұлағатты тәрбие беру, жалпы адамдық
құндылықтар болып саналатын адамгершілік мұраларды, рухани адамгершілік
қасиеттерді бүгінгі ұрпақтың бойына сіңіру, ата-бабаларымыздың дәстүрлері мен ұлттық
қолөнер тәжірибелерін үйрету, өміріне жолдама алуына барлық жағдай жасау үшін білім
беру ісін әлеуметтендірудің маңызы зор.
....еңбек тәрбиесіне баса назар аудару керек.
Еңбекке тәрбиелемей тұрып, балаға
дұрыс тәрбие бердім деп айту,- екі талай.
Спандияр Көбеев
Көркем еңбек пәні сабақтарында оқытудың негізгі аспектісі - оқушылардың
шығармашылық іскерліктерін дамыту болып табылады. Бұл ұзақ процесс
болғандықтан бірінші оқу күндерінен жүргізген қолайлы. Қысқа мерзімде баланың
шығармашылық мүмкіндіктерін, оңаша атқарған жұмысы мен қалауына зейін қою
күрделі, кейде баланың еңбегі дұрыс бағаланбай қалуы да мүмкін.
Көркем еңбек пәні бұл-арнайы және жалпы еңбекті ұйымдастыруды меңгеру, үй
шаруашылығына аса қажетті, өз жеке өмірінің және болашақ мамандығының
жоспарларын өз бетінше ойлап шешуге, білімділік пен қызығушылықтарын дамыту,
ойлау, қиялдау, шығармашылық қабілеттерін, еңбексүйгіштікке, ұқыптылыққа,
тазалыққа, тапқырлыққа, жан-жақты қоршаған ортадағы мамандықтар иелеріне ой
сый құрметпен қарауға үйрететін- өмір сабағы.
Пән мұғалімі оқушының қызығушылықпен еңбек етуіне үлкен ықпал етуі тиіс.
Мұғалім, “Білгім келеді” деген оқушының қызығушылығын дамытып, сонымен
қатар “Өзім жасап көремін” деген этапқа шығарып, және “Менің қолымнан
келеді” деген сенімге әкеп , соңында “Бұл менің еңбегім” деген нәтижеге жеткізуі
тиіс. Мұндай процесс баланы жаңашылдықты ізденуге және күрделі жұмыстарды
атқаруға ынталандырады.
Оқушыларды көркем еңбек пәні сабақтарында жетістікке жеткізетін этап ол шығармашылық жоба.
Шығармашылық жоба дегеніміз- әр оқушының жыл бойы бағдарлама бойынша
берілген тақырыптарды меңгере отырып, мұғалімнің немесе сыныптастарының
көмегімен , болмаса өз ой-қиялының күшімен орындайтын жеке шығармашылық
жұмысы.
Жалпы бағадарламаны жыл бойы меңгертетініміз анық, бірақ шығармашылық
жобаны қысқа мерзімде жасап шығу оңайға тимейді. Сондықтан оқу жылының
бірінші тоқсанында оқушыға жобаның тақырыбын ізденіп, ойланып , нақты шешім
жасауын қадағалау керек. Екінші тоқсан барысында оқушы жобаның теориялық
негізін қарастырып, жан-жақты ізденіс жұмысын атқаруы тиіс, яғни эксперимент
(зерттеу әдістерін) жасап , салыстырып, ең қолайлы әрі нәтижелі нұсқаларын таңдап
алуы оқушының өте маңызды жұмысы болып табылады. Әрине бұл жерде оқушының
жас ерекшелігіне, психологиялық және физиологиялық тұрғысына, әлеуметтік
жағдайына , жалпы ортадағы қарым-қатынасына үлкен мән беру керек. Мұғалім осы
аталған жағдаяттарды ескерсе - оқушының таңдаған жобасын орындап шығуына
сенімі қаншалықты берік екенін сараптай алады.
Жобаның ең күрделі әрі ең қызықты уақыты - үшінші тоқсанда, ол кезде
практикалық кезең басталуы тиіс. Күрделі деп айтқаным : оқушы өзінің теориялық
білімін енді практикаға шығарады, яғни таңдаған бұйымын өз қолымен жасап шығу
процессі алда күтіп тұр дегенім. Ал қызығы сол бұйымды жасау барысында оқушы
теория мен практиканы салыстыра отырып , бастапқы (бірінші-екінші тоқсан)
ой-тұжырымдарынан өзінің дұрыс немесе бұрыс ойларын қорытындылайды.
Осы этаптан өткен бала өз еңбегінің нәтижесіне жетіп, ендігі күрделі жұмыс:
жасалған дайын бұйымның өзіндік құнын шығару яғни, өз еңбегін бағалау мен
бұйымды сату жолдарын қарастыруы болып табылады.
Жобаны орындауда негізгі мақсат - оқушының қаржылық сауаттылық, логикалық
ойлау, болжау, сараптау, ұмтылу, сабырлы болу, көмек көрсету, есептеу, оқу
(сызбаларды) , қиындықтан шығу, әдемілікті көре білу т с с қасиеттерін дамыта түсу
болып келеді.
Қазіргі қоғам талабына сай адам - рухани интеллекті, шығармашылық қабілетті болу
керектігі өмір талабынан туындап отыр. Сондықтан білім беру жүйесі де қоғам
дамуымен байланысты дамып, жетіліп отыруы анық. Ендеше еліміздің болашағы мен
қазіргі кезеңі үшін жас ұрпаққа сапалы білім, ұлағатты тәрбие беру, жалпы адамдық
құндылықтар болып саналатын адамгершілік мұраларды, рухани адамгершілік
қасиеттерді бүгінгі ұрпақтың бойына сіңіру, ата-бабаларымыздың дәстүрлері мен ұлттық
қолөнер тәжірибелерін үйрету, өміріне жолдама алуына барлық жағдай жасау үшін білім
беру ісін әлеуметтендірудің маңызы зор.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Мукашева Айнур МажитовнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Баяндама "Шығармашылыққа баулу жолдары"
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Баяндама "Шығармашылыққа баулу жолдары"
Материал туралы қысқаша түсінік
Шығармашылық жоба туралы жалпы түсінік. Оқушыларды шығармашлыққа баулу, өздігінен жұмыс жасауға бағыт-бағдар беру. Көркем еңбек пәні бұл-арнайы және жалпы еңбекті ұйымдастыруды меңгеру, үй шаруашылығына аса қажетті, өз жеке өмірінің және болашақ мамандығының жоспарларын өз бетінше ойлап шешуге, білімділік пен қызығушылықтарын дамыту, ойлау, қиялдау, шығармашылық қабілеттерін, еңбексүйгіштікке, ұқыптылыққа, тазалыққа, тапқырлыққа, жан-жақты қоршаған ортадағы мамандықтар иелеріне ой сый құрметпен қарауға үйрететін- өмір сабағы.
Материалдың қысқаша нұсқасы
Шебер шәкірт - шебер ұстаздан шыққан еңбегі!
....еңбек тәрбиесіне баса назар аудару керек.
Еңбекке тәрбиелемей тұрып, балаға
дұрыс тәрбие бердім деп айту,- екі талай.
Спандияр Көбеев
Көркем еңбек пәні сабақтарында оқытудың негізгі аспектісі - оқушылардың
шығармашылық іскерліктерін дамыту болып табылады. Бұл ұзақ процесс
болғандықтан бірінші оқу күндерінен жүргізген қолайлы. Қысқа мерзімде баланың
шығармашылық мүмкіндіктерін, оңаша атқарған жұмысы мен қалауына зейін қою
күрделі, кейде баланың еңбегі дұрыс бағаланбай қалуы да мүмкін.
Көркем еңбек пәні бұл-арнайы және жалпы еңбекті ұйымдастыруды меңгеру, үй
шаруашылығына аса қажетті, өз жеке өмірінің және болашақ мамандығының
жоспарларын өз бетінше ойлап шешуге, білімділік пен қызығушылықтарын дамыту,
ойлау, қиялдау, шығармашылық қабілеттерін, еңбексүйгіштікке, ұқыптылыққа,
тазалыққа, тапқырлыққа, жан-жақты қоршаған ортадағы мамандықтар иелеріне ой
сый құрметпен қарауға үйрететін- өмір сабағы.
Пән мұғалімі оқушының қызығушылықпен еңбек етуіне үлкен ықпал етуі тиіс.
Мұғалім, “Білгім келеді” деген оқушының қызығушылығын дамытып, сонымен
қатар “Өзім жасап көремін” деген этапқа шығарып, және “Менің қолымнан
келеді” деген сенімге әкеп , соңында “Бұл менің еңбегім” деген нәтижеге жеткізуі
тиіс. Мұндай процесс баланы жаңашылдықты ізденуге және күрделі жұмыстарды
атқаруға ынталандырады.
Оқушыларды көркем еңбек пәні сабақтарында жетістікке жеткізетін этап ол шығармашылық жоба.
Шығармашылық жоба дегеніміз- әр оқушының жыл бойы бағдарлама бойынша
берілген тақырыптарды меңгере отырып, мұғалімнің немесе сыныптастарының
көмегімен , болмаса өз ой-қиялының күшімен орындайтын жеке шығармашылық
жұмысы.
Жалпы бағадарламаны жыл бойы меңгертетініміз анық, бірақ шығармашылық
жобаны қысқа мерзімде жасап шығу оңайға тимейді. Сондықтан оқу жылының
бірінші тоқсанында оқушыға жобаның тақырыбын ізденіп, ойланып , нақты шешім
жасауын қадағалау керек. Екінші тоқсан барысында оқушы жобаның теориялық
негізін қарастырып, жан-жақты ізденіс жұмысын атқаруы тиіс, яғни эксперимент
(зерттеу әдістерін) жасап , салыстырып, ең қолайлы әрі нәтижелі нұсқаларын таңдап
алуы оқушының өте маңызды жұмысы болып табылады. Әрине бұл жерде оқушының
жас ерекшелігіне, психологиялық және физиологиялық тұрғысына, әлеуметтік
жағдайына , жалпы ортадағы қарым-қатынасына үлкен мән беру керек. Мұғалім осы
аталған жағдаяттарды ескерсе - оқушының таңдаған жобасын орындап шығуына
сенімі қаншалықты берік екенін сараптай алады.
Жобаның ең күрделі әрі ең қызықты уақыты - үшінші тоқсанда, ол кезде
практикалық кезең басталуы тиіс. Күрделі деп айтқаным : оқушы өзінің теориялық
білімін енді практикаға шығарады, яғни таңдаған бұйымын өз қолымен жасап шығу
процессі алда күтіп тұр дегенім. Ал қызығы сол бұйымды жасау барысында оқушы
теория мен практиканы салыстыра отырып , бастапқы (бірінші-екінші тоқсан)
ой-тұжырымдарынан өзінің дұрыс немесе бұрыс ойларын қорытындылайды.
Осы этаптан өткен бала өз еңбегінің нәтижесіне жетіп, ендігі күрделі жұмыс:
жасалған дайын бұйымның өзіндік құнын шығару яғни, өз еңбегін бағалау мен
бұйымды сату жолдарын қарастыруы болып табылады.
Жобаны орындауда негізгі мақсат - оқушының қаржылық сауаттылық, логикалық
ойлау, болжау, сараптау, ұмтылу, сабырлы болу, көмек көрсету, есептеу, оқу
(сызбаларды) , қиындықтан шығу, әдемілікті көре білу т с с қасиеттерін дамыта түсу
болып келеді.
Қазіргі қоғам талабына сай адам - рухани интеллекті, шығармашылық қабілетті болу
керектігі өмір талабынан туындап отыр. Сондықтан білім беру жүйесі де қоғам
дамуымен байланысты дамып, жетіліп отыруы анық. Ендеше еліміздің болашағы мен
қазіргі кезеңі үшін жас ұрпаққа сапалы білім, ұлағатты тәрбие беру, жалпы адамдық
құндылықтар болып саналатын адамгершілік мұраларды, рухани адамгершілік
қасиеттерді бүгінгі ұрпақтың бойына сіңіру, ата-бабаларымыздың дәстүрлері мен ұлттық
қолөнер тәжірибелерін үйрету, өміріне жолдама алуына барлық жағдай жасау үшін білім
беру ісін әлеуметтендірудің маңызы зор.
....еңбек тәрбиесіне баса назар аудару керек.
Еңбекке тәрбиелемей тұрып, балаға
дұрыс тәрбие бердім деп айту,- екі талай.
Спандияр Көбеев
Көркем еңбек пәні сабақтарында оқытудың негізгі аспектісі - оқушылардың
шығармашылық іскерліктерін дамыту болып табылады. Бұл ұзақ процесс
болғандықтан бірінші оқу күндерінен жүргізген қолайлы. Қысқа мерзімде баланың
шығармашылық мүмкіндіктерін, оңаша атқарған жұмысы мен қалауына зейін қою
күрделі, кейде баланың еңбегі дұрыс бағаланбай қалуы да мүмкін.
Көркем еңбек пәні бұл-арнайы және жалпы еңбекті ұйымдастыруды меңгеру, үй
шаруашылығына аса қажетті, өз жеке өмірінің және болашақ мамандығының
жоспарларын өз бетінше ойлап шешуге, білімділік пен қызығушылықтарын дамыту,
ойлау, қиялдау, шығармашылық қабілеттерін, еңбексүйгіштікке, ұқыптылыққа,
тазалыққа, тапқырлыққа, жан-жақты қоршаған ортадағы мамандықтар иелеріне ой
сый құрметпен қарауға үйрететін- өмір сабағы.
Пән мұғалімі оқушының қызығушылықпен еңбек етуіне үлкен ықпал етуі тиіс.
Мұғалім, “Білгім келеді” деген оқушының қызығушылығын дамытып, сонымен
қатар “Өзім жасап көремін” деген этапқа шығарып, және “Менің қолымнан
келеді” деген сенімге әкеп , соңында “Бұл менің еңбегім” деген нәтижеге жеткізуі
тиіс. Мұндай процесс баланы жаңашылдықты ізденуге және күрделі жұмыстарды
атқаруға ынталандырады.
Оқушыларды көркем еңбек пәні сабақтарында жетістікке жеткізетін этап ол шығармашылық жоба.
Шығармашылық жоба дегеніміз- әр оқушының жыл бойы бағдарлама бойынша
берілген тақырыптарды меңгере отырып, мұғалімнің немесе сыныптастарының
көмегімен , болмаса өз ой-қиялының күшімен орындайтын жеке шығармашылық
жұмысы.
Жалпы бағадарламаны жыл бойы меңгертетініміз анық, бірақ шығармашылық
жобаны қысқа мерзімде жасап шығу оңайға тимейді. Сондықтан оқу жылының
бірінші тоқсанында оқушыға жобаның тақырыбын ізденіп, ойланып , нақты шешім
жасауын қадағалау керек. Екінші тоқсан барысында оқушы жобаның теориялық
негізін қарастырып, жан-жақты ізденіс жұмысын атқаруы тиіс, яғни эксперимент
(зерттеу әдістерін) жасап , салыстырып, ең қолайлы әрі нәтижелі нұсқаларын таңдап
алуы оқушының өте маңызды жұмысы болып табылады. Әрине бұл жерде оқушының
жас ерекшелігіне, психологиялық және физиологиялық тұрғысына, әлеуметтік
жағдайына , жалпы ортадағы қарым-қатынасына үлкен мән беру керек. Мұғалім осы
аталған жағдаяттарды ескерсе - оқушының таңдаған жобасын орындап шығуына
сенімі қаншалықты берік екенін сараптай алады.
Жобаның ең күрделі әрі ең қызықты уақыты - үшінші тоқсанда, ол кезде
практикалық кезең басталуы тиіс. Күрделі деп айтқаным : оқушы өзінің теориялық
білімін енді практикаға шығарады, яғни таңдаған бұйымын өз қолымен жасап шығу
процессі алда күтіп тұр дегенім. Ал қызығы сол бұйымды жасау барысында оқушы
теория мен практиканы салыстыра отырып , бастапқы (бірінші-екінші тоқсан)
ой-тұжырымдарынан өзінің дұрыс немесе бұрыс ойларын қорытындылайды.
Осы этаптан өткен бала өз еңбегінің нәтижесіне жетіп, ендігі күрделі жұмыс:
жасалған дайын бұйымның өзіндік құнын шығару яғни, өз еңбегін бағалау мен
бұйымды сату жолдарын қарастыруы болып табылады.
Жобаны орындауда негізгі мақсат - оқушының қаржылық сауаттылық, логикалық
ойлау, болжау, сараптау, ұмтылу, сабырлы болу, көмек көрсету, есептеу, оқу
(сызбаларды) , қиындықтан шығу, әдемілікті көре білу т с с қасиеттерін дамыта түсу
болып келеді.
Қазіргі қоғам талабына сай адам - рухани интеллекті, шығармашылық қабілетті болу
керектігі өмір талабынан туындап отыр. Сондықтан білім беру жүйесі де қоғам
дамуымен байланысты дамып, жетіліп отыруы анық. Ендеше еліміздің болашағы мен
қазіргі кезеңі үшін жас ұрпаққа сапалы білім, ұлағатты тәрбие беру, жалпы адамдық
құндылықтар болып саналатын адамгершілік мұраларды, рухани адамгершілік
қасиеттерді бүгінгі ұрпақтың бойына сіңіру, ата-бабаларымыздың дәстүрлері мен ұлттық
қолөнер тәжірибелерін үйрету, өміріне жолдама алуына барлық жағдай жасау үшін білім
беру ісін әлеуметтендірудің маңызы зор.
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
18.04.2022
452
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













